65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4358
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

κανείς, μόνο ο αβραμόπουλος τιμάει το εθνόσημο :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10010
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Мир »

Το ΠΑΟΚτσάκη την Εύα ξέχασες.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1163
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από gervasio artigas »

Για όσους ...εθνικοφρονες μιλουν για τον ΝΤΕΛΙΑ να τους πειτε τα εξης χαιρετίσματα:
Α. Καποτε ο "ξανθος" ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ στους παίκτες του Αρη Θεσσαλονικης να πανε στην εθνικη μπασκετ
Β.Ο ΓΚΑΛΗΣ αν δεν του εκανε τα χατηρια η ΕΟΚ απειλουσε να μην κατεβει στην εθνικη
Γ.Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ από μόνος του ειπε μια ωραια πρωια "δεν κατεβαινω εθνικη" ...γιατι ετσι
Δ. Ο Στολτιδης απο μονος του ειπε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ στην εθνικη γιατι τον παραγκωνισε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ (ο οποίος επειδη ηξερε μπαλλα ειχε πεταξει εξω και τον αμπαλο στολτιδη και τον αλλο τον δηθεν παικτη Γεωργατο)
Ε. Ο ΝΤΕΜΗΣ με τον ΚΑΣΑΠΗ μετα τα οργια Δημητροπουλου με την Ε.Ο δεν ξαναπηγαν στην εθνικη με δικη τους αποφαση και ξαναεπαιξαν οταν τους παρεκαλεσε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
Οπότε ο ΝΤΕΛΙΑΣ τι παραπανω εκανε;;;;
Τι να πει δηλαδη;;
οτι ο χαρτακιας βαζει κουρμπελη και μπακαπεφτα και μανταλο και μασουρα και αφηνει εξω αυτον ;;
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ
Αν ελθει ενας νεος ΡΕΧΑΓΚΕΛ στην εθνικη ο ΝΤΕΛΙΑΣ θα ξαναπαει
These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 6):
eorptol1, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ορτζονικίδης, GEOL, BlackMagicPAOK, XamenoKormi
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10010
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Мир »

Σε άλλα νέα ο συνταξιούχος στη τελευταία προπόνηση:
These users thanked the author Мир for the post (total 6):
Maklaz, Franky, margas, aivas19, DIAMANTIS99, vasgias
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4358
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

μαζί με τον φίγκο και τον ζαγοράκη θα παίζει σε λίγο
These users thanked the author Shivaspace for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από paoki19 »

gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:08 Για όσους ...εθνικοφρονες μιλουν για τον ΝΤΕΛΙΑ να τους πειτε τα εξης χαιρετίσματα:
Α. Καποτε ο "ξανθος" ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ στους παίκτες του Αρη Θεσσαλονικης να πανε στην εθνικη μπασκετ
Β.Ο ΓΚΑΛΗΣ αν δεν του εκανε τα χατηρια η ΕΟΚ απειλουσε να μην κατεβει στην εθνικη
Γ.Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ από μόνος του ειπε μια ωραια πρωια "δεν κατεβαινω εθνικη" ...γιατι ετσι
Δ. Ο Στολτιδης απο μονος του ειπε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ στην εθνικη γιατι τον παραγκωνισε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ (ο οποίος επειδη ηξερε μπαλλα ειχε πεταξει εξω και τον αμπαλο στολτιδη και τον αλλο τον δηθεν παικτη Γεωργατο)
Ε. Ο ΝΤΕΜΗΣ με τον ΚΑΣΑΠΗ μετα τα οργια Δημητροπουλου με την Ε.Ο δεν ξαναπηγαν στην εθνικη με δικη τους αποφαση και ξαναεπαιξαν οταν τους παρεκαλεσε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
Οπότε ο ΝΤΕΛΙΑΣ τι παραπανω εκανε;;;;
Τι να πει δηλαδη;;
οτι ο χαρτακιας βαζει κουρμπελη και μπακαπεφτα και μανταλο και μασουρα και αφηνει εξω αυτον ;;
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ
Αν ελθει ενας νεος ΡΕΧΑΓΚΕΛ στην εθνικη ο ΝΤΕΛΙΑΣ θα ξαναπαει
Επίσης ο Φορτουνης γιατί σταμάτησε στα 30 του απο την εθνική; Νομίζω ανέφερε πως είδε περίεργες συμπεριφορές ή κατι τέτοιο.
Τέσπα βγήκε ξεκάθαρα όλο το κόμπλεξ στο παιδι γιατί δεν μπορούν να διανοηθουν ότι ο ΠΑΟΚ εχει βγάλει τον μεγαλύτερο παίκτη στην Ελλάδα τα τελευταία 50 χρονια.
Όσο για τους δικούς μας που τον κράζουν μια λέξη: ΝΤΡΟΠΗ!
These users thanked the author paoki19 for the post (total 5):
Franky, gervasio artigas, margas, paokspren, DIAMANTIS99
Andrew R
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Andrew R »

κατω τα χερια απο τον Γιανναρα βρε γα@#@$%^λες
These users thanked the author Andrew R for the post (total 3):
margas, paokspren, vasgias
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2044
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από loukas karadimos »

ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ

Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ

ΞΥΠΝΑΤΕ
These users thanked the author loukas karadimos for the post (total 4):
Dimitris_L4, aivas19, vasgias, XamenoKormi
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5755
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

loukas karadimos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37 ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ

Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ

ΞΥΠΝΑΤΕ
Ναι ρε καραφλοδαιμονα...ΝΑΙ...Ξυπνηστε στην ΠΑΕ κ προστατεψτε τον Ντελια..

Για εμας Γιανναρε θα εισαι το παιδι μας, ο μικροτερος αδερφος....
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4358
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

το κόβω να τα μαζεύει η εθνική απ την Τούμπα για κανένα Παγκρήτιο :D
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2044
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από loukas karadimos »

Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:39
loukas karadimos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37 ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ

Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ

ΞΥΠΝΑΤΕ
Ναι ρε καραφλοδαιμονα...ΝΑΙ...Ξυπνηστε στην ΠΑΕ κ προστατεψτε τον Ντελια..

Για εμας Γιανναρε θα εισαι το παιδι μας, ο μικροτερος αδερφος....
θα παθουμε κακο και θα γραφει το χαρτι απο ΠΑΟΚ πηγε αυτος και δεν θα ξερουν απο τι πηγαμε ......

φυρι φυρι το πανε να μας βαλουνε μεχρι και εμας τους τελευταιους πιστους απεναντι τους.
These users thanked the author loukas karadimos for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από vasgias »

Αποστόλη Λάμπο από σήμερα είμαι φαν σου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasgias την Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6618
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Special 4 »

Parolos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:44 Το ότι η παραφιλολογία βγήκε από τον καραφλοκορακα.....και μόνο από αυτό το μέσο από κανένα άλλο,
σου δείχνει ότι δεν προστατεύτηκε ο παίχτης τόσο καιρό?
Πώς προστατεύτηκε και από ποιούς;
Τώρα προστατεύεται;

Αν εσύ έχεις την εντύπωση ότι προστατεύεται, ακούγεσαι.

Εγώ πάντως δεν είδα ούτε άκουσα κάτι από την πλευρά της ΠΑΕ, που να βάζει στη θέση τους αυτούς που αναφέρεις.

Γιατί αυτή η σιγή ιχθύος;
Περιουσιακό της στοιχείο είναι στο κάτω κάτω.
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2890
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από WestBlock4 »

astral έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:37 Και οι άλλες θρησκείες έχουν περίεργα θέματα που επηρεάζουν την καριέρα τους. Νηστείες, θεωρίες , τρόπος ζωής κλπ

Στο τέλος τέλος, ότι γουστάρουν θα κάνουν ολοι .
Ναι μονο που η συκμγκεκριμενη θρησκεία κανει αρκετα δύσκολη τη καριέρα του κ ταυχρονα οτι συνεπάγεται για την ομαδα. Χεστηκαμε.για την εθνική αλλα οπως η εθνική μπορει να γινει κ ο ΠΑΟΚ καποια στιγμη που δεν το περιμενουμε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από gika »

Τι θρησκεία υποστηρίζει το παιδί και πως αυτή εμποδίζει την καριέρα του; Πχ τεράστιο μέρος των αθλητών είναι μουσουλμάνοι και καταλήγουν να προπονούνται και να παίζουν νηστικοί και πρόβλημα δεν έχουν. Τι το τόσο διαφορετικό λέει η θρησκεία του Κωνσταντελια δηλαδή; Νομίζω ότι κάπου χάνουμε το νόημα.

Στα @@ μας και τα 20 χαρτιά θα πω, Ιβάν έχουμε ας τα συμπληρώσει. Μακάρι αυτή η θρησκεία του να τον αναγκάζει να παίζει για τον ΠΑΟΚ και μόνο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”