Alessio Lisci

Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Patron »

Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης :mrgreen:

Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
These users thanked the author Patron for the post:
anaximandros4
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3465
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από cellophan »

Δυσκολα....
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Patron »

Δίκιο έχεις δεν μασάνε τα παληκάρια
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7551
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Πολύ σε πάω Αλεσιο να ξέρεις.
Είσαι μαγκάκι και δεν μασάς μια

Ο ΠΑΟΚ με σένα στο τιμόνι θα παίξει μεγάλη μπάλα.
Στήριξη όσο δεν πάει.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16664
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Equalizer »

Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης :mrgreen:

Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει

Βρε άσε τώρα βρε

Ρε ΡΟΝΤΟ έκαναν σήμερα;

Αν οχι, θα παλέψουμε να μπούμε πλευ οφ.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
Patron, anaximandros4
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 414
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Ο κόουτς πήρε και ευλογία από τον Άγγελο χθες.....οπότε δε φοβόμαστε τίποτα!!
These users thanked the author dimitris7777 for the post:
anaximandros4
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Patron »

Σφιχτά είμαστε αν έφτασε ο Άγγελος να ευλογεί καθολικούς
These users thanked the author Patron for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
figurehead4
Δημοσιεύσεις: 2209
Εγγραφή: Δευ 19 Ιουν 2023, 20:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από figurehead4 »

Καλώς ήρθες στην ομάδα μας προπονηταρά.
Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν υπέγραψε ποτέ κανείς και πουθενά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσα θα πετύχει ο Λίσι.

Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες που αντικειμενικά αποτελούν εχέγγυα για την πρόοδο της ομάδας γενικότερα.
Πρώτον ότι επιτέλους διάλεξαν προπονητή ποδοσφαιράνθρωποι
Δεύτερον ότι ο οργανισμός ΠΑΟΚ πήγε εσκεμμένα στο άλλο άκρο από τον προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας είναι καλύτερος του άλλου. Απλώς σημαίνει ότι η ποδοσφαιρική λογική πρυτάνευσε για πρώτη φορά και το μόνο μοντέλο που μπορεί να μας εκτοξεύσει ξεκίνησε να χτίζεται. Η αξιοποίηση στο βέλτιστο βαθμό των ακαδημιών μας.

Ακόμη και να αποτύχει (φτου φτου) ο Λίσι θα πρέπει και τον επόμενο να τον επιλέξουν οι Μάτος, Βιερίνια και θα πρέπει και ο επόμενος να στοχεύσει στην πλήρη αξιοποίηση των ακαδημιών.

Επειδή όμως με Ιβάν δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει, μακάρι να πετύχει αυτός και όχι ο επόμενος
Καλή επιτυχία Αλέσιο!
These users thanked the author figurehead4 for the post (total 2):
vs40, Azrael
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από vs40 »

Ωραίες εικόνες από την προπόνηση, βλέπω πάλι χαμόγελα!

Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.

Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.

Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
These users thanked the author vs40 for the post (total 6):
anaximandros4, Rexaris, adam04, Azrael, Stratego, ΚΩΣΤΑΣ2019
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4902
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Τρόμος »

Δεν ξέρω εάν μας βγει ο Ιταλός αλλά είναι η ορθολογική επιλογή. Ναι ο Λουτσέσκου είναι ο κορυφαίος προπονητής αλλά δεν μπορούσε ή και δεν ήθελε να υπηρετήσει αυτό που χρειάζεται η ομάδα.
These users thanked the author Τρόμος for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3397
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

Είδαμε ένα βίντεο με διαφορετική προπόνηση .

Δεν είδαμε ρόντοοοοοοοοοοοοοο. :mrgreen:

Σε μια φάση που έδειξαν πως βγάζει μπροστά η ομάδα τη μπάλα είδα ομοιότητα με ράζβαν.

Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη καθώς ούτε το ρόστερ είναι έτοιμο....ούτε και είδαμε κάτι σε παιχνίδι.

Όμως πνέει νέος άνεμος !

Φτιάξε το κλίμα μέσα στην ομάδα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2416
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Που ειναι το βιντεο ρε παιδια;
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Stratego »

vs40 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:16 Ωραίες εικόνες από την προπόνηση, βλέπω πάλι χαμόγελα!

Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.

Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.

Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
Ωστόσο, με την πρώτη στραβή θα εμφανιστούν οι... σκωληκωειδείς αποφύσεις!
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από adam04 »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:25 Που ειναι το βιντεο ρε παιδια;
Στην αρχική στα βιντεο
juvepaok4
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ 17 Δεκ 2025, 13:20

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από juvepaok4 »

εγω είμαι απαισιόδοξος για την πορεία του στον ΠΑΟΚ οχι απο το αν ειναι καλός προπονητής αν κολλήσει εδω κτλ αλλα πρώτα απο ολα απο τον περίγυρό της ομάδας και σίγουρα απο τους καλόθελητες που θα θέλουν να βγάλουν σκαρτη την επιλογή ματος-βιερι ειδικά αυτοι που θελαν πουσιτς..

για το βιογραφικό του σίγουρα δεν ειναι αυτο που θα ήθελα αππ την άποψη οτι δεν εχει εμπειρίες απο ομάδες που εχουν πίεση για τρόπαια συν την Ευρώπη που πολλοί μεγαλοι προπονητές επικαλούνται για το φόρτωμα που έχουν απο αγώνες οι ομάδες και την δυσκολία διαχείρισης τους....και ακομα ξεκινάει με 3 αγώνες must win για να μπει ομιλους με ομαδα που μονο στρωμένη δεν την λες....

σαν επιλογή και φιλοδοξία ειναι μια καλή επιλογή και αν στην αρχή καταλάβει οτι πρέπει να παρει αποτελεσμτα και μονο αυτα ωστε να του δωθει ο χρονος να δουλεψει αυατα ππυ θελει και νατου δωθει χρόνος κύριος απο τους πανω πανω.. δεν μοιάζει πάντως με του φερειρα ο οποιος είχε παραστάσεις και σαν ποδοσφαιριστής και βρήκε και μια ομάδα νταμπλουχα και στρωμένη...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”