Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Μου πεσαν τα μαλλιά με το διωξε Ταιρι για να φέρεις Ντιλικινα.Οτι να ναι.
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Καλαιτζακη του Μαρουσιου θα κοιτούσα για 3αρι μαζι με περσιδη, και τον ξένο. Σκυλί στην αμυνα.
- These users thanked the author Michael Scott for the post:
- paok-porter1337
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εχει πει και πιο παλιά τον Καλαϊτζάκη από ΜαρούσιKalamarGiannis έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:43 highlight το "Τρίνκε, Άσε τον Ταιράκο, τράβα πάρε Ντιλικινά "
επίσης θεωρεί απαραίτητη την απόκτηση Ελληνα στο 2.5-3 . Ποιον να εννοεί εκτός του Λαρεντζάκη που μάλλον πάει κούλα;
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Και εγω δεν την καταλαβαινω την πρεμουρα για εναν ακομα Ελληνα γκαρντ/φοργουορντ.6 παιχτες εχουμε στο 1-2,2 στο 3 και ισως ενας απο το 4 που να κατεβαινει,ποσους θελουμε;Αν τωρα θυμηθηκαν οτι δεν κανει ο Περσιδης,γιατι τον ανανεωσαμε;Η πιστευεις σε εναν παιχτη η οχι.Ασε που προσωπικα 750 χιλιαρικα στον Λαρετζακη οπως ακουγεται οτι ειναι το κασε του, δεν θα εδινα με τιποτα.Hayate έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:12 Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Περιμενε, μισο λεπτο. Αυτη ειναι η αποψη του Κλειτου οχι της ομαδας.dtown έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:09Και εγω δεν την καταλαβαινω την πρεμουρα για εναν ακομα Ελληνα γκαρντ/φοργουορντ.6 παιχτες εχουμε στο 1-2,2 στο 3 και ισως ενας απο το 4 που να κατεβαινει,ποσους θελουμε;Αν τωρα θυμηθηκαν οτι δεν κανει ο Περσιδης,γιατι τον ανανεωσαμε;Η πιστευεις σε εναν παιχτη η οχι.Ασε που προσωπικα 750 χιλιαρικα στον Λαρετζακη οπως ακουγεται οτι ειναι το κασε του, δεν θα εδινα με τιποτα.Hayate έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:12 Καλαϊτζάκης,28 χρονων,15 λεπτά στο Μαρούσι πέρυσι με 2 rebs και 6 πόντους.Εκτος αν το πάμε σε rotation 15-16 παικτών και κάποιοι απλά θα είναι για προπονήσεις.Θες ένα τριάρι παικταρα που όλοι περιμένουμε και ιδανικά ένα τεσσαρι που παίζει και 3 .
Σχολιαζει το ροστερ και θεωρει οτι υπαρχει κενο εκει, χωρις να εχει ολοκληρωθει το ροστερ. Αμα παρεις δυνατο 3-4 δεν υπαρχει κενο. Δεν ξερω ποσο εφικτο ειναι να παρεις και Ντιλικινα και Οσμαν, ανετα βρισκουν συμβολαιο στην Ευρωλιγκα. Ναι οκ σιγουρα και εγω τους θελω, θα ειναι μεγαλη αναβαθμιση αλλα δεν ειναι τοσο απλο.-Άιντε να μείνουμε και στα μεταγραφικά. Να είσαι απλά φίλαθλος και να πεις. Ρε Τρίνκε, ε Τρίνκε… Άσε τον Ταιράκο, τράβα πάρε Ντιλικινά και αν αφήσει τον Τούρκο ο Ζοτς, όρμα για να έχεις το καλύτερο 3-4άρι του Γιούροκαπ. Φάκιν ντριμς…
-Και για να την πούμε (σιγά μην δε το κάναμε) στον Ιταλό… Αν στο μεταξύ η λίστα των γκαρντ μείνει ως έχει, η απόσταση από το 2 στο 3.5 θάναι μεγάλη και δεν θα την καλύπτει μόνο ο Περσίδης και το βασικό 3άρι. Απαραίτητα Έλληνας στο 2.5-3…
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ναι το καταλαβα οτι ειναι αποψη του,κουβεντα κανουμε επειδη ειναι αρκετοι που πιστευουν οτι χρειαζομαστε και αλλον στο 2/3.Τωρα αν θελει να διωξει τον Ταιρι για να φερει τον μετριοτατο Ντιλικινα ευτυχως που μενει μονο στο ρεπορταζ και τις πληροφοριες. 
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αμα παρουμε Φαλ, Shields και δωσουμε Κλιφ δανεικο, βλεπω τον Μουρ να παιρνει αρκετο χρονο στο 4 και τον Χουγκαζ να κατεβαινει στο 3. Ετσι καλυπτεις το κενο που αναφερει ο Κλειτος. Οποτε παμε στο παρακατω:PG: Hudgins, Καλαθης, Μπαζινας
SG: Foster, Tyree, Μητρου Λονγκ
SF: ΞΕΝΟΣ (Shields?), Περσιδης
PF: Gray, Χουγκαζ
C : Alexander, Moore, Fall, Κακλαμανακης
PG: Hudgins, Καλαθης, Μπαζινας
SG: Foster, Tyree, Μητρου Λονγκ
SF: Shields, Χουγκαζ, Περσιδης
PF: Gray, Moore/Χουγκαζ
C : Alexander, Fall, Moore, Κακλαμανακης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok-porter1337 την Τετ 24 Ιουν 2026, 09:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Προσωπικα το ροστερ που εδωσα ακριβως απο πανω με Χουγκαζ στο 3 ειναι κομπλε για μενα. Στο 2 με Φοστερ/Τιρε εισαι σε αυτη τη θεση καλυμμενος φουλ. Οποτε δεν συμφωνω οτι θελουμε και αλλον.dtown έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:31 Ναι το καταλαβα οτι ειναι αποψη του,κουβεντα κανουμε επειδη ειναι αρκετοι που πιστευουν οτι χρειαζομαστε και αλλον στο 2/3.Τωρα αν θελει να διωξει τον Ταιρι για να φερει τον μετριοτατο Ντιλικινα ευτυχως που μενει μονο στο ρεπορταζ και τις πληροφοριες.![]()
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3957
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
AN κλείσεις Φαλ, το παραπάνω ρόστερ είναι φανταστικό.
Και το λέω γιατι Φαλ δεν υπάρχουνε, ενώ εξαιρετικό 3αρι βρίσκεις ακόμα κι αν κλείσει αλλού ο Σιλντς...
(ο παράγοντας Καλάθης που τους κάνει όλους καλύτερους είναι πολύ βασικός στο πως θα είναι η ομάδα...)
Και το λέω γιατι Φαλ δεν υπάρχουνε, ενώ εξαιρετικό 3αρι βρίσκεις ακόμα κι αν κλείσει αλλού ο Σιλντς...
(ο παράγοντας Καλάθης που τους κάνει όλους καλύτερους είναι πολύ βασικός στο πως θα είναι η ομάδα...)
- These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
- paok-porter1337
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Το ξανα-εδωσε το αλανι μου..Μαλακάι θα λετε και θα κλαιτε
Το Telasolica τι ειναι τωρα
Το Telasolica τι ειναι τωρα
- These users thanked the author paok-porter1337 for the post (total 2):
- GianD, Maurice_Escargot
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Να χαμε να λεγαμε αλλα ενας βαζελος παπατζης γραφει για πακετο Μακισικ-Φαλ.Κανενα θεμα με τον Γαλλο αλλα με την καμια Μακισικ για βασικο τριαρι.
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ισως ο MacKissic να ηταν καλη επιλογη για ενα ρόλο πασπαρτού , εκει στο 2-3 για το ροτεισον, μιας και εχει και το διαβατήριο. Αλλα παντα με την προϋπόθεση να ερθει ενας παικταράς στο 3.
Δεν ξερω, η εξίσωση ειναι δύσκολη.
Δεν ξερω, η εξίσωση ειναι δύσκολη.
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εχεις δίκιο νομιζα ηταν απο αυτους που αγωνιζόταν υπο αυτο το καθεστώς... εχουν γεμίσει κι αυτοι ""ξενους- ελληνες"....
Τοτε δεν μου βγάζει κανενα νοημα.
Τοτε δεν μου βγάζει κανενα νοημα.