Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Θα μεταβεί κάποιος σύντροφός στο γειτονικό ζαλτμπομελ για τα φιλικά να βρεθούμε για μια μπύρα και κους κους;
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4380
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
μπαααα δεν το βλέπω να πηγαίνει κανείς, με ποιον να βγούμε φωτογραφία με τον λισι ή τον ντέλια?

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Κάτι είχες πει ότι θα ήθελες μελλοντικά να γίνεις αναλυτής.
Δεν ξέρω αν έχει άμεση σχέση αυτο με το task που θέλω να σου βάλω, οπότε πάμε!
Θέλω να δεις τις προπονήσεις που έχει κάνει ο Λίσι μέχρι σήμερα, και να δεις τις αντίστοιχες του Λουτσέσκου πριν 1 χρόνο.
Δεν θα σου πάρει πάνω από 10sec στα βίντεο της ΠΑΕ στο YouTube για να βρεις το πρώτο περσινό με όνομα "Πρώτη στην Νέα Μεσημβρία - PAOK TV"
Διαφορές φυσικά και υπάρχουν, αλλά δεν γνωρίζω έτσι ώστε να μπορέσω να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.
Το έχεις;
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Απαιτητικό task αλλά γουστάρω! Δώσε λίγο χρόνο και το έχω (με τσάκωσες πάνω που τσέκαρα λάθη στην ανάλυση μου για Ελουστόντο ρε να πούμε
)
ΥΓ! Η αλήθεια είναι πως πέρσι ήμουν στα δημοσιογραφικά μέσω του blog μου στο 3-3 στην Τρίπολη και όλως τυχαίως κάθισαν δίπλα μου οι αναλυτές της ομάδας και έπιασα λίγο συζήτηση με τον έναν, οπότε αν θέλω να "ψαρέψω" και τίποτα περισσότερο μπορώ να κάνω μια προσπάθεια
ΥΓ! Η αλήθεια είναι πως πέρσι ήμουν στα δημοσιογραφικά μέσω του blog μου στο 3-3 στην Τρίπολη και όλως τυχαίως κάθισαν δίπλα μου οι αναλυτές της ομάδας και έπιασα λίγο συζήτηση με τον έναν, οπότε αν θέλω να "ψαρέψω" και τίποτα περισσότερο μπορώ να κάνω μια προσπάθεια
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
@Maklaz και @rockcity4
Makαρε και Πετρουπολιώτη..
Δεν ξέρω αν η ΠΑΟΚάρα θα γίνει πιο σύγχρονη και ελκυστική, το φόρουμ όμως με την παρουσία σας έχει ήδη αλλάξει επίπεδο.. Η αναβάθμιση της ποιότητας είναι εμφανής χάρη σε εσάς και σε κάποια άλλα παιδιά.
Να είστε καλά παλικάρια..
Υγ. Πετρουπολιώτη θα στα πω και από κοντά..
Makαρε και Πετρουπολιώτη..
Δεν ξέρω αν η ΠΑΟΚάρα θα γίνει πιο σύγχρονη και ελκυστική, το φόρουμ όμως με την παρουσία σας έχει ήδη αλλάξει επίπεδο.. Η αναβάθμιση της ποιότητας είναι εμφανής χάρη σε εσάς και σε κάποια άλλα παιδιά.
Να είστε καλά παλικάρια..
Υγ. Πετρουπολιώτη θα στα πω και από κοντά..
- These users thanked the author marsantos for the post (total 4):
- rockcity4, Kabamaru11, Maklaz, ToMousiTouCrespo
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Βλέπω τα βίντεο της προπόνησης ....πέφτουν βάρη...τρεξίματα.....πυραυλοκίνητοι θα είμαστε φέτος. 
- These users thanked the author van rooy for the post:
- anaximandros4
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Καλημέρα αδέρφια, γνωρίζει κανείς τι ώρα προσγειώνεται η αποστολή στο Ντίσελντορφ τη Δευτέρα;