Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης 
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
- These users thanked the author Patron for the post:
- anaximandros4
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7551
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Alessio Lisci
Πολύ σε πάω Αλεσιο να ξέρεις.
Είσαι μαγκάκι και δεν μασάς μια
Ο ΠΑΟΚ με σένα στο τιμόνι θα παίξει μεγάλη μπάλα.
Στήριξη όσο δεν πάει.
Είσαι μαγκάκι και δεν μασάς μια
Ο ΠΑΟΚ με σένα στο τιμόνι θα παίξει μεγάλη μπάλα.
Στήριξη όσο δεν πάει.
Re: Alessio Lisci
Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Τον είδατε σήμερα; Στίβος μάχης
Διαβολοβδομαδα θα τους λιώσει
Βρε άσε τώρα βρε
Ρε ΡΟΝΤΟ έκαναν σήμερα;
Αν οχι, θα παλέψουμε να μπούμε πλευ οφ.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- Patron, anaximandros4
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 414
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Alessio Lisci
Ο κόουτς πήρε και ευλογία από τον Άγγελο χθες.....οπότε δε φοβόμαστε τίποτα!!
- These users thanked the author dimitris7777 for the post:
- anaximandros4
Re: Alessio Lisci
Σφιχτά είμαστε αν έφτασε ο Άγγελος να ευλογεί καθολικούς
- These users thanked the author Patron for the post:
- katafraktos
- figurehead4
- Δημοσιεύσεις: 2209
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιουν 2023, 20:22
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες στην ομάδα μας προπονηταρά.
Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν υπέγραψε ποτέ κανείς και πουθενά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσα θα πετύχει ο Λίσι.
Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες που αντικειμενικά αποτελούν εχέγγυα για την πρόοδο της ομάδας γενικότερα.
Πρώτον ότι επιτέλους διάλεξαν προπονητή ποδοσφαιράνθρωποι
Δεύτερον ότι ο οργανισμός ΠΑΟΚ πήγε εσκεμμένα στο άλλο άκρο από τον προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας είναι καλύτερος του άλλου. Απλώς σημαίνει ότι η ποδοσφαιρική λογική πρυτάνευσε για πρώτη φορά και το μόνο μοντέλο που μπορεί να μας εκτοξεύσει ξεκίνησε να χτίζεται. Η αξιοποίηση στο βέλτιστο βαθμό των ακαδημιών μας.
Ακόμη και να αποτύχει (φτου φτου) ο Λίσι θα πρέπει και τον επόμενο να τον επιλέξουν οι Μάτος, Βιερίνια και θα πρέπει και ο επόμενος να στοχεύσει στην πλήρη αξιοποίηση των ακαδημιών.
Επειδή όμως με Ιβάν δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει, μακάρι να πετύχει αυτός και όχι ο επόμενος
Καλή επιτυχία Αλέσιο!
Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν υπέγραψε ποτέ κανείς και πουθενά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσα θα πετύχει ο Λίσι.
Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες που αντικειμενικά αποτελούν εχέγγυα για την πρόοδο της ομάδας γενικότερα.
Πρώτον ότι επιτέλους διάλεξαν προπονητή ποδοσφαιράνθρωποι
Δεύτερον ότι ο οργανισμός ΠΑΟΚ πήγε εσκεμμένα στο άλλο άκρο από τον προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας είναι καλύτερος του άλλου. Απλώς σημαίνει ότι η ποδοσφαιρική λογική πρυτάνευσε για πρώτη φορά και το μόνο μοντέλο που μπορεί να μας εκτοξεύσει ξεκίνησε να χτίζεται. Η αξιοποίηση στο βέλτιστο βαθμό των ακαδημιών μας.
Ακόμη και να αποτύχει (φτου φτου) ο Λίσι θα πρέπει και τον επόμενο να τον επιλέξουν οι Μάτος, Βιερίνια και θα πρέπει και ο επόμενος να στοχεύσει στην πλήρη αξιοποίηση των ακαδημιών.
Επειδή όμως με Ιβάν δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει, μακάρι να πετύχει αυτός και όχι ο επόμενος
Καλή επιτυχία Αλέσιο!
- These users thanked the author figurehead4 for the post (total 2):
- vs40, Azrael
Re: Alessio Lisci
Ωραίες εικόνες από την προπόνηση, βλέπω πάλι χαμόγελα!
Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.
Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.
Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
Στο φόρουμ επίσης βλέπω έφυγε η τοξικότητα και το nonesense. Ξαφνικά (ευτυχώς) διαβάζω αυτά που έλεγα τόσο καιρό και τα θεωρούσα αυτονόητα.
Έφτασε επιτέλους η ώρα ο ΠΑΟΚ να αφήσει πίσω τις εμμονές και τα δράματα και να δουλέψει και με παίκτες των ακαδημιών, και να αξιοποιηθεί επιτέλους το ρόστερ. Δεν είναι άχρηστο ούτε το ρόστερ μας ούτε τα παλικαράκια μας να μην μπορούν να δώσουν ανάσες στον Μεϊτέ με Πανσερραϊκό κλπ.
Είδα το βίντεο της προπόνησης και γέμισα αισιοδοξία!
Re: Alessio Lisci
Δεν ξέρω εάν μας βγει ο Ιταλός αλλά είναι η ορθολογική επιλογή. Ναι ο Λουτσέσκου είναι ο κορυφαίος προπονητής αλλά δεν μπορούσε ή και δεν ήθελε να υπηρετήσει αυτό που χρειάζεται η ομάδα.
Re: Alessio Lisci
Είδαμε ένα βίντεο με διαφορετική προπόνηση .
Δεν είδαμε ρόντοοοοοοοοοοοοοο.
Σε μια φάση που έδειξαν πως βγάζει μπροστά η ομάδα τη μπάλα είδα ομοιότητα με ράζβαν.
Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη καθώς ούτε το ρόστερ είναι έτοιμο....ούτε και είδαμε κάτι σε παιχνίδι.
Όμως πνέει νέος άνεμος !
Φτιάξε το κλίμα μέσα στην ομάδα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
Δεν είδαμε ρόντοοοοοοοοοοοοοο.
Σε μια φάση που έδειξαν πως βγάζει μπροστά η ομάδα τη μπάλα είδα ομοιότητα με ράζβαν.
Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη καθώς ούτε το ρόστερ είναι έτοιμο....ούτε και είδαμε κάτι σε παιχνίδι.
Όμως πνέει νέος άνεμος !
Φτιάξε το κλίμα μέσα στην ομάδα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.