65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2098
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Maklaz »

Σουριναμέζος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:06 ...
Θέλουμε πιτόγυρο θέλουμε και να μην παχαίνει.
Που; Ποιος;
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
navigator11, vasgias
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6608
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Special 4 »

Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.

Αυτή είναι η εκτίμησή μου.

Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6467
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Parolos »

Το ότι η παραφιλολογία βγήκε από τον καραφλοκορακα, συνεπώς από το ραδιομέγαρο του οποίου είσαι φαν, και μόνο από αυτό το μέσο από κανένα άλλο,
σου δείχνει ότι δεν προστατεύτηκε ο παίχτης τόσο καιρό?
These users thanked the author Parolos for the post (total 4):
margas, navigator11, paok apo epilogi, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αυτος ο καραφλοκόρακας πάντως είναι μεγάλο μνπανο. Δεν σέβεται τιποτα προκειμένου να προκαλέσει ανακατωσούρα!
Franky
Δημοσιεύσεις: 1002
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Franky »

CCCP έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:50 Δεν ειχα και δεν εχω καμια διαθεση γενικα να σχολιασω την προσωπικη ζωη του Ντελια. Αλλα οπως ειπα μαζευωντε αρκετα "περιεργα" και δεν γινεται να το αγνωησει κανεις πια.

Τι να κανουμε δηλαδη, το παιδι ξεκαθαρα εχει καποιες ιδαιτερωτητες να κανουμε τους χαζους?

Ελπιζω απλα να ειναι τυχαιο και να μην επαναληφθουν αυτα με τις ιωσεις φετος.
Εκτος του οτι αποχωρησε απο την Εθνικη Ελλαδας, που ειναι μια ποδοσφαιρικη επιλογη και δε γνωριζουμε αν συνδεεται με την προσωπικη του δεν υπαρχει τιποτε.αλλο.

Τιποτε αλλο. Ο Κωνσταντελιας ειναι προτυπο.
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από alp920 »

Άκουσα λίγο ραδιόφωνο όσο οδηγούσα. Είναι εξοργιστικό το πόσο ανόητος λαός είμαστε οπαδικά.Βγαίνει ο κάθε πικραμένος που θέλει να λέγεται Παοκτσής ,μόνο και μόνο για να νοιώσει κάποιος,να την πέσει σε ένα παιδί του ΠΑΟΚ με αδαμάντινο χαρακτήρα,επειδή πήρε μια απόφαση που δεν αφορά τον ΠΑΟΚ.
Το τι σκίσιμο έχει φάει δεν περιγράφεται. Όχι έτσι η θρησκεία του,όχι επηρεάζεται η απόδοση του από αυτό,όχι το ένα και το άλλο.Την ίδια ώρα που έχουμε δει μουσουλμάνους ποδοσφαιριστές μας να σέρνονται όταν τελειώνει το ραμαζάνι,αλλά εκεί βέβαια δεν υπήρχαν ανάλογα σχόλια,δεν πειράζει τους επιλεκτικά ευαίσθητους.Τα δικά μας παιδιά όμως θα τα σκίσουμε,για να χαίρονται και οι αντίπαλοι μας. Τέτοια χαιβάνια είμαστε.
Καλά και η ΠΑΕ δεν πάει πίσω. Έχει γίνει ολόκληρο σούσουρο από χθες και από την ΠΑΕ δεν έχει βγεί ούτε μισή ανακοίνωση για να προστατεύσει τον ποδοσφαιριστή της,που στο κάτω κάτω είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό της στοιχείο. Ύπνος βαθύς.Αν γινόταν αυτό σε ποδοσφαιριστή Αθηναικής ομάδας ήδη κάτι τύποι σαν τον φαλακροκόρακα θα ήταν στα Δικαστήρια.
Τι χωριό είμαστε.Εγώ αν ήμουν Κωνσταντέλιας και μου φέρονταν έτσι από την ίδια μου την ομάδα,θα τους έγραφα ξέρετε που και θα σηκωνόμουν να φύγω .
These users thanked the author alp920 for the post:
paoki19
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από navigator11 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:06
Σουριναμέζος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:06 ...
Θέλουμε πιτόγυρο θέλουμε και να μην παχαίνει.
Που; Ποιος;
😂😭
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
vasgias, Maklaz
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από paoki19 »

Μα απο τέτοια φυτά τρέφεται ο καραφλοκορακας τόσα χρόνια!
Πλησιάζουν και εκλογες πανάθεμα μας σύντομα...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από navigator11 »

GI4NNEN4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:27 Αυτος ο καραφλοκόρακας πάντως είναι μεγάλο μνπανο. Δεν σέβεται τιποτα προκειμένου να προκαλέσει ανακατωσούρα!
Ούτε εγώ, ειδικά στη συγκεκριμένη εποχή, θα σεβόμουν τίποτα πάντως, εφόσον με παρακολουθούσαν, έστω και σε mood trashιλας απλά - πολλώ δε μάλλον να με έπαιρναν και λίγο σοβαρά - τόσοι πανηλίθιοι. Για να είμαι ειλικρινής.
These users thanked the author navigator11 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5765
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Magpies4 »

Το πρόβλημα είναι απλό. Στην Ελλάδα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί το όνομα μιάς εταιρίας (ΠΑΟΚ) ωστε να βγάζει λεφτά χωρίς να πληρώνει τίποτα στην εταιρία. Κανονικά ο κάθε ΠΑΟΚ πρέπει να βάλει αποκλειστικότητα στη χρήση του ονόματος σε σάιτς, εκπομπές κλπ. Εκτός αν πάρουν άδεια (δηλαδή αν πληρώσουν). Και η πλάκα είναι οτι δεν σταματούν εκεί. Κάποιοι έχουν ανακαλύψει οτι η ανακατωσούρα, το κουτσομπολιό και οι θεωρίες συνωμοσίας φέρνουν καλά έσοδα, οπότε αυτοί συνεχώς βγάζουν τάχα βρώμες κυρίως με προσωπικά δεδομένα που είναι μηνύσιμα. Θρησκευτικές, πολιτικές πεποιθήσεις, σχέσεις, επιχειρήσεις κλπ. Είναι να απορεί κανείς με το πόσο χαλαρή είναι η κατάσταση στην χώρα.
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Ένα μεγάλο μπραβο στον Κωσταντελια απο μένα για την πιο σωστή απόφαση στην καριέρα του! Μακρυά απο την βρώμα της εθνικής ποκ, οπου κουμάντο κανουν οι πρόεδροι των 3 βρωμιαρηδων, οι μανατζαραιοι κ έχουν για μαριονέτα-προπονητή μια κομπλεξική γριά που βγάζει όλο το απύθμενο κομπλεξ που της δημιούργησε ο ΠΑΟΚ, πάνω στον καλύτερο παιχτη της 20ετιας τουλάχιστον...το μονο αρνητικό στην ανακοίνωση του Ντελια ειναι οτι μιλάει για προσωρινή αποχή. Για μένα θα έπρεπε να τους κατουρησει οριστικά...κ πολύ άντεξε με τους βρωμιαρηδες. Οχι θα κάθεται να ειναι αλλαγή του μπακαπεφτα, του πιο γελοίου παιχτη στο πρωτάθλημα...ρε ουστ
These users thanked the author paok_athens_g4 for the post:
Amsterdamer_87
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Мир »

Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.

Αυτή είναι η εκτίμησή μου.

Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Kαλα εδώ άλλοι λένε σε 3-4 χρόνια το πολύ θα βγει στη συνταξη, πως ακριβώς θα πουληθεί;
These users thanked the author Мир for the post:
Maklaz
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2098
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Maklaz »

Мир έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:13
Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.

Αυτή είναι η εκτίμησή μου.

Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Kαλα εδώ άλλοι λένε σε 3-4 χρόνια το πολύ θα βγει στη συνταξη, πως ακριβώς θα πουληθεί;
Σύνταξη με το 10% ρε συ . Που κολλάς τώρα και εσύ.
These users thanked the author Maklaz for the post:
Мир
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4349
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

Αθηνιάνοι αν σας λέει ο ντέλιας δεξιά, αριστερά να πηγαίνετε εσείς..σώστε τα παιδιά σας απ τον παιχταρά
icue
Δημοσιεύσεις: 9591
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από icue »

Διάβασα άρθρο του Καρπετόπουλου που ο συγκεκριμένος δεν θα έγραφε αν δεν ήταν αποκλειστικά αγωνιστικοί οι λόγοι του Ντελια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”