Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
σανταγκοντσαρεβα
- These users thanked the author astral for the post (total 5):
- embuji, pagotatzis, vasgias, navigator11, Mutasevic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καποιος να κανει και τον Κουβεντιδη για να μας προσγειωνειKabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:04 Εχω μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ιδεα παντως,καλο θα ειναι να κανουμε μια λιστα με ατομα απο εδω μεσα,2-3 το πολυ να ακουνε απο ενα συγκεκριμενο youtuber (γιατι δημοσιογραφοι δεν ειναι),και μετα θα κανουμε την σουμα εδω μεσα.Ετσι δεν θα κουρκουτιαζει το μυαλο μας ακουγοντας 7-8 εκπομπες ο καθενας.
- These users thanked the author nunies4 for the post:
- Kabamaru11
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5771
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- vasgias
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5771
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οχι γτ αν καταληξουμε σε 1-2 ονοματα κ καποιος αναλαβει τν ρολο Κουβεντιδη, θα σημαινει οτι θα κλεισει σε αλλη ομαδα!!!nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:21Καποιος να κανει και τον Κουβεντιδη για να μας προσγειωνειKabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:04 Εχω μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ιδεα παντως,καλο θα ειναι να κανουμε μια λιστα με ατομα απο εδω μεσα,2-3 το πολυ να ακουνε απο ενα συγκεκριμενο youtuber (γιατι δημοσιογραφοι δεν ειναι),και μετα θα κανουμε την σουμα εδω μεσα.Ετσι δεν θα κουρκουτιαζει το μυαλο μας ακουγοντας 7-8 εκπομπες ο καθενας.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2901
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο ενας αρδ κλεινει, ο αλλος αρδ ειμαστε μακρια, ο αλλος μένουν τα τυπικα.
4 μέρες πριν φύγουμε προετοιμασία κ ακομη καμια μεταγραφή...
Δεν θα αλλάξουμε ποτε πρσγματικα.
4 μέρες πριν φύγουμε προετοιμασία κ ακομη καμια μεταγραφή...
Δεν θα αλλάξουμε ποτε πρσγματικα.
- These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 4):
- paoki19, gk.box16, aivas19, Panx Romana
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σου θιξαμε την κολλητη εσενα;Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:23 Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
- These users thanked the author embuji for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως καλό είναι πριν πετάξουμε ιστορίες του στυλ "ξέρω έναν τύπο που ξέρει την κομμώτρια της κόρης του Βιερίνια και έμαθε βάφοντας της τα μαλλιά ότι ο ΠΑΟΚ θα πάρει τον Σκορδοπ@€τσογλ@! " να αποφεύγονται αν δεν είναι πλήρως επιβεβαιωμένες.
Μετά πιστευει ο κάθε Omerta76 ότι θα έρθει ο Ντιμπάλα και οταν έρχεται ο Γερεμεγιεφ ο κόσμος φορτώνει.
Υ.Γ.1.Ποιος Ντιμπάλα εν τώ μεταξύ; Πρώην παίχτης, με προβλήματα τραυματισμών κάθε χρόνο, λιγοψυχος και πανάκριβος. Τέτοιοι παίχτες μακριά
Υ.Γ.2. Ο Ελουστοντο ακόμη κλείνει;
Μετά πιστευει ο κάθε Omerta76 ότι θα έρθει ο Ντιμπάλα και οταν έρχεται ο Γερεμεγιεφ ο κόσμος φορτώνει.
Υ.Γ.1.Ποιος Ντιμπάλα εν τώ μεταξύ; Πρώην παίχτης, με προβλήματα τραυματισμών κάθε χρόνο, λιγοψυχος και πανάκριβος. Τέτοιοι παίχτες μακριά
Υ.Γ.2. Ο Ελουστοντο ακόμη κλείνει;
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 2):
- gk.box16, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλά το χειρίζεται ο Κόλκας. Διακριτούς ρόλους και ευθύνες θέλανε... Ελπίζω να μην διαβάσουμε τον έκοψε γτ δεν έχει μεταπωλητικη αξίαDimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:23 Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι δεν έχει κάνει κανένα ρατσιστικό σχόλιο είναι σωστό παλικάρι. Απλά κοίτα να δεις τώρα είχε ένα θεματάκι με την δικαιοσύνη όχι τίποτα σπουδαίο ... να μωρέ έφαγε 8,5 χρόνια φυλακή πριν καμιά βδομάδα για βιασμό.paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:13 Ο Ράφα Μιρ έχει κάνει ρατσιστικό σχόλιο σε αντίπαλο μέσα στο γήπεδο και πρόσφατα καταδικάστηκε για βιασμό. Από μένα είναι όχι.
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μετά από συνομιλία με γνωστό μου που βλέπεις φανατικά Βόλφσπουργκ(είναι γαβρος οπότε και αντικειμενικός όσο μπορείς να πεις): 1) Ειναι παρα πολυ καλοςPoccoPicante έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:05 Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
2) Μπαλατος εχει αισθηση του γκολ
3) Ειχε κακους τραυματισμους προσφατα
4) Δεν εχει πολυ ρυθμο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θυμάστε ποιοι αρδ είχαν πει για 1Μ μεταγραφή; Για να ξέρουμε ποιοι πέφτουν 99% των περιπτώσεων έξω...Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λάθος παράθεσηxpek20 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:53Θυμάστε ποιοι αρδ είχαν πει για 1Μ μεταγραφή; Για να ξέρουμε ποιοι πέφτουν 99% των περιπτώσεων έξω...Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος omerta76 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.