Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τάισαν και Οζντοεφ, αν είναι να μείνουν, μονο με ετήσιο συμβόλαιο με μειωμένες αποδοχές και ρόλο.
- These users thanked the author xrisitsapa for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- paokspren, Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χωρίς να τον ξέρω ούτε διαφωνώ ούτε συμφωνώ. Αυτό που επίσης δε γνωρίζω είναι αν θεωρείται club grown γιατί πιτσιρικάς έπαιζε σε μας αλλά δε ξέρω πόσα χρόνια και ούτε είδα κάπου να γίνεται αναφορα
Εντιτ: απαντήθηκε μετά το είδα σορρυ. Δε βρίσκω πως σβήνει το ποστ Οπότε το βάζω σαν εντιτ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος epitropos την Τρί 23 Ιουν 2026, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1158
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2188
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο θέμα των στόπερ, εάν ισχύουν αυτά που λένε οι 24, πάμε συνολικά για αναβάθμιση.
Το πλάνο λοιοον είναι να αποκτηθουν άμεσα Ελουστοντο και ένας ακόμη, ας υποθέσουμε Χατζηδιακος, και αργότερα ένας ακόμη υποτίθεται καλύτερος με διαφορετικά χαρακτηριστικά (ο γνωστός first qualifiqation then transfers παίκτης).
Οπότε η τετράδα (5αδα) στα στόπερ θα διαμορφωθεί κάπως έτσι :
Βασικό στόπερ, Μιχαηλίδης
Ελουστοντο, Χατζηδιακος
(Μπαταουλας ή Απατσιονακ)
Εμένα δεν θα με χαλούσε καθόλου.
Το πλάνο λοιοον είναι να αποκτηθουν άμεσα Ελουστοντο και ένας ακόμη, ας υποθέσουμε Χατζηδιακος, και αργότερα ένας ακόμη υποτίθεται καλύτερος με διαφορετικά χαρακτηριστικά (ο γνωστός first qualifiqation then transfers παίκτης).
Οπότε η τετράδα (5αδα) στα στόπερ θα διαμορφωθεί κάπως έτσι :
Βασικό στόπερ, Μιχαηλίδης
Ελουστοντο, Χατζηδιακος
(Μπαταουλας ή Απατσιονακ)
Εμένα δεν θα με χαλούσε καθόλου.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- sakis_the_fraud, geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γκόμεζ είχε καλά επιθετικά χαρακτηριστικά: καλή πρώτη επαφή, πνευμόνι και δυνατά πόδια. Πίσω όμως έχει θέματα. Μόνο αν κάποιος τολμηρός τον δοκίμαζε μπροστά χωρίς το άγχος του μαρκαρίσματος. Ελπίζω να μη μείνει ο Τάισον με τον Οζντοεφ προσωπικά και να πάμε σε πλήρη ανανέωση.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7407
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πολύ θετικό ότι κλείνουμε τον Βάσκο με τέτοιο συμβόλαιο. Πάντα αναρωτιομουν γιατί δεν βλέπουμε Ισπανία μιας και αν εξαιρέσεις τις 3 πρώτες, τα συμβόλαια των υπολοίπων ομάδων δεν είναι απαγορευτικα.
Μια επιφύλαξη έχω να μην ανταποκριθεί γιατί έχει ταυτίσει όλη την ποδοσφαιρική του ζωή με μια ομάδα και μια πόλη. Συν την νοσταλγία που νιώθει κάθε Βάσκος μακριά από τη χώρα του. Κατά τα άλλα, ηγέτη στην άμυνα παίρνεις με αυτήν την προσθήκη και με νοοτροπία refuse to lose που έχει κάθε Βάσκος που σέβεται τον εαυτό του.
Δεν μου κάθεται όμως η απόκτηση του χατζηδιακου που τον θεωρώ και σοφτ και πνευματικά πολύ λάιτ. Νταξει γνωρίζει να παίζει με την μπάλα στα πόδια αλλά υστερεί σε ταχύτητα δύναμη και πνευματικά.
Φορ εξτρέμ χαφ με αυτήν την σειρά.
Μια επιφύλαξη έχω να μην ανταποκριθεί γιατί έχει ταυτίσει όλη την ποδοσφαιρική του ζωή με μια ομάδα και μια πόλη. Συν την νοσταλγία που νιώθει κάθε Βάσκος μακριά από τη χώρα του. Κατά τα άλλα, ηγέτη στην άμυνα παίρνεις με αυτήν την προσθήκη και με νοοτροπία refuse to lose που έχει κάθε Βάσκος που σέβεται τον εαυτό του.
Δεν μου κάθεται όμως η απόκτηση του χατζηδιακου που τον θεωρώ και σοφτ και πνευματικά πολύ λάιτ. Νταξει γνωρίζει να παίζει με την μπάλα στα πόδια αλλά υστερεί σε ταχύτητα δύναμη και πνευματικά.
Φορ εξτρέμ χαφ με αυτήν την σειρά.
- These users thanked the author buffalobill4 for the post:
- Kourdos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
22 είναι ακόμη δε χάθηκε το τρένο (ακόμη).Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Στα 22 είχαμε στείλει Γιαννούλη στον Ατρόμητο και πήραμε Τόσκα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τι έδειξε στην Αλμπαθετε που μας κάνει να πιστεύουμε ότι τον έκαψε ο Λουτσεσκου;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Oχι, κ αυτό είναι το κακό με τους γρίφους του πριστ. Δεν βγαίνει η λύση στο επόμενο τεύχος όπως στα σταυρολεξα
- These users thanked the author MagdiTolba for the post (total 3):
- nunies4, Mica, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Αποτσονιακ μάλλον θα πάει πίσω στον ΠΑΟΚ β. Δεν μπορεί να μπει φέτος ούτε στην β ευρωπαϊκή λίστα ούτε στο κύπελλο. Όπως και ο Μπαλντέ πέρσι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έτσι ναι,.αλλα αν αντί βασικος στοπερ ειναι κανενας Βολιακο αστοUnpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:26 Στο θέμα των στόπερ, εάν ισχύουν αυτά που λένε οι 24, πάμε συνολικά για αναβάθμιση.
Το πλάνο λοιοον είναι να αποκτηθουν άμεσα Ελουστοντο και ένας ακόμη, ας υποθέσουμε Χατζηδιακος, και αργότερα ένας ακόμη υποτίθεται καλύτερος με διαφορετικά χαρακτηριστικά (ο γνωστός first qualifiqation then transfers παίκτης).
Οπότε η τετράδα (5αδα) στα στόπερ θα διαμορφωθεί κάπως έτσι :
Βασικό στόπερ, Μιχαηλίδης
Ελουστοντο, Χατζηδιακος
(Μπαταουλας ή Απατσιονακ)
Εμένα δεν θα με χαλούσε καθόλου.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σαν τιπαραπάνω να έδειχνε δηλαδή?Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Πάνω από 40 συμμετοχές είχε και πάνω από 2,500 λεπτά.
Για παιδί 21 προς 22 χρονών αρκετά καλά.
Απλά το πρόβλημά του είναι το ανασταλτικό κομμάτι.
Όταν σε τετράδα δεν μπορείς να παίξεις αριστερό back στην β ισπανίας , πότε είναι λογικό να μην τον εμπιστεύεται ο προπονητής στον ΠΑΟΚ
- These users thanked the author renegade for the post (total 3):
- Ettien26, sakis_the_fraud, geobila
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1158
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ενημερωτικά και μόνο ο μπαμπα είχε 50 συμμετοχές πέρσι....αν κάτσει κάποιος και δει τα 50 ματς του μπαμπα πόσα καλά θα βρει;renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:47Σαν τιπαραπάνω να έδειχνε δηλαδή?Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Πάνω από 40 συμμετοχές είχε και πάνω από 2,500 λεπτά.
Για παιδί 21 προς 22 χρονών αρκετά καλά.
Απλά το πρόβλημά του είναι το ανασταλτικό κομμάτι.
Όταν σε τετράδα δεν μπορείς να παίξεις αριστερό back στην β ισπανίας , πότε είναι λογικό να μην τον εμπιστεύεται ο προπονητής στον ΠΑΟΚ
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1016
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά (εάν δεν κάνω λάθος) ο Γιαννούλης πήγε δανεικός στον Ατρόμητο το καλοκαίρι του 17. Το Γενάρη του 18 έφερες δανεικό από Σαχτάρ τον Αζεβέδο στη θέση του Λέοβατς, για αλλαγή του Βιεϊρίνια. Το καλοκαίρι του 18 ήρθε ο δανεικός από την Μπέτις Τόσκα, για αριστερό στόπερ περισσότερο. Και το Γενάρη του 19 γύρισε ο Γιαννούλης στον ΠΑΟΚ.Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:3022 είναι ακόμη δε χάθηκε το τρένο (ακόμη).Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος
Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.
Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Στα 22 είχαμε στείλει Γιαννούλη στον Ατρόμητο και πήραμε Τόσκα.