Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8887
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αριστερα φέτος βλέπω να παίζει ο Ντελιας .Θα έχουμε πιο σκληρο κέντρο φέτος και πιστευω πως τα εξτρεμ μας θα πάιζουνε πιο κοντα στο σεντερ φορ.
- These users thanked the author panpangr77 for the post:
- Kabamaru11
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4300
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?
ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:45Ελα βαλτος εισαι παραδεξου το, για να μιλησω παλι για τν Μητσαρα...Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:50 Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση που αποφεύγουν να πουν το όνομα του
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτόν νομίζω τον αγόρασε η Λεχ και έγινε η πιο ακριβή μεταγραφή στην Ιστορία της ομάδας (πάνω απο 4 μύρια) και ίσως και του πολωνικού ποδοσφαίρου,για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος.Shivaspace έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:51 για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?
ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι αλλά τον φέρνεις στα 32.... Και η δικιά μου είχε κατέβει σε καλλιστεία το '87 επί Ανδρέα
- These users thanked the author Τρόμος for the post (total 2):
- pagotatzis, gk.box16
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1145
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- gk.box16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι βέβαια τι είμαστε τίποτα ανώμαλοι? Ακου σκαουτινγκ. Βλέπουμε 5 10 ματσάκια τσουλου κ 10 μουντιάλ και έτοιμοι. Ποιος βγαίνει mvp μόνο αυτός για ΠΑΟΚαρα. Έλα εδώ κύριε εμπαπε, πόσα κάνεις; 200; δώσε 300 Ιβάν μη μας πουν και τσιγκούνηδες.gika έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:31Παρ' όλα αυτά έχει καλύτερο βιογραφικό από τον προπονητή μας. Αν εμπιστευόμαστε το μάτι του σκάουτινγκ για τον προπονητή, γιατί όχι και για δανεικούς παίκτες από τα αζήτητα ομάδας του επιπέδου μας; Και ο γιερεμεγιεφ από τα αζήτητα του βάζελοι ήρθε και κάποιοι μιλάνε για εμβιπιΡιαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.![]()
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4300
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
https://www.transfermarkt.com/luis-palm ... ler/539043obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:17Αυτόν νομίζω τον αγόρασε η Λεχ και έγινε η πιο ακριβή μεταγραφή στην Ιστορία της ομάδας (πάνω απο 4 μύρια) και ίσως και του πολωνικού ποδοσφαίρου,για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος.Shivaspace έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:51 για τον luis palma, τον παίκτη που ήταν στο σκουλήκι και τον θυμάμαι καλό,μετά πήγε πλυντήριο στον γάυρο, στη συνέχεια Πολωνία, μετά δανεικός στην σέλτικ, όπου νομίζω κάτι έκανε, έχει κανείς γνώμη τον έχει παρακολουθήσει απο τότε που έφυγε απ την Ελλάδα?
ονδουρένιος, κάτι έπαιζε με τον μάνατζερ του που ήταν απ το σόι ή κάτι τέτοιο..τον είχα αναφέρει ξανά όμως δεν είδα κάποια αντίδραση, κάνει για την ομάδα μας? η Πολωνική που έχει τα δικαιώματά του πήρε το πρωτάθλημα, χωρίς αυτόν βέβαια
30/6/2026 , τον ανανέωσε όμως?
για να μην λέει ο bane "γατί, της πλάκας παίκτης" μάλλον καλούτσικος θα είναι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shivaspace την Τρί 23 Ιουν 2026, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τρόμος έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:19 Ναι αλλά τον φέρνεις στα 32.... Και η δικιά μου είχε κατέβει σε καλλιστεία το '87 επί Ανδρέα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλώς ήρθες στην παρέα μας φίλε!Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:58Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:45Ελα βαλτος εισαι παραδεξου το, για να μιλησω παλι για τν Μητσαρα...Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:50 Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση που αποφεύγουν να πουν το όνομα του
Θα το πούνε, όταν δώσει ο προπονητής το οκ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο μεταξύ ο Ντε Φράι πως τον λένε ελεύθερος είχε πάει από τη Λάτσιο στην Ιντερ αλλά δε γαμείς. Εμείς παίρνουμε ελεύθερους και δανεικούς και τους πληρώνουμε με κουπόνια σούπερ μάρκετ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21
Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.
Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τάισμα μυρίζει και απαλό promotion.rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:28
Αυτό το στείλαμε? Έστω και αν υπάρχει ενδιαφέρον, είναι μια περίπτωση που με εξιτάρει πολύ.
Θα έδινε γραμμή και για άλλες ομάδες ο μάνατζερ του, αλλά μετά είδε ότι μόνο οι 4 πρώτοι στην Ελλάδα μπορούν να δώσουν αυτά τα λεφτά.