Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου .... περιμέναμε όλο το καλοκαίρι το Στόπερ ηγέτη και τελικά έφεραν Στόπερ για 4ο .....Developer4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:14Αυτά για τον Αύγουστο τα ακούσαμε και πέρυσι που ... επίσης ψάχναμε ΒΑΣΙΚΟ σέντερ μπακ μέχρι που ήρθε ο Βολιάκο τέλος Αυγούστου, για τον οποίο όταν εκφράζαμε ανησυχίες ακούγαμε ότι είναι ... Ιταλός και πρέπει πρώτα να τον δούμε...Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00
Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.
Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι
Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
Just saying δηλαδή...
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Από το με "Μιχαηλίδη, Ελουστοντο, Χατζηδιακο, Μπαταούλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι", πήγαμε στο δεν είναι και για κλάματα μετά από δύο σχόλια.
Προφανώς και δεν είναι και για κλάματα, αν ο στόχος μας για φέτος είναι απλά να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία, αν βγουν και το επικοινωνήσουν αυτό, μαζί τους.
Προφανώς και δεν είναι και για κλάματα, αν ο στόχος μας για φέτος είναι απλά να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία, αν βγουν και το επικοινωνήσουν αυτό, μαζί τους.
- zarathustra79
- Δημοσιεύσεις: 1947
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
O Sanchez αποδεικνύεται ως περιττή μεταγραφή. Αποφασίσαν και ξόδεψαν 2,5M για παίκτη σε θέση που υπήρχε ήδη ένας βασικός παίκτης. Θα μου πεις είναι κακό να έχεις δυο πολύ καλούς παίκτες στην ίδια θέση; Φυσικά και όχι, το λάθος είναι να επενδύσεις σημαντικό μέρος του budget σε θέση που είσαι καλυμμένος, αντί να τα δώσεις εκεί που έχεις μεγαλύτερο κενό. Και η αλήθεια είναι οτι και στην πράξη δεν έδειξε κάτι το ίδιαίτερο, κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα οτι έτρεμε το φυλλοκάρδι μας για να επιστρέψει ο kenny από τον τραυματισμό του.
Αν η πρόταση των μεξικανών είναι αρκετά καλύτερη από τα 2,5Μ που δόθηκαν για την αγορά του Sanchez (γιατί νομίζω οτι η Cruz Azul έχει και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης), τότε νομίζω οτι είναι ευλογία για το σχεδιασμό της ομάδας. Αυτά για το οτι διαφημίζεται η ομάδα στο mundial κλπ τα ακούω τζάμπα και βερεσέ, είναι δευτερευούσης σημασίας. Χίλιες φορές να πάρουμε χρήματα και να προχωρήσει πχ η μεταγραφή του γιαννούλη. Και να βρουν και έναν ελεύθερο για να καλύψει το κενό στο ρόστερ.
Eπίσης για τα 32 του Elustondo, είναι μια χαρά ηλικία. Αν κάνεις σωστό scouting μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο παίκτης και η λογική λέει οτι θα έχει μια γεμάτη διετία (ίσως και τριετία λόγω θέσης). Το να έχεις μόνο 32χρονους σαφώς και είναι θέμα, αλλά μην τρελαινόμαστε...
Αν η πρόταση των μεξικανών είναι αρκετά καλύτερη από τα 2,5Μ που δόθηκαν για την αγορά του Sanchez (γιατί νομίζω οτι η Cruz Azul έχει και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης), τότε νομίζω οτι είναι ευλογία για το σχεδιασμό της ομάδας. Αυτά για το οτι διαφημίζεται η ομάδα στο mundial κλπ τα ακούω τζάμπα και βερεσέ, είναι δευτερευούσης σημασίας. Χίλιες φορές να πάρουμε χρήματα και να προχωρήσει πχ η μεταγραφή του γιαννούλη. Και να βρουν και έναν ελεύθερο για να καλύψει το κενό στο ρόστερ.
Eπίσης για τα 32 του Elustondo, είναι μια χαρά ηλικία. Αν κάνεις σωστό scouting μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο παίκτης και η λογική λέει οτι θα έχει μια γεμάτη διετία (ίσως και τριετία λόγω θέσης). Το να έχεις μόνο 32χρονους σαφώς και είναι θέμα, αλλά μην τρελαινόμαστε...
- These users thanked the author zarathustra79 for the post:
- Maxpaok
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μήπως ήταν εξυπηρέτηση ώστε να φαίνεται ενεργός για να βρεθεί τελικά στις επιλογές του Μεξικού για το Μουντιάλ ανεξάρτητα της απόδοσής του?
πάντως τις έγραψε τις συμμετοχές του με την ομάδα..
-
Developer4
- Δημοσιεύσεις: 753
- Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Nαι, το pattern σχολιάζω γιατί περί pattern πρόκειται όταν ακούμε πάλι για Αύγουστο...Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;
Just saying δηλαδή...
OK?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κάτσε και θα δεις που θα ξαναγυρίσει το mode σε γλάστρες.Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;
Just saying δηλαδή...
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- geobila, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο κολκας στο ιδιο καναλι που βγηκε ο τσαλγατιδης ειπε οτι ο γιαννουλης εινια 100-0 ΠΑΟΚ κ θα υπαρξει περαιτέρω πιεση κ με τον εναν τροπο ή αλλο θα γινει. Για να κατλααβετε τι γινεται με τους δημοσιογραφους κ τι υπαρχει κ απο πισω πλεον (τα χαμε ξαναπει στο αντιστοιχο τοπικ)
- These users thanked the author george188 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με αυτη τη λογικη φιλε μου με Μπαμπα και Τειλορ ειμαστε καλυμμενοι.zarathustra79 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:18 O Sanchez αποδεικνύεται ως περιττή μεταγραφή. Αποφασίσαν και ξόδεψαν 2,5M για παίκτη σε θέση που υπήρχε ήδη ένας βασικός παίκτης. Θα μου πεις είναι κακό να έχεις δυο πολύ καλούς παίκτες στην ίδια θέση; Φυσικά και όχι, το λάθος είναι να επενδύσεις σημαντικό μέρος του budget σε θέση που είσαι καλυμμένος, αντί να τα δώσεις εκεί που έχεις μεγαλύτερο κενό. Και η αλήθεια είναι οτι και στην πράξη δεν έδειξε κάτι το ίδιαίτερο, κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα οτι έτρεμε το φυλλοκάρδι μας για να επιστρέψει ο kenny από τον τραυματισμό του.
Αν η πρόταση των μεξικανών είναι αρκετά καλύτερη από τα 2,5Μ που δόθηκαν για την αγορά του Sanchez (γιατί νομίζω οτι η Cruz Azul έχει και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης), τότε νομίζω οτι είναι ευλογία για το σχεδιασμό της ομάδας. Αυτά για το οτι διαφημίζεται η ομάδα στο mundial κλπ τα ακούω τζάμπα και βερεσέ, είναι δευτερευούσης σημασίας. Χίλιες φορές να πάρουμε χρήματα και να προχωρήσει πχ η μεταγραφή του γιαννούλη. Και να βρουν και έναν ελεύθερο για να καλύψει το κενό στο ρόστερ.
Eπίσης για τα 32 του Elustondo, είναι μια χαρά ηλικία. Αν κάνεις σωστό scouting μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο παίκτης και η λογική λέει οτι θα έχει μια γεμάτη διετία (ίσως και τριετία λόγω θέσης). Το να έχεις μόνο 32χρονους σαφώς και είναι θέμα, αλλά μην τρελαινόμαστε...
Αρα τι το θελουμε τον Γιαννουλη;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μην μασατε για Γιαννουλη το εχει παρει πανω του ο @Dimitris_L4 αν χαλασει αυτος φταιει.
- These users thanked the author embuji for the post (total 6):
- george188, Dimitris_L4, Azrael, paokkerkir, Maklaz, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτοφοράκηδες έχει κλειδώσειMaklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:22Κάτσε και θα δεις που θα ξαναγυρίσει το mode σε γλάστρες.Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;
Just saying δηλαδή...
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
- Unpsofable78, Maklaz, paokkerkir, giaxxo
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Maezono Masakiyo έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:09Aρηθ θα ήταν αν δεν είχε το "t".Shivaspace έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 01:01 μόνο και μόνο που τον λένε Aritz ( μήπως προφέρεται Αρηθ ?) πρέπει να τον πάρουμε για καζούρα
στα λίγο πιο σοβαρά, χρειαζόμαστε και εμπειρία και προσωπικότητα στην άμυνα, νομίζω έχει και τα δύο..από αρχηγός στην ομάδα του έρχεται και όχι σαν ένας απλός παίκτης
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4072
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:18 Προφανώς και δεν είναι και για κλάματα, αν ο στόχος μας για φέτος είναι απλά να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία, αν βγουν και το επικοινωνήσουν αυτό, μαζί τους.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 3):
- leomatos88, Dimitris_L4, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Σάντσεζ ήρθε με την προοπτική ότι μπορεί να παίξει και αριστερά. Αμφιβάλλω αν έπαιξε έστω και μια φορά σε προπονητικό διπλό.
Γενικά με τις θέσεις υπάρχει ένα πρόβλημα κατανόησης. Ή δικό μας ή των αρδ ή της ομάδας.
Γενικά με τις θέσεις υπάρχει ένα πρόβλημα κατανόησης. Ή δικό μας ή των αρδ ή της ομάδας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και που ξες τι παιζει ο ΙταλοςPanostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:57
Ρε παιδιά για να βρούμε καλύτερο στόπερ από τον Κουλιερακη πρέπει να δώσουμε πάνω από 10 μύρια.... σοβαρευτείτε λίγο....
Ο αντικαταστάτης του Κουλιερακη είναι ο Μιχαηλίδης το θέμα είναι πως δε μπόρεσαν να βρούν ένα Στόπερ καλύτερο του Κεντζιορα και του Μιχαηλίδη για να γίνει ο ηγέτης της άμυνας....
Επίσης η θέση του στόπερ για τον ΠΑΟΚ ίσως είναι η πιο δυσκολη για να φέρεις παίκτη....τα στόπερ στον ΠΑΟΚ πρέπει να έχουν ταχύτητα, καλή τεχνική, δυναμισμό και οξυδέρκεια....
Όλα αυτά στα λεφτά που δίνουν ΔΕΝ τα βρίσκεις οπότε αρχίζουν τις εκπτώσεις στα χαρακτηριστικά....
Για παράδειγμα
Ο Ελουστοντο έχει κάποια στοιχεία αλλά είναι 32
Ο χατζιδιακος δεν έχει δυναμισμό
Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι
Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
αν παιζει 3-5-2 βγαζεις χρονια με 4 κεντρικους αμυντικούς;