Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4796
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Καλημέρα από Άνδρο. Μπάρκα χθες είδα μαγαζί στο λιμάνι με το όνομα σου και μπήκα για μπύρα μόνο και μόνο για αυτό.
- These users thanked the author Sardan for the post:
- ΑποστόληςΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Πράσινη μπύρα;
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- Sardan
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4796
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Απόστολε εσένα περιμένουμε να κάνεις σεφτέ και να μας ενημερώσεις για το Μεταξουργείο. Εδώ, στα βόρεια, ο καιρός είναι υπέροχος. Να έχετε όλη μια όμορφη μέρα με υπομονή!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Το Μεταξουργείο είναι παράδεισος! Κάθε πρωί (07:45) κάνω μια μικρή βόλτα πριν αράξω στο γραφείο και βλέπω το υπερθέαμα του πλανήτη: Άστεγοι, ναρκομανείς, οίκοι ανοχής, βρωμιά στους δρόμους παντού (σύριγγες και σκουπίδια στους δρόμους) και φουκαράδες αλλοδαποί από κάθε μέρος του πλανήτη. Δεν θα άντεχα να ζω σ' αυτό το μέρος της Αθήνας με τίποτε. Ούτε θα τολμούσα να κυκλοφορήσω μετά τη δύση του ήλιου.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- st4this
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33925
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Ω ναι, άλφα...πάει σύννεφο εδω στο νησί. Συν κάτι ντόπιες, μπύρες (μην παρεξηγηθώ).
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Επειδή ο Αποστόλης είναι μετριόφρων, θα σας πω εγώ για το Μεταξουργείο. Διαθέτει αλπικά τοπία, τροπικά δάση, τιρκουάζ νερά και δαντελένιες ακρογιαλιές με εξωτικές γυμνόστηθες καλλονές, οι οποίες πλέκουν στεφάνια από λουλούδια και σερβίρουν τοπικό καφέ, που μόλις έχουν συλλέξει, με έξι κουταλιές ζάχαρη (το θυμάμαι σωστά;). Να φανταστείτε ότι ο Αποστόλης κατεβαίνει στη δουλειά έχοντας στο αμάξι σκι για τα βουνά, μαγιό και σανίδα σερφ για να δαμάζει τα άγρια κύματα, κιάλια για την παρατήρηση της άγριας πανίδας συν το δίλιτρο θερμός για τον καφέ με τις έξι κουταλιές ζάχαρη. Στο ενδιάμεσο, κάνει και καμιά δουλειά.ΑποστόληςΑ έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:05 Το Μεταξουργείο είναι παράδεισος! Κάθε πρωί (07:45) κάνω μια μικρή βόλτα πριν αράξω στο γραφείο και βλέπω το υπερθέαμα του πλανήτη: Άστεγοι, ναρκομανείς, οίκοι ανοχής, βρωμιά στους δρόμους παντού (σύριγγες και σκουπίδια στους δρόμους) και φουκαράδες αλλοδαποί από κάθε μέρος του πλανήτη. Δεν θα άντεχα να ζω σ' αυτό το μέρος της Αθήνας με τίποτε. Ούτε θα τολμούσα να κυκλοφορήσω μετά τη δύση του ήλιου.
Σαν το Μεταξουργείο δεν έχει.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4300
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
απ τα λίγα μέρη που έχουν κάποιον χαρακτήρα, μαζί με πίσω και γύρω από ομόνοια, σταθμό λαρίσης..ΠΑΟΚ μέρη στην χαβούζα, εσύ Miles να φανταστώ σε ΠΑΟΚ χάρντκορ μέρος βρίσκεσαι.. ΠΑΟΚτσής δεν θα πρέπει να υπάρχει ούτε για δείγμα σε πολλά πολλά χιλιόμετρα ακτίνα