Basket League 2026-27
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Basket League 2026-27
Βλέπω υπήρχε συζήτηση για το Λήκι και τον Xiao κτλ.
Να σας πω εγώ γιατί ζηλεύω τα λήκια;
Γιατί η ΚΑΕ τους δεν χρωστάει πουθενά, εδώ και μήνες.
Για τίποτα άλλο.
Να σας πω εγώ γιατί ζηλεύω τα λήκια;
Γιατί η ΚΑΕ τους δεν χρωστάει πουθενά, εδώ και μήνες.
Για τίποτα άλλο.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 2):
- margas, Ally Samagoal
Re: Basket League 2026-27
Δεν είναι μόνο αυτό. Οπως και το χαρτί στην μπάλα, έχουν τρομερή συσπείρωση. Μου χει λείψει αυτό ρε φίλε. Το 19 τραγουδούσαμε απ τον Φλεβάρη και σε 5-6 εβδομάδες. Φέτος δε γεμίσαμε καν το βόλο όπου η αεχ ανέβασε 20.000. Που ναι αυτός ο λαός; Δεν έχει πετύχει ποτέ κανένα πρότζεκτ χωρίς συσπειρωμένο λαό και αυτό είναι που με αγχώνει και στο πρότζεκτ τρινκιερι, αλλά και στο πρότζεκτ λισι.Μπαρκαρούτσος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:01 Βλέπω υπήρχε συζήτηση για το Λήκι και τον Xiao κτλ.
Να σας πω εγώ γιατί ζηλεύω τα λήκια;
Γιατί η ΚΑΕ τους δεν χρωστάει πουθενά, εδώ και μήνες.
Για τίποτα άλλο.
Ψιλοοφ τοπικ, με συγχωρείτε.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Basket League 2026-27
Καλά ναι, για το μπάσκετ μιλάω.
Στο ποδόσφαιρο τα λήκια δεν είναι συσπειρωμένα. Υπάρχουν οι "ΚΑΡΥ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟ" και υπάρχουν οι "εγώ θα πηγαίνω γήπεδο για να στηρίζω τον .Α.Ρ.Η. Μ.Α.Σ.", οι οποίοι είναι πιστά σκυλιά του ΙΕΚ και των καλύτερων μαθητών του ΙΕΚ (ονόματα δεν λέω, μηνύσεις δεν θα φάω εγώ για κανέναν στηπού).
Στο μπάσκετ προφανώς είναι συσπειρωμένα. Ο Xiao εμφανίστηκε λίγο ξαφνικά, αλλά δεν δημιούργησε καμία ίντριγκα. Απαγορεύτηκε και η οποιαδήποτε αναφορά στην εμπλοκή του, σε ΜΜΕ κιτρινόμαυρα ή μη (αν και ο Κούσης, σαν γνωστή αλεπού, είχε πει απ'έξω απ'έξω και καλά έκανε).
Μπήκε με σωστό τρόπο, πήρε την ομάδα τσακ μπαμ, τα βρήκε γρήγορα με τον .Α.Σ.Ο.Α.Ρ.Η.Σ.. και όλα καλά.
Ο δικός μας μπήκε με κρότο...να πάρει την Τούμπα. Με μεγάλη φασαρία στα ΜΜΕ και πολλές δηλώσεις...από άλλους για εκείνον.
Επέτρεψε να αναπαράγεται η φήμη για ενδιαφέρον για την ΠΑΕ. Μετά δεν ήθελε την Τούμπα πια, αλλά ήθελε το μπάσκετ. Αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
Οι πληγές θα κάνουν χρόνια να επουλωθούν.
Εμένα αυτός ο διχασμός με κόστισε ήδη έναν άνθρωπο που νόμιζα για φίλο μου, κι ας μη μιλούσαμε συχνά.
Βέβαια δεν φταίει ο Μυστακίδης προσωπικά γι'αυτό, ούτε ο Κατσαρής, ούτε κανένας αρδ.
Στο ποδόσφαιρο τα λήκια δεν είναι συσπειρωμένα. Υπάρχουν οι "ΚΑΡΥ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟ" και υπάρχουν οι "εγώ θα πηγαίνω γήπεδο για να στηρίζω τον .Α.Ρ.Η. Μ.Α.Σ.", οι οποίοι είναι πιστά σκυλιά του ΙΕΚ και των καλύτερων μαθητών του ΙΕΚ (ονόματα δεν λέω, μηνύσεις δεν θα φάω εγώ για κανέναν στηπού).
Στο μπάσκετ προφανώς είναι συσπειρωμένα. Ο Xiao εμφανίστηκε λίγο ξαφνικά, αλλά δεν δημιούργησε καμία ίντριγκα. Απαγορεύτηκε και η οποιαδήποτε αναφορά στην εμπλοκή του, σε ΜΜΕ κιτρινόμαυρα ή μη (αν και ο Κούσης, σαν γνωστή αλεπού, είχε πει απ'έξω απ'έξω και καλά έκανε).
Μπήκε με σωστό τρόπο, πήρε την ομάδα τσακ μπαμ, τα βρήκε γρήγορα με τον .Α.Σ.Ο.Α.Ρ.Η.Σ.. και όλα καλά.
Ο δικός μας μπήκε με κρότο...να πάρει την Τούμπα. Με μεγάλη φασαρία στα ΜΜΕ και πολλές δηλώσεις...από άλλους για εκείνον.
Επέτρεψε να αναπαράγεται η φήμη για ενδιαφέρον για την ΠΑΕ. Μετά δεν ήθελε την Τούμπα πια, αλλά ήθελε το μπάσκετ. Αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
Οι πληγές θα κάνουν χρόνια να επουλωθούν.
Εμένα αυτός ο διχασμός με κόστισε ήδη έναν άνθρωπο που νόμιζα για φίλο μου, κι ας μη μιλούσαμε συχνά.
Βέβαια δεν φταίει ο Μυστακίδης προσωπικά γι'αυτό, ούτε ο Κατσαρής, ούτε κανένας αρδ.
Re: Basket League 2026-27
1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4245
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Μυκονος και Ηρακλης θα συμμετασχουν στο FEC και πιθανολογω εκει θα καταληξουν οι Κολοσσος και Προμηθεας εαν αποκλειστουν στα προκριματικα του BCL.
Αρα, το 2026-27 θα βρεις τις παρακατω ομαδες σε ευρωπαικες διοργανωσεις
Ολυμπιακος - Euroleague
Παναθηναικος - Euroleague
ΠΑΟΚ - Eurocup
Αρης - Eurocup
ΑΕΚ - BCL
Περιστερι - BCL
Κολοσσος Ροδου - BCL/FEC
Προμηθεας - BCL/FEC
Μυκονος - FEC
Ηρακλης - FEC
10 απο τις 14 ομαδες του πρωταθληματος θα παιζουν στην Ευρωπη.
Εκτος οι Μαρουσι, Καρδιτσα, Βικος Ιωαννινων και Δοξα Λευκαδας.
Αρα, το 2026-27 θα βρεις τις παρακατω ομαδες σε ευρωπαικες διοργανωσεις
Ολυμπιακος - Euroleague
Παναθηναικος - Euroleague
ΠΑΟΚ - Eurocup
Αρης - Eurocup
ΑΕΚ - BCL
Περιστερι - BCL
Κολοσσος Ροδου - BCL/FEC
Προμηθεας - BCL/FEC
Μυκονος - FEC
Ηρακλης - FEC
10 απο τις 14 ομαδες του πρωταθληματος θα παιζουν στην Ευρωπη.
Εκτος οι Μαρουσι, Καρδιτσα, Βικος Ιωαννινων και Δοξα Λευκαδας.
Re: Basket League 2026-27
φιλε παντως ειναι εκπληκτικο, που τα βαζεις να στα γραψει ΑΙ και παρολο που κανεις φιλοτιμη προσπαθεια να κρυφτεις, ειναι αυτο που λενε, θελει η τανα να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει!Irishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
- These users thanked the author jibbie for the post (total 5):
- markos4, Metagrafakias, Hayate, GianD, Polichni1926
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 883
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Basket League 2026-27
1) Με Χατζόπουλο τους περάσαμε στα διαρκείαςIrishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
- These users thanked the author katafraktos for the post (total 3):
- markos4, yakel, Polichni1926
Re: Basket League 2026-27
2) Έχει κανει ορθογραφικό λάθος στο nick του.Αντι για arisman έγραψε Irishman.katafraktos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:311) Με Χατζόπουλο τους περάσαμε στα διαρκείαςIrishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε![]()
- These users thanked the author markos4 for the post (total 3):
- yakel, Hayate, Polichni1926
Re: Basket League 2026-27
Πώς το κατάλαβες? Αν είναι ΑΙ όντως, σου βγάζω το καπέλοjibbie έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:07φιλε παντως ειναι εκπληκτικο, που τα βαζεις να στα γραψει ΑΙ και παρολο που κανεις φιλοτιμη προσπαθεια να κρυφτεις, ειναι αυτο που λενε, θελει η τανα να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει!Irishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Basket League 2026-27
Ο' Ρε Φίλε...Irishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
Για να περάσεις το point σου (δηλαδή το 1), από κάτω λες πάνω-κάτω όσα είπα εγώ.
Άντε πάνε κάνε κανένα spray 100 μέτρα από τον κοντινότερο σύνδεσμό σας και πάνε ρώτα τον Καρυπίδη πού είναι το γήπεδο που σας έταξε...
-
jordan-retziki
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:46
Re: Basket League 2026-27
αντι να χαρουμε που επιτελους θα δουμε μπασκετ αντι να τριβουμε τα ματια μας οπως χρονια τωρα μιζεριαζουμε...
αθανατος ελληνας οπαδος!
Η ομαδα θα σκισει, θα παιξει μπασκετ, εχουμε ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
αθανατος ελληνας οπαδος!
Η ομαδα θα σκισει, θα παιξει μπασκετ, εχουμε ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
- These users thanked the author jordan-retziki for the post (total 2):
- obanebane, Polichni1926
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 883
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Basket League 2026-27
Πλακα πλακα πολυ ψαγμενο, αμα το διαβασεις με συγκεκριμη προφορα ακουγεται σαν Arismanmarkos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:412) Έχει κανει ορθογραφικό λάθος στο nick του.Αντι για arisman έγραψε Irishman.katafraktos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:311) Με Χατζόπουλο τους περάσαμε στα διαρκείαςIrishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε![]()
- These users thanked the author katafraktos for the post:
- markos4
-
basketikos4
- Δημοσιεύσεις: 129
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57
Re: Basket League 2026-27
Φιλε αριανε μια επισημανση.Irishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
Περυσι μεσος ορος αρη 3000 νοματαιοι στο eurocup. Με σιαο, με ξεσηκωμο με με με. 3000 νοματαιοι!!! Μιλαμε ο ηρακλης περισσοτερους θα ειχε.
Εμεις 3800 στο europe cup που θεωρειται και αρκετα κατωτερη διοργανωση.
Εμεις 4500 διαρκειας, εσεις ουτε 3000. Αυτοι ειστε. Ενας ηρακλακος της χαριλαου.
Μισογεματο? Κατσε να δεις φετος..
- These users thanked the author basketikos4 for the post:
- obanebane
Re: Basket League 2026-27
Είναι λίγο αστείο αν το σκεφτείς ότι 10/14 θα παίζουν ευρώπη.Maurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:59 Μυκονος και Ηρακλης θα συμμετασχουν στο FEC και πιθανολογω εκει θα καταληξουν οι Κολοσσος και Προμηθεας εαν αποκλειστουν στα προκριματικα του BCL.
Αρα, το 2026-27 θα βρεις τις παρακατω ομαδες σε ευρωπαικες διοργανωσεις
Ολυμπιακος - Euroleague
Παναθηναικος - Euroleague
ΠΑΟΚ - Eurocup
Αρης - Eurocup
ΑΕΚ - BCL
Περιστερι - BCL
Κολοσσος Ροδου - BCL/FEC
Προμηθεας - BCL/FEC
Μυκονος - FEC
Ηρακλης - FEC
10 απο τις 14 ομαδες του πρωταθληματος θα παιζουν στην Ευρωπη.
Εκτος οι Μαρουσι, Καρδιτσα, Βικος Ιωαννινων και Δοξα Λευκαδας.
- These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 2):
- katafraktos, st4this
Re: Basket League 2026-27
Αδερφέ ΠΑΟΚτσή, δεν μου απαντάς στα του μπάσκετ. Κι ας σε είχα ειδικό να μου αναλύσεις την 1-2-2 του κόουτς Σπανούλη, γιατί εμείς εδώ στον ΠΑΟΚ δεν έχουμε ΙΔΕΑ από μπάσκετ. Εγώ φώναζα ακόμα «offside» στη 7 seconds offense του D'Antoni.Irishman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:46 4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
Τουλάχιστον πες μας για τα οικονομικά, που τα ξέρεις καλύτερα. Αν στα επόμενα 10 χρόνια ο ΑΡΗΣ σπαταλήσει μισό δισ. ευρώ (και πάρει και 8 Ευρωλίγκες για να περάσει τον μισητό του αντίπαλο, τον Παναθηναϊκό) και μετά αποφασίσει η κυπριακή εταιρεία Black & Yellow Holdings Limited ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποχωρήσει, θα έχει η ΚΑΕ ΑΡΗΣ χρέη προς την εταιρεία αυτή ή όχι;
- These users thanked the author palok for the post (total 3):
- Maurice_Escargot, Patron, warmeater