Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης 
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
- These users thanked the author Patron for the post:
- anaximandros4
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7551
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Alessio Lisci
Πολύ σε πάω Αλεσιο να ξέρεις.
Είσαι μαγκάκι και δεν μασάς μια
Ο ΠΑΟΚ με σένα στο τιμόνι θα παίξει μεγάλη μπάλα.
Στήριξη όσο δεν πάει.
Είσαι μαγκάκι και δεν μασάς μια
Ο ΠΑΟΚ με σένα στο τιμόνι θα παίξει μεγάλη μπάλα.
Στήριξη όσο δεν πάει.
Re: Alessio Lisci
Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Βρε άσε τώρα βρε
Ρε ΡΟΝΤΟ έκαναν σήμερα;
Αν οχι, θα παλέψουμε να μπούμε πλευ οφ.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- Patron, anaximandros4
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 414
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Alessio Lisci
Ο κόουτς πήρε και ευλογία από τον Άγγελο χθες.....οπότε δε φοβόμαστε τίποτα!!
- These users thanked the author dimitris7777 for the post:
- anaximandros4
Re: Alessio Lisci
Σφιχτά είμαστε αν έφτασε ο Άγγελος να ευλογεί καθολικούς
- These users thanked the author Patron for the post:
- katafraktos
- figurehead4
- Δημοσιεύσεις: 2209
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιουν 2023, 20:22
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες στην ομάδα μας προπονηταρά.
Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν υπέγραψε ποτέ κανείς και πουθενά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσα θα πετύχει ο Λίσι.
Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες που αντικειμενικά αποτελούν εχέγγυα για την πρόοδο της ομάδας γενικότερα.
Πρώτον ότι επιτέλους διάλεξαν προπονητή ποδοσφαιράνθρωποι
Δεύτερον ότι ο οργανισμός ΠΑΟΚ πήγε εσκεμμένα στο άλλο άκρο από τον προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας είναι καλύτερος του άλλου. Απλώς σημαίνει ότι η ποδοσφαιρική λογική πρυτάνευσε για πρώτη φορά και το μόνο μοντέλο που μπορεί να μας εκτοξεύσει ξεκίνησε να χτίζεται. Η αξιοποίηση στο βέλτιστο βαθμό των ακαδημιών μας.
Ακόμη και να αποτύχει (φτου φτου) ο Λίσι θα πρέπει και τον επόμενο να τον επιλέξουν οι Μάτος, Βιερίνια και θα πρέπει και ο επόμενος να στοχεύσει στην πλήρη αξιοποίηση των ακαδημιών.
Επειδή όμως με Ιβάν δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει, μακάρι να πετύχει αυτός και όχι ο επόμενος
Καλή επιτυχία Αλέσιο!
Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν υπέγραψε ποτέ κανείς και πουθενά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσα θα πετύχει ο Λίσι.
Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες που αντικειμενικά αποτελούν εχέγγυα για την πρόοδο της ομάδας γενικότερα.
Πρώτον ότι επιτέλους διάλεξαν προπονητή ποδοσφαιράνθρωποι
Δεύτερον ότι ο οργανισμός ΠΑΟΚ πήγε εσκεμμένα στο άλλο άκρο από τον προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας είναι καλύτερος του άλλου. Απλώς σημαίνει ότι η ποδοσφαιρική λογική πρυτάνευσε για πρώτη φορά και το μόνο μοντέλο που μπορεί να μας εκτοξεύσει ξεκίνησε να χτίζεται. Η αξιοποίηση στο βέλτιστο βαθμό των ακαδημιών μας.
Ακόμη και να αποτύχει (φτου φτου) ο Λίσι θα πρέπει και τον επόμενο να τον επιλέξουν οι Μάτος, Βιερίνια και θα πρέπει και ο επόμενος να στοχεύσει στην πλήρη αξιοποίηση των ακαδημιών.
Επειδή όμως με Ιβάν δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει, μακάρι να πετύχει αυτός και όχι ο επόμενος
Καλή επιτυχία Αλέσιο!
- These users thanked the author figurehead4 for the post (total 2):
- vs40, Azrael
Re: Alessio Lisci
Ωραίες εικόνες από την προπόνηση, βλέπω πάλι χαμόγελα!
Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.
Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.
Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.
Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.
Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
- These users thanked the author vs40 for the post (total 6):
- anaximandros4, Rexaris, adam04, Azrael, Stratego, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Alessio Lisci
Δεν ξέρω εάν μας βγει ο Ιταλός αλλά είναι η ορθολογική επιλογή. Ναι ο Λουτσέσκου είναι ο κορυφαίος προπονητής αλλά δεν μπορούσε ή και δεν ήθελε να υπηρετήσει αυτό που χρειάζεται η ομάδα.
- These users thanked the author Τρόμος for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Alessio Lisci
Είδαμε ένα βίντεο με διαφορετική προπόνηση .
Δεν είδαμε ρόντοοοοοοοοοοοοοο.
Σε μια φάση που έδειξαν πως βγάζει μπροστά η ομάδα τη μπάλα είδα ομοιότητα με ράζβαν.
Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη καθώς ούτε το ρόστερ είναι έτοιμο....ούτε και είδαμε κάτι σε παιχνίδι.
Όμως πνέει νέος άνεμος !
Φτιάξε το κλίμα μέσα στην ομάδα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
Δεν είδαμε ρόντοοοοοοοοοοοοοο.
Σε μια φάση που έδειξαν πως βγάζει μπροστά η ομάδα τη μπάλα είδα ομοιότητα με ράζβαν.
Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη καθώς ούτε το ρόστερ είναι έτοιμο....ούτε και είδαμε κάτι σε παιχνίδι.
Όμως πνέει νέος άνεμος !
Φτιάξε το κλίμα μέσα στην ομάδα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
Re: Alessio Lisci
Ωστόσο, με την πρώτη στραβή θα εμφανιστούν οι... σκωληκωειδείς αποφύσεις!vs40 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:16 Ωραίες εικόνες από την προπόνηση, βλέπω πάλι χαμόγελα!
Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.
Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.
Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
Re: Alessio Lisci
εγω είμαι απαισιόδοξος για την πορεία του στον ΠΑΟΚ οχι απο το αν ειναι καλός προπονητής αν κολλήσει εδω κτλ αλλα πρώτα απο ολα απο τον περίγυρό της ομάδας και σίγουρα απο τους καλόθελητες που θα θέλουν να βγάλουν σκαρτη την επιλογή ματος-βιερι ειδικά αυτοι που θελαν πουσιτς..
για το βιογραφικό του σίγουρα δεν ειναι αυτο που θα ήθελα αππ την άποψη οτι δεν εχει εμπειρίες απο ομάδες που εχουν πίεση για τρόπαια συν την Ευρώπη που πολλοί μεγαλοι προπονητές επικαλούνται για το φόρτωμα που έχουν απο αγώνες οι ομάδες και την δυσκολία διαχείρισης τους....και ακομα ξεκινάει με 3 αγώνες must win για να μπει ομιλους με ομαδα που μονο στρωμένη δεν την λες....
σαν επιλογή και φιλοδοξία ειναι μια καλή επιλογή και αν στην αρχή καταλάβει οτι πρέπει να παρει αποτελεσμτα και μονο αυτα ωστε να του δωθει ο χρονος να δουλεψει αυατα ππυ θελει και νατου δωθει χρόνος κύριος απο τους πανω πανω.. δεν μοιάζει πάντως με του φερειρα ο οποιος είχε παραστάσεις και σαν ποδοσφαιριστής και βρήκε και μια ομάδα νταμπλουχα και στρωμένη...
για το βιογραφικό του σίγουρα δεν ειναι αυτο που θα ήθελα αππ την άποψη οτι δεν εχει εμπειρίες απο ομάδες που εχουν πίεση για τρόπαια συν την Ευρώπη που πολλοί μεγαλοι προπονητές επικαλούνται για το φόρτωμα που έχουν απο αγώνες οι ομάδες και την δυσκολία διαχείρισης τους....και ακομα ξεκινάει με 3 αγώνες must win για να μπει ομιλους με ομαδα που μονο στρωμένη δεν την λες....
σαν επιλογή και φιλοδοξία ειναι μια καλή επιλογή και αν στην αρχή καταλάβει οτι πρέπει να παρει αποτελεσμτα και μονο αυτα ωστε να του δωθει ο χρονος να δουλεψει αυατα ππυ θελει και νατου δωθει χρόνος κύριος απο τους πανω πανω.. δεν μοιάζει πάντως με του φερειρα ο οποιος είχε παραστάσεις και σαν ποδοσφαιριστής και βρήκε και μια ομάδα νταμπλουχα και στρωμένη...