Τετράδα αν δεν είναι ο Λεβαδειακός καλόςjohn4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author DamoN for the post:
- Dimitrisou
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4342
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
αλλά ποιός θα είναι ο στόχος η διάκριση ?
ας ελπίσουμε μόνο να υπάρχει το αγωνιστικό πείσμα να καταφέρουν αυτά που δικαιούνταν την περασμένη πλέον χρονιά..όμως αθλητικά και μόνο δεν το βλέπω, αντίθετα οι περισσότεροι θα πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 5% στο σωματικό λίπος και να λιώσουν στην προπόνηση
ας ελπίσουμε μόνο να υπάρχει το αγωνιστικό πείσμα να καταφέρουν αυτά που δικαιούνταν την περασμένη πλέον χρονιά..όμως αθλητικά και μόνο δεν το βλέπω, αντίθετα οι περισσότεροι θα πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 5% στο σωματικό λίπος και να λιώσουν στην προπόνηση
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε μάγκες σοβαρά τώρα γιατί το κάνετε αυτό στους εαυτούς σας;
Έχετε παίξει ποτέ σε ομάδα να δείτε τι γίνεται στις πρώτες προπονήσεις πριν την προετοιμασία;
Λουτσεσκου κραζατε που δεν έβαζε νέους τώρα κράζετε που έχει νέους που το 70% θα κοπεί .
Έφυγε ο Κεντζιορα ,πήραμε εκεί,θα δούμε τι θα γίνει με μαγκο και με Γιακουμάκη . Μετά οποίος και να φύγει δύσκολα να έρθει χειρότερος .
Στα ευχαριστα άκουσα ότι παίρνουμε εξτρεμακι με ταχύτητα Γιουσέιν μπολτ .
Ερχεται με την μαγκούρα του
Έχετε παίξει ποτέ σε ομάδα να δείτε τι γίνεται στις πρώτες προπονήσεις πριν την προετοιμασία;
Λουτσεσκου κραζατε που δεν έβαζε νέους τώρα κράζετε που έχει νέους που το 70% θα κοπεί .
Έφυγε ο Κεντζιορα ,πήραμε εκεί,θα δούμε τι θα γίνει με μαγκο και με Γιακουμάκη . Μετά οποίος και να φύγει δύσκολα να έρθει χειρότερος .
Στα ευχαριστα άκουσα ότι παίρνουμε εξτρεμακι με ταχύτητα Γιουσέιν μπολτ .
Ερχεται με την μαγκούρα του
- These users thanked the author DamoN for the post (total 8):
- paokkerkir, george188, Dimitrisou, paok apo epilogi, Unpsofable78, giaxxo, margas, Ally Samagoal
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποιος να ειναι δλδ?? Ιβαν βουνο εχω , δν εχω Γουμενο κ Παγωνη...john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
- Azrael, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο ΠΑΟΚ κάθε χρόνο έχει στόχο το πρωτάθλημα. Αλλιώς δεν θα ήταν ο ΠΑΟΚ.john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2850
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πήρε καλυτερο προπονητή ο ΛεβαδειακόςDamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:37Τετράδα αν δεν είναι ο Λεβαδειακός καλόςjohn4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
- These users thanked the author Dimitrisou for the post (total 2):
- DamoN, paokspren
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2074
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν δεν είναι στόχος του Ιβάν το πρωτάθλημα τότε να βρούμε κάποιον που θα έχει μόνο στόχο το πρωτάθλημα.
Ωστόσο δεν φτάνει να ορίζουμε στόχους απλα με τς λόγια, με τα λόγια κι ο Άρης κάθε καλοκαίρι πάει γισ CL .
Και η αλήθεια είναι οτι αν δεν γίνουν θαύματα μέχρι την Δευτέρα ο Λισι θα παει με 1 διαθέσιμο στόπερ τον Ελουστοντο και περιμένοντας τον Μιχαηλίδη δεύτερο κι όλοι οι άλλοι θα είναι από τις ακαδημίες.
Θα πάει με ένα χαφ ίσως δύο αν έχει γυρίσει ο Καμαρα που εκανε ατομικά, και 2 από τον ΠΑΟΚ Β ο ένας καλό project ο άλλος όχι για ΠΑΟΚ σίγουρα.
Θα πάει με 0 εξτρεμ
Ωστόσο θα έχει Τέιλορ,Γκομεζ, Τσαλοφ και Πελκα.
Αλήθεια σε ποιους θα δείξει το οποίο σύστημα θα παίξει, και πως θέλουμε να πάμε στα προκριματικά ως σοβαρή ομάδα?
Προσωπικά αν δεν έχει παίκτες ο Λισι στην προετοιμασία, για έναν χρόνο και 8οι να είμαστε δεν θα φάει κράξιμο,θα περιμένω αν θα έχει τους παίκτες πριν την προετοιμασία του χρόνου
Ωστόσο δεν φτάνει να ορίζουμε στόχους απλα με τς λόγια, με τα λόγια κι ο Άρης κάθε καλοκαίρι πάει γισ CL .
Και η αλήθεια είναι οτι αν δεν γίνουν θαύματα μέχρι την Δευτέρα ο Λισι θα παει με 1 διαθέσιμο στόπερ τον Ελουστοντο και περιμένοντας τον Μιχαηλίδη δεύτερο κι όλοι οι άλλοι θα είναι από τις ακαδημίες.
Θα πάει με ένα χαφ ίσως δύο αν έχει γυρίσει ο Καμαρα που εκανε ατομικά, και 2 από τον ΠΑΟΚ Β ο ένας καλό project ο άλλος όχι για ΠΑΟΚ σίγουρα.
Θα πάει με 0 εξτρεμ
Ωστόσο θα έχει Τέιλορ,Γκομεζ, Τσαλοφ και Πελκα.
Αλήθεια σε ποιους θα δείξει το οποίο σύστημα θα παίξει, και πως θέλουμε να πάμε στα προκριματικά ως σοβαρή ομάδα?
Προσωπικά αν δεν έχει παίκτες ο Λισι στην προετοιμασία, για έναν χρόνο και 8οι να είμαστε δεν θα φάει κράξιμο,θα περιμένω αν θα έχει τους παίκτες πριν την προετοιμασία του χρόνου
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 3):
- Γερασίμου, rade paprica, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε παιδιά δεν εννοεί στα χαρτιά. Στα χαρτιά και στην θεωρία ναι.Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:00Ποιος να ειναι δλδ?? Ιβαν βουνο εχω , δν εχω Γουμενο κ Παγωνη...john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:35Αλήθεια τώρα πιστεύετε ότι η ομάδα φέτος έχει στόχο το πρωτάθλημα;Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Στο δια ταύτα όμως η ομάδα πετάει σε 3 μέρες με μηδέν μεταγραφές, μηδέν ανανεώσεις, με κομμένες επιστροφές και την μισή Κ19.
Ε δε το λες προγραμματισμό ομάδας που πάει για πρωτάθλημα
Δηλαδή στη Ολλανδία τι θα δουλέψει αυτός ο άνθρωπος και τι θα δείξει σε ποιους;
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συμφωνουμε...γι αυτο θα κανουμε κ κριτικη...γι αυτο λεμε οτι ΠΑΛΙ αργουν ...γι αυτο παρουσιαζομαστε ως γκρινιαρηδες...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 5):
- nunies4, smoothcriminal1926, MikeStr4, Gregk19262000, Theios
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επιχειρείται μια ανανέωση όπως τη βάφτισαν και πάλι θέλουμε τον Τάισον για αριστερά;
Γιατί;
Βλέπω να έρχονται τα άρθρα, "Ανανέωσε τον Τάισον γιατί θέλουν εμπειρία τα αποδυτήρια".
Γιατί;
Βλέπω να έρχονται τα άρθρα, "Ανανέωσε τον Τάισον γιατί θέλουν εμπειρία τα αποδυτήρια".
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επειδή είναι το καλύτερο εξτρέμ που πάτησε το πόδι του Ελλάδα .
Ζιοβανι ακούμε ακόμα ριβαλντο ακούμε κάποιοι γκαλετι λένε αν ο Τάισον έπαιζε στο ποκ θα τον είχατε κάνει Θεό.
Καλά για Ντελια δεν το συζητώ καν
Ζιοβανι ακούμε ακόμα ριβαλντο ακούμε κάποιοι γκαλετι λένε αν ο Τάισον έπαιζε στο ποκ θα τον είχατε κάνει Θεό.
Καλά για Ντελια δεν το συζητώ καν
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αλήθεια τώρα, θα γκρινιάζετε και για τον Τάισον;;;
Ο παιχταρας έπαιρνε την μπάλα και ξεχύνονταν και δεν υπάρχει παίχτης να τον σταματήσει, στα 39 του έτσι. Και χωρίς τραυματισμούς
Ανανέωση θέλετε αλλά δεν θέλετε να ακούτε για ακαδημίες,
Ωραία στηριξη
Ο παιχταρας έπαιρνε την μπάλα και ξεχύνονταν και δεν υπάρχει παίχτης να τον σταματήσει, στα 39 του έτσι. Και χωρίς τραυματισμούς
Ανανέωση θέλετε αλλά δεν θέλετε να ακούτε για ακαδημίες,
Ωραία στηριξη
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 12):
- DamoN, Metagrafakias, nunies4, aivas19, paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, paokspren, Ally Samagoal, margas and 2 more users