Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

embuji έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:25 Αν ο Τσαλγατιδης δε βλεπει τον Γιαννουλη στον ΠΑΟΚ παιζει να μενουν μονο τα διαδικαστικα για να ερθει στον ΠΑΟΚ.
Για τον συμπαθεί τσαλγατιδη μπορώ να πω ότι έχει πλήρη άγνοια σε όλα στα μεταγραφικά όπως και ο κουλιανος αλλά τουλάχιστον αυτός δεν είναι πλυντήριο κανενός
These users thanked the author eorptol1 for the post:
embuji
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:50 Και εκει που λες κατι παει να γινει με σωστες κινησεις,
οπως του elustondo
μετα τον Κετζιορα οπου μειναμε με ενα σεντερ μπακ
ενα μηνα πριν το πρωτο επισημο παιχνιδι
πανε να δωσουνε και τον Σαντσεζ.....
Μεξικανος διεθνης βασικος στα 28......

Ας ελπισουμε να ειναι μονο ενα δημοσιευμα.
Παντως το ανεβασαν ολοι....
Επίσης δεν είναι τυχαίο που χθες ο Κόλκας είπε ότι ο Λύρατζης είναι καλύτερος του Σάντσεθ.
Αν αρχίσει να λέει ότι αν έρθει ο Γιαννούλης θα κόψει το δρόμο στον Γκόμεζ, καταλαβαίνουμε πως θα πάει η φάση.
These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 2):
paokspren, MikeStr4
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

eorptol1 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:30
embuji έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:25 Αν ο Τσαλγατιδης δε βλεπει τον Γιαννουλη στον ΠΑΟΚ παιζει να μενουν μονο τα διαδικαστικα για να ερθει στον ΠΑΟΚ.
Για τον συμπαθεί τσαλγατιδη μπορώ να πω ότι έχει πλήρη άγνοια σε όλα στα μεταγραφικά όπως και ο κουλιανος αλλά τουλάχιστον αυτός δεν είναι πλυντήριο κανενός
Γενικά ο Τσαλγατίδης έχει άγνοια. :D
These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 2):
embuji, Kabamaru11
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

embuji έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:25 Αν ο Τσαλγατιδης δε βλεπει τον Γιαννουλη στον ΠΑΟΚ παιζει να μενουν μονο τα διαδικαστικα για να ερθει στον ΠΑΟΚ.
Ιδέα δεν έχουν. Ζαριές ρίχνουν.

Και ειδικά αν έχει σταματήσει η παλιά ροή, το λες και κλ@ψομ0υνιά.
These users thanked the author Maklaz for the post:
navigator11
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tsachou »

Τελικά οι ανακοινώσεις απόλυσης του πιο επιτυχημένου προπονητή της ιστορίας μας και πρόσληψης του νέου, δεν καθυστερούσαν επειδή θέλαν να ανακοινώσουν στα καπάκια και 3 μεταγραφές...Μάλλον προσπαθούσαν να αποφασίσουν για προπονητή με τους κλασικούς ρυθμούς και την κλασική καθυστέρηση στο τελικό ΟΚ απο τον μεγαλο.

Φτασαμε λοιπόν 24/06 με προπονητή που ειναι δυο μερες στην ομάδα και ενα ροστερ με πιο πολλά κενά απο ποτέ.

Τα ονόματα που βγήκαν μεχρι τώρα, δεν ειναι καθόλου ενθαρρυντικά (εκτός απο Σανταμαρια)

Νομίζω είναι το πρώτο καλοκαίρι που τα βλέπω όλα τοσο μαυρα...Ελπίζω να γινει κατι τις επόμενες εβδομάδες και να υπερισχύσει και πάλι το ασπρο
These users thanked the author tsachou for the post:
paokspren
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Μήπως με την διαφαινόμενη φυγή του Σάντσες εξηγείται η έλευση Ελουστόντο?
Γιατί είναι backup για δύο θέσεις, προσωπικά τον προτιμώ σαν δεξί μπακ παρά σαν στόπερ
Έχει ανέβει και ο Κοσίδης, αν πάει καλά στην προετοιμασία ίσως να είμαστε καλυμμένοι
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Νομίζω πως τα επαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα Μεξικανών για Σάντσες δεν μπορεί να είναι τυχαία

Στην αρχή είχαν διαψευστεί από μμε εδώ, μέτα γράφτηκαν κάποια πράγματα πως "σπάστηκε που δεν έγινε βασικός".

Εφόσον η ποιότητά του είναι αυτή που έδειξε όσο αγωνίστηκε, δεν θα πάθουμε τίποτα αν φύγει

Αρκεί να υπάρχει ένας αξιοπρεπής αντικαταστάτης.
Σάλιακας γηγενής για 15-20 ματς και όλα τα άλλα ο Κένι. Αν δεν έρθει ο Γιακουμ παίρνεις φοράκλα με 2ο Μύθου 3ο Γέρε
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 4):
pisakaipoupoula, Developer4, geobila, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Θεωρώ τον Ελουστόντο ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ παρόμοιο με τον Κετζιόρα, τον Χατζηδιάκο καλύτερο του Βολιάκο, τον Σανταμαριά πιο ταιριαστό σε αυτό που θα παίξουμε αντί του Οζντόεφ και σε καλύτερη ηλικία. Δεν πετάω και τη σκούφια μου αλλά πχ η χάρτινη παίζει με Μουκουντί απο υποβιβασμένη της Γαλλιας και Ρέλβας.

Σε άλλα νέα, θα γίνει πρόταση ανανέωσης στον Τάισον με μειωμένες απολαβές
These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
Maklaz, geobila
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:45
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Θεωρώ τον Ελουστόντο ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ παρόμοιο με τον Κετζιόρα, τον Χατζηδιάκο καλύτερο του Βολιάκο, τον Σανταμαριά πιο ταιριαστό σε αυτό που θα παίξουμε αντί του Οζντόεφ και σε καλύτερη ηλικία. Δεν πετάω και τη σκούφια μου αλλά πχ η χάρτινη παίζει με Μουκουντί απο υποβιβασμένη της Γαλλιας και Ρέλβας.

Σε άλλα νέα, θα γίνει πρόταση ανανέωσης στον Τάισον με μειωμένες απολαβές
Ναι, νομίζω ότι ένας προς έναν είναι όλοι καλύτεροι, αλλά δεν ξέρω αν είναι πραγματικά διαφορετικοί παίκτες. Θέλουμε άλλα στοιχεία και στις δύο θέσεις και νιώθω ότι πάμε για κλώνους των περσινών, σα να μην προσαρμόστηκε ο σχεδιασμός στην αλλαγή προπονητή.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 3):
aivas19, geobila, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:45
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Θεωρώ τον Ελουστόντο ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ παρόμοιο με τον Κετζιόρα, τον Χατζηδιάκο καλύτερο του Βολιάκο, τον Σανταμαριά πιο ταιριαστό σε αυτό που θα παίξουμε αντί του Οζντόεφ και σε καλύτερη ηλικία. Δεν πετάω και τη σκούφια μου αλλά πχ η χάρτινη παίζει με Μουκουντί απο υποβιβασμένη της Γαλλιας και Ρέλβας.

Σε άλλα νέα, θα γίνει πρόταση ανανέωσης στον Τάισον με μειωμένες απολαβές
Δεν έρχεται για αντιΒολιάκο ο Χατζηδιάκος, προφανώς για βασικός έρχεται, αν έρθει
geobila
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Γιατί τους θεωρείς κατώτερους παικτικα/αγωνιστικά από λοβρεν/κεντζιορα/βολιακο; Μου διαφεύγει κάτι; Είμαι πολύ περίεργος να μάθω
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:47
aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:45
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Θεωρώ τον Ελουστόντο ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ παρόμοιο με τον Κετζιόρα, τον Χατζηδιάκο καλύτερο του Βολιάκο, τον Σανταμαριά πιο ταιριαστό σε αυτό που θα παίξουμε αντί του Οζντόεφ και σε καλύτερη ηλικία. Δεν πετάω και τη σκούφια μου αλλά πχ η χάρτινη παίζει με Μουκουντί απο υποβιβασμένη της Γαλλιας και Ρέλβας.

Σε άλλα νέα, θα γίνει πρόταση ανανέωσης στον Τάισον με μειωμένες απολαβές
Ναι, νομίζω ότι ένας προς έναν είναι όλοι καλύτεροι, αλλά δεν ξέρω αν είναι πραγματικά διαφορετικοί παίκτες. Θέλουμε άλλα στοιχεία και στις δύο θέσεις και νιώθω ότι πάμε για κλώνους των περσινών, σα να μην προσαρμόστηκε ο σχεδιασμός στην αλλαγή προπονητή.
Ναι αυτό που λες ισχύει, τώρα το κατάλαβα
These users thanked the author aivas19 for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Η πιθανή αποχώριση μουντιαλικου παικτη της ομαδας πρέπει να ανέβει...στα μανταλακια...

Με τέτοιους παίκτες....μεγαλώνει...η ομάδα και όχι με σαλιανκες τσαπρες και...συνηθισμένους...απο τις ακαδημίες

Οι ακαδημίες δεν ειναι για να κάνουν μια ομάδα...πρωταγωνιστή...
These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

pisakaipoupoula έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:49
aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:45
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Θεωρώ τον Ελουστόντο ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ παρόμοιο με τον Κετζιόρα, τον Χατζηδιάκο καλύτερο του Βολιάκο, τον Σανταμαριά πιο ταιριαστό σε αυτό που θα παίξουμε αντί του Οζντόεφ και σε καλύτερη ηλικία. Δεν πετάω και τη σκούφια μου αλλά πχ η χάρτινη παίζει με Μουκουντί απο υποβιβασμένη της Γαλλιας και Ρέλβας.

Σε άλλα νέα, θα γίνει πρόταση ανανέωσης στον Τάισον με μειωμένες απολαβές
Δεν έρχεται για αντιΒολιάκο ο Χατζηδιάκος, προφανώς για βασικός έρχεται, αν έρθει
Ε οκ τα δυο δεξια στόπερ συνέκρινα, σαν πακέτο τα θεωρώ καλύτερα από Κετζιόρα και Βολιακο
These users thanked the author aivas19 for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”