65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4339
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
επιτέλους και με Γκαγκάτση πρόεδρο της ΕΠΟ!! δεν μάσησε από τίποτα
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- Maklaz
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που θέλει με την προϋπόθεση ότι δεν θίγει τους άλλους.
Έτσι, λοιπόν, κι εγώ έβαλα για πρώτη φορά φωτογραφία στο προφίλ μου.
Έτσι, λοιπόν, κι εγώ έβαλα για πρώτη φορά φωτογραφία στο προφίλ μου.
- These users thanked the author nkoss for the post (total 9):
- aivas19, Maklaz, Franky, Azrael, george188, ΚΩΣΤΑΣ2019, paok apo epilogi, Ιάσονας, leomatos88
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και ακόμα δεν είδες τίποταmargas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
- These users thanked the author GEOL for the post (total 4):
- leomatos88, margas, Maklaz, Ιάσονας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αν πάει ο Λουτσέσκου στην εθνική μπορεί να ξαναγυρίσει ο Ντελιας. Εγω δεν ξερω και τόσα πολλά για τη συγκεκριμένη θρησκεία, αλλα ξέρω οτι υπάρχουν πολλοί παίχτες που σταμάτησαν από τις εθνικές τους γιατί δεν τα πήγαιναν καλά με τον προπονητή.
Ότι και να ισχύει , καλύτερα, ας μαγεύει μονο με τα ασπρόμαυρα μέχρι και αν αποφασίσει να ξαναπάει στην εθνική.
Ότι και να ισχύει , καλύτερα, ας μαγεύει μονο με τα ασπρόμαυρα μέχρι και αν αποφασίσει να ξαναπάει στην εθνική.
- These users thanked the author Nassos for the post (total 4):
- nkoss, margas, Franky, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Φίλε ναι, μετά που έγραψα το σχόλιο το παρατήρησαleomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:29Είσαι πιο παλιός απο μένα! 15 μέρες νομίζω.margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.
Να είσαι καλά φίλε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το πιο ωραίο είναι ότι και να διαφωνήσουμε κάποια μέρα, θα το κάνουμε με σεβασμό.
- These users thanked the author margas for the post:
- leomatos88
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και επειδή κάποιοι λένε να βγει να πει την "αλήθεια" που ο καθένας έχει ετοιμάσει στο μυαλό του από πριν,
να σημειώσουμε ότι
Α) Μπορεί να είπε την αλήθεια
Β) ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗ ΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ.......
να σημειώσουμε ότι
Α) Μπορεί να είπε την αλήθεια
Β) ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗ ΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ.......
- These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 7):
- leomatos88, Dimitris_L4, Apil44, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal, paok apo epilogi, Ιάσονας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
1. ΓΚΑΝΤ ΝΟΟΥΖ, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι να δω την 'εθνική' (σύγκρυο) να πετυχαίνει. Όχι όσο είναι βρώμικο το ποδόσφαιρο
2. Επίσης δεν με απασχολεί καθόλου οποιαδήποτε θρησκευτική συζήτηση
3. Έχοντας τονίσει αυτά, που θα συνέτειναν στο γεγονός πως η αποχώρησή του από την Εθνική σημαίνει περισσότερη ενέργεια, λιγότερες ασθένειες - πιθανότητες τραυματισμών κλπ, τονίζω και πάλι πως δεν πιστεύω οτι καμία 'μεταχείρισή του' από έναν περαστικό προπονητή ή οποιοδήποτε άλλο θέμα τον αναγκάζουν να "ξεφτιλίσει" την εθνική ομάδα
Το παιδί απλά δεν καίγεται να κάνει πρωταθλητισμό. Ούτε σε ατομικό, ούτε σε ομάδικό επίπεδο. ΑΝ αυτός έρθει, καλώς. Αν δεν έρθει, δεν καίγεται κιόλας...
Αυτό φωνάζω τόσα χρόνια, αυτό λέω και τώρα. Και για αυτό από το πρώτο δευτερόλεπτο φωνάζω πως κακώς βρίζετε την ομάδα που κόντεψε να τον πουλησει.
Υγιής να είναι, έχει πολλές στιγμές μαγείας να προσφέρει, αλλά το ίδιο αυτό χαρακτηριστικό που τον φέρνει εκτός εθνικής, το ίδιο είναι που τον φρενάρει απ το να ανέβει πραγματικά επίπεδο.
Ετσι λέω εγώ ο άσχετος που "δεν νιώθω πόσες φανέλες Ντέλια φοράνε τα μικρά παιδιά στο Καστελόριζο"...
Και θα είμαι και ο ίδιος που επειδή εξυπηρετεί συμφέροντα δεν πιστεύω οτι φταίει για όλα η σατανική ΠΑΕ. Πάλι κάποια θεωρία θα εφευρεθεί για να φταίει ο Σαββίδης σε 3-4 χρόνια από σήμερα για τον Ντέλια.
2. Επίσης δεν με απασχολεί καθόλου οποιαδήποτε θρησκευτική συζήτηση
3. Έχοντας τονίσει αυτά, που θα συνέτειναν στο γεγονός πως η αποχώρησή του από την Εθνική σημαίνει περισσότερη ενέργεια, λιγότερες ασθένειες - πιθανότητες τραυματισμών κλπ, τονίζω και πάλι πως δεν πιστεύω οτι καμία 'μεταχείρισή του' από έναν περαστικό προπονητή ή οποιοδήποτε άλλο θέμα τον αναγκάζουν να "ξεφτιλίσει" την εθνική ομάδα
Το παιδί απλά δεν καίγεται να κάνει πρωταθλητισμό. Ούτε σε ατομικό, ούτε σε ομάδικό επίπεδο. ΑΝ αυτός έρθει, καλώς. Αν δεν έρθει, δεν καίγεται κιόλας...
Αυτό φωνάζω τόσα χρόνια, αυτό λέω και τώρα. Και για αυτό από το πρώτο δευτερόλεπτο φωνάζω πως κακώς βρίζετε την ομάδα που κόντεψε να τον πουλησει.
Υγιής να είναι, έχει πολλές στιγμές μαγείας να προσφέρει, αλλά το ίδιο αυτό χαρακτηριστικό που τον φέρνει εκτός εθνικής, το ίδιο είναι που τον φρενάρει απ το να ανέβει πραγματικά επίπεδο.
Ετσι λέω εγώ ο άσχετος που "δεν νιώθω πόσες φανέλες Ντέλια φοράνε τα μικρά παιδιά στο Καστελόριζο"...
Και θα είμαι και ο ίδιος που επειδή εξυπηρετεί συμφέροντα δεν πιστεύω οτι φταίει για όλα η σατανική ΠΑΕ. Πάλι κάποια θεωρία θα εφευρεθεί για να φταίει ο Σαββίδης σε 3-4 χρόνια από σήμερα για τον Ντέλια.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 5):
- aivas19, margas, Unpsofable78, Apil44, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ρε, Λατρεύουμε Λέο σε λέω!!margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- leomatos88, Ιάσονας
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4339
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
εκτός απ τις επιθετικές αρετές , γίνεται ο καλύτερος κόφτης και τον έχουν στοχοποιήσει τόσο εντός όσο και εκτός συννόρων..εκτός κι αν νομίζετε πως την κοκκινη στην λυόν την έφαγε για διαμαρτυρία..
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- paokspren
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πρωτάθλημα πήρε ο και ο Μουργκ φίλε, πρωταθλητισμός σε ατομικό επίπεδο δεν είναι καταμέτρηση τίτλων.
Δεν συζητάμε το ίδιο πράγμα
Αν απορρίπτεις το σκεπτικό μου εξ αρχής μη ποντάρεις σε περιφερειακές μεταφράσεις όσων λεω
Σεβαστό να πιστεύεις οτι είναι ο Θεός της μπάλας και όλα τα κάνει στο τέρμα που μπορεί για να πετύχει.
Δεν συζητάμε το ίδιο πράγμα
Αν απορρίπτεις το σκεπτικό μου εξ αρχής μη ποντάρεις σε περιφερειακές μεταφράσεις όσων λεω
Σεβαστό να πιστεύεις οτι είναι ο Θεός της μπάλας και όλα τα κάνει στο τέρμα που μπορεί για να πετύχει.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2202
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Γιατί; Αποκλείεται να είναι από το περιβάλλον του παίκτη;Franky έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:23 O μακης το ΠΑΟΚσάκι χρειάζεται να βγάλει μια ανακοίνωση. Να κάνει ένα διάλειμμα απο τα μπουκιατσί στους βάζελους και στον καπετάνιο-μούτσο της καρδιάς του.
Aυτο το ΣΙΧΑΜΑ που δίνει πληροφορίες στο καραφλό Kathiki πρέπει να βρεθεί και να απολυθεί.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4339
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
το ότι κάθε χρόνο γίνεται και καλύτερη αυτή η παιχτάρα δεν μας αρκεί?
- These users thanked the author Shivaspace for the post (total 3):
- Maklaz, margas, paokspren
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 889
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Επειδη ΠΑΟΚ σημαίνει ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,
Πρέπει εμείς οι ίδιοι να στηρίξουμε και να αγκαλιάσουμε τον παίκτη. Για όποιον λόγο και να πήρε αυτή την απόφαση.
Ήδη στα σοσιαλ, επικρατεί τεράστιο κλιμα αφορισμού απο τους γνωστούς Αθηνεζους οπαδούς, σε σημείο ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΛΉΡΗΜΑΤΟΣ. Προβλέπω οτι απο εκεί που τον χειροκροτούσαν όρθιοι στα άλλα γήπεδα, τώρα θα τρώει γερό μπούλινγκ.
Θέλει σίγουρα αρχίδια για να πάρει αυτή την απόφαση και οσο κι αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε αυτό δεν την αλλάζει προς το παρόν.
Γι αυτό, ΠΡΕΠΕΙ, να στηριχτεί το παιδί, πρωτίστως απο εμας τους ίδιους. Και όσοι αφορίζετε εδώ μέσα, ξυδάκι. Το δικαίωμα στην επιλογή θρησκείας είναι συνταγματικά προστατευμένο. Εσείς που είστε καλοί χριστιανοί, περάστε λοιπον την Κυριακη να κοινωνήσετε και μην ασχολείστε με άλλους, οπως συμβουλεύει και η ιδια η ορθοδοξία.
Πρέπει εμείς οι ίδιοι να στηρίξουμε και να αγκαλιάσουμε τον παίκτη. Για όποιον λόγο και να πήρε αυτή την απόφαση.
Ήδη στα σοσιαλ, επικρατεί τεράστιο κλιμα αφορισμού απο τους γνωστούς Αθηνεζους οπαδούς, σε σημείο ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΛΉΡΗΜΑΤΟΣ. Προβλέπω οτι απο εκεί που τον χειροκροτούσαν όρθιοι στα άλλα γήπεδα, τώρα θα τρώει γερό μπούλινγκ.
Θέλει σίγουρα αρχίδια για να πάρει αυτή την απόφαση και οσο κι αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε αυτό δεν την αλλάζει προς το παρόν.
Γι αυτό, ΠΡΕΠΕΙ, να στηριχτεί το παιδί, πρωτίστως απο εμας τους ίδιους. Και όσοι αφορίζετε εδώ μέσα, ξυδάκι. Το δικαίωμα στην επιλογή θρησκείας είναι συνταγματικά προστατευμένο. Εσείς που είστε καλοί χριστιανοί, περάστε λοιπον την Κυριακη να κοινωνήσετε και μην ασχολείστε με άλλους, οπως συμβουλεύει και η ιδια η ορθοδοξία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Michael Scott την Τετ 24 Ιουν 2026, 14:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Michael Scott for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Όχι ρε, τι σημασία έχει αυτό;Shivaspace έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:48 το ότι κάθε χρόνο γίνεται και καλύτερη αυτή η παιχτάρα δεν μας αρκεί?
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δηλαδή, ο Ντέλιας που είναι οτι καλύτερο έχουμε δει ποδοσφαιρικά εδώ και δεκαετίες είναι οκ να πωληθεί γιατί έτσι θα ανέβει ο ΠΑΟΚ, επειδή δεν καίγεται για Πρωταθλητισμό, αν και στο Πρωτάθλημα πριν 2 χρόνια ξέσκιζε και ειδικά στα τελευταία παιχνίδια και έπαζει χωρίς αύριο και χωρίς όρια.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:37 1. ΓΚΑΝΤ ΝΟΟΥΖ, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι να δω την 'εθνική' (σύγκρυο) να πετυχαίνει. Όχι όσο είναι βρώμικο το ποδόσφαιρο
2. Επίσης δεν με απασχολεί καθόλου οποιαδήποτε θρησκευτική συζήτηση
3. Έχοντας τονίσει αυτά, που θα συνέτειναν στο γεγονός πως η αποχώρησή του από την Εθνική σημαίνει περισσότερη ενέργεια, λιγότερες ασθένειες - πιθανότητες τραυματισμών κλπ, τονίζω και πάλι πως δεν πιστεύω οτι καμία 'μεταχείρισή του' από έναν περαστικό προπονητή ή οποιοδήποτε άλλο θέμα τον αναγκάζουν να "ξεφτιλίσει" την εθνική ομάδα
Το παιδί απλά δεν καίγεται να κάνει πρωταθλητισμό. Ούτε σε ατομικό, ούτε σε ομάδικό επίπεδο. ΑΝ αυτός έρθει, καλώς. Αν δεν έρθει, δεν καίγεται κιόλας...
Αυτό φωνάζω τόσα χρόνια, αυτό λέω και τώρα. Και για αυτό από το πρώτο δευτερόλεπτο φωνάζω πως κακώς βρίζετε την ομάδα που κόντεψε να τον πουλησει.
Υγιής να είναι, έχει πολλές στιγμές μαγείας να προσφέρει, αλλά το ίδιο αυτό χαρακτηριστικό που τον φέρνει εκτός εθνικής, το ίδιο είναι που τον φρενάρει απ το να ανέβει πραγματικά επίπεδο.
Ετσι λέω εγώ ο άσχετος που "δεν νιώθω πόσες φανέλες Ντέλια φοράνε τα μικρά παιδιά στο Καστελόριζο"...
Και θα είμαι και ο ίδιος που επειδή εξυπηρετεί συμφέροντα δεν πιστεύω οτι φταίει για όλα η σατανική ΠΑΕ. Πάλι κάποια θεωρία θα εφευρεθεί για να φταίει ο Σαββίδης σε 3-4 χρόνια από σήμερα για τον Ντέλια.
Προσπαθώ να σε καταλάβω, αλλα δεν μπορώ.
Η ενδεχόμενη πώληση του θα ήταν Μεγάλο Λάθος. Η αποχώρηση του απο την Εθνική είναι Δικαίωμά του.
Η ξεφτίλα της Εθνικής να μην πάει σε αυτό το υπέροχο Μουντιάλ είναι αποτέλεσμα της ΕΠΟ και του Προπονητή με τις αλλόκοτες επιλογές.