Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Developer4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:14
Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08
PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00

Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.

Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....

Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι

Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
Αυτά για τον Αύγουστο τα ακούσαμε και πέρυσι που ... επίσης ψάχναμε ΒΑΣΙΚΟ σέντερ μπακ μέχρι που ήρθε ο Βολιάκο τέλος Αυγούστου, για τον οποίο όταν εκφράζαμε ανησυχίες ακούγαμε ότι είναι ... Ιταλός και πρέπει πρώτα να τον δούμε...

Just saying δηλαδή...
Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου .... περιμέναμε όλο το καλοκαίρι το Στόπερ ηγέτη και τελικά έφεραν Στόπερ για 4ο .....
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2049
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Από το με "Μιχαηλίδη, Ελουστοντο, Χατζηδιακο, Μπαταούλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι", πήγαμε στο δεν είναι και για κλάματα μετά από δύο σχόλια.

Προφανώς και δεν είναι και για κλάματα, αν ο στόχος μας για φέτος είναι απλά να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία, αν βγουν και το επικοινωνήσουν αυτό, μαζί τους.
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
MikeStr4
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1947
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από zarathustra79 »

O Sanchez αποδεικνύεται ως περιττή μεταγραφή. Αποφασίσαν και ξόδεψαν 2,5M για παίκτη σε θέση που υπήρχε ήδη ένας βασικός παίκτης. Θα μου πεις είναι κακό να έχεις δυο πολύ καλούς παίκτες στην ίδια θέση; Φυσικά και όχι, το λάθος είναι να επενδύσεις σημαντικό μέρος του budget σε θέση που είσαι καλυμμένος, αντί να τα δώσεις εκεί που έχεις μεγαλύτερο κενό. Και η αλήθεια είναι οτι και στην πράξη δεν έδειξε κάτι το ίδιαίτερο, κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα οτι έτρεμε το φυλλοκάρδι μας για να επιστρέψει ο kenny από τον τραυματισμό του.

Αν η πρόταση των μεξικανών είναι αρκετά καλύτερη από τα 2,5Μ που δόθηκαν για την αγορά του Sanchez (γιατί νομίζω οτι η Cruz Azul έχει και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης), τότε νομίζω οτι είναι ευλογία για το σχεδιασμό της ομάδας. Αυτά για το οτι διαφημίζεται η ομάδα στο mundial κλπ τα ακούω τζάμπα και βερεσέ, είναι δευτερευούσης σημασίας. Χίλιες φορές να πάρουμε χρήματα και να προχωρήσει πχ η μεταγραφή του γιαννούλη. Και να βρουν και έναν ελεύθερο για να καλύψει το κενό στο ρόστερ.

Eπίσης για τα 32 του Elustondo, είναι μια χαρά ηλικία. Αν κάνεις σωστό scouting μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο παίκτης και η λογική λέει οτι θα έχει μια γεμάτη διετία (ίσως και τριετία λόγω θέσης). Το να έχεις μόνο 32χρονους σαφώς και είναι θέμα, αλλά μην τρελαινόμαστε...
These users thanked the author zarathustra79 for the post:
Maxpaok
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4335
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

panpangr77 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08 Ο Σαντζες ήταν μάλλον κάποια εξυπηρετηση και θα φανει.
μήπως ήταν εξυπηρέτηση ώστε να φαίνεται ενεργός για να βρεθεί τελικά στις επιλογές του Μεξικού για το Μουντιάλ ανεξάρτητα της απόδοσής του?

πάντως τις έγραψε τις συμμετοχές του με την ομάδα..
Developer4
Δημοσιεύσεις: 753
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;

Just saying δηλαδή...
Nαι, το pattern σχολιάζω γιατί περί pattern πρόκειται όταν ακούμε πάλι για Αύγουστο...

OK?
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;

Just saying δηλαδή...
Κάτσε και θα δεις που θα ξαναγυρίσει το mode σε γλάστρες.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
geobila, Unpsofable78
george188
Δημοσιεύσεις: 5657
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

Ο κολκας στο ιδιο καναλι που βγηκε ο τσαλγατιδης ειπε οτι ο γιαννουλης εινια 100-0 ΠΑΟΚ κ θα υπαρξει περαιτέρω πιεση κ με τον εναν τροπο ή αλλο θα γινει. Για να κατλααβετε τι γινεται με τους δημοσιογραφους κ τι υπαρχει κ απο πισω πλεον (τα χαμε ξαναπει στο αντιστοιχο τοπικ)
These users thanked the author george188 for the post (total 2):
Dimitris_L4, margas
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2422
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

zarathustra79 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:18 O Sanchez αποδεικνύεται ως περιττή μεταγραφή. Αποφασίσαν και ξόδεψαν 2,5M για παίκτη σε θέση που υπήρχε ήδη ένας βασικός παίκτης. Θα μου πεις είναι κακό να έχεις δυο πολύ καλούς παίκτες στην ίδια θέση; Φυσικά και όχι, το λάθος είναι να επενδύσεις σημαντικό μέρος του budget σε θέση που είσαι καλυμμένος, αντί να τα δώσεις εκεί που έχεις μεγαλύτερο κενό. Και η αλήθεια είναι οτι και στην πράξη δεν έδειξε κάτι το ίδιαίτερο, κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα οτι έτρεμε το φυλλοκάρδι μας για να επιστρέψει ο kenny από τον τραυματισμό του.

Αν η πρόταση των μεξικανών είναι αρκετά καλύτερη από τα 2,5Μ που δόθηκαν για την αγορά του Sanchez (γιατί νομίζω οτι η Cruz Azul έχει και κάποιο ποσοστό μεταπώλησης), τότε νομίζω οτι είναι ευλογία για το σχεδιασμό της ομάδας. Αυτά για το οτι διαφημίζεται η ομάδα στο mundial κλπ τα ακούω τζάμπα και βερεσέ, είναι δευτερευούσης σημασίας. Χίλιες φορές να πάρουμε χρήματα και να προχωρήσει πχ η μεταγραφή του γιαννούλη. Και να βρουν και έναν ελεύθερο για να καλύψει το κενό στο ρόστερ.

Eπίσης για τα 32 του Elustondo, είναι μια χαρά ηλικία. Αν κάνεις σωστό scouting μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο παίκτης και η λογική λέει οτι θα έχει μια γεμάτη διετία (ίσως και τριετία λόγω θέσης). Το να έχεις μόνο 32χρονους σαφώς και είναι θέμα, αλλά μην τρελαινόμαστε...
Με αυτη τη λογικη φιλε μου με Μπαμπα και Τειλορ ειμαστε καλυμμενοι.
Αρα τι το θελουμε τον Γιαννουλη;
embuji
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Μην μασατε για Γιαννουλη το εχει παρει πανω του ο @Dimitris_L4 αν χαλασει αυτος φταιει.
These users thanked the author embuji for the post (total 6):
george188, Dimitris_L4, Azrael, paokkerkir, Maklaz, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:22
Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:16 Φέτος αποφασίζουν Βιειρινια, Ματος σε συνεργασία με Λισι. Μήπως θα έπρεπε να δείχνουμε λίγη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους;

Just saying δηλαδή...
Κάτσε και θα δεις που θα ξαναγυρίσει το mode σε γλάστρες.
Αυτοφοράκηδες έχει κλειδώσει
These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
Unpsofable78, Maklaz, paokkerkir, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4335
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

Maezono Masakiyo έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:09
Shivaspace έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 01:01 μόνο και μόνο που τον λένε Aritz ( μήπως προφέρεται Αρηθ ? :mrgreen: ) πρέπει να τον πάρουμε για καζούρα
στα λίγο πιο σοβαρά, χρειαζόμαστε και εμπειρία και προσωπικότητα στην άμυνα, νομίζω έχει και τα δύο..από αρχηγός στην ομάδα του έρχεται και όχι σαν ένας απλός παίκτης
Aρηθ θα ήταν αν δεν είχε το "t".

:?
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4071
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:18 Προφανώς και δεν είναι και για κλάματα, αν ο στόχος μας για φέτος είναι απλά να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία, αν βγουν και το επικοινωνήσουν αυτό, μαζί τους.
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 3):
leomatos88, Dimitris_L4, margas
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από icue »

Ο Σάντσεζ ήρθε με την προοπτική ότι μπορεί να παίξει και αριστερά. Αμφιβάλλω αν έπαιξε έστω και μια φορά σε προπονητικό διπλό.

Γενικά με τις θέσεις υπάρχει ένα πρόβλημα κατανόησης. Ή δικό μας ή των αρδ ή της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
cartman
Δημοσιεύσεις: 893
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2016, 20:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από cartman »

O Χατζηδιακος σε σχέση με Βολιακο ,Λοβρεν είναι αναβάθμιση. Ο Κετζιορα ήταν ο χειρότερος από τους "βασικούς" πέρσι.
These users thanked the author cartman for the post:
Logistis
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από iasoiako »

Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08
PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00
Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:57

Ρε παιδιά για να βρούμε καλύτερο στόπερ από τον Κουλιερακη πρέπει να δώσουμε πάνω από 10 μύρια.... σοβαρευτείτε λίγο....

Ο αντικαταστάτης του Κουλιερακη είναι ο Μιχαηλίδης το θέμα είναι πως δε μπόρεσαν να βρούν ένα Στόπερ καλύτερο του Κεντζιορα και του Μιχαηλίδη για να γίνει ο ηγέτης της άμυνας....

Επίσης η θέση του στόπερ για τον ΠΑΟΚ ίσως είναι η πιο δυσκολη για να φέρεις παίκτη....τα στόπερ στον ΠΑΟΚ πρέπει να έχουν ταχύτητα, καλή τεχνική, δυναμισμό και οξυδέρκεια....

Όλα αυτά στα λεφτά που δίνουν ΔΕΝ τα βρίσκεις οπότε αρχίζουν τις εκπτώσεις στα χαρακτηριστικά....

Για παράδειγμα

Ο Ελουστοντο έχει κάποια στοιχεία αλλά είναι 32
Ο χατζιδιακος δεν έχει δυναμισμό
Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.

Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....

Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι

Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
Και που ξες τι παιζει ο Ιταλος

αν παιζει 3-5-2 βγαζεις χρονια με 4 κεντρικους αμυντικούς;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”