Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντελως σουρεαλ το τοπικ σημερα.
Δεν γνωριζω κατι, αλλα αληθεια υπαρχει καποιος που θεωρει οτι η ομαδα ενω να εχει δωσει τα κλεδια - καθως φαινεται - για τις αποφασεις στο αγωνιστικο σε Ματος και Αντρε, σε συνεργασια πλεον με τον προπονητη και την ομαδα σκαουτινγκ, θα παει να παρει παικτες τυπου Ντιμπαλα;
Εγω τουλαχιστον, περιμενω πολυ διαφορετικου τυπου κινησεις.
Δεν γνωριζω κατι, αλλα αληθεια υπαρχει καποιος που θεωρει οτι η ομαδα ενω να εχει δωσει τα κλεδια - καθως φαινεται - για τις αποφασεις στο αγωνιστικο σε Ματος και Αντρε, σε συνεργασια πλεον με τον προπονητη και την ομαδα σκαουτινγκ, θα παει να παρει παικτες τυπου Ντιμπαλα;
Εγω τουλαχιστον, περιμενω πολυ διαφορετικου τυπου κινησεις.
- These users thanked the author DimitrisS for the post (total 7):
- Maklaz, Gregk19262000, navigator11, Unpsofable78, Newgen9, paok apo epilogi, Anwnimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
παιζει ακομα μπαλα ο ντιμπαλα?? τον ειχα χασει..
με ντελια οτι πρεπει ..
αν ειναι να φυγει ο ντελιας δηλαδη
με ντελια οτι πρεπει ..
αν ειναι να φυγει ο ντελιας δηλαδη
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αμα ήταν να δίναμε 13 μυρια συμβόλαιο θα φέρναμε και σερτζιο που ήθελε μεγάλο μπατζετ.
Αντ’αυτου φέραμε τον Λισι αφού δεν έκλεισε ο Πουσιτς και παλεύουμε να φέρουμε Θεσσαλονίκη τον αμυντικό που έδιωξε η σοσιεδαδ, ενώ η ομάδα στις προπονήσεις δεν έχει ούτε έναν κεντρικό αμυντικό διαθέσιμο πέραν των μικρών.
Και λέτε να κοιτάμε Ντιμπαλα;
Αντ’αυτου φέραμε τον Λισι αφού δεν έκλεισε ο Πουσιτς και παλεύουμε να φέρουμε Θεσσαλονίκη τον αμυντικό που έδιωξε η σοσιεδαδ, ενώ η ομάδα στις προπονήσεις δεν έχει ούτε έναν κεντρικό αμυντικό διαθέσιμο πέραν των μικρών.
Και λέτε να κοιτάμε Ντιμπαλα;
- These users thanked the author gika for the post:
- Panx Romana
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ντιμπαλα , Μιτροβιτς,Ντελιας,Ζιβκο...Ωπωπωπωπωπωπωπωπωπω τι έχει να γίνει φετος
- These users thanked the author Hayate for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μόνο για συνθήματα είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:59 Εντελως σουρεαλ το τοπικ σημερα.
Δεν γνωριζω κατι, αλλα αληθεια υπαρχει καποιος που θεωρει οτι η ομαδα ενω να εχει δωσει τα κλεδια - καθως φαινεται - για τις αποφασεις στο αγωνιστικο σε Ματος και Αντρε, σε συνεργασια πλεον με τον προπονητη και την ομαδα σκαουτινγκ, θα παει να παρει παικτες τυπου Ντιμπαλα;
Εγω τουλαχιστον, περιμενω πολυ διαφορετικου τυπου κινησεις.
Μάθε στον ..... λίγη μπάλα, ρε ντιμπάλα ρε ντιμπάλα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
πιτσα μπαλα και ντιμπαλα
- These users thanked the author jibbie for the post (total 3):
- margas, astral, navigator11
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μάθε στον Ντιμπάλα λίγη μπάλα
Σικαμπάλα
Σικαμπάλα
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- Maklaz
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Τσαλγατιδης σμρ συνεχισε το τροπάριο, ότι δεν έχει γίνει μια πρόοδος με Γιαννούλη και ότι δεν απάντησαν καν στη πρόταση μας.. συνέχισε λέγοντας ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωί κ θα διαβάσουμε ότι έκλεισε κάπου κ δε θα είναι σε εμάς... Έχουμε κανένα νέο?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επειδή δεν παρακολουθώ ελεεινής ποιότητας εκπομπές (μόνο μετριοκακέςMula_4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:09 Ο Τσαλγατιδης σμρ συνεχισε το τροπάριο, ότι δεν έχει γίνει μια πρόοδος με Γιαννούλη και ότι δεν απάντησαν καν στη πρόταση μας.. συνέχισε λέγοντας ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωί κ θα διαβάσουμε ότι έκλεισε κάπου κ δε θα είναι σε εμάς... Έχουμε κανένα νέο?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τώρα αλήθεια συζητάμε για άνθρωπο που κάνει εκπομπή στου χόμπιτ το κανάλι;
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
- navigator11, Gregk19262000, Anwnimos
-
DIKEFALOS29
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:24
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε 4 μέρες η ομάδα πετάει για προετοιασία και δεν έχει γίνει ούτε μία προσθήκη. Η προπονηση γινεται με 8 επαγγελματιες ποδοσφαιριστες και νεαρους του ΠΑΟΚ Β και της κ19.
Δεν γινεται να μη κουνιεται φυλλο. Δεν γινεται να μας επρηξαν με την αλλαγη λειτουργιας και αερολογιες τυπου "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα" και να μη φαινεται τιποτα στον οριζοντα.
Καθε περσι και καλυτερα.
Δεν γινεται να μη κουνιεται φυλλο. Δεν γινεται να μας επρηξαν με την αλλαγη λειτουργιας και αερολογιες τυπου "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα" και να μη φαινεται τιποτα στον οριζοντα.
Καθε περσι και καλυτερα.
- These users thanked the author DIKEFALOS29 for the post:
- gk.box16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πραγματικα πιστευεις οτι αυτος ο τυπος κανει ρεπορταζ; Ουτε καν non paper δεν πρεπει να του δινουν. Δεν ειναι ικανος ουτε να διαχειριστει μια δεδομενη πληροφορια.Mula_4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:09 Ο Τσαλγατιδης σμρ συνεχισε το τροπάριο, ότι δεν έχει γίνει μια πρόοδος με Γιαννούλη και ότι δεν απάντησαν καν στη πρόταση μας.. συνέχισε λέγοντας ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωί κ θα διαβάσουμε ότι έκλεισε κάπου κ δε θα είναι σε εμάς... Έχουμε κανένα νέο?
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 8):
- Maklaz, george188, navigator11, GianD, Ally Samagoal, Unpsofable78, Newgen9, Anwnimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μανος last year που λεμε. Δηλαδη ακομα κ να μη ξρεις τι εχει παιχτιε, το βλεπιες στο προσωπο του
-
Dimitrisk4
- Δημοσιεύσεις: 62
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 21:57
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως ο ρεπόρτερ του παναθηναϊκού Νίκος τζουανης ανέφερε ότι σύμφωνα με τις δικές του πληροφορίες ο Γιαννούλης κλείνει άμεσα στον ΠΑΟΚ