Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Eιπα να το εμπεδωσετε.

- These users thanked the author Franky for the post (total 3):
- Michalios92, st4this, GianD
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Φάγαμε, και εγώ μαζί,τον παπά από τους insiders της πλακας.Συνηθισμενα πράγματα στο ποδόσφαιρο, θα τα ζήσουμε και στο μπάσκετ. Στον Ασπιδα αναφερομαι κυρίως που μάλλον βλακωδως το είχα πιστέψει
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτηταKalamarGiannis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:47 πιστεύω ότι αν χαθεί ο Σιλντς θα ψάξουν για άλλο μεγάλο όνομα -βόμβα. Δε νοείται βασικός ο ΜακΚισικ με μέτριο σουτ και σε τέτοια ηλικία. Σε συνδυασμό με τον Καλάθη πάμε για υψηλό ΜΟ ηλικίας. Δεν είναι πολύ λογικό. Εκτός αν έρθει για αλλαγή.
- These users thanked the author dtown for the post (total 5):
- KalamarGiannis, Franky, Hayate, obanebane, Unpsofable78
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 933
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Μαλλον τον χανουμε τον Ασπιδα.
https://www.sport24.gr/basket/fenermpax ... asketnews/
https://www.sport24.gr/basket/fenermpax ... asketnews/
Ο Σαβόν Σιλντς αναμένεται να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τη Φενέρμπαχτσε, σύμφωνα με δημοσίευμα του Basketnews.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Basketnews, η τουρκική ομάδα βρίσκεται ένα βήμα πριν τη συμφωνία με τον Αμερικανό φόργουορντ, με τον ίδιο να αναμένεται να βάλει την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δεν μπορεις να ανταγωνιστεις ουτε φενερ ουτε βαζελο, ελπιζω να το καταλαβαν και καποιοι απο ΚΑΕ κ καποια παπαγαλακια ( ή μη) που φουσκωναν τα μυαλά του κοσμου και ακομα κ οι ορθολογικες κινησεις μοιαζουν λιγες
- These users thanked the author george188 for the post (total 7):
- Maurice_Escargot, paok-porter1337, st4this, Michalios92, Unpsofable78, GianD, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Πολύ σωστά.Βεβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποια περίπτωση top παίκτη θα μας "κάτσει" έστω και αν χρειαστεί να πληρώσουμε υπεραξία.Αλλο το μέγεθος του Αγγελόπουλου και άλλο του Μυστακίδη.dtown έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:55Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτηταKalamarGiannis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:47 πιστεύω ότι αν χαθεί ο Σιλντς θα ψάξουν για άλλο μεγάλο όνομα -βόμβα. Δε νοείται βασικός ο ΜακΚισικ με μέτριο σουτ και σε τέτοια ηλικία. Σε συνδυασμό με τον Καλάθη πάμε για υψηλό ΜΟ ηλικίας. Δεν είναι πολύ λογικό. Εκτός αν έρθει για αλλαγή.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δεν μπορεί, ή μήπως δεν θέλει, ή δεν γνωρίζει πως να το κάνει και ποιόν να προσεγγίσει για να δυναμώσει ουσιαστικά? Θα δείξει.
3άρι, 1.96, 36 χρονών, και στο ΝΒΑ μόνον ως θεατής με εισητήριο.
Πρέπει να χοροπηδάμε επειδή έπαιξε στον... οσφπ.
Παίζει καλή άμυνα. Θα φέρει και την Τσαρούχα μαζί? Η "Καλή άμυνα " στον ΠΑΟΚ μεταφράζεται 5 φάουλ απο το δεύτερο δεκάλεπτο.
Οι Influencers και οι ΥοuTubers κατεβάζουν τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κόσμου του ΠΑΟΚ για να προστατευθεί η απόσταση με τους κάτω, και για να προωθήσουν την Παπαναστασίου.
3άρι, 1.96, 36 χρονών, και στο ΝΒΑ μόνον ως θεατής με εισητήριο.
Πρέπει να χοροπηδάμε επειδή έπαιξε στον... οσφπ.
Παίζει καλή άμυνα. Θα φέρει και την Τσαρούχα μαζί? Η "Καλή άμυνα " στον ΠΑΟΚ μεταφράζεται 5 φάουλ απο το δεύτερο δεκάλεπτο.
Οι Influencers και οι ΥοuTubers κατεβάζουν τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κόσμου του ΠΑΟΚ για να προστατευθεί η απόσταση με τους κάτω, και για να προωθήσουν την Παπαναστασίου.
- These users thanked the author Franky for the post:
- Michalios92
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 933
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Λογικα θα κοιταξουμε και προς ΝΒΑ.Hayate έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:47Πολύ σωστά.Βεβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποια περίπτωση top παίκτη θα μας "κάτσει" έστω και αν χρειαστεί να πληρώσουμε υπεραξία.Αλλο το μέγεθος του Αγγελόπουλου και άλλο του Μυστακίδη.dtown έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:55Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58
Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτητα
Επισης, το καλο με εμας ειναι οτι αν κατι δεν μας βγει μεσα στη χρονια εχουμε τα λεφτα να το αλλαξουμε.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.
Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
- These users thanked the author Franky for the post:
- paok-porter1337
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης η ομάδα είναι έτοιμη,το κερασάκι λείπει,οταν βρεθεί θα μπει και αυτό στην τούρτα.
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3963
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Φρανκ είσαι κάπως αυστηρός, δε το λέω για κακό κάποιοι πρέπει να είναι και οι απαιτήσεις να είναι υψηλότατες.
Δε μπορούμε να ξέρουμε το σκεπτικό της Διοίκησης, τις συνεννοήσεις με τον προπονητή, την πίστωση χρόνου και την ανοχή στην πιθανή αποτυχία. Μπορεί να στηρίξουν πλάνο τριετίας, μπορεί να του παν φέτος θα πάμε ως τα 10Μ κάνε ότι μπορέσεις, μπορεί να του παν θα έχεις ρευστότητα για αλλαγές κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Αν θέλει να φέρει ένα τρομερό παίκτη ΝΒΑ, ίσως να το κάνει από το '27 να μην πληρώσει ολόκληρη χρονιά 6Μ αλλά τα μισά. Λέω τώρα εγώ μια βλακεία...
Δε μπορούμε να ξέρουμε το σκεπτικό της Διοίκησης, τις συνεννοήσεις με τον προπονητή, την πίστωση χρόνου και την ανοχή στην πιθανή αποτυχία. Μπορεί να στηρίξουν πλάνο τριετίας, μπορεί να του παν φέτος θα πάμε ως τα 10Μ κάνε ότι μπορέσεις, μπορεί να του παν θα έχεις ρευστότητα για αλλαγές κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Αν θέλει να φέρει ένα τρομερό παίκτη ΝΒΑ, ίσως να το κάνει από το '27 να μην πληρώσει ολόκληρη χρονιά 6Μ αλλά τα μισά. Λέω τώρα εγώ μια βλακεία...
- These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
- Franky
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 933
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ενταξει νομιζω εισαι λιγο υπερβολικος. Το να φτιαξεις μια ομαδα και να δεσει σωστα δεν ειναι ευκολο. Αλλα το να κανεις μια διορθωτικη κινηση ειναι. Αρκετες ομαδες στην Ευρωλιγκα κανουν διορθωτικες κινησεις στο ροστερ τους μεσα στη χρονια.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:01 Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.
Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Με McKissic και Omoruyi θα αναστεναξει το στεφανι, αν και δεν ειμαι φαν του πρωτου
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
????? τι εννοείς; για ποιον λες;TsantiridisG έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 20:23 Δλδη από παικταρα Shields πάμε σε ΜακΚισικ; Που περσυ έπαιζε 5 λεπτά ενώ ο άλλος είναι σταρ στο Μιλανο; Ποιος θα σουτάρει; Έχουμε μέχρι στιγμής ελίτ μόνο το Φοστερ κ όλοι οι άλλοι είναι απλά καλοί. Ποιος θα ανοίγει διαδρόμους για το ΜακΚισικ, το Φοστερ κ το Ταίρι ;
Φοστερ Ταίρι Χουγκαζ Χαρζινς για σουτ . Φοστερ μόνο πραγματικά κίνδυνος θάνατος . Οι άλλοι, καλοί κ άνω του μο. Οι υπόλοιποι; Μόνο εγώ το βλέπω ;
Κ ένας παίκτης που φεύγει από εκεί κ γράφει «Πουτανας γιος για πάντα;»
Οι άλλοι που παίρνουν οι δίπλα δεν έγραψαν τπτα τέτοιο. Τι «πουτανας γιος για πάντα»; Μλκες, νταξ το παίζουμε φίλαθλοι αλλά κάπου οπα . ΝΠΔΒ
Κ σοβαρά, να του πει κάποιος από την ομάδα να το σβήσει .