Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10687
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

σανταγκοντσαρεβα
These users thanked the author astral for the post (total 5):
embuji, pagotatzis, vasgias, navigator11, Mutasevic
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19203
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Kabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:04 Εχω μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ιδεα παντως,καλο θα ειναι να κανουμε μια λιστα με ατομα απο εδω μεσα,2-3 το πολυ να ακουνε απο ενα συγκεκριμενο youtuber (γιατι δημοσιογραφοι δεν ειναι),και μετα θα κανουμε την σουμα εδω μεσα.Ετσι δεν θα κουρκουτιαζει το μυαλο μας ακουγοντας 7-8 εκπομπες ο καθενας.
Καποιος να κανει και τον Κουβεντιδη για να μας προσγειωνει
These users thanked the author nunies4 for the post:
Kabamaru11
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:21
Kabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:04 Εχω μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ιδεα παντως,καλο θα ειναι να κανουμε μια λιστα με ατομα απο εδω μεσα,2-3 το πολυ να ακουνε απο ενα συγκεκριμενο youtuber (γιατι δημοσιογραφοι δεν ειναι),και μετα θα κανουμε την σουμα εδω μεσα.Ετσι δεν θα κουρκουτιαζει το μυαλο μας ακουγοντας 7-8 εκπομπες ο καθενας.
Καποιος να κανει και τον Κουβεντιδη για να μας προσγειωνει
Οχι γτ αν καταληξουμε σε 1-2 ονοματα κ καποιος αναλαβει τν ρολο Κουβεντιδη, θα σημαινει οτι θα κλεισει σε αλλη ομαδα!!!
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2901
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Ο ενας αρδ κλεινει, ο αλλος αρδ ειμαστε μακρια, ο αλλος μένουν τα τυπικα.
4 μέρες πριν φύγουμε προετοιμασία κ ακομη καμια μεταγραφή...
Δεν θα αλλάξουμε ποτε πρσγματικα.
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 4):
paoki19, gk.box16, aivas19, Panx Romana
embuji
Δημοσιεύσεις: 4339
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:23 Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
Σου θιξαμε την κολλητη εσενα; :mrgreen: :mrgreen:
These users thanked the author embuji for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3267
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Πάντως καλό είναι πριν πετάξουμε ιστορίες του στυλ "ξέρω έναν τύπο που ξέρει την κομμώτρια της κόρης του Βιερίνια και έμαθε βάφοντας της τα μαλλιά ότι ο ΠΑΟΚ θα πάρει τον Σκορδοπ@€τσογλ@! " να αποφεύγονται αν δεν είναι πλήρως επιβεβαιωμένες.

Μετά πιστευει ο κάθε Omerta76 ότι θα έρθει ο Ντιμπάλα και οταν έρχεται ο Γερεμεγιεφ ο κόσμος φορτώνει.

Υ.Γ.1.Ποιος Ντιμπάλα εν τώ μεταξύ; Πρώην παίχτης, με προβλήματα τραυματισμών κάθε χρόνο, λιγοψυχος και πανάκριβος. Τέτοιοι παίχτες μακριά

Υ.Γ.2. Ο Ελουστοντο ακόμη κλείνει;
These users thanked the author omerta76 for the post (total 2):
gk.box16, sakis_the_fraud
Mula_4
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mula_4 »

Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:23 Ωραια...δλδ αν δεν τα βρουμε με τν Σανταμαρια, θα ξερουμε κ ποιον να κραξουμε...Α ρε Κολκα , ντροπη ρε μλκ...
Καλά το χειρίζεται ο Κόλκας. Διακριτούς ρόλους και ευθύνες θέλανε... Ελπίζω να μην διαβάσουμε τον έκοψε γτ δεν έχει μεταπωλητικη αξία 😂
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2135
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:13 Ο Ράφα Μιρ έχει κάνει ρατσιστικό σχόλιο σε αντίπαλο μέσα στο γήπεδο και πρόσφατα καταδικάστηκε για βιασμό. Από μένα είναι όχι.
Όχι δεν έχει κάνει κανένα ρατσιστικό σχόλιο είναι σωστό παλικάρι. Απλά κοίτα να δεις τώρα είχε ένα θεματάκι με την δικαιοσύνη όχι τίποτα σπουδαίο ... να μωρέ έφαγε 8,5 χρόνια φυλακή πριν καμιά βδομάδα για βιασμό.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10687
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

συμβαίνουν αυτά.
στους βιαστές
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

PoccoPicante έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:05 Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
Μετά από συνομιλία με γνωστό μου που βλέπεις φανατικά Βόλφσπουργκ(είναι γαβρος οπότε και αντικειμενικός όσο μπορείς να πεις): 1) Ειναι παρα πολυ καλος
2) Μπαλατος εχει αισθηση του γκολ
3) Ειχε κακους τραυματισμους προσφατα
4) Δεν εχει πολυ ρυθμο
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
xpek20
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xpek20 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Θυμάστε ποιοι αρδ είχαν πει για 1Μ μεταγραφή; Για να ξέρουμε ποιοι πέφτουν 99% των περιπτώσεων έξω...
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3267
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

xpek20 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:53
Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Σε άλλα νέα, η άχρηστη ΠΑΕ που δεν έβγαλε χρήματα από τον Κετζιορα.
Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος
Θυμάστε ποιοι αρδ είχαν πει για 1Μ μεταγραφή; Για να ξέρουμε ποιοι πέφτουν 99% των περιπτώσεων έξω...
Λάθος παράθεση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος omerta76 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”