Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
Kostas_FI, Logistis, nunies4, eorptol1, paok apo epilogi, giaxxo, FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Νομίζω πως τα επαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα Μεξικανών για Σάντσες δεν μπορεί να είναι τυχαία

Στην αρχή είχαν διαψευστεί από μμε εδώ, μέτα γράφτηκαν κάποια πράγματα πως "σπάστηκε που δεν έγινε βασικός".

Εφόσον η ποιότητά του είναι αυτή που έδειξε όσο αγωνίστηκε, δεν θα πάθουμε τίποτα αν φύγει

Αρκεί να υπάρχει ένας αξιοπρεπής αντικαταστάτης.

Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος,θεωρώ δεδομένο οτι υπάρχει ενδιαφέρον, αν και ο ίδιος δεν νοιώθει καλά εδώ, θα τον πουλήσουν.
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από icue »

Αμα θελει να ειναι βασικος ας σκυλιασει να γινει.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Ε οκ άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ο Ραπτόπουλος είναι σίχαμα.Πουλάει μόνο ίντριγκα και τοξικότητα.

Γενικά για να μην παρεξηγηθώ δεν ακούω ούτε διαβάζω τον όμιλο.

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μήνες που τον άκουσα τον Κουλ.
Mula_4
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mula_4 »

Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:36 Προφανώς η περίπτωση Χατζηδιακου έχει να κάνει με το ότι είναι Έλληνας διεθνής και παρά του ότι δεν λογιζεται γηγενής, ξέρεις τι θα πάρεις από αυτόν και επιπλέον έχει το πλεονέκτημα της άμεσης προσαρμογής.Με απλά λόγια μειωμένο ρίσκο.

Εγώ απορώ πάντως που κάποιοι τον υποτιμούν. Μια χαρά στόπερ είναι.
Έχω δύο ενστάσεις για Χατζηδιάκο. Ένα πως δεν βοηθάει στις λίστες οπότε πρέπει να είναι καλύτερος ή φθηνότερος από έναν Ισπανό/ Γάλλο/ Κροάτη στόπερ και δεύτερον πολύ σοφτ ρε παιδί μου.
pavlos06
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2025, 21:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pavlos06 »

obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
παιζει να ειναι από τους ελαχιστους 'δημοσιογράφους' που την ποναει την ομάδα και δεν έχει πρόβλημα να βάλει από την τσέπη του για να τραβιεται μαζί της.
Οι ΤΤ οταν τους ειπαν να πληρωσουν βαρεσαν πλερεζες και κατηγορουν την κακια παε που θελει λεφτα για να τους βαλει.

Τρελή ενημέρωση δεν έχει από ότι καταλαβαίνω αλλα δεν παίρνει ούτε σαββιδική ούτε μυστακιδική πλευρά και προσπαθει να ειναι οσο πιο αντικειμενικος γινεται . Δεν αξιζει τσουβαλιασμα με τον διπλανο του
These users thanked the author pavlos06 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Οκ παλικάρια,δεν τον παρακολουθώ, ξέρω την φάτσα του και οτι ειναι κολλητός με τον καραγκιόζη.
Επειδή κοντεύω να 50ρησω,το δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιός είσαι,το πιστεύω όσο λίγα πράγματα.
Πάσο απο εμένα.
These users thanked the author obanebane for the post (total 3):
Logistis, giaxxo, navigator11
geobila
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Σε σύγκριση με ποιον είναι μέτριος ο Χατζηδιακος;
Ίσως να μην κάνει για το ελληνικό πρωτάθλημα και να του ταιριάζει ένα πιο γρήγορο ανοιχτό ποδοσφαιρο πχ Ολλανδία Δανία αλλά για μένα δεν είναι απλά μέτριος.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Ακριβώς τον έχω ακούσει να δικαιολογεί τίς ανοησίες τού Ραπτόπουλου συνέχεια και το είπα στην σελίδα του είσαι πλυντήριο του Ραπτόπουλου και αυτό είναι απαράδεκτο
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
Logistis, giaxxo
embuji
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Αν ο Τσαλγατιδης δε βλεπει τον Γιαννουλη στον ΠΑΟΚ παιζει να μενουν μονο τα διαδικαστικα για να ερθει στον ΠΑΟΚ.
These users thanked the author embuji for the post (total 9):
icue, aivas19, Kabamaru11, Magpies4, MikeStr4, george188, navigator11, Gregk19262000, FreeWatcher
geobila
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:52
makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:45 Η αλήθεια είναι ότι το τρίπτυχο Μάτος Βιειρίνια Τσίκνα αξίζει εμπιστοσύνης.
Ομοίως και το υποσχόμενο μοντέρνο ποδόσφαιρο ενός νέου προπονητή αξίζει με τη σειρά του υπομονής.
Εκείνο που προβληματίζει είναι το ράφι από το οποίο καλούνται να επιλέξουν ποδοσφαιριστές και το καθεστώς απόκτησής τους.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε για να κάνουμε τις τελικές κρίσεις.
Προσωπικά δε με νοιάζει το ''ραφι'' που θα ψωνίσει η ομάδα....με νοιάζει οι κινήσεις να είναι στοχευμένες και με σωστό σκάουτινγκ.... μπορούν να φέρουν ένα 22 χρόνο φορ που να παίρνει 400-500 χιλιάρικα και να μας βγει πριγιοβιτς; Μακάρι!
Αυτό είναι το μόνο που δεν ποντάρω να κάνει ο ΠΑΟΚ και γιατί δεν έχει το δίκτυο και επειδή δεν θέλει να έχει τα κονέ με μάνατζερ. Ο γαύρος το έκανε κάποτε με τον Μοντεστο αλλά σκόρπισε αρκετό χρήμα και μάζεψε πολλούς για να πεις ότι βγήκε η επένδυση. Εμείς επιλέξαμε να επενδύσουμε σε ακαδημιες.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:54
nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:17
Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:43 Ο Κουλ είπε ότι ούτε του Αμπαντα ισχύει, ούτε του Κυζιριδη.

Επέμεινε ότι η δική του ενημέρωση είναι ότι ο Ελουστοντο θα έχει 1.2 μύρια απολαβές ετησίως και όχι για δύο χρόνια.

Ότι του Χατζηδιακου ισχύει και είναι σε καλό δρόμο, όπως και του Σανταμαριά.
O οποιος χθες ο ιδιος το πρωι ειχε δωσει ως αποκαλυψη οτι ο εξτρεμ που διαπραγματευεται η ομαδα ειναι ο Αμπαντα.
Συγνωμη που θα το πω ψιλοωμα αλλα τι μαλακες ακουτε ρε;
Καλά για τον Αμπαντα δημοσίευμα Αμερικανών ήταν και το είπε.

Όπως έχω ξανά γράψει, μου είναι συμπαθής και ο μόνος από τον όμιλο που διαχωρισε την θέση του.

Από κει και πέρα όντως δεν φαίνεται να έχει πληροφορίες εκ των έσω,, αλλά δεν συμφωνώ με την ισοπέδωση που δίνει και πάτημα σε κάποιους να ξεσκισουν τους πάντες.
Οχι κανεις λαθος. Το ειπε σαν "αποκαλυψη" και δικη του. Γελοιος
These users thanked the author nunies4 for the post:
Logistis
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:13
obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Ε οκ άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ο Ραπτόπουλος είναι σίχαμα.Πουλάει μόνο ίντριγκα και τοξικότητα.

Γενικά για να μην παρεξηγηθώ δεν ακούω ούτε διαβάζω τον όμιλο.

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μήνες που τον άκουσα τον Κουλ.
Όχι όταν δικαιολογεί τίς αθλιότητες τού φαλακροκορακα συνέχεια δείχνει αναλογεί ποιότητα και στα φρύδια του ο ΠΑΟΚ.....τον δικαιολογεί πάντα από τότε που έλεγε θα βγεί στην Αριστοτέλους με γόβες φούστα κλπ αν πληρώσει ο Ιβάν τα χρέη .... άθλιος και ο κουλιανος και μεγάλος παπατζης
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
paok apo epilogi, giaxxo
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Για οσους λενε ρε παιδια γιατι δεν τελειωνει του Γιανουλη, τι ακριβως εχετε στο μυαλο σας οτι πρεπει να κανει ο ΠΑΟΚ;
Εχει φτασει στο 3,5+1. Που θα πρεπει να φτασει για τον Γιανουλη;
These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
paok apo epilogi, margas
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”