Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Τάισαν και Οζντοεφ, αν είναι να μείνουν, μονο με ετήσιο συμβόλαιο με μειωμένες αποδοχές και ρόλο.
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16667
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
paokspren, Ριαν_Καπαγιαννιδης
epitropos
Δημοσιεύσεις: 868
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από epitropos »

obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:45
embuji έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:46 Ο Κυζιριδης ειναι μια καλη επιλογη για μια ομαδα που δεν εχει γηγενεις ουτε για ζητω. Ο ΠΑΟΚ δεν ειναι μεσα σε αυτους.
Ο Κυζιριδης είναι ενα παιχτακι που για να παίξει στον ΠΑΟΚ ,πρέπει να γυρίσουμε σε άλλες εποχές.
Χωρίς να τον ξέρω ούτε διαφωνώ ούτε συμφωνώ. Αυτό που επίσης δε γνωρίζω είναι αν θεωρείται club grown γιατί πιτσιρικάς έπαιζε σε μας αλλά δε ξέρω πόσα χρόνια και ούτε είδα κάπου να γίνεται αναφορα


Εντιτ: απαντήθηκε μετά το είδα σορρυ. Δε βρίσκω πως σβήνει το ποστ Οπότε το βάζω σαν εντιτ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος epitropos την Τρί 23 Ιουν 2026, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1159
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2189
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Στο θέμα των στόπερ, εάν ισχύουν αυτά που λένε οι 24, πάμε συνολικά για αναβάθμιση.

Το πλάνο λοιοον είναι να αποκτηθουν άμεσα Ελουστοντο και ένας ακόμη, ας υποθέσουμε Χατζηδιακος, και αργότερα ένας ακόμη υποτίθεται καλύτερος με διαφορετικά χαρακτηριστικά (ο γνωστός first qualifiqation then transfers παίκτης).

Οπότε η τετράδα (5αδα) στα στόπερ θα διαμορφωθεί κάπως έτσι :

Βασικό στόπερ, Μιχαηλίδης
Ελουστοντο, Χατζηδιακος
(Μπαταουλας ή Απατσιονακ)

Εμένα δεν θα με χαλούσε καθόλου.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
sakis_the_fraud, geobila
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1746
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Γκόμεζ είχε καλά επιθετικά χαρακτηριστικά: καλή πρώτη επαφή, πνευμόνι και δυνατά πόδια. Πίσω όμως έχει θέματα. Μόνο αν κάποιος τολμηρός τον δοκίμαζε μπροστά χωρίς το άγχος του μαρκαρίσματος. Ελπίζω να μη μείνει ο Τάισον με τον Οζντοεφ προσωπικά και να πάμε σε πλήρη ανανέωση.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7407
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Πολύ θετικό ότι κλείνουμε τον Βάσκο με τέτοιο συμβόλαιο. Πάντα αναρωτιομουν γιατί δεν βλέπουμε Ισπανία μιας και αν εξαιρέσεις τις 3 πρώτες, τα συμβόλαια των υπολοίπων ομάδων δεν είναι απαγορευτικα.

Μια επιφύλαξη έχω να μην ανταποκριθεί γιατί έχει ταυτίσει όλη την ποδοσφαιρική του ζωή με μια ομάδα και μια πόλη. Συν την νοσταλγία που νιώθει κάθε Βάσκος μακριά από τη χώρα του. Κατά τα άλλα, ηγέτη στην άμυνα παίρνεις με αυτήν την προσθήκη και με νοοτροπία refuse to lose που έχει κάθε Βάσκος που σέβεται τον εαυτό του.

Δεν μου κάθεται όμως η απόκτηση του χατζηδιακου που τον θεωρώ και σοφτ και πνευματικά πολύ λάιτ. Νταξει γνωρίζει να παίζει με την μπάλα στα πόδια αλλά υστερεί σε ταχύτητα δύναμη και πνευματικά.

Φορ εξτρέμ χαφ με αυτήν την σειρά.
These users thanked the author buffalobill4 for the post:
Kourdos
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6466
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25
Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;
22 είναι ακόμη δε χάθηκε το τρένο (ακόμη).
Στα 22 είχαμε στείλει Γιαννούλη στον Ατρόμητο και πήραμε Τόσκα.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2033
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Τι έδειξε στην Αλμπαθετε που μας κάνει να πιστεύουμε ότι τον έκαψε ο Λουτσεσκου;
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:16 Τελικά στον χθεσινό γρίφο βρήκαμε απάντηση;
Oχι, κ αυτό είναι το κακό με τους γρίφους του πριστ. Δεν βγαίνει η λύση στο επόμενο τεύχος όπως στα σταυρολεξα
These users thanked the author MagdiTolba for the post (total 3):
nunies4, Mica, sakis_the_fraud
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4903
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ο Αποτσονιακ μάλλον θα πάει πίσω στον ΠΑΟΚ β. Δεν μπορεί να μπει φέτος ούτε στην β ευρωπαϊκή λίστα ούτε στο κύπελλο. Όπως και ο Μπαλντέ πέρσι.
trianta76
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:26 Στο θέμα των στόπερ, εάν ισχύουν αυτά που λένε οι 24, πάμε συνολικά για αναβάθμιση.

Το πλάνο λοιοον είναι να αποκτηθουν άμεσα Ελουστοντο και ένας ακόμη, ας υποθέσουμε Χατζηδιακος, και αργότερα ένας ακόμη υποτίθεται καλύτερος με διαφορετικά χαρακτηριστικά (ο γνωστός first qualifiqation then transfers παίκτης).

Οπότε η τετράδα (5αδα) στα στόπερ θα διαμορφωθεί κάπως έτσι :

Βασικό στόπερ, Μιχαηλίδης
Ελουστοντο, Χατζηδιακος
(Μπαταουλας ή Απατσιονακ)

Εμένα δεν θα με χαλούσε καθόλου.
Έτσι ναι,.αλλα αν αντί βασικος στοπερ ειναι κανενας Βολιακο αστο
renegade
Δημοσιεύσεις: 19452
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25
Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;
Σαν τιπαραπάνω να έδειχνε δηλαδή?
Πάνω από 40 συμμετοχές είχε και πάνω από 2,500 λεπτά.
Για παιδί 21 προς 22 χρονών αρκετά καλά.
Απλά το πρόβλημά του είναι το ανασταλτικό κομμάτι.
Όταν σε τετράδα δεν μπορείς να παίξεις αριστερό back στην β ισπανίας , πότε είναι λογικό να μην τον εμπιστεύεται ο προπονητής στον ΠΑΟΚ
These users thanked the author renegade for the post (total 3):
Ettien26, sakis_the_fraud, geobila
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1159
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:47
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25
Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;
Σαν τιπαραπάνω να έδειχνε δηλαδή?
Πάνω από 40 συμμετοχές είχε και πάνω από 2,500 λεπτά.
Για παιδί 21 προς 22 χρονών αρκετά καλά.
Απλά το πρόβλημά του είναι το ανασταλτικό κομμάτι.
Όταν σε τετράδα δεν μπορείς να παίξεις αριστερό back στην β ισπανίας , πότε είναι λογικό να μην τον εμπιστεύεται ο προπονητής στον ΠΑΟΚ
Ενημερωτικά και μόνο ο μπαμπα είχε 50 συμμετοχές πέρσι....αν κάτσει κάποιος και δει τα 50 ματς του μπαμπα πόσα καλά θα βρει;
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από leomatos88 »

Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:30
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:25
Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:22 Αυτό το παιδί ο Τζοναθαν Γκομεζ είμαι αρκετά πεπεισμένος πως δεν είναι ΤΟΣΟ άχρηστος

Και οτι δυστυχώς θα είναι ακόμα μια περίπτωση που έκαψε ο Ραζβαν που είτε το θέλουμε όσοι τον αγαπάμε είτε οχι, κάποιους παίκτες τους έκαψε εντελώς οπως π.χ. και τον Σάστρε.

Δεν λεω οτι είναι ίδιοι, δεν λεω οτι θα είναι παικταράς. Και δεν λέω οτι δεν πρέπει να κάνουμε μεταγραφή στη θέση αυτή. Λέω πως πιστεύω οτι το παιδί έχει να δώσει. Αν θα δώσει στον ΠΑΟΚ ή αλλού δεν το ξέρω.
Άντε στον ΠΑΟΚ τον έκαψε ο προπονητής.....στη Β Ισπανίας ποιος τον έκαψε και δεν έδειξε τίποτα;
22 είναι ακόμη δε χάθηκε το τρένο (ακόμη).
Στα 22 είχαμε στείλει Γιαννούλη στον Ατρόμητο και πήραμε Τόσκα.
Όχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά (εάν δεν κάνω λάθος) ο Γιαννούλης πήγε δανεικός στον Ατρόμητο το καλοκαίρι του 17. Το Γενάρη του 18 έφερες δανεικό από Σαχτάρ τον Αζεβέδο στη θέση του Λέοβατς, για αλλαγή του Βιεϊρίνια. Το καλοκαίρι του 18 ήρθε ο δανεικός από την Μπέτις Τόσκα, για αριστερό στόπερ περισσότερο. Και το Γενάρη του 19 γύρισε ο Γιαννούλης στον ΠΑΟΚ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”