PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Ταινίες, Μουσική, Games και ότι αλλό σχετικό...
Απάντηση
geobila
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από geobila »

Κατανοώ αλλά είναι άδικο αδερφέ!

Μακράν το πιο δύσκολο και πιο γαμαω παιχνίδι της σειράς. Φουλ γκοθιλα.

Δοκίμασε το

DO IT
These users thanked the author geobila for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από vasgias »

Επίσης έχει απείρως πιο γρήγορο pace σε σχέση με τα DS οπότε δεν το πολυκαταλαβαίνεις το framerate.

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι παιχνίδι που δεν θα το παίξεις λόγω επειδή 30fps. Είναι άλλη εμπειρία.
These users thanked the author vasgias for the post:
geobila
geobila
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από geobila »

Συμφωνώ με το σύντροφό.

Εγώ το ξεκίνησα πριν 2 χρόνια, τα 30 Φπς δεν είναι τόσο αισθητά. Το gameflow είναι άριστο imho
These users thanked the author geobila for the post:
vasgias
geobila
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από geobila »

Επίσης αυτή την περίοδο ξαναπαίζω σε πιο δύσκολο επίπεδο days gone.
Ζόμπι φάση, ταιριάζει με γριππη πυρετό και σπίτι μακρυά από δουλειά
These users thanked the author geobila for the post:
vasgias
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψυχαγωγία”