Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Eιπα να το εμπεδωσετε.

:lol:
These users thanked the author Franky for the post (total 3):
Michalios92, st4this, GianD
dtown
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Φάγαμε, και εγώ μαζί,τον παπά από τους insiders της πλακας.Συνηθισμενα πράγματα στο ποδόσφαιρο, θα τα ζήσουμε και στο μπάσκετ. Στον Ασπιδα αναφερομαι κυρίως που μάλλον βλακωδως το είχα πιστέψει
dtown
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58
KalamarGiannis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:47 πιστεύω ότι αν χαθεί ο Σιλντς θα ψάξουν για άλλο μεγάλο όνομα -βόμβα. Δε νοείται βασικός ο ΜακΚισικ με μέτριο σουτ και σε τέτοια ηλικία. Σε συνδυασμό με τον Καλάθη πάμε για υψηλό ΜΟ ηλικίας. Δεν είναι πολύ λογικό. Εκτός αν έρθει για αλλαγή.
Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτητα
Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.
These users thanked the author dtown for the post (total 5):
KalamarGiannis, Franky, Hayate, obanebane, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Μαλλον τον χανουμε τον Ασπιδα.

https://www.sport24.gr/basket/fenermpax ... asketnews/
Ο Σαβόν Σιλντς αναμένεται να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τη Φενέρμπαχτσε, σύμφωνα με δημοσίευμα του Basketnews.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Basketnews, η τουρκική ομάδα βρίσκεται ένα βήμα πριν τη συμφωνία με τον Αμερικανό φόργουορντ, με τον ίδιο να αναμένεται να βάλει την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο.
george188
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από george188 »

Δεν μπορεις να ανταγωνιστεις ουτε φενερ ουτε βαζελο, ελπιζω να το καταλαβαν και καποιοι απο ΚΑΕ κ καποια παπαγαλακια ( ή μη) που φουσκωναν τα μυαλά του κοσμου και ακομα κ οι ορθολογικες κινησεις μοιαζουν λιγες
These users thanked the author george188 for the post (total 7):
Maurice_Escargot, paok-porter1337, st4this, Michalios92, Unpsofable78, GianD, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3921
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Hayate »

dtown έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:55
Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58
KalamarGiannis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:47 πιστεύω ότι αν χαθεί ο Σιλντς θα ψάξουν για άλλο μεγάλο όνομα -βόμβα. Δε νοείται βασικός ο ΜακΚισικ με μέτριο σουτ και σε τέτοια ηλικία. Σε συνδυασμό με τον Καλάθη πάμε για υψηλό ΜΟ ηλικίας. Δεν είναι πολύ λογικό. Εκτός αν έρθει για αλλαγή.
Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτητα
Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.
Πολύ σωστά.Βεβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποια περίπτωση top παίκτη θα μας "κάτσει" έστω και αν χρειαστεί να πληρώσουμε υπεραξία.Αλλο το μέγεθος του Αγγελόπουλου και άλλο του Μυστακίδη.
These users thanked the author Hayate for the post:
Franky
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Δεν μπορεί, ή μήπως δεν θέλει, ή δεν γνωρίζει πως να το κάνει και ποιόν να προσεγγίσει για να δυναμώσει ουσιαστικά? Θα δείξει.

3άρι, 1.96, 36 χρονών, και στο ΝΒΑ μόνον ως θεατής με εισητήριο.

Πρέπει να χοροπηδάμε επειδή έπαιξε στον... οσφπ.

Παίζει καλή άμυνα. Θα φέρει και την Τσαρούχα μαζί? Η "Καλή άμυνα " στον ΠΑΟΚ μεταφράζεται 5 φάουλ απο το δεύτερο δεκάλεπτο.

Οι Influencers και οι ΥοuTubers κατεβάζουν τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κόσμου του ΠΑΟΚ για να προστατευθεί η απόσταση με τους κάτω, και για να προωθήσουν την Παπαναστασίου.
These users thanked the author Franky for the post:
Michalios92
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Hayate έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:47
dtown έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:55
Savv1974 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:58

Γιατί έχουμε τώρα καλυτερο απο τον ΜακΚισικ πουυ παιζαμε με βασικό Περσίδη την τελευταία χρονιά.. Θα πρεπει να καταλάβουμε ότι μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να έρχονται παικτες Ευρωλίγκας αμέσως στον ΠΑΟΚ λόγω μόνο χρημάτων. Ας μην ονειροβατούμε... Ας κοιτάξουμε λίγο την πραγματικοτητα
Αδερφέ και η Αεκ του Μακη Αγγελοπουλου έφερνε Λοτζεσκι, Λανγκφορντ, Κουζμινσκας, Ματσουλις οταν τους ξεβραζε η Ευρωλιγκα. Άλλαξε επίπεδο με αυτούς τούς παικτες;Όχι, ούτε εμείς θα αλλάξουμε με βασικό 3αρι Μακισικ στα 36 του. Άλλο τελείως πράγμα του ζητούσε ο γαυρος(σκορπια δεκάλεπτα όπου θα βγάζει ολη την ενέργεια του) και άλλο ψάχνουμε εμείς.Εμεις θέλουμε βαρβάτο 3αρι να βγάζει τριανταλεπτα σε Ελλάδας-Ευρώπη για 6 μήνες.
Πολύ σωστά.Βεβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποια περίπτωση top παίκτη θα μας "κάτσει" έστω και αν χρειαστεί να πληρώσουμε υπεραξία.Αλλο το μέγεθος του Αγγελόπουλου και άλλο του Μυστακίδη.
Λογικα θα κοιταξουμε και προς ΝΒΑ.

Επισης, το καλο με εμας ειναι οτι αν κατι δεν μας βγει μεσα στη χρονια εχουμε τα λεφτα να το αλλαξουμε.
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.

Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
These users thanked the author Franky for the post:
paok-porter1337
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης η ομάδα είναι έτοιμη,το κερασάκι λείπει,οταν βρεθεί θα μπει και αυτό στην τούρτα.
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3963
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

Φρανκ είσαι κάπως αυστηρός, δε το λέω για κακό κάποιοι πρέπει να είναι και οι απαιτήσεις να είναι υψηλότατες.
Δε μπορούμε να ξέρουμε το σκεπτικό της Διοίκησης, τις συνεννοήσεις με τον προπονητή, την πίστωση χρόνου και την ανοχή στην πιθανή αποτυχία. Μπορεί να στηρίξουν πλάνο τριετίας, μπορεί να του παν φέτος θα πάμε ως τα 10Μ κάνε ότι μπορέσεις, μπορεί να του παν θα έχεις ρευστότητα για αλλαγές κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Αν θέλει να φέρει ένα τρομερό παίκτη ΝΒΑ, ίσως να το κάνει από το '27 να μην πληρώσει ολόκληρη χρονιά 6Μ αλλά τα μισά. Λέω τώρα εγώ μια βλακεία...
These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19184
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από nunies4 »

Πρίν λίγο ο sportfm μετέδωσε ότι ο πιθανότερος προορισμος ΜακΚισικ είναι ο ΠΑΟΚ
These users thanked the author nunies4 for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:01 Aν δεν πάει κάτι καλά, θα ζητηθούν απο την διοίκηση εξηγήσεις πρώτα απο τον Προπονητή.

Δεν θα πούνε α δεν μας βγήκε ο Χάτζινς ή ο Σακίλ, να σου φέρουμε κάποιον καλύτερο? Θα του πούνε, εσύ είσαι ο ειδικός, γιατί δεν μας είπες για κάποιον καλύτερο απο το ΝΒΑ. Εμείς θα πληρώναμε.
Ενταξει νομιζω εισαι λιγο υπερβολικος. Το να φτιαξεις μια ομαδα και να δεσει σωστα δεν ειναι ευκολο. Αλλα το να κανεις μια διορθωτικη κινηση ειναι. Αρκετες ομαδες στην Ευρωλιγκα κανουν διορθωτικες κινησεις στο ροστερ τους μεσα στη χρονια.
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4830
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από st4this »

Με McKissic και Omoruyi θα αναστεναξει το στεφανι, αν και δεν ειμαι φαν του πρωτου
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από freemind »

TsantiridisG έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 20:23 Δλδη από παικταρα Shields πάμε σε ΜακΚισικ; Που περσυ έπαιζε 5 λεπτά ενώ ο άλλος είναι σταρ στο Μιλανο; Ποιος θα σουτάρει; Έχουμε μέχρι στιγμής ελίτ μόνο το Φοστερ κ όλοι οι άλλοι είναι απλά καλοί. Ποιος θα ανοίγει διαδρόμους για το ΜακΚισικ, το Φοστερ κ το Ταίρι ;

Φοστερ Ταίρι Χουγκαζ Χαρζινς για σουτ . Φοστερ μόνο πραγματικά κίνδυνος θάνατος . Οι άλλοι, καλοί κ άνω του μο. Οι υπόλοιποι; Μόνο εγώ το βλέπω ;
Κ ένας παίκτης που φεύγει από εκεί κ γράφει «Πουτανας γιος για πάντα;»

Οι άλλοι που παίρνουν οι δίπλα δεν έγραψαν τπτα τέτοιο. Τι «πουτανας γιος για πάντα»; Μλκες, νταξ το παίζουμε φίλαθλοι αλλά κάπου οπα . ΝΠΔΒ
Κ σοβαρά, να του πει κάποιος από την ομάδα να το σβήσει .
????? τι εννοείς; για ποιον λες;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”