Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
- These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
- Kostas_FI, Logistis, nunies4, eorptol1, paok apo epilogi, giaxxo, FreeWatcher
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Νομίζω πως τα επαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα Μεξικανών για Σάντσες δεν μπορεί να είναι τυχαία
Στην αρχή είχαν διαψευστεί από μμε εδώ, μέτα γράφτηκαν κάποια πράγματα πως "σπάστηκε που δεν έγινε βασικός".
Εφόσον η ποιότητά του είναι αυτή που έδειξε όσο αγωνίστηκε, δεν θα πάθουμε τίποτα αν φύγει
Αρκεί να υπάρχει ένας αξιοπρεπής αντικαταστάτης.
Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος,θεωρώ δεδομένο οτι υπάρχει ενδιαφέρον, αν και ο ίδιος δεν νοιώθει καλά εδώ, θα τον πουλήσουν.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2202
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε οκ άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ο Ραπτόπουλος είναι σίχαμα.Πουλάει μόνο ίντριγκα και τοξικότητα.obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Γενικά για να μην παρεξηγηθώ δεν ακούω ούτε διαβάζω τον όμιλο.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μήνες που τον άκουσα τον Κουλ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έχω δύο ενστάσεις για Χατζηδιάκο. Ένα πως δεν βοηθάει στις λίστες οπότε πρέπει να είναι καλύτερος ή φθηνότερος από έναν Ισπανό/ Γάλλο/ Κροάτη στόπερ και δεύτερον πολύ σοφτ ρε παιδί μου.Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:36 Προφανώς η περίπτωση Χατζηδιακου έχει να κάνει με το ότι είναι Έλληνας διεθνής και παρά του ότι δεν λογιζεται γηγενής, ξέρεις τι θα πάρεις από αυτόν και επιπλέον έχει το πλεονέκτημα της άμεσης προσαρμογής.Με απλά λόγια μειωμένο ρίσκο.
Εγώ απορώ πάντως που κάποιοι τον υποτιμούν. Μια χαρά στόπερ είναι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
παιζει να ειναι από τους ελαχιστους 'δημοσιογράφους' που την ποναει την ομάδα και δεν έχει πρόβλημα να βάλει από την τσέπη του για να τραβιεται μαζί της.obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Οι ΤΤ οταν τους ειπαν να πληρωσουν βαρεσαν πλερεζες και κατηγορουν την κακια παε που θελει λεφτα για να τους βαλει.
Τρελή ενημέρωση δεν έχει από ότι καταλαβαίνω αλλα δεν παίρνει ούτε σαββιδική ούτε μυστακιδική πλευρά και προσπαθει να ειναι οσο πιο αντικειμενικος γινεται . Δεν αξιζει τσουβαλιασμα με τον διπλανο του
- These users thanked the author pavlos06 for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οκ παλικάρια,δεν τον παρακολουθώ, ξέρω την φάτσα του και οτι ειναι κολλητός με τον καραγκιόζη.
Επειδή κοντεύω να 50ρησω,το δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιός είσαι,το πιστεύω όσο λίγα πράγματα.
Πάσο απο εμένα.
Επειδή κοντεύω να 50ρησω,το δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιός είσαι,το πιστεύω όσο λίγα πράγματα.
Πάσο απο εμένα.
- These users thanked the author obanebane for the post (total 3):
- Logistis, giaxxo, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε σύγκριση με ποιον είναι μέτριος ο Χατζηδιακος;
Ίσως να μην κάνει για το ελληνικό πρωτάθλημα και να του ταιριάζει ένα πιο γρήγορο ανοιχτό ποδοσφαιρο πχ Ολλανδία Δανία αλλά για μένα δεν είναι απλά μέτριος.
Ίσως να μην κάνει για το ελληνικό πρωτάθλημα και να του ταιριάζει ένα πιο γρήγορο ανοιχτό ποδοσφαιρο πχ Ολλανδία Δανία αλλά για μένα δεν είναι απλά μέτριος.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ακριβώς τον έχω ακούσει να δικαιολογεί τίς ανοησίες τού Ραπτόπουλου συνέχεια και το είπα στην σελίδα του είσαι πλυντήριο του Ραπτόπουλου και αυτό είναι απαράδεκτοobanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν ο Τσαλγατιδης δε βλεπει τον Γιαννουλη στον ΠΑΟΚ παιζει να μενουν μονο τα διαδικαστικα για να ερθει στον ΠΑΟΚ.
- These users thanked the author embuji for the post (total 9):
- icue, aivas19, Kabamaru11, Magpies4, MikeStr4, george188, navigator11, Gregk19262000, FreeWatcher
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό είναι το μόνο που δεν ποντάρω να κάνει ο ΠΑΟΚ και γιατί δεν έχει το δίκτυο και επειδή δεν θέλει να έχει τα κονέ με μάνατζερ. Ο γαύρος το έκανε κάποτε με τον Μοντεστο αλλά σκόρπισε αρκετό χρήμα και μάζεψε πολλούς για να πεις ότι βγήκε η επένδυση. Εμείς επιλέξαμε να επενδύσουμε σε ακαδημιες.Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:52Προσωπικά δε με νοιάζει το ''ραφι'' που θα ψωνίσει η ομάδα....με νοιάζει οι κινήσεις να είναι στοχευμένες και με σωστό σκάουτινγκ.... μπορούν να φέρουν ένα 22 χρόνο φορ που να παίρνει 400-500 χιλιάρικα και να μας βγει πριγιοβιτς; Μακάρι!makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:45 Η αλήθεια είναι ότι το τρίπτυχο Μάτος Βιειρίνια Τσίκνα αξίζει εμπιστοσύνης.
Ομοίως και το υποσχόμενο μοντέρνο ποδόσφαιρο ενός νέου προπονητή αξίζει με τη σειρά του υπομονής.
Εκείνο που προβληματίζει είναι το ράφι από το οποίο καλούνται να επιλέξουν ποδοσφαιριστές και το καθεστώς απόκτησής τους.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε για να κάνουμε τις τελικές κρίσεις.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οχι κανεις λαθος. Το ειπε σαν "αποκαλυψη" και δικη του. ΓελοιοςUnpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:54Καλά για τον Αμπαντα δημοσίευμα Αμερικανών ήταν και το είπε.nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:17O οποιος χθες ο ιδιος το πρωι ειχε δωσει ως αποκαλυψη οτι ο εξτρεμ που διαπραγματευεται η ομαδα ειναι ο Αμπαντα.Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:43 Ο Κουλ είπε ότι ούτε του Αμπαντα ισχύει, ούτε του Κυζιριδη.
Επέμεινε ότι η δική του ενημέρωση είναι ότι ο Ελουστοντο θα έχει 1.2 μύρια απολαβές ετησίως και όχι για δύο χρόνια.
Ότι του Χατζηδιακου ισχύει και είναι σε καλό δρόμο, όπως και του Σανταμαριά.
Συγνωμη που θα το πω ψιλοωμα αλλα τι μαλακες ακουτε ρε;
Όπως έχω ξανά γράψει, μου είναι συμπαθής και ο μόνος από τον όμιλο που διαχωρισε την θέση του.
Από κει και πέρα όντως δεν φαίνεται να έχει πληροφορίες εκ των έσω,, αλλά δεν συμφωνώ με την ισοπέδωση που δίνει και πάτημα σε κάποιους να ξεσκισουν τους πάντες.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι όταν δικαιολογεί τίς αθλιότητες τού φαλακροκορακα συνέχεια δείχνει αναλογεί ποιότητα και στα φρύδια του ο ΠΑΟΚ.....τον δικαιολογεί πάντα από τότε που έλεγε θα βγεί στην Αριστοτέλους με γόβες φούστα κλπ αν πληρώσει ο Ιβάν τα χρέη .... άθλιος και ο κουλιανος και μεγάλος παπατζηςUnpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:13Ε οκ άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ο Ραπτόπουλος είναι σίχαμα.Πουλάει μόνο ίντριγκα και τοξικότητα.obanebane έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:02 Είναι δυνατόν να σου είναι συμπαθής ένας άνθρωπος που είναι κολλητός και κουμπάρος με αυτήν την λέρα που έχει κάψει τα μυαλά του κόσμου της Θεσσαλονίκης;
Γενικά για να μην παρεξηγηθώ δεν ακούω ούτε διαβάζω τον όμιλο.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μήνες που τον άκουσα τον Κουλ.
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
- paok apo epilogi, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για οσους λενε ρε παιδια γιατι δεν τελειωνει του Γιανουλη, τι ακριβως εχετε στο μυαλο σας οτι πρεπει να κανει ο ΠΑΟΚ;
Εχει φτασει στο 3,5+1. Που θα πρεπει να φτασει για τον Γιανουλη;
Εχει φτασει στο 3,5+1. Που θα πρεπει να φτασει για τον Γιανουλη;
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- paok apo epilogi, margas