35. Jorge Sanchez

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Maklaz »

Μισό λεπτό ρε παιδιά.

Ας υποθέσουμε ότι δεν ανήκει στον ΠΑΟΚ ο παίκτης και είναι μεταγραφικός στόχος.

Αν έβγαινε ότι κάναμε πρόταση 2.5εκ για την απόκτηση του, θα μιλούσαμε πάλι για τα λεφτά που δεν δίνουμε και το πόσο άσχημα κατανοούμε την αγορά. Ειδικά τώρα που τον βλέπουμε στο Μουντιάλ με την Εθνική του.

Ξέρετε τα γνωστά: Που πας ρε να πάρεις βασικό της Εθνικής Μεξικού με φραγκοδίφραγκα και άλλα τέτοια.

Το ότι τον πήραμε εμείς με αυτά τα λεφτά, δεν μας αναγκάζει κανείς να τον δώσουμε στα ίδια.
Τόσο κοστίζει ο παίκτης και αν θέλει να φύγει, φέρνει πρόταση!

Επίσης, πρόβλημα του και μόνο δικό του αν τοποθετηθεί πίσω από τον Κένι. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί αυτό καθόλου.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
ΑΜΠΑΛΑΕΑ, george188, Equalizer, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10676
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από astral »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:28 Μακάρι 3Μ, αλλά δεν το βλέπω.

Γιατί όχι; κάποιοι αφελείς δίνουν 4 και 5 για τον Γιαννούλη :D
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6608
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Special 4 »

https://vamoscruzazul.bolavip.com/merca ... a-al-atlas

Στο παραπάνω χθεσινό μεξικάνικο άρθρο λέει, ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει εξοφλήσει το χρέος της μεταγραφής του στην Κρουζ Αζούλ, αλλά νομικά είναι κατοχυρωμένος να πουλήσει τον παίκτη και από τα χρήματα που θα εισπράξει να εξοφλήσει την μεταγραφή, ώστε να μην προσφύγει σε αθλητικό δικαστήριο η πρώην ομάδα του.

Δεν ξέρω αν ισχύει το ρεπορτάζ ή όχι, ούτε ξέρω ποιός έκανε το ντιλ, αλλά αν ισχύει, με πιάνουν τα γέλια.

Δηλαδή αν ισχύει το ότι πήραμε διεθνή παίκτη του Μεξικό της Κρουζ Αζούλ με 2,5 εκατομμύρια, που δεν τα εξοφλήσαμε, αλλά μπορούμε να πουλήσουμε τον παίκτη 4 - 5 εκατομμύρια επειδή ανέβασε και αξία στο μουντιάλ και έτσι να έχουμε βγάλει σε ελάχιστους μήνες 2 - 3 εκατομμύρια με αέρα κοπανιστό (πλην των δεδουλευμένων του παίκτη, όπου ο μανατζέρ του είχε πει ότι είναι όλα κανονικά πληρωμένα).

Γαμάτο! :lol: :lol:
😂😂
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4350
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Shivaspace »

έτσι δεν είχε κανει η γαλατά με τον γκάρυ ροντρίγκεζ?
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Maklaz »

Α τώρα δεν χρωστάμε λεφτά στον Σάντσες;

Αποφασίστε ρε παιδιά σε ποιόν και πόσα χρωστάμε.

Στον Σάντσες;
Στον ατζέντη του;
Στην ομάδα του;
Στον μανάβη στην γωνία;
Στον Γιώτη;

Να ξέρουμε να τα βάλουμε σε μια σειρά ρε παιδί μου.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
Dimitrisou, ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6467
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Parolos »

Το Μεξικό θα πάει τελικό και θα τον πουλήσουμε 10 μύρια ή και 20 ή και 100 και όσο θέλουμε. Κι άμα γουστάρουμε και 250 να βγάλουμε και το γήπεδο.

ΚΕΡΔΟΣ ΚΕΡΔΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΠΟΝΟΣ.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Τρόμος »

Δεν αποκλείεται να ισχύει εν μέρη. Οι μεταγραφές πληρώνονται σε δόσεις εξαμήνου. Μπορεί να έχουμε δώσει λιγότερο από τα μισά και ναι να τον πουλήσουμε με κέρδος.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”