Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
και ερχονται σε λιγότερα τελικά
- These users thanked the author freemind for the post:
- Maurice_Escargot
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4188
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Συσκέψεις επί συσκέψεων για τα διαρκείας.
Αστείο.
Ειτε υπάρχει θέμα με το γηπεδικο είτε δεν οργανώνεται ο οργανισμός σωστά. Έτσι μπακάλικα το βλέπω.
Γιατί την διοργάνωση τη ξέρετε και την ξέρουμε.
Αστείο.
Ειτε υπάρχει θέμα με το γηπεδικο είτε δεν οργανώνεται ο οργανισμός σωστά. Έτσι μπακάλικα το βλέπω.
Γιατί την διοργάνωση τη ξέρετε και την ξέρουμε.
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 841
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Προφανώς το γηπεδικο είναι. Άμα δεν βγουν μέχρι την επόμενη βδομάδα που θα έχουν ανακοινωθεί επίσημα οι ομάδες EuroCup υπάρχει σοβαρό θεμαMaurice_Escargot έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:03 Συσκέψεις επί συσκέψεων για τα διαρκείας.
Αστείο.
Ειτε υπάρχει θέμα με το γηπεδικο είτε δεν οργανώνεται ο οργανισμός σωστά. Έτσι μπακάλικα το βλέπω.
Γιατί την διοργάνωση τη ξέρετε και την ξέρουμε.
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Εφτασε στα αυτία μου συνάντηση της ΚΑΕ με ΑΣ την Παρασκευή.Michalios92 έγραψε: Τρί 16 Ιουν 2026, 10:38 Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά χωρίς συμφωνία της ΚΑΕ με ΑΣ, πως θα βγουν τα διαρκείας οεο ?
Ο λόγος που το συζητούν όλο και πιο πολύ για τα διαρκείας ειναι ξεκάθαρα το γηπεδικό.
Δεν εχω εικόνα τι μπορεί να προκύψει την Παρασκευή, μακάρι θετικά και όχι απλά μια μεσοβέζικη λύση...
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4188
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
ΟΚ, ας δεχτουμε πως ειναι το "Γηπεδικο"
Υπαρχει ατομο μεσα στην ΚΑΕ ΣΗΜΕΡΑ που να μην θεωρει δεδομενο το που θα παιζει ο ΠΑΟΚ την νεα σεζον?
Εαν ναι, ειναι σκανδαλο.
Υπαρχει ατομο μεσα στην ΚΑΕ ΣΗΜΕΡΑ που να μην θεωρει δεδομενο το που θα παιζει ο ΠΑΟΚ την νεα σεζον?
Εαν ναι, ειναι σκανδαλο.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
- BigBlackMp4, st4this
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Παιδία, η ΚΑΕ θέλει συμφωνία ανα αγώνα.
Εχει παρθεί η απόφαση στο παλατάκι να μην γίνονται προπονήσεις.
Ο ΑΣ δεν το δέχεται αυτό καθώς ζητάει fixed ποσό μέσα στην χρονιά όπως ζητάει και απο την ΠΑΕ.
Επίσης ο ΑΣ πατάει στο γεγονός ότι το προπονητικό θα ολοκληρωθεί κατα πάσα πιθανότητα προς Οκτώβριο άρα 3 μήνες στους οποίους η ΚΑΕ αναγκαστικά θα χρησιμοποιεί το παλατάκι για προπονήσεις.
Αυτα ειναι τα δεδομένα.
Ειναι αναγκασμένη η ΚΑΕ να ερθει σε συμφωνία και ξανα λέω ελπιζω η συμφωνία να ειναι πλήρης και όχι απλά μια συμφωνία ίσα ίσα για τους αγώνες.
Εχει παρθεί η απόφαση στο παλατάκι να μην γίνονται προπονήσεις.
Ο ΑΣ δεν το δέχεται αυτό καθώς ζητάει fixed ποσό μέσα στην χρονιά όπως ζητάει και απο την ΠΑΕ.
Επίσης ο ΑΣ πατάει στο γεγονός ότι το προπονητικό θα ολοκληρωθεί κατα πάσα πιθανότητα προς Οκτώβριο άρα 3 μήνες στους οποίους η ΚΑΕ αναγκαστικά θα χρησιμοποιεί το παλατάκι για προπονήσεις.
Αυτα ειναι τα δεδομένα.
Ειναι αναγκασμένη η ΚΑΕ να ερθει σε συμφωνία και ξανα λέω ελπιζω η συμφωνία να ειναι πλήρης και όχι απλά μια συμφωνία ίσα ίσα για τους αγώνες.
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Το ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση στο ζήτημα του γηπέδου είναι ντροπή και ξεφτίλα (και για τις δύο πλευρές). Η νέα διοίκηση ανέλαβε πριν 7 μήνες, δε γίνεται μετά από τόσο καιρό να μην υπάρχει μια ξεκάθαρη κατάσταση -ας είναι και πλήρης ασυμφωνία, τουλάχιστν θα ξοέραμε τι γίνεται. Ο ένας δίνει ψίχουλα και ο άλλος ζητάει τον ουρανό με τ' άστρα...ε δε γίνεται έτσι ρε παιδιά. Μήπως απλά η κάθε πλευρά το κύριο μέλημα της είναι απλά να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της και χεστήκαν για το γήπεδο; Λέω εγώ τώρα...
ΥΓ: Ρε συ Τέλη αφού είσαι τόσο large να πούμε και απειλείς ότι αν δεν πάρεις το Παλατάκι, θα κάνεις αλλού γήπεδο γιατί δεν το κάνεις να τελειώνεις, να ησυχάσεις;
ΥΓ: Ρε συ Τέλη αφού είσαι τόσο large να πούμε και απειλείς ότι αν δεν πάρεις το Παλατάκι, θα κάνεις αλλού γήπεδο γιατί δεν το κάνεις να τελειώνεις, να ησυχάσεις;
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Προφανώς και το πρόβλημα για τα διαρκείας κλπ είναι το γηπεδικό. Πρακτικά τώρα η ΚΑΕ δεν έχει γήπεδο, αυτό ήταν και ένας από τους λόγους που θα πάμε για προετοιμασία στο Μετσοβο.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4188
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Εφοσον η ΚΑΕ θελει να ειναι οσο πιο minimum γινεται μεσα στο Παλατακι μεχρι να φτιαξει το δικο της γηπεδο, τοτε οσο πεισμα και δυναμικη δειχνει προς αυτην την κατευθυνση, το ιδιο θα πρεπει να κανει με την επιτυχη συμφωνια με τον ΑΣ, καθως αυτο ως γεγονος θα την βοηθησει να κανει αυτο που φανταζομαστε πως θελει να κανει: δικο της γηπεδο.
Μετσοβο και Ιταλιες δεν μπορεις να εισαι για 3 μηνες, πρεπει να εισαι στο Παλατακι για να προπονεισαι!
Μετσοβο και Ιταλιες δεν μπορεις να εισαι για 3 μηνες, πρεπει να εισαι στο Παλατακι για να προπονεισαι!
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Γι αυτό το θέμα μεταξύ ΑΣ και ΚΑΕ είναι το πιο σοβαρό, και δε βλέπω καμιά από τις δύο πλευρές να θέλει να βρεθεί λύση.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2842
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Πάντως ενώ ζητάει πολλά ο ΑΣ και η ΚΑΕ δίνει λίγα,είναι αστεία λύση να πληρώνει άνα αγώνα.
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Τώρα στις 26?Michalios92 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:51Εφτασε στα αυτία μου συνάντηση της ΚΑΕ με ΑΣ την Παρασκευή.Michalios92 έγραψε: Τρί 16 Ιουν 2026, 10:38 Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά χωρίς συμφωνία της ΚΑΕ με ΑΣ, πως θα βγουν τα διαρκείας οεο ?
Ο λόγος που το συζητούν όλο και πιο πολύ για τα διαρκείας ειναι ξεκάθαρα το γηπεδικό.
Δεν εχω εικόνα τι μπορεί να προκύψει την Παρασκευή, μακάρι θετικά και όχι απλά μια μεσοβέζικη λύση...
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Ενώ αν παίρνει 60 χιλιάρικα τον χρόνο θα κάνει σούπερ προγραμματισμόDimitrisou έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:28 Πάντως ενώ ζητάει πολλά ο ΑΣ και η ΚΑΕ δίνει λίγα,είναι αστεία λύση να πληρώνει άνα αγώνα.
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2842
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Μα γι αυτο λεω οτι δινει λιγα η ΚΑΕ.Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:12Ενώ αν παίρνει 60 χιλιάρικα τον χρόνο θα κάνει σούπερ προγραμματισμόDimitrisou έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:28 Πάντως ενώ ζητάει πολλά ο ΑΣ και η ΚΑΕ δίνει λίγα,είναι αστεία λύση να πληρώνει άνα αγώνα.
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
Πρεπει να βρουν μια μεση λυση.
Ας τα βρουν στα 400-500 πχ.(εννοειται με την προυποθεση οτι θα πεσουν λεφτα για βελτιωση του γηπεδου και την καλυψη των λειτουργικων).
Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27
Δημήτρη, ο ίδιος ας ΠΑΟΚ ζήτησε από γήπεδο που δεν υπάρχει και θα κατασκευαστεί 2 εκ όσο χτίζεται τον χρόνο , αύξηση μόλις γίνει το γήπεδο ετήσια, 2000 τμ εμπορικό χώρο, πάρκινγκ σκεπαστό μόνιμες θέσεις για τα μέλη του δς, γυμναστήρια για τα αθλήματα που διατηρεί, ενοίκια ρεύμα και νερό για όσο χρόνο φύγουν εκτός τούμπας και νοικιάζουν. Και θεωρούμε ότι πρέπει για να ένα γήπεδο που δεν θα χτιστεί ως νέο ότι η προσφορά 60 χιλ τον χρόνο είναι χαμηλή αλλά με 300 χιλ είμαστε καλά; Δηλαδή άμα απαιρνε και το γήπεδο της τούμπας να το φτιάξει, θα τον πληρώναμε κιόλας; Να δώσει 800 χιλιάρικα με ένα εκατομμύριο και χώρους εμπορικούς και γυμναστήρια. Εξάλλου αυτός είναι και παγκόσμιος παοκτσης γεννημένος στα τσιμέντα. Αν οι ΠΑΟΚτσηδες δε δίνουν ποιος θα δώσει; Ο «Τσετσένος»;