Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8887
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

Αριστερα φέτος βλέπω να παίζει ο Ντελιας .Θα έχουμε πιο σκληρο κέντρο φέτος και πιστευω πως τα εξτρεμ μας θα πάιζουνε πιο κοντα στο σεντερ φορ.
These users thanked the author panpangr77 for the post:
Kabamaru11
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4300
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?

ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
Mula_4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mula_4 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:45
Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:50 Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Ελα βαλτος εισαι παραδεξου το, για να μιλησω παλι για τν Μητσαρα...

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση που αποφεύγουν να πουν το όνομα του
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1211
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21
blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.


Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25983
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Shivaspace έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:51 για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?

ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
Αυτόν νομίζω τον αγόρασε η Λεχ και έγινε η πιο ακριβή μεταγραφή στην Ιστορία της ομάδας (πάνω απο 4 μύρια) και ίσως και του πολωνικού ποδοσφαίρου,για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4898
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:35
20 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΞΙΑ στα 27!!!!
Ναι αλλά τον φέρνεις στα 32.... Και η δικιά μου είχε κατέβει σε καλλιστεία το '87 επί Ανδρέα
These users thanked the author Τρόμος for the post (total 2):
pagotatzis, gk.box16
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1145
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21
blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.


Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
gk.box16
Nassos
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

gika έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:31
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21
blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.
Παρ' όλα αυτά έχει καλύτερο βιογραφικό από τον προπονητή μας. Αν εμπιστευόμαστε το μάτι του σκάουτινγκ για τον προπονητή, γιατί όχι και για δανεικούς παίκτες από τα αζήτητα ομάδας του επιπέδου μας; Και ο γιερεμεγιεφ από τα αζήτητα του βάζελοι ήρθε και κάποιοι μιλάνε για εμβιπι :mrgreen:
Όχι βέβαια τι είμαστε τίποτα ανώμαλοι? Ακου σκαουτινγκ. Βλέπουμε 5 10 ματσάκια τσουλου κ 10 μουντιάλ και έτοιμοι. Ποιος βγαίνει mvp μόνο αυτός για ΠΑΟΚαρα. Έλα εδώ κύριε εμπαπε, πόσα κάνεις; 200; δώσε 300 Ιβάν μη μας πουν και τσιγκούνηδες.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4300
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:17
Shivaspace έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:51 για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?

ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
Αυτόν νομίζω τον αγόρασε η Λεχ και έγινε η πιο ακριβή μεταγραφή στην Ιστορία της ομάδας (πάνω απο 4 μύρια) και ίσως και του πολωνικού ποδοσφαίρου,για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος.
https://www.transfermarkt.com/luis-palm ... ler/539043

30/6/2026 , τον ανανέωσε όμως?

για να μην λέει ο bane "γατί, της πλάκας παίκτης" μάλλον καλούτσικος θα είναι :D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shivaspace την Τρί 23 Ιουν 2026, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kostas_FI »

Τρόμος έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:19 Ναι αλλά τον φέρνεις στα 32.... Και η δικιά μου είχε κατέβει σε καλλιστεία το '87 επί Ανδρέα
:lol: :lol:
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:58
Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:45
Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:50 Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Ελα βαλτος εισαι παραδεξου το, για να μιλησω παλι για τν Μητσαρα...

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση που αποφεύγουν να πουν το όνομα του
Καλώς ήρθες στην παρέα μας φίλε!

Θα το πούνε, όταν δώσει ο προπονητής το οκ.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19441
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:30
rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:28

Αυτό το στείλαμε? Έστω και αν υπάρχει ενδιαφέρον, είναι μια περίπτωση που με εξιτάρει πολύ.
4 μυρια για κυζιριδη :lol:
4 στη βιτρίνα....2 στο ταμείο
Δικό μας παιδί είναι
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2510
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

Στο μεταξύ ο Ντε Φράι πως τον λένε ελεύθερος είχε πάει από τη Λάτσιο στην Ιντερ αλλά δε γαμείς. Εμείς παίρνουμε ελεύθερους και δανεικούς και τους πληρώνουμε με κουπόνια σούπερ μάρκετ
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MikeStr4 »

Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24
gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21

Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.


Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:28

Αυτό το στείλαμε? Έστω και αν υπάρχει ενδιαφέρον, είναι μια περίπτωση που με εξιτάρει πολύ.
Τάισμα μυρίζει και απαλό promotion.
Θα έδινε γραμμή και για άλλες ομάδες ο μάνατζερ του, αλλά μετά είδε ότι μόνο οι 4 πρώτοι στην Ελλάδα μπορούν να δώσουν αυτά τα λεφτά.
These users thanked the author Maklaz for the post:
rockcity4
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”