Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Θα μεταβεί κάποιος σύντροφός στο γειτονικό ζαλτμπομελ για τα φιλικά να βρεθούμε για μια μπύρα και κους κους;
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4382
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
μπαααα δεν το βλέπω να πηγαίνει κανείς, με ποιον να βγούμε φωτογραφία με τον λισι ή τον ντέλια?

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Κάτι είχες πει ότι θα ήθελες μελλοντικά να γίνεις αναλυτής.
Δεν ξέρω αν έχει άμεση σχέση αυτο με το task που θέλω να σου βάλω, οπότε πάμε!
Θέλω να δεις τις προπονήσεις που έχει κάνει ο Λίσι μέχρι σήμερα, και να δεις τις αντίστοιχες του Λουτσέσκου πριν 1 χρόνο.
Δεν θα σου πάρει πάνω από 10sec στα βίντεο της ΠΑΕ στο YouTube για να βρεις το πρώτο περσινό με όνομα "Πρώτη στην Νέα Μεσημβρία - PAOK TV"
Διαφορές φυσικά και υπάρχουν, αλλά δεν γνωρίζω έτσι ώστε να μπορέσω να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.
Το έχεις;
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Απαιτητικό task αλλά γουστάρω! Δώσε λίγο χρόνο και το έχω (με τσάκωσες πάνω που τσέκαρα λάθη στην ανάλυση μου για Ελουστόντο ρε να πούμε
)
ΥΓ! Η αλήθεια είναι πως πέρσι ήμουν στα δημοσιογραφικά μέσω του blog μου στο 3-3 στην Τρίπολη και όλως τυχαίως κάθισαν δίπλα μου οι αναλυτές της ομάδας και έπιασα λίγο συζήτηση με τον έναν, οπότε αν θέλω να "ψαρέψω" και τίποτα περισσότερο μπορώ να κάνω μια προσπάθεια
ΥΓ! Η αλήθεια είναι πως πέρσι ήμουν στα δημοσιογραφικά μέσω του blog μου στο 3-3 στην Τρίπολη και όλως τυχαίως κάθισαν δίπλα μου οι αναλυτές της ομάδας και έπιασα λίγο συζήτηση με τον έναν, οπότε αν θέλω να "ψαρέψω" και τίποτα περισσότερο μπορώ να κάνω μια προσπάθεια
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
@Maklaz και @rockcity4
Makαρε και Πετρουπολιώτη..
Δεν ξέρω αν η ΠΑΟΚάρα θα γίνει πιο σύγχρονη και ελκυστική, το φόρουμ όμως με την παρουσία σας έχει ήδη αλλάξει επίπεδο.. Η αναβάθμιση της ποιότητας είναι εμφανής χάρη σε εσάς και σε κάποια άλλα παιδιά.
Να είστε καλά παλικάρια..
Υγ. Πετρουπολιώτη θα στα πω και από κοντά..
Makαρε και Πετρουπολιώτη..
Δεν ξέρω αν η ΠΑΟΚάρα θα γίνει πιο σύγχρονη και ελκυστική, το φόρουμ όμως με την παρουσία σας έχει ήδη αλλάξει επίπεδο.. Η αναβάθμιση της ποιότητας είναι εμφανής χάρη σε εσάς και σε κάποια άλλα παιδιά.
Να είστε καλά παλικάρια..
Υγ. Πετρουπολιώτη θα στα πω και από κοντά..
- These users thanked the author marsantos for the post (total 5):
- rockcity4, Kabamaru11, Maklaz, ToMousiTouCrespo, paok apo epilogi
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Βλέπω τα βίντεο της προπόνησης ....πέφτουν βάρη...τρεξίματα.....πυραυλοκίνητοι θα είμαστε φέτος. 
- These users thanked the author van rooy for the post:
- anaximandros4
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Καλημέρα αδέρφια, γνωρίζει κανείς τι ώρα προσγειώνεται η αποστολή στο Ντίσελντορφ τη Δευτέρα;
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Έλα τελείωσα @Maklaz ! Ελπίζω να μην άργησα
.
Πάμε λοιπόν να δούμε τι συμπέρανα ΜΟΝΟ από τα βίντεο που είδα, χωρίς να έχω ψάξει τα κείμενα από τα ριπορτς της ΠΑΕ στο σάιτ.
Πρώτα πάμε στον Λούτσε. Στην πρώτη προπόνηση πήγε κλασικά σε προθέρμανση με τρέξιμο σε όλο το γήπεδο, με τις διατάσεις να ακολουθούν αργότερα (πάντα τα γραφόμενα μου τα βασίζω στο timeline που παρουσιάζονται οι ασκήσεις στα βίντεο). Αφού τελείωσε η προθέρμανση, το πρόγραμμα προχώρησε με άσκηση κυκλοφορίας της μπάλας και αν άκουσα καλά στο βίντεο, ο Ραζβάν ζήταγε γρήγορη αλλαγή πλευράς της κατοχής. Στο τέλος έκαναν εξάσκηση στην συνεργασία με “τρίγωνα”, οι λεγόμενοι αυτοματισμοί που μας αρέσει να λέμε. Στην δεύτερη προπόνηση έδειξαν μόνο μια άσκηση κυκλοφορίας με τους παίχτες χωρισμένους σε δυο ομάδες, χωρίς όμως να υπάρχει τέρμα.
Στην τρίτη προπόνηση έδειξαν την προθέρμανση με διατάσεις, με τον Λίσι να εφαρμόζει παρόμοια μεθοδολογία με αυτή, σε μια από τις προπονήσεις του που θα αναφέρω μετά. Έπειτα, ακολούθησαν ρόντο και δίτερμα-οικογενειακό διπλό (θα το αναφέρω δίτερμα από εδώ και πέρα στο κείμενο). Όσο για τις τελευταίες δυο προπονήσεις που κοίταξα, η 4η άρχισε με χαλαρές διατάσεις για προθέρμανση, ενώ μετά οι παίχτες έκαναν σπριντ για explosiveness. Ακολούθησε η ίδια άσκηση κυκλοφορίας με την 2η προπόνηση, με το πρόγραμμα να τελειώνει με ασκήσεις χρησιμοποιώντας ιμάντες και προπόνηση με βάρη. Στην τελευταία προπόνηση που είδα, αυτή άρχισε με προθέρμανση ίδια με εκείνη της τρίτης προπόνησης που είδα, με ρόντο, άσκηση κυκλοφορίας με δυο ομάδες όπως στην δεύτερη και δίτερμα να ολοκληρώνουν το πρόγραμμα.
Πάμε τώρα στα του σινιόρε. Στην πρώτη προπόνηση παρατήρησα στο ρόντο που έδειξε στην αρχή πως διαχώρισε τα παιδιά ΠΑΟΚ Β+Κ19 από την Α ομάδα (να μου πεις τόσα παιδιά που είναι λογικό). Η προθέρμανση που βλέπουμε θυμίζει εκείνη που ανέφερα πιο πάνω με τον Λούτσε, με διατάσεις αλλαγής κατεύθυνσης και σπριντ χαμηλών εντάσεων. Σε νέο πλάνο ο Αλέκος λέει (αν άκουσα σωστά): “I cover the ball and I give. With two passes I have to find another square then give me a pass and I can score the goal”. Αμέσως μετά την ομιλία του βλέπουμε μια άσκηση διτέρματος προσοιμοιώσης του αγώνα, οπού θέλει να εφαρμοστεί η φιλοσοφία του. Τώρα για τα square που λέει, στην αρχή του βίντεο τον είδα με τον συνεργάτη του να βάζουν κώνους, οπότε ίσως θέλει να μεταφέρεται σε άλλους χώρους συνεχώς. Μετά βλέπουμε μια νέα ομιλία του Λίσι, όταν και υπαγορεύει μια φάση-άσκηση, η οποία εμπεριέχει προσομοιώση της κατάστασης που θέλει να προκαλέσει όταν η ομάδα θα εκτελεί πλάγιο. Σε αυτό ταιριάζει και ένα μέρος της ανάλυσης που έστειλε ένα παιδί στο θρεντ του Αλέκου μας, το οποίο θα παραθέσω μετά.
Στην 2η προπόνηση αρχίζουν με διατάσεις και ασκήσεις που αφορούν περισσότερο ενδυνάμωση, χρησιμοποιώντας βάρη και μπάλες. Συνεχίζουν με συνεργασίες 1-2 μεταξύ διδύμων, ενώ την ίδια ώρα μεταφέρουν την μπάλα κυκλικά τα γκρουπάκια μεταξύ τους (δλδ 1-2 ο Μύθου με τον Ζαφείρη πχ και μετά γυρνάει ο Ζαφείρης 1-2 με τον Χατσίδη κτλ). Στο επόμενο πλάνο τρέχουν το γήπεδο και έχω την εντύπωση πως το διανύουν ολόκληρο. Στο τέλος έχουν άσκηση δίτερμα που φαίνεται να προσομοιώνει build-up προς την τελική, παρόλο που έχουμε ακούσει πως ο κόουτς δεν εφαρμόζει το build-up τόσο στο παιχνίδι του. Στην τρίτη προπόνηση κλασικά προθέρμανση με διατάσεις, ενώ ακολουθεί ρόντο. Μετά, έχουμε άσκηση η οποία μου φαίνεται να βασίζεται στην κυκλοφορία μπάλας μέσω κοντινών αλλά και μακρινών πασών, ενώ ταυτόχρονα ο σινιόρε σε ενδείξεις του σε νέο πλάνο δίνει έμφαση και στο pressing. Τέλος, στην τέταρτη προπόνηση συνέχισε η ίδια προθέρμανση, με το πρόγραμμα να εμπεριέχει άσκηση συνδυασμού 1-2 σε κοντινή απόσταση, ρόντο και δίτερμα. Στην τελευταία προπόνηση τα παλικάρια μας άρχισαν με διατάσεις+βάρη+τρεξίματα και μερικές πασούλες όπως στην τέταρτη προπόνηση.
Αυτά κατέγραψα!
ΥΓ Σου έχω challenge κάθε φορά που διαβάζεις τις λέξεις προπόνηση και προθέρμανση να κατεβάζεις ένα σφηνάκι
Πάμε λοιπόν να δούμε τι συμπέρανα ΜΟΝΟ από τα βίντεο που είδα, χωρίς να έχω ψάξει τα κείμενα από τα ριπορτς της ΠΑΕ στο σάιτ.
Πρώτα πάμε στον Λούτσε. Στην πρώτη προπόνηση πήγε κλασικά σε προθέρμανση με τρέξιμο σε όλο το γήπεδο, με τις διατάσεις να ακολουθούν αργότερα (πάντα τα γραφόμενα μου τα βασίζω στο timeline που παρουσιάζονται οι ασκήσεις στα βίντεο). Αφού τελείωσε η προθέρμανση, το πρόγραμμα προχώρησε με άσκηση κυκλοφορίας της μπάλας και αν άκουσα καλά στο βίντεο, ο Ραζβάν ζήταγε γρήγορη αλλαγή πλευράς της κατοχής. Στο τέλος έκαναν εξάσκηση στην συνεργασία με “τρίγωνα”, οι λεγόμενοι αυτοματισμοί που μας αρέσει να λέμε. Στην δεύτερη προπόνηση έδειξαν μόνο μια άσκηση κυκλοφορίας με τους παίχτες χωρισμένους σε δυο ομάδες, χωρίς όμως να υπάρχει τέρμα.
Στην τρίτη προπόνηση έδειξαν την προθέρμανση με διατάσεις, με τον Λίσι να εφαρμόζει παρόμοια μεθοδολογία με αυτή, σε μια από τις προπονήσεις του που θα αναφέρω μετά. Έπειτα, ακολούθησαν ρόντο και δίτερμα-οικογενειακό διπλό (θα το αναφέρω δίτερμα από εδώ και πέρα στο κείμενο). Όσο για τις τελευταίες δυο προπονήσεις που κοίταξα, η 4η άρχισε με χαλαρές διατάσεις για προθέρμανση, ενώ μετά οι παίχτες έκαναν σπριντ για explosiveness. Ακολούθησε η ίδια άσκηση κυκλοφορίας με την 2η προπόνηση, με το πρόγραμμα να τελειώνει με ασκήσεις χρησιμοποιώντας ιμάντες και προπόνηση με βάρη. Στην τελευταία προπόνηση που είδα, αυτή άρχισε με προθέρμανση ίδια με εκείνη της τρίτης προπόνησης που είδα, με ρόντο, άσκηση κυκλοφορίας με δυο ομάδες όπως στην δεύτερη και δίτερμα να ολοκληρώνουν το πρόγραμμα.
Πάμε τώρα στα του σινιόρε. Στην πρώτη προπόνηση παρατήρησα στο ρόντο που έδειξε στην αρχή πως διαχώρισε τα παιδιά ΠΑΟΚ Β+Κ19 από την Α ομάδα (να μου πεις τόσα παιδιά που είναι λογικό). Η προθέρμανση που βλέπουμε θυμίζει εκείνη που ανέφερα πιο πάνω με τον Λούτσε, με διατάσεις αλλαγής κατεύθυνσης και σπριντ χαμηλών εντάσεων. Σε νέο πλάνο ο Αλέκος λέει (αν άκουσα σωστά): “I cover the ball and I give. With two passes I have to find another square then give me a pass and I can score the goal”. Αμέσως μετά την ομιλία του βλέπουμε μια άσκηση διτέρματος προσοιμοιώσης του αγώνα, οπού θέλει να εφαρμοστεί η φιλοσοφία του. Τώρα για τα square που λέει, στην αρχή του βίντεο τον είδα με τον συνεργάτη του να βάζουν κώνους, οπότε ίσως θέλει να μεταφέρεται σε άλλους χώρους συνεχώς. Μετά βλέπουμε μια νέα ομιλία του Λίσι, όταν και υπαγορεύει μια φάση-άσκηση, η οποία εμπεριέχει προσομοιώση της κατάστασης που θέλει να προκαλέσει όταν η ομάδα θα εκτελεί πλάγιο. Σε αυτό ταιριάζει και ένα μέρος της ανάλυσης που έστειλε ένα παιδί στο θρεντ του Αλέκου μας, το οποίο θα παραθέσω μετά.
Στην 2η προπόνηση αρχίζουν με διατάσεις και ασκήσεις που αφορούν περισσότερο ενδυνάμωση, χρησιμοποιώντας βάρη και μπάλες. Συνεχίζουν με συνεργασίες 1-2 μεταξύ διδύμων, ενώ την ίδια ώρα μεταφέρουν την μπάλα κυκλικά τα γκρουπάκια μεταξύ τους (δλδ 1-2 ο Μύθου με τον Ζαφείρη πχ και μετά γυρνάει ο Ζαφείρης 1-2 με τον Χατσίδη κτλ). Στο επόμενο πλάνο τρέχουν το γήπεδο και έχω την εντύπωση πως το διανύουν ολόκληρο. Στο τέλος έχουν άσκηση δίτερμα που φαίνεται να προσομοιώνει build-up προς την τελική, παρόλο που έχουμε ακούσει πως ο κόουτς δεν εφαρμόζει το build-up τόσο στο παιχνίδι του. Στην τρίτη προπόνηση κλασικά προθέρμανση με διατάσεις, ενώ ακολουθεί ρόντο. Μετά, έχουμε άσκηση η οποία μου φαίνεται να βασίζεται στην κυκλοφορία μπάλας μέσω κοντινών αλλά και μακρινών πασών, ενώ ταυτόχρονα ο σινιόρε σε ενδείξεις του σε νέο πλάνο δίνει έμφαση και στο pressing. Τέλος, στην τέταρτη προπόνηση συνέχισε η ίδια προθέρμανση, με το πρόγραμμα να εμπεριέχει άσκηση συνδυασμού 1-2 σε κοντινή απόσταση, ρόντο και δίτερμα. Στην τελευταία προπόνηση τα παλικάρια μας άρχισαν με διατάσεις+βάρη+τρεξίματα και μερικές πασούλες όπως στην τέταρτη προπόνηση.
Αυτά κατέγραψα!
ΥΓ Σου έχω challenge κάθε φορά που διαβάζεις τις λέξεις προπόνηση και προθέρμανση να κατεβάζεις ένα σφηνάκι
- These users thanked the author rockcity4 for the post (total 4):
- Patron, ToMousiTouCrespo, paok apo epilogi, Maklaz
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
rockcity4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:02 Μετά βλέπουμε μια νέα ομιλία του Λίσι, όταν και υπαγορεύει μια φάση-άσκηση, η οποία εμπεριέχει προσομοιώση της κατάστασης που θέλει να προκαλέσει όταν η ομάδα θα εκτελεί πλάγιο. Σε αυτό ταιριάζει και ένα μέρος της ανάλυσης που έστειλε ένα παιδί στο θρεντ του Αλέκου μας, το οποίο θα παραθέσω μετά.
Το μέρος της ανάλυσης που ανέφερα στο άνωθι λινκ
- These users thanked the author rockcity4 for the post (total 2):
- paok apo epilogi, Maklaz
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
@rockcity4 ωραίος!
Προφανώς εδώ χρειάζεται να ξανά πούμε ότι όλες οι αναφορές είναι με βάση τα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει από την ΠΑΕ και μόνο αυτά
Ερώτηση. Είναι η ιδέα μου ή ο Λίσι "πατάει" περισσότερο στην ενδυνάμωση αυτήν την εποχή σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή του Λουτσέσκου;
Προφανώς εδώ χρειάζεται να ξανά πούμε ότι όλες οι αναφορές είναι με βάση τα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει από την ΠΑΕ και μόνο αυτά
Ερώτηση. Είναι η ιδέα μου ή ο Λίσι "πατάει" περισσότερο στην ενδυνάμωση αυτήν την εποχή σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή του Λουτσέσκου;
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Και εγώ αυτό πιστεύω. Χωρίς όμως να την θεωρώ και αδικαιολόγητη κίνηση, αφού ο μοναδικός συνεργάτης του από την Οσασούνα, ο οποίος έχει μεταβεί on-site, είναι ο fitness coach του. Πάντως και ο Λου εφάρμοζε πολλές ασκήσεις με βάρη+athletiscism boost αλλά το δείγμα πρώτες 5 προπονήσεις Λίσι VS πρώτες 5 Λου 25-26, σίγουρα στο fitness κομμάτι γέρνει προς τον Ιταλό μας.