Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
deathmassious έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:37 Με τον Γκόμεζ έχει ξαναδουλέψει πάντως.
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;
Τετράδα αν δεν είναι ο Λεβαδειακός καλός
These users thanked the author DamoN for the post:
Dimitrisou
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4342
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

αλλά ποιός θα είναι ο στόχος η διάκριση ? :)

ας ελπίσουμε μόνο να υπάρχει το αγωνιστικό πείσμα να καταφέρουν αυτά που δικαιούνταν την περασμένη πλέον χρονιά..όμως αθλητικά και μόνο δεν το βλέπω, αντίθετα οι περισσότεροι θα πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 5% στο σωματικό λίπος και να λιώσουν στην προπόνηση
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Ρε μάγκες σοβαρά τώρα γιατί το κάνετε αυτό στους εαυτούς σας;
Έχετε παίξει ποτέ σε ομάδα να δείτε τι γίνεται στις πρώτες προπονήσεις πριν την προετοιμασία;
Λουτσεσκου κραζατε που δεν έβαζε νέους τώρα κράζετε που έχει νέους που το 70% θα κοπεί .
Έφυγε ο Κεντζιορα ,πήραμε εκεί,θα δούμε τι θα γίνει με μαγκο και με Γιακουμάκη . Μετά οποίος και να φύγει δύσκολα να έρθει χειρότερος .
Στα ευχαριστα άκουσα ότι παίρνουμε εξτρεμακι με ταχύτητα Γιουσέιν μπολτ .
Ερχεται με την μαγκούρα του
These users thanked the author DamoN for the post (total 8):
paokkerkir, george188, Dimitrisou, paok apo epilogi, Unpsofable78, giaxxo, margas, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5740
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
deathmassious έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:37 Με τον Γκόμεζ έχει ξαναδουλέψει πάντως.
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;
Ποιος να ειναι δλδ?? Ιβαν βουνο εχω , δν εχω Γουμενο κ Παγωνη...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
Azrael, margas
Άβαταρ μέλους
Logistis
Δημοσιεύσεις: 1430
Εγγραφή: Δευ 20 Δεκ 2021, 19:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Logistis »

john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
deathmassious έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:37 Με τον Γκόμεζ έχει ξαναδουλέψει πάντως.
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;
Ο ΠΑΟΚ κάθε χρόνο έχει στόχο το πρωτάθλημα. Αλλιώς δεν θα ήταν ο ΠΑΟΚ.
These users thanked the author Logistis for the post:
margas
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2848
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitrisou »

DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:37
john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52

Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;
Τετράδα αν δεν είναι ο Λεβαδειακός καλός
Πήρε καλυτερο προπονητή ο Λεβαδειακός :mrgreen:
These users thanked the author Dimitrisou for the post (total 2):
DamoN, paokspren
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2074
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Αν δεν είναι στόχος του Ιβάν το πρωτάθλημα τότε να βρούμε κάποιον που θα έχει μόνο στόχο το πρωτάθλημα.
Ωστόσο δεν φτάνει να ορίζουμε στόχους απλα με τς λόγια, με τα λόγια κι ο Άρης κάθε καλοκαίρι πάει γισ CL .
Και η αλήθεια είναι οτι αν δεν γίνουν θαύματα μέχρι την Δευτέρα ο Λισι θα παει με 1 διαθέσιμο στόπερ τον Ελουστοντο και περιμένοντας τον Μιχαηλίδη δεύτερο κι όλοι οι άλλοι θα είναι από τις ακαδημίες.
Θα πάει με ένα χαφ ίσως δύο αν έχει γυρίσει ο Καμαρα που εκανε ατομικά, και 2 από τον ΠΑΟΚ Β ο ένας καλό project ο άλλος όχι για ΠΑΟΚ σίγουρα.
Θα πάει με 0 εξτρεμ
Ωστόσο θα έχει Τέιλορ,Γκομεζ, Τσαλοφ και Πελκα.

Αλήθεια σε ποιους θα δείξει το οποίο σύστημα θα παίξει, και πως θέλουμε να πάμε στα προκριματικά ως σοβαρή ομάδα?
Προσωπικά αν δεν έχει παίκτες ο Λισι στην προετοιμασία, για έναν χρόνο και 8οι να είμαστε δεν θα φάει κράξιμο,θα περιμένω αν θα έχει τους παίκτες πριν την προετοιμασία του χρόνου
These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 3):
Γερασίμου, rade paprica, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19168
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:00
john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52

Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;
Ποιος να ειναι δλδ?? Ιβαν βουνο εχω , δν εχω Γουμενο κ Παγωνη...
Ρε παιδιά δεν εννοεί στα χαρτιά. Στα χαρτιά και στην θεωρία ναι.
Στο δια ταύτα όμως η ομάδα πετάει σε 3 μέρες με μηδέν μεταγραφές, μηδέν ανανεώσεις, με κομμένες επιστροφές και την μισή Κ19.
Ε δε το λες προγραμματισμό ομάδας που πάει για πρωτάθλημα
Δηλαδή στη Ολλανδία τι θα δουλέψει αυτός ο άνθρωπος και τι θα δείξει σε ποιους;
These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
Γερασίμου, Maxpaok
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5740
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Συμφωνουμε...γι αυτο θα κανουμε κ κριτικη...γι αυτο λεμε οτι ΠΑΛΙ αργουν ...γι αυτο παρουσιαζομαστε ως γκρινιαρηδες...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 5):
nunies4, smoothcriminal1926, MikeStr4, Gregk19262000, Theios
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Επιχειρείται μια ανανέωση όπως τη βάφτισαν και πάλι θέλουμε τον Τάισον για αριστερά;
Γιατί;

Βλέπω να έρχονται τα άρθρα, "Ανανέωσε τον Τάισον γιατί θέλουν εμπειρία τα αποδυτήρια".
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
MikeStr4
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Επειδή είναι το καλύτερο εξτρέμ που πάτησε το πόδι του Ελλάδα .
Ζιοβανι ακούμε ακόμα ριβαλντο ακούμε κάποιοι γκαλετι λένε αν ο Τάισον έπαιζε στο ποκ θα τον είχατε κάνει Θεό.
Καλά για Ντελια δεν το συζητώ καν
These users thanked the author DamoN for the post (total 5):
nunies4, giaxxo, paokspren, Ally Samagoal, margas
Άβαταρ μέλους
jim1970_4
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2025, 08:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jim1970_4 »

έστειλε υπογγεγραμένο το συμβόλαιο λέει ο Κουλιανός τώρα
These users thanked the author jim1970_4 for the post:
DamoN
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Ε ας τον κρατήσουμε τότε μέχρι τα 60.
Άβαταρ μέλους
jim1970_4
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2025, 08:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jim1970_4 »

Ο Ελουστόντο
These users thanked the author jim1970_4 for the post:
DamoN
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Αλήθεια τώρα, θα γκρινιάζετε και για τον Τάισον;;;

Ο παιχταρας έπαιρνε την μπάλα και ξεχύνονταν και δεν υπάρχει παίχτης να τον σταματήσει, στα 39 του έτσι. Και χωρίς τραυματισμούς

Ανανέωση θέλετε αλλά δεν θέλετε να ακούτε για ακαδημίες,

Ωραία στηριξη
These users thanked the author omerta76 for the post (total 12):
DamoN, Metagrafakias, nunies4, aivas19, paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, paokspren, Ally Samagoal, margas and 2 more users
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”