Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ας κανω λοιπον την ερωτηση. Τι κινητρο μπορει να εχει ο καθε Τσαλγατιδης να βγαζει τετοια αρνητιλα ???
Ειλικρινής η ερώτηση μου.
Μην πει κανεις οτι χτυπαει την ΠΑΕ, ειναι στο γκρουπ Βασιλοπουλου. Αλλο.
Ειλικρινής η ερώτηση μου.
Μην πει κανεις οτι χτυπαει την ΠΑΕ, ειναι στο γκρουπ Βασιλοπουλου. Αλλο.
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4801
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρώτα τον Γκίκα να σε πει.
- These users thanked the author PAOKevolution for the post (total 7):
- GEOL, Unpsofable78, vasgias, aivas19, paok apo epilogi, Anwnimos, renegade
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο ενα χερι εχω τον μαυροζωνα να λεει οτι τελειωσε ο Γιαννουλης ερχεται. Στο αλλο τον Τσαλγατιδη να λεει τα δικα του.
Ναι εγω μαυροζωνα ψηφιζω.
Ναι εγω μαυροζωνα ψηφιζω.
- These users thanked the author embuji for the post (total 11):
- geobila, Montrealiotis, paokkerkir, margas, Dimitris_L4, Newgen9, vasgias, aivas19, paok apo epilogi, Anwnimos and one more user
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14128
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για τον Τσαλγατίδη να θυμίσω πως έβγαινε και έλεγε πως πέραν Πουσιτς δεν παίζει κανένα άλλο όνομα (όταν Κόλκας κλπ κρατούσαν πισινές) και βγήκε μετά από μια ώρα το όνομα του Λίσι.
- These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 3):
- Maklaz, GEOL, Anwnimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μάθε στον σικαμπαλα λίγη μπάλα ρε ντιμπαλα ρε ντιμπαλα
Υ.Γ στα τέτοια μου τον γράφω τον ριβαλντο ( απο χθες οποίος ξέρει ξέρει )
Υ.Γ στα τέτοια μου τον γράφω τον ριβαλντο ( απο χθες οποίος ξέρει ξέρει )
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- Montrealiotis, Nassos
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ειχαμε τον Κουλιανο χτες πιασαμε τον Τσαλγατιδη σημερα.
Ο βατραχομουρης και ο κουμπαρος του ειναι σταθερες αξιες, θα παιξουν περισσοτερο στο πραιμ ταιμ του Ιουλιου-Αυγουστου.
Πραγματικα σοκαρομαι με το ποσος κοσμος καθεται και τους ακουει/διαβαζει ολους αυτους.
Ο βατραχομουρης και ο κουμπαρος του ειναι σταθερες αξιες, θα παιξουν περισσοτερο στο πραιμ ταιμ του Ιουλιου-Αυγουστου.
Πραγματικα σοκαρομαι με το ποσος κοσμος καθεται και τους ακουει/διαβαζει ολους αυτους.
- These users thanked the author xyz_o_peponas for the post:
- giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως οταν κ καλύτερος αριστερός μπακ της χώρας σου θέλει να έρθει στην ομάδα σου.. Πρπει να κάνεις προσπάθεια να τον έχεις από την αρχή της προετοιμασίας..ειδικά όταν δεν έχεις κάποιον αξιόλογο, διαθέσιμο για τα πρώτα προκριματικά
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 469
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έχω φτάσει στην χρονιά με Ζεγκαρα Ρεμποσιο και Πια (πριν αποφασίσει να παίξει need for speed στον περιφερειακό), να το αφήσω ή να συνεχίσω προς τα πίσω;DIKEFALOS29 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:14 Σε 4 μέρες η ομάδα πετάει για προετοιασία και δεν έχει γίνει ούτε μία προσθήκη. Η προπονηση γινεται με 8 επαγγελματιες ποδοσφαιριστες και νεαρους του ΠΑΟΚ Β και της κ19.
Δεν γινεται να μη κουνιεται φυλλο. Δεν γινεται να μας επρηξαν με την αλλαγη λειτουργιας και αερολογιες τυπου "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα" και να μη φαινεται τιποτα στον οριζοντα.
Καθε περσι και καλυτερα.
-
DIKEFALOS29
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:24
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τοτε υπηρχε το μοτο "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα"? Αν οχι αφησε τοDonnieMcGrath έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:26Έχω φτάσει στην χρονιά με Ζεγκαρα Ρεμποσιο και Πια (πριν αποφασίσει να παίξει need for speed στον περιφερειακό), να το αφήσω ή να συνεχίσω προς τα πίσω;DIKEFALOS29 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:14 Σε 4 μέρες η ομάδα πετάει για προετοιασία και δεν έχει γίνει ούτε μία προσθήκη. Η προπονηση γινεται με 8 επαγγελματιες ποδοσφαιριστες και νεαρους του ΠΑΟΚ Β και της κ19.
Δεν γινεται να μη κουνιεται φυλλο. Δεν γινεται να μας επρηξαν με την αλλαγη λειτουργιας και αερολογιες τυπου "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα" και να μη φαινεται τιποτα στον οριζοντα.
Καθε περσι και καλυτερα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ας ξεκινήσουμε από τα απολύτως βασικά. Και να του δίνουν ή να την έχει την πληροφορία, κόβουμε έστω το μικρό δάχτυλο του αριστερού χεριού πως δύναται να την κατανοήσει στην πραγματική της διάσταση;nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:15Πραγματικα πιστευεις οτι αυτος ο τυπος κανει ρεπορταζ; Ουτε καν non paper δεν πρεπει να του δινουν. Δεν ειναι ικανος ουτε να διαχειριστει μια δεδομενη πληροφορια.Mula_4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:09 Ο Τσαλγατιδης σμρ συνεχισε το τροπάριο, ότι δεν έχει γίνει μια πρόοδος με Γιαννούλη και ότι δεν απάντησαν καν στη πρόταση μας.. συνέχισε λέγοντας ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωί κ θα διαβάσουμε ότι έκλεισε κάπου κ δε θα είναι σε εμάς... Έχουμε κανένα νέο?
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- nunies4, Maklaz, GEOL
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χαχαχαχα ποιος τσαλγατιδης ρε παιδιά. Για καμία φωτογραφία μπροστά σε καθρέφτες καλός είναι ή να το παίζει πρώτη μούρη στα αεροδρόμια όταν υποδεχόμαστε παίκτες
- These users thanked the author GianD for the post (total 3):
- DIKEFALOS29, Ally Samagoal, Maklaz
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2078
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βλακεια στο μυαλό το λιγότερο που μπορώ να γραψω, ωστόσο το πιο πιθανό ότι νομίζει ότι μιλώντας για χαλασμένη μεταγραφή κι ότι θα πάει σε αντίπαλο όταν κλείσει σε εμάς θα λεςι για τεράστια νίκη έναντι του ανταγωνισμούdelos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:19 Ας κανω λοιπον την ερωτηση. Τι κινητρο μπορει να εχει ο καθε Τσαλγατιδης να βγαζει τετοια αρνητιλα ???
Ειλικρινής η ερώτηση μου.
Μην πει κανεις οτι χτυπαει την ΠΑΕ, ειναι στο γκρουπ Βασιλοπουλου. Αλλο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ειλικρινα ρε σεις και χωρις παρεξηγηση, αλλα γιατι δεν σεβεστε λιγο παραπανω τον εαυτο σας, το μυαλο σας, τον ελευθερο χρονο σας και καθεστε και ακουτε και βλεπετε - γιατι πλεον ολοι βγαινουν και πρεπει να βγαινουν με τα μουτρα τους γιατι αυτο επιτασσει η εποχη της εικονας - τον καθε "δημοσιογραφο" και ρεπορτερ;
Αμα κανουμε μια γυρα πλεον στο youtube παιζει να βρουμε καμια πενηνταρια ανθρωπους να κανουν εκπομπες και να μιλανε για τις πληροφοριες και το ρεπορταζ και τα inside infos που εχουν για τον ποδοσφαιρικο ΠΑΟΚ. Και αλλοι τοσοι, ή και οι ιδιοι, εχουν σελιδα στο FB, στο Instagram, στο TikTok και δωστου "live εκεινη την ωρα για ολα τα νεα" και δωστου τα likes και τα follows.
Σε λιγο θα κανουν και OnlyFans καποιοι με συνδρομη κανονικα.
Αληθεια ξεκολλατε λιγο, για το καλο σας αλλα και το καλο ολων μας στην τελικη.
Γιατι οπως εχω ξαναπει, δινετε δυναμη στον καθενα, χωρις καν να το καταλαβαινετε πλεον.
Υπαρχουν ρεπορτερ και δημοσιογραφοι που βγαινουν μεσα σε μια ημερα σε πεντε και εξι φορες, απο διαφοτερικα καναλια, σε διαφορετικές πλατφορμες, σε διαφορετικες εκπομπες για να λενε τα ιδια και τα ιδια.
Αμα κανουμε μια γυρα πλεον στο youtube παιζει να βρουμε καμια πενηνταρια ανθρωπους να κανουν εκπομπες και να μιλανε για τις πληροφοριες και το ρεπορταζ και τα inside infos που εχουν για τον ποδοσφαιρικο ΠΑΟΚ. Και αλλοι τοσοι, ή και οι ιδιοι, εχουν σελιδα στο FB, στο Instagram, στο TikTok και δωστου "live εκεινη την ωρα για ολα τα νεα" και δωστου τα likes και τα follows.
Σε λιγο θα κανουν και OnlyFans καποιοι με συνδρομη κανονικα.
Αληθεια ξεκολλατε λιγο, για το καλο σας αλλα και το καλο ολων μας στην τελικη.
Γιατι οπως εχω ξαναπει, δινετε δυναμη στον καθενα, χωρις καν να το καταλαβαινετε πλεον.
Υπαρχουν ρεπορτερ και δημοσιογραφοι που βγαινουν μεσα σε μια ημερα σε πεντε και εξι φορες, απο διαφοτερικα καναλια, σε διαφορετικές πλατφορμες, σε διαφορετικες εκπομπες για να λενε τα ιδια και τα ιδια.
- These users thanked the author DimitrisS for the post (total 6):
- DonnieMcGrath, magdy, Newgen9, aivas19, paok apo epilogi, navigator11