Που; Ποιος;
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- navigator11, vasgias
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Το ότι η παραφιλολογία βγήκε από τον καραφλοκορακα, συνεπώς από το ραδιομέγαρο του οποίου είσαι φαν, και μόνο από αυτό το μέσο από κανένα άλλο,
σου δείχνει ότι δεν προστατεύτηκε ο παίχτης τόσο καιρό?
σου δείχνει ότι δεν προστατεύτηκε ο παίχτης τόσο καιρό?
- These users thanked the author Parolos for the post (total 7):
- margas, navigator11, paok apo epilogi, Montrealiotis, Ορτζονικίδης, Kabamaru11, theo-drama
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αυτος ο καραφλοκόρακας πάντως είναι μεγάλο μνπανο. Δεν σέβεται τιποτα προκειμένου να προκαλέσει ανακατωσούρα!
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εκτος του οτι αποχωρησε απο την Εθνικη Ελλαδας, που ειναι μια ποδοσφαιρικη επιλογη και δε γνωριζουμε αν συνδεεται με την προσωπικη του δεν υπαρχει τιποτε.αλλο.CCCP έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:50 Δεν ειχα και δεν εχω καμια διαθεση γενικα να σχολιασω την προσωπικη ζωη του Ντελια. Αλλα οπως ειπα μαζευωντε αρκετα "περιεργα" και δεν γινεται να το αγνωησει κανεις πια.
Τι να κανουμε δηλαδη, το παιδι ξεκαθαρα εχει καποιες ιδαιτερωτητες να κανουμε τους χαζους?
Ελπιζω απλα να ειναι τυχαιο και να μην επαναληφθουν αυτα με τις ιωσεις φετος.
Τιποτε αλλο. Ο Κωνσταντελιας ειναι προτυπο.
- These users thanked the author Franky for the post:
- DIAMANTIS99
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Άκουσα λίγο ραδιόφωνο όσο οδηγούσα. Είναι εξοργιστικό το πόσο ανόητος λαός είμαστε οπαδικά.Βγαίνει ο κάθε πικραμένος που θέλει να λέγεται Παοκτσής ,μόνο και μόνο για να νοιώσει κάποιος,να την πέσει σε ένα παιδί του ΠΑΟΚ με αδαμάντινο χαρακτήρα,επειδή πήρε μια απόφαση που δεν αφορά τον ΠΑΟΚ.
Το τι σκίσιμο έχει φάει δεν περιγράφεται. Όχι έτσι η θρησκεία του,όχι επηρεάζεται η απόδοση του από αυτό,όχι το ένα και το άλλο.Την ίδια ώρα που έχουμε δει μουσουλμάνους ποδοσφαιριστές μας να σέρνονται όταν τελειώνει το ραμαζάνι,αλλά εκεί βέβαια δεν υπήρχαν ανάλογα σχόλια,δεν πειράζει τους επιλεκτικά ευαίσθητους.Τα δικά μας παιδιά όμως θα τα σκίσουμε,για να χαίρονται και οι αντίπαλοι μας. Τέτοια χαιβάνια είμαστε.
Καλά και η ΠΑΕ δεν πάει πίσω. Έχει γίνει ολόκληρο σούσουρο από χθες και από την ΠΑΕ δεν έχει βγεί ούτε μισή ανακοίνωση για να προστατεύσει τον ποδοσφαιριστή της,που στο κάτω κάτω είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό της στοιχείο. Ύπνος βαθύς.Αν γινόταν αυτό σε ποδοσφαιριστή Αθηναικής ομάδας ήδη κάτι τύποι σαν τον φαλακροκόρακα θα ήταν στα Δικαστήρια.
Τι χωριό είμαστε.Εγώ αν ήμουν Κωνσταντέλιας και μου φέρονταν έτσι από την ίδια μου την ομάδα,θα τους έγραφα ξέρετε που και θα σηκωνόμουν να φύγω .
Το τι σκίσιμο έχει φάει δεν περιγράφεται. Όχι έτσι η θρησκεία του,όχι επηρεάζεται η απόδοση του από αυτό,όχι το ένα και το άλλο.Την ίδια ώρα που έχουμε δει μουσουλμάνους ποδοσφαιριστές μας να σέρνονται όταν τελειώνει το ραμαζάνι,αλλά εκεί βέβαια δεν υπήρχαν ανάλογα σχόλια,δεν πειράζει τους επιλεκτικά ευαίσθητους.Τα δικά μας παιδιά όμως θα τα σκίσουμε,για να χαίρονται και οι αντίπαλοι μας. Τέτοια χαιβάνια είμαστε.
Καλά και η ΠΑΕ δεν πάει πίσω. Έχει γίνει ολόκληρο σούσουρο από χθες και από την ΠΑΕ δεν έχει βγεί ούτε μισή ανακοίνωση για να προστατεύσει τον ποδοσφαιριστή της,που στο κάτω κάτω είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό της στοιχείο. Ύπνος βαθύς.Αν γινόταν αυτό σε ποδοσφαιριστή Αθηναικής ομάδας ήδη κάτι τύποι σαν τον φαλακροκόρακα θα ήταν στα Δικαστήρια.
Τι χωριό είμαστε.Εγώ αν ήμουν Κωνσταντέλιας και μου φέρονταν έτσι από την ίδια μου την ομάδα,θα τους έγραφα ξέρετε που και θα σηκωνόμουν να φύγω .
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
- vasgias, Maklaz
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μα απο τέτοια φυτά τρέφεται ο καραφλοκορακας τόσα χρόνια!
Πλησιάζουν και εκλογες πανάθεμα μας σύντομα...
Πλησιάζουν και εκλογες πανάθεμα μας σύντομα...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ούτε εγώ, ειδικά στη συγκεκριμένη εποχή, θα σεβόμουν τίποτα πάντως, εφόσον με παρακολουθούσαν, έστω και σε mood trashιλας απλά - πολλώ δε μάλλον να με έπαιρναν και λίγο σοβαρά - τόσοι πανηλίθιοι. Για να είμαι ειλικρινής.GI4NNEN4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:27 Αυτος ο καραφλοκόρακας πάντως είναι μεγάλο μνπανο. Δεν σέβεται τιποτα προκειμένου να προκαλέσει ανακατωσούρα!
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Το πρόβλημα είναι απλό. Στην Ελλάδα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί το όνομα μιάς εταιρίας (ΠΑΟΚ) ωστε να βγάζει λεφτά χωρίς να πληρώνει τίποτα στην εταιρία. Κανονικά ο κάθε ΠΑΟΚ πρέπει να βάλει αποκλειστικότητα στη χρήση του ονόματος σε σάιτς, εκπομπές κλπ. Εκτός αν πάρουν άδεια (δηλαδή αν πληρώσουν). Και η πλάκα είναι οτι δεν σταματούν εκεί. Κάποιοι έχουν ανακαλύψει οτι η ανακατωσούρα, το κουτσομπολιό και οι θεωρίες συνωμοσίας φέρνουν καλά έσοδα, οπότε αυτοί συνεχώς βγάζουν τάχα βρώμες κυρίως με προσωπικά δεδομένα που είναι μηνύσιμα. Θρησκευτικές, πολιτικές πεποιθήσεις, σχέσεις, επιχειρήσεις κλπ. Είναι να απορεί κανείς με το πόσο χαλαρή είναι η κατάσταση στην χώρα.
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ένα μεγάλο μπραβο στον Κωσταντελια απο μένα για την πιο σωστή απόφαση στην καριέρα του! Μακρυά απο την βρώμα της εθνικής ποκ, οπου κουμάντο κανουν οι πρόεδροι των 3 βρωμιαρηδων, οι μανατζαραιοι κ έχουν για μαριονέτα-προπονητή μια κομπλεξική γριά που βγάζει όλο το απύθμενο κομπλεξ που της δημιούργησε ο ΠΑΟΚ, πάνω στον καλύτερο παιχτη της 20ετιας τουλάχιστον...το μονο αρνητικό στην ανακοίνωση του Ντελια ειναι οτι μιλάει για προσωρινή αποχή. Για μένα θα έπρεπε να τους κατουρησει οριστικά...κ πολύ άντεξε με τους βρωμιαρηδες. Οχι θα κάθεται να ειναι αλλαγή του μπακαπεφτα, του πιο γελοίου παιχτη στο πρωτάθλημα...ρε ουστ
- These users thanked the author paok_athens_g4 for the post (total 3):
- Amsterdamer_87, Ορτζονικίδης, margas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Kαλα εδώ άλλοι λένε σε 3-4 χρόνια το πολύ θα βγει στη συνταξη, πως ακριβώς θα πουληθεί;Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σύνταξη με το 10% ρε συ . Που κολλάς τώρα και εσύ.Мир έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:13Kαλα εδώ άλλοι λένε σε 3-4 χρόνια το πολύ θα βγει στη συνταξη, πως ακριβώς θα πουληθεί;Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4356
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αθηνιάνοι αν σας λέει ο ντέλιας δεξιά, αριστερά να πηγαίνετε εσείς..σώστε τα παιδιά σας απ τον παιχταρά
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- Ορτζονικίδης
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Διάβασα άρθρο του Καρπετόπουλου που ο συγκεκριμένος δεν θα έγραφε αν δεν ήταν αποκλειστικά αγωνιστικοί οι λόγοι του Ντελια.