65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4370
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1164
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Για όσους ...εθνικοφρονες μιλουν για τον ΝΤΕΛΙΑ να τους πειτε τα εξης χαιρετίσματα:
Α. Καποτε ο "ξανθος" ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ στους παίκτες του Αρη Θεσσαλονικης να πανε στην εθνικη μπασκετ
Β.Ο ΓΚΑΛΗΣ αν δεν του εκανε τα χατηρια η ΕΟΚ απειλουσε να μην κατεβει στην εθνικη
Γ.Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ από μόνος του ειπε μια ωραια πρωια "δεν κατεβαινω εθνικη" ...γιατι ετσι
Δ. Ο Στολτιδης απο μονος του ειπε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ στην εθνικη γιατι τον παραγκωνισε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ (ο οποίος επειδη ηξερε μπαλλα ειχε πεταξει εξω και τον αμπαλο στολτιδη και τον αλλο τον δηθεν παικτη Γεωργατο)
Ε. Ο ΝΤΕΜΗΣ με τον ΚΑΣΑΠΗ μετα τα οργια Δημητροπουλου με την Ε.Ο δεν ξαναπηγαν στην εθνικη με δικη τους αποφαση και ξαναεπαιξαν οταν τους παρεκαλεσε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
Οπότε ο ΝΤΕΛΙΑΣ τι παραπανω εκανε;;;;
Τι να πει δηλαδη;;
οτι ο χαρτακιας βαζει κουρμπελη και μπακαπεφτα και μανταλο και μασουρα και αφηνει εξω αυτον ;;
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ
Αν ελθει ενας νεος ΡΕΧΑΓΚΕΛ στην εθνικη ο ΝΤΕΛΙΑΣ θα ξαναπαει
Α. Καποτε ο "ξανθος" ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ στους παίκτες του Αρη Θεσσαλονικης να πανε στην εθνικη μπασκετ
Β.Ο ΓΚΑΛΗΣ αν δεν του εκανε τα χατηρια η ΕΟΚ απειλουσε να μην κατεβει στην εθνικη
Γ.Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ από μόνος του ειπε μια ωραια πρωια "δεν κατεβαινω εθνικη" ...γιατι ετσι
Δ. Ο Στολτιδης απο μονος του ειπε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ στην εθνικη γιατι τον παραγκωνισε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ (ο οποίος επειδη ηξερε μπαλλα ειχε πεταξει εξω και τον αμπαλο στολτιδη και τον αλλο τον δηθεν παικτη Γεωργατο)
Ε. Ο ΝΤΕΜΗΣ με τον ΚΑΣΑΠΗ μετα τα οργια Δημητροπουλου με την Ε.Ο δεν ξαναπηγαν στην εθνικη με δικη τους αποφαση και ξαναεπαιξαν οταν τους παρεκαλεσε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
Οπότε ο ΝΤΕΛΙΑΣ τι παραπανω εκανε;;;;
Τι να πει δηλαδη;;
οτι ο χαρτακιας βαζει κουρμπελη και μπακαπεφτα και μανταλο και μασουρα και αφηνει εξω αυτον ;;
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ
Αν ελθει ενας νεος ΡΕΧΑΓΚΕΛ στην εθνικη ο ΝΤΕΛΙΑΣ θα ξαναπαει
- These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 6):
- eorptol1, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ορτζονικίδης, GEOL, BlackMagicPAOK, XamenoKormi
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4370
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
μαζί με τον φίγκο και τον ζαγοράκη θα παίζει σε λίγο
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- Franky
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Επίσης ο Φορτουνης γιατί σταμάτησε στα 30 του απο την εθνική; Νομίζω ανέφερε πως είδε περίεργες συμπεριφορές ή κατι τέτοιο.gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:08 Για όσους ...εθνικοφρονες μιλουν για τον ΝΤΕΛΙΑ να τους πειτε τα εξης χαιρετίσματα:
Α. Καποτε ο "ξανθος" ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ στους παίκτες του Αρη Θεσσαλονικης να πανε στην εθνικη μπασκετ
Β.Ο ΓΚΑΛΗΣ αν δεν του εκανε τα χατηρια η ΕΟΚ απειλουσε να μην κατεβει στην εθνικη
Γ.Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ από μόνος του ειπε μια ωραια πρωια "δεν κατεβαινω εθνικη" ...γιατι ετσι
Δ. Ο Στολτιδης απο μονος του ειπε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ στην εθνικη γιατι τον παραγκωνισε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ (ο οποίος επειδη ηξερε μπαλλα ειχε πεταξει εξω και τον αμπαλο στολτιδη και τον αλλο τον δηθεν παικτη Γεωργατο)
Ε. Ο ΝΤΕΜΗΣ με τον ΚΑΣΑΠΗ μετα τα οργια Δημητροπουλου με την Ε.Ο δεν ξαναπηγαν στην εθνικη με δικη τους αποφαση και ξαναεπαιξαν οταν τους παρεκαλεσε ο ΓΙΓΑΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
Οπότε ο ΝΤΕΛΙΑΣ τι παραπανω εκανε;;;;
Τι να πει δηλαδη;;
οτι ο χαρτακιας βαζει κουρμπελη και μπακαπεφτα και μανταλο και μασουρα και αφηνει εξω αυτον ;;
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ
Αν ελθει ενας νεος ΡΕΧΑΓΚΕΛ στην εθνικη ο ΝΤΕΛΙΑΣ θα ξαναπαει
Τέσπα βγήκε ξεκάθαρα όλο το κόμπλεξ στο παιδι γιατί δεν μπορούν να διανοηθουν ότι ο ΠΑΟΚ εχει βγάλει τον μεγαλύτερο παίκτη στην Ελλάδα τα τελευταία 50 χρονια.
Όσο για τους δικούς μας που τον κράζουν μια λέξη: ΝΤΡΟΠΗ!
- These users thanked the author paoki19 for the post (total 5):
- Franky, gervasio artigas, margas, paokspren, DIAMANTIS99
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2044
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ
Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ
ΞΥΠΝΑΤΕ
Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ
Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ
ΞΥΠΝΑΤΕ
- These users thanked the author loukas karadimos for the post (total 4):
- Dimitris_L4, aivas19, vasgias, XamenoKormi
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ναι ρε καραφλοδαιμονα...ΝΑΙ...Ξυπνηστε στην ΠΑΕ κ προστατεψτε τον Ντελια..loukas karadimos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37 ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ
Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ
ΞΥΠΝΑΤΕ
Για εμας Γιανναρε θα εισαι το παιδι μας, ο μικροτερος αδερφος....
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4370
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2044
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
θα παθουμε κακο και θα γραφει το χαρτι απο ΠΑΟΚ πηγε αυτος και δεν θα ξερουν απο τι πηγαμε ......Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:39Ναι ρε καραφλοδαιμονα...ΝΑΙ...Ξυπνηστε στην ΠΑΕ κ προστατεψτε τον Ντελια..loukas karadimos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37 ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Η ΘΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΤΣΟΠΑΙΔΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΟΚ
Η ΘΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ
ΞΥΠΝΑΤΕ
Για εμας Γιανναρε θα εισαι το παιδι μας, ο μικροτερος αδερφος....
φυρι φυρι το πανε να μας βαλουνε μεχρι και εμας τους τελευταιους πιστους απεναντι τους.
- These users thanked the author loukas karadimos for the post:
- Dimitris_L4
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αποστόλη Λάμπο από σήμερα είμαι φαν σου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasgias την Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πώς προστατεύτηκε και από ποιούς;Parolos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:44 Το ότι η παραφιλολογία βγήκε από τον καραφλοκορακα.....και μόνο από αυτό το μέσο από κανένα άλλο,
σου δείχνει ότι δεν προστατεύτηκε ο παίχτης τόσο καιρό?
Τώρα προστατεύεται;
Αν εσύ έχεις την εντύπωση ότι προστατεύεται, ακούγεσαι.
Εγώ πάντως δεν είδα ούτε άκουσα κάτι από την πλευρά της ΠΑΕ, που να βάζει στη θέση τους αυτούς που αναφέρεις.
Γιατί αυτή η σιγή ιχθύος;
Περιουσιακό της στοιχείο είναι στο κάτω κάτω.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2890
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ναι μονο που η συκμγκεκριμενη θρησκεία κανει αρκετα δύσκολη τη καριέρα του κ ταυχρονα οτι συνεπάγεται για την ομαδα. Χεστηκαμε.για την εθνική αλλα οπως η εθνική μπορει να γινει κ ο ΠΑΟΚ καποια στιγμη που δεν το περιμενουμεastral έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:37 Και οι άλλες θρησκείες έχουν περίεργα θέματα που επηρεάζουν την καριέρα τους. Νηστείες, θεωρίες , τρόπος ζωής κλπ
Στο τέλος τέλος, ότι γουστάρουν θα κάνουν ολοι .
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τι θρησκεία υποστηρίζει το παιδί και πως αυτή εμποδίζει την καριέρα του; Πχ τεράστιο μέρος των αθλητών είναι μουσουλμάνοι και καταλήγουν να προπονούνται και να παίζουν νηστικοί και πρόβλημα δεν έχουν. Τι το τόσο διαφορετικό λέει η θρησκεία του Κωνσταντελια δηλαδή; Νομίζω ότι κάπου χάνουμε το νόημα.
Στα @@ μας και τα 20 χαρτιά θα πω, Ιβάν έχουμε ας τα συμπληρώσει. Μακάρι αυτή η θρησκεία του να τον αναγκάζει να παίζει για τον ΠΑΟΚ και μόνο.
Στα @@ μας και τα 20 χαρτιά θα πω, Ιβάν έχουμε ας τα συμπληρώσει. Μακάρι αυτή η θρησκεία του να τον αναγκάζει να παίζει για τον ΠΑΟΚ και μόνο.