35. Jorge Sanchez
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Μισό λεπτό ρε παιδιά.
Ας υποθέσουμε ότι δεν ανήκει στον ΠΑΟΚ ο παίκτης και είναι μεταγραφικός στόχος.
Αν έβγαινε ότι κάναμε πρόταση 2.5εκ για την απόκτηση του, θα μιλούσαμε πάλι για τα λεφτά που δεν δίνουμε και το πόσο άσχημα κατανοούμε την αγορά. Ειδικά τώρα που τον βλέπουμε στο Μουντιάλ με την Εθνική του.
Ξέρετε τα γνωστά: Που πας ρε να πάρεις βασικό της Εθνικής Μεξικού με φραγκοδίφραγκα και άλλα τέτοια.
Το ότι τον πήραμε εμείς με αυτά τα λεφτά, δεν μας αναγκάζει κανείς να τον δώσουμε στα ίδια.
Τόσο κοστίζει ο παίκτης και αν θέλει να φύγει, φέρνει πρόταση!
Επίσης, πρόβλημα του και μόνο δικό του αν τοποθετηθεί πίσω από τον Κένι. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί αυτό καθόλου.
Ας υποθέσουμε ότι δεν ανήκει στον ΠΑΟΚ ο παίκτης και είναι μεταγραφικός στόχος.
Αν έβγαινε ότι κάναμε πρόταση 2.5εκ για την απόκτηση του, θα μιλούσαμε πάλι για τα λεφτά που δεν δίνουμε και το πόσο άσχημα κατανοούμε την αγορά. Ειδικά τώρα που τον βλέπουμε στο Μουντιάλ με την Εθνική του.
Ξέρετε τα γνωστά: Που πας ρε να πάρεις βασικό της Εθνικής Μεξικού με φραγκοδίφραγκα και άλλα τέτοια.
Το ότι τον πήραμε εμείς με αυτά τα λεφτά, δεν μας αναγκάζει κανείς να τον δώσουμε στα ίδια.
Τόσο κοστίζει ο παίκτης και αν θέλει να φύγει, φέρνει πρόταση!
Επίσης, πρόβλημα του και μόνο δικό του αν τοποθετηθεί πίσω από τον Κένι. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί αυτό καθόλου.
Re: 35. Jorge Sanchez
https://vamoscruzazul.bolavip.com/merca ... a-al-atlas
Στο παραπάνω χθεσινό μεξικάνικο άρθρο λέει, ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει εξοφλήσει το χρέος της μεταγραφής του στην Κρουζ Αζούλ, αλλά νομικά είναι κατοχυρωμένος να πουλήσει τον παίκτη και από τα χρήματα που θα εισπράξει να εξοφλήσει την μεταγραφή, ώστε να μην προσφύγει σε αθλητικό δικαστήριο η πρώην ομάδα του.
Δεν ξέρω αν ισχύει το ρεπορτάζ ή όχι, ούτε ξέρω ποιός έκανε το ντιλ, αλλά αν ισχύει, με πιάνουν τα γέλια.
Δηλαδή αν ισχύει το ότι πήραμε διεθνή παίκτη του Μεξικό της Κρουζ Αζούλ με 2,5 εκατομμύρια, που δεν τα εξοφλήσαμε, αλλά μπορούμε να πουλήσουμε τον παίκτη 4 - 5 εκατομμύρια επειδή ανέβασε και αξία στο μουντιάλ και έτσι να έχουμε βγάλει σε ελάχιστους μήνες 2 - 3 εκατομμύρια με αέρα κοπανιστό (πλην των δεδουλευμένων του παίκτη, όπου ο μανατζέρ του είχε πει ότι είναι όλα κανονικά πληρωμένα).
Γαμάτο!



Στο παραπάνω χθεσινό μεξικάνικο άρθρο λέει, ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει εξοφλήσει το χρέος της μεταγραφής του στην Κρουζ Αζούλ, αλλά νομικά είναι κατοχυρωμένος να πουλήσει τον παίκτη και από τα χρήματα που θα εισπράξει να εξοφλήσει την μεταγραφή, ώστε να μην προσφύγει σε αθλητικό δικαστήριο η πρώην ομάδα του.
Δεν ξέρω αν ισχύει το ρεπορτάζ ή όχι, ούτε ξέρω ποιός έκανε το ντιλ, αλλά αν ισχύει, με πιάνουν τα γέλια.
Δηλαδή αν ισχύει το ότι πήραμε διεθνή παίκτη του Μεξικό της Κρουζ Αζούλ με 2,5 εκατομμύρια, που δεν τα εξοφλήσαμε, αλλά μπορούμε να πουλήσουμε τον παίκτη 4 - 5 εκατομμύρια επειδή ανέβασε και αξία στο μουντιάλ και έτσι να έχουμε βγάλει σε ελάχιστους μήνες 2 - 3 εκατομμύρια με αέρα κοπανιστό (πλην των δεδουλευμένων του παίκτη, όπου ο μανατζέρ του είχε πει ότι είναι όλα κανονικά πληρωμένα).
Γαμάτο!

- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4347
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19