Κατανοώ αλλά είναι άδικο αδερφέ!
Μακράν το πιο δύσκολο και πιο γαμαω παιχνίδι της σειράς. Φουλ γκοθιλα.
Δοκίμασε το
DO IT
PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Επίσης έχει απείρως πιο γρήγορο pace σε σχέση με τα DS οπότε δεν το πολυκαταλαβαίνεις το framerate.
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι παιχνίδι που δεν θα το παίξεις λόγω επειδή 30fps. Είναι άλλη εμπειρία.
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι παιχνίδι που δεν θα το παίξεις λόγω επειδή 30fps. Είναι άλλη εμπειρία.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Επίσης αυτή την περίοδο ξαναπαίζω σε πιο δύσκολο επίπεδο days gone.
Ζόμπι φάση, ταιριάζει με γριππη πυρετό και σπίτι μακρυά από δουλειά
Ζόμπι φάση, ταιριάζει με γριππη πυρετό και σπίτι μακρυά από δουλειά