Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να περάσουμε!
Άβαταρ μέλους
PAOKevolution
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από PAOKevolution »

Καλημέρα με υγεία και υπομονή!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα καλημερίσει κανείς σήμερα;
Άντε μπράβο!
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Sardan »

Καλημέρα από Άνδρο. Μπάρκα χθες είδα μαγαζί στο λιμάνι με το όνομα σου και μπήκα για μπύρα μόνο και μόνο για αυτό.
These users thanked the author Sardan for the post:
ΑποστόληςΑ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

:mrgreen:
Πράσινη μπύρα;
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
Sardan
Άβαταρ μέλους
PAOKevolution
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από PAOKevolution »

Απόστολε εσένα περιμένουμε να κάνεις σεφτέ και να μας ενημερώσεις για το Μεταξουργείο. Εδώ, στα βόρεια, ο καιρός είναι υπέροχος. Να έχετε όλη μια όμορφη μέρα με υπομονή!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το Μεταξουργείο είναι παράδεισος! Κάθε πρωί (07:45) κάνω μια μικρή βόλτα πριν αράξω στο γραφείο και βλέπω το υπερθέαμα του πλανήτη: Άστεγοι, ναρκομανείς, οίκοι ανοχής, βρωμιά στους δρόμους παντού (σύριγγες και σκουπίδια στους δρόμους) και φουκαράδες αλλοδαποί από κάθε μέρος του πλανήτη. Δεν θα άντεχα να ζω σ' αυτό το μέρος της Αθήνας με τίποτε. Ούτε θα τολμούσα να κυκλοφορήσω μετά τη δύση του ήλιου.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
st4this
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33929
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από john4serres »

Νομίζω πως υπερβάλλεις
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καθόλου.
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Sardan »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:47 :mrgreen:
Πράσινη μπύρα;
Ω ναι, άλφα...πάει σύννεφο εδω στο νησί. Συν κάτι ντόπιες, μπύρες (μην παρεξηγηθώ). :mrgreen:
Miles
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Miles »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:05 Το Μεταξουργείο είναι παράδεισος! Κάθε πρωί (07:45) κάνω μια μικρή βόλτα πριν αράξω στο γραφείο και βλέπω το υπερθέαμα του πλανήτη: Άστεγοι, ναρκομανείς, οίκοι ανοχής, βρωμιά στους δρόμους παντού (σύριγγες και σκουπίδια στους δρόμους) και φουκαράδες αλλοδαποί από κάθε μέρος του πλανήτη. Δεν θα άντεχα να ζω σ' αυτό το μέρος της Αθήνας με τίποτε. Ούτε θα τολμούσα να κυκλοφορήσω μετά τη δύση του ήλιου.
Επειδή ο Αποστόλης είναι μετριόφρων, θα σας πω εγώ για το Μεταξουργείο. Διαθέτει αλπικά τοπία, τροπικά δάση, τιρκουάζ νερά και δαντελένιες ακρογιαλιές με εξωτικές γυμνόστηθες καλλονές, οι οποίες πλέκουν στεφάνια από λουλούδια και σερβίρουν τοπικό καφέ, που μόλις έχουν συλλέξει, με έξι κουταλιές ζάχαρη (το θυμάμαι σωστά;). Να φανταστείτε ότι ο Αποστόλης κατεβαίνει στη δουλειά έχοντας στο αμάξι σκι για τα βουνά, μαγιό και σανίδα σερφ για να δαμάζει τα άγρια κύματα, κιάλια για την παρατήρηση της άγριας πανίδας συν το δίλιτρο θερμός για τον καφέ με τις έξι κουταλιές ζάχαρη. Στο ενδιάμεσο, κάνει και καμιά δουλειά.
Σαν το Μεταξουργείο δεν έχει.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Shivaspace »

απ τα λίγα μέρη που έχουν κάποιον χαρακτήρα, μαζί με πίσω και γύρω από ομόνοια, σταθμό λαρίσης..ΠΑΟΚ μέρη στην χαβούζα, εσύ Miles να φανταστώ σε ΠΑΟΚ χάρντκορ μέρος βρίσκεσαι.. ΠΑΟΚτσής δεν θα πρέπει να υπάρχει ούτε για δείγμα σε πολλά πολλά χιλιόμετρα ακτίνα
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4804
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από st4this »

Τρομερός χαρακτήρας το Μεταξουργείο ναι... Τουλάχιστον όταν περνάμε από ομόνοια βλέπουμε και καμιά ταγκιά ΠΑΟΚ και παίρνουμε μυρωδιά 👃 :D
These users thanked the author st4this for the post:
rockcity4
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Shivaspace »

καλά για ταγκίες δεν χρειάζεται να κατεβεις μέχρι ομόνοια..Ν.ηράκλειο εκει στις ανηφόρες που χει και μια εκκλησία ενα ΠΑΟΚΙ το χει κάνει Τούμπα!!
μαρούσι..ΠΑΟΚ κι εκει!

εγώ επιμένω γι αυτά τα μέρη που δεν τα έχετε σε υπόληψη..έχει και γκουρμέ φαγητά που οι αθηναίοι ούτε να τα προφέρουν δεν μπορούν :D
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4804
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από st4this »

Αμα θέλουμε γκουρμέ ιντερνασιοναλ παμε Αχαρνών στριτ :lol: Ποια εκκλησία είναι στο Ηράκλειο; Να βρω το γειτονάκι :D Και στο ΣΕΦ απο πίσω είχε κάποτε, όλοι ΠΑΟΚ θα γίνετε ρε!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”