Βλέπω υπήρχε συζήτηση για το Λήκι και τον Xiao κτλ.
Να σας πω εγώ γιατί ζηλεύω τα λήκια;
Γιατί η ΚΑΕ τους δεν χρωστάει πουθενά, εδώ και μήνες.
Για τίποτα άλλο.
Basket League 2026-27
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Basket League 2026-27
Δεν είναι μόνο αυτό. Οπως και το χαρτί στην μπάλα, έχουν τρομερή συσπείρωση. Μου χει λείψει αυτό ρε φίλε. Το 19 τραγουδούσαμε απ τον Φλεβάρη και σε 5-6 εβδομάδες. Φέτος δε γεμίσαμε καν το βόλο όπου η αεχ ανέβασε 20.000. Που ναι αυτός ο λαός; Δεν έχει πετύχει ποτέ κανένα πρότζεκτ χωρίς συσπειρωμένο λαό και αυτό είναι που με αγχώνει και στο πρότζεκτ τρινκιερι, αλλά και στο πρότζεκτ λισι.Μπαρκαρούτσος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:01 Βλέπω υπήρχε συζήτηση για το Λήκι και τον Xiao κτλ.
Να σας πω εγώ γιατί ζηλεύω τα λήκια;
Γιατί η ΚΑΕ τους δεν χρωστάει πουθενά, εδώ και μήνες.
Για τίποτα άλλο.
Ψιλοοφ τοπικ, με συγχωρείτε.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Basket League 2026-27
Καλά ναι, για το μπάσκετ μιλάω.
Στο ποδόσφαιρο τα λήκια δεν είναι συσπειρωμένα. Υπάρχουν οι "ΚΑΡΥ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟ" και υπάρχουν οι "εγώ θα πηγαίνω γήπεδο για να στηρίζω τον .Α.Ρ.Η. Μ.Α.Σ.", οι οποίοι είναι πιστά σκυλιά του ΙΕΚ και των καλύτερων μαθητών του ΙΕΚ (ονόματα δεν λέω, μηνύσεις δεν θα φάω εγώ για κανέναν στηπού).
Στο μπάσκετ προφανώς είναι συσπειρωμένα. Ο Xiao εμφανίστηκε λίγο ξαφνικά, αλλά δεν δημιούργησε καμία ίντριγκα. Απαγορεύτηκε και η οποιαδήποτε αναφορά στην εμπλοκή του, σε ΜΜΕ κιτρινόμαυρα ή μη (αν και ο Κούσης, σαν γνωστή αλεπού, είχε πει απ'έξω απ'έξω και καλά έκανε).
Μπήκε με σωστό τρόπο, πήρε την ομάδα τσακ μπαμ, τα βρήκε γρήγορα με τον .Α.Σ.Ο.Α.Ρ.Η.Σ.. και όλα καλά.
Ο δικός μας μπήκε με κρότο...να πάρει την Τούμπα. Με μεγάλη φασαρία στα ΜΜΕ και πολλές δηλώσεις...από άλλους για εκείνον.
Επέτρεψε να αναπαράγεται η φήμη για ενδιαφέρον για την ΠΑΕ. Μετά δεν ήθελε την Τούμπα πια, αλλά ήθελε το μπάσκετ. Αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
Οι πληγές θα κάνουν χρόνια να επουλωθούν.
Εμένα αυτός ο διχασμός με κόστισε ήδη έναν άνθρωπο που νόμιζα για φίλο μου, κι ας μη μιλούσαμε συχνά.
Βέβαια δεν φταίει ο Μυστακίδης προσωπικά γι'αυτό, ούτε ο Κατσαρής, ούτε κανένας αρδ.
Στο ποδόσφαιρο τα λήκια δεν είναι συσπειρωμένα. Υπάρχουν οι "ΚΑΡΥ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟ" και υπάρχουν οι "εγώ θα πηγαίνω γήπεδο για να στηρίζω τον .Α.Ρ.Η. Μ.Α.Σ.", οι οποίοι είναι πιστά σκυλιά του ΙΕΚ και των καλύτερων μαθητών του ΙΕΚ (ονόματα δεν λέω, μηνύσεις δεν θα φάω εγώ για κανέναν στηπού).
Στο μπάσκετ προφανώς είναι συσπειρωμένα. Ο Xiao εμφανίστηκε λίγο ξαφνικά, αλλά δεν δημιούργησε καμία ίντριγκα. Απαγορεύτηκε και η οποιαδήποτε αναφορά στην εμπλοκή του, σε ΜΜΕ κιτρινόμαυρα ή μη (αν και ο Κούσης, σαν γνωστή αλεπού, είχε πει απ'έξω απ'έξω και καλά έκανε).
Μπήκε με σωστό τρόπο, πήρε την ομάδα τσακ μπαμ, τα βρήκε γρήγορα με τον .Α.Σ.Ο.Α.Ρ.Η.Σ.. και όλα καλά.
Ο δικός μας μπήκε με κρότο...να πάρει την Τούμπα. Με μεγάλη φασαρία στα ΜΜΕ και πολλές δηλώσεις...από άλλους για εκείνον.
Επέτρεψε να αναπαράγεται η φήμη για ενδιαφέρον για την ΠΑΕ. Μετά δεν ήθελε την Τούμπα πια, αλλά ήθελε το μπάσκετ. Αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
Οι πληγές θα κάνουν χρόνια να επουλωθούν.
Εμένα αυτός ο διχασμός με κόστισε ήδη έναν άνθρωπο που νόμιζα για φίλο μου, κι ας μη μιλούσαμε συχνά.
Βέβαια δεν φταίει ο Μυστακίδης προσωπικά γι'αυτό, ούτε ο Κατσαρής, ούτε κανένας αρδ.
Re: Basket League 2026-27
1) Τα σκουλήκια πρώτα απ' όλα έχουν περισσότερο μπασκετικό κοινό από εμάς.
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε
2) Έχουν τις πλάτες και τα κονέ του Αντετοκούνμπο
3) Φέρνουν παίκτες που κάνουν γκελ στον κόσμο. Συν τον Σπανούλη.
4) Το σημαντικότερο. Ο μεγαλομέτοχος τούς ξεχρέωσε. Τον δικό μας τον τρέχουν στα δικαστήρια γιατί αρνείται να πληρώσει χρήματα που υπέγραψε ότι θα το κάνει.
5) Ο Σιάο δεν έχει ανοίξει κόντρα με οποιοδήποτε άλλο τμήμα του αρη.
Σε εμάς κυριαρχεί μια αβεβαιότητα σε όλα τα επίπεδα. Με το Παλατάκι τι θα γίνει; Με τα χρέη; Θέλει τη ΠΑΕ ακόμα; Θέλει το γήπεδο; Αν πάρει τη ΠΑΕ (που το απεύχομαι) το μπάσκετ θα το παρατήσει; Γιατί κακά τα ψέματα τις προθέσεις του τις έδειξε και δε νομίζω να σταματήσει τις προσπάθειες του.
Μετά από όλα αυτά πώς ο κόσμος να συσπειρωθεί; Εδώ σε κάθε ποστ της ΠΑΕ και της ΚΑΕ, διαβάζεις σχόλια που βρίζουν και τους δύο μεγαλομετόχους. Επίσης, το είδαμε και με την εικόνα του γηπέδου, σε κάθε ματς ούτε μισογεμάτο ήταν από τότε που ανέλαβε ο Τέλης.
Όσες επιτυχίες και να φέρει ο Τέλης, το γυαλί έχει ραγίσει και δύσκολα να κολλήσει. Κρίμα πάντως που έχουμε τόσο πλούσιο άνθρωπο στο τιμόνι και δε μας αφήνει ο ίδιος με τις πράξεις του και των "συνεργατών" του να το χαρούμε