Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
dtown
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Μου πεσαν τα μαλλιά με το διωξε Ταιρι για να φέρεις Ντιλικινα.Οτι να ναι.
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Michael Scott »

Καλαιτζακη του Μαρουσιου θα κοιτούσα για 3αρι μαζι με περσιδη, και τον ξένο. Σκυλί στην αμυνα.
These users thanked the author Michael Scott for the post:
paok-porter1337
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

KalamarGiannis έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:43 highlight το "Τρίνκε, Άσε τον Ταιράκο, τράβα πάρε Ντιλικινά "

επίσης θεωρεί απαραίτητη την απόκτηση Ελληνα στο 2.5-3 . Ποιον να εννοεί εκτός του Λαρεντζάκη που μάλλον πάει κούλα;
Εχει πει και πιο παλιά τον Καλαϊτζάκη από Μαρούσι
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3910
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Hayate »

Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
dtown
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Hayate έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:12 Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
Και εγω δεν την καταλαβαινω την πρεμουρα για εναν ακομα Ελληνα γκαρντ/φοργουορντ.6 παιχτες εχουμε στο 1-2,2 στο 3 και ισως ενας απο το 4 που να κατεβαινει,ποσους θελουμε;Αν τωρα θυμηθηκαν οτι δεν κανει ο Περσιδης,γιατι τον ανανεωσαμε;Η πιστευεις σε εναν παιχτη η οχι.Ασε που προσωπικα 750 χιλιαρικα στον Λαρετζακη οπως ακουγεται οτι ειναι το κασε του, δεν θα εδινα με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

dtown έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:09
Hayate έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:12 Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
Και εγω δεν την καταλαβαινω την πρεμουρα για εναν ακομα Ελληνα γκαρντ/φοργουορντ.6 παιχτες εχουμε στο 1-2,2 στο 3 και ισως ενας απο το 4 που να κατεβαινει,ποσους θελουμε;Αν τωρα θυμηθηκαν οτι δεν κανει ο Περσιδης,γιατι τον ανανεωσαμε;Η πιστευεις σε εναν παιχτη η οχι.Ασε που προσωπικα 750 χιλιαρικα στον Λαρετζακη οπως ακουγεται οτι ειναι το κασε του, δεν θα εδινα με τιποτα.
Περιμενε, μισο λεπτο. Αυτη ειναι η αποψη του Κλειτου οχι της ομαδας.
-Άιντε να μείνουμε και στα μεταγραφικά. Να είσαι απλά φίλαθλος και να πεις. Ρε Τρίνκε, ε Τρίνκε… Άσε τον Ταιράκο, τράβα πάρε Ντιλικινά και αν αφήσει τον Τούρκο ο Ζοτς, όρμα για να έχεις το καλύτερο 3-4άρι του Γιούροκαπ. Φάκιν ντριμς…

-Και για να την πούμε (σιγά μην δε το κάναμε) στον Ιταλό… Αν στο μεταξύ η λίστα των γκαρντ μείνει ως έχει, η απόσταση από το 2 στο 3.5 θάναι μεγάλη και δεν θα την καλύπτει μόνο ο Περσίδης και το βασικό 3άρι. Απαραίτητα Έλληνας στο 2.5-3…
Σχολιαζει το ροστερ και θεωρει οτι υπαρχει κενο εκει, χωρις να εχει ολοκληρωθει το ροστερ. Αμα παρεις δυνατο 3-4 δεν υπαρχει κενο. Δεν ξερω ποσο εφικτο ειναι να παρεις και Ντιλικινα και Οσμαν, ανετα βρισκουν συμβολαιο στην Ευρωλιγκα. Ναι οκ σιγουρα και εγω τους θελω, θα ειναι μεγαλη αναβαθμιση αλλα δεν ειναι τοσο απλο.
dtown
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Ναι το καταλαβα οτι ειναι αποψη του,κουβεντα κανουμε επειδη ειναι αρκετοι που πιστευουν οτι χρειαζομαστε και αλλον στο 2/3.Τωρα αν θελει να διωξει τον Ταιρι για να φερει τον μετριοτατο Ντιλικινα ευτυχως που μενει μονο στο ρεπορταζ και τις πληροφοριες. :roll:
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

PG: Hudgins, Καλαθης, Μπαζινας
SG: Foster, Tyree, Μητρου Λονγκ
SF: ΞΕΝΟΣ (Shields?), Περσιδης
PF: Gray, Χουγκαζ
C : Alexander, Moore, Fall, Κακλαμανακης
Αμα παρουμε Φαλ, Shields και δωσουμε Κλιφ δανεικο, βλεπω τον Μουρ να παιρνει αρκετο χρονο στο 4 και τον Χουγκαζ να κατεβαινει στο 3. Ετσι καλυπτεις το κενο που αναφερει ο Κλειτος. Οποτε παμε στο παρακατω:

PG: Hudgins, Καλαθης, Μπαζινας
SG: Foster, Tyree, Μητρου Λονγκ
SF: Shields, Χουγκαζ, Περσιδης
PF: Gray, Moore/Χουγκαζ
C : Alexander, Fall, Moore, Κακλαμανακης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok-porter1337 την Τετ 24 Ιουν 2026, 09:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

dtown έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:31 Ναι το καταλαβα οτι ειναι αποψη του,κουβεντα κανουμε επειδη ειναι αρκετοι που πιστευουν οτι χρειαζομαστε και αλλον στο 2/3.Τωρα αν θελει να διωξει τον Ταιρι για να φερει τον μετριοτατο Ντιλικινα ευτυχως που μενει μονο στο ρεπορταζ και τις πληροφοριες. :roll:
Προσωπικα το ροστερ που εδωσα ακριβως απο πανω με Χουγκαζ στο 3 ειναι κομπλε για μενα. Στο 2 με Φοστερ/Τιρε εισαι σε αυτη τη θεση καλυμμενος φουλ. Οποτε δεν συμφωνω οτι θελουμε και αλλον.
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

AN κλείσεις Φαλ, το παραπάνω ρόστερ είναι φανταστικό.
Και το λέω γιατι Φαλ δεν υπάρχουνε, ενώ εξαιρετικό 3αρι βρίσκεις ακόμα κι αν κλείσει αλλού ο Σιλντς...
(ο παράγοντας Καλάθης που τους κάνει όλους καλύτερους είναι πολύ βασικός στο πως θα είναι η ομάδα...)
These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
paok-porter1337
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Το ξανα-εδωσε το αλανι μου..Μαλακάι θα λετε και θα κλαιτε :lol: :lol:



Το Telasolica τι ειναι τωρα :D
These users thanked the author paok-porter1337 for the post (total 4):
GianD, Maurice_Escargot, Kostas_FI, rockcity4
dtown
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Να χαμε να λεγαμε αλλα ενας βαζελος παπατζης γραφει για πακετο Μακισικ-Φαλ.Κανενα θεμα με τον Γαλλο αλλα με την καμια Μακισικ για βασικο τριαρι.
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Michael Scott »

Ισως ο MacKissic να ηταν καλη επιλογη για ενα ρόλο πασπαρτού , εκει στο 2-3 για το ροτεισον, μιας και εχει και το διαβατήριο. Αλλα παντα με την προϋπόθεση να ερθει ενας παικταράς στο 3.

Δεν ξερω, η εξίσωση ειναι δύσκολη.
dtown
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Δεν εχει διαβατηριο,ισως τον μπερδευεις με τον Γουοκαπ
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Michael Scott »

Εχεις δίκιο νομιζα ηταν απο αυτους που αγωνιζόταν υπο αυτο το καθεστώς... εχουν γεμίσει κι αυτοι ""ξενους- ελληνες"....

Τοτε δεν μου βγάζει κανενα νοημα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”