Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Σχόλια γιά την Διοίκηση της KΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1544
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από freemind »

και ερχονται σε λιγότερα τελικά
These users thanked the author freemind for the post:
Maurice_Escargot
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4187
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Συσκέψεις επί συσκέψεων για τα διαρκείας.

Αστείο.

Ειτε υπάρχει θέμα με το γηπεδικο είτε δεν οργανώνεται ο οργανισμός σωστά. Έτσι μπακάλικα το βλέπω.

Γιατί την διοργάνωση τη ξέρετε και την ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από katafraktos »

Maurice_Escargot έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:03 Συσκέψεις επί συσκέψεων για τα διαρκείας.

Αστείο.

Ειτε υπάρχει θέμα με το γηπεδικο είτε δεν οργανώνεται ο οργανισμός σωστά. Έτσι μπακάλικα το βλέπω.

Γιατί την διοργάνωση τη ξέρετε και την ξέρουμε.
Προφανώς το γηπεδικο είναι. Άμα δεν βγουν μέχρι την επόμενη βδομάδα που θα έχουν ανακοινωθεί επίσημα οι ομάδες EuroCup υπάρχει σοβαρό θεμα
Michalios92
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Michalios92 »

Michalios92 έγραψε: Τρί 16 Ιουν 2026, 10:38 Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά χωρίς συμφωνία της ΚΑΕ με ΑΣ, πως θα βγουν τα διαρκείας οεο ?
Εφτασε στα αυτία μου συνάντηση της ΚΑΕ με ΑΣ την Παρασκευή.

Ο λόγος που το συζητούν όλο και πιο πολύ για τα διαρκείας ειναι ξεκάθαρα το γηπεδικό.

Δεν εχω εικόνα τι μπορεί να προκύψει την Παρασκευή, μακάρι θετικά και όχι απλά μια μεσοβέζικη λύση...
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4187
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

ΟΚ, ας δεχτουμε πως ειναι το "Γηπεδικο"


Υπαρχει ατομο μεσα στην ΚΑΕ ΣΗΜΕΡΑ που να μην θεωρει δεδομενο το που θα παιζει ο ΠΑΟΚ την νεα σεζον?


Εαν ναι, ειναι σκανδαλο.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
BigBlackMp4, st4this
Michalios92
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Michalios92 »

Παιδία, η ΚΑΕ θέλει συμφωνία ανα αγώνα.
Εχει παρθεί η απόφαση στο παλατάκι να μην γίνονται προπονήσεις.

Ο ΑΣ δεν το δέχεται αυτό καθώς ζητάει fixed ποσό μέσα στην χρονιά όπως ζητάει και απο την ΠΑΕ.
Επίσης ο ΑΣ πατάει στο γεγονός ότι το προπονητικό θα ολοκληρωθεί κατα πάσα πιθανότητα προς Οκτώβριο άρα 3 μήνες στους οποίους η ΚΑΕ αναγκαστικά θα χρησιμοποιεί το παλατάκι για προπονήσεις.

Αυτα ειναι τα δεδομένα.
Ειναι αναγκασμένη η ΚΑΕ να ερθει σε συμφωνία και ξανα λέω ελπιζω η συμφωνία να ειναι πλήρης και όχι απλά μια συμφωνία ίσα ίσα για τους αγώνες.
Irishman
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2026, 11:46

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Irishman »

Το ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση στο ζήτημα του γηπέδου είναι ντροπή και ξεφτίλα (και για τις δύο πλευρές). Η νέα διοίκηση ανέλαβε πριν 7 μήνες, δε γίνεται μετά από τόσο καιρό να μην υπάρχει μια ξεκάθαρη κατάσταση -ας είναι και πλήρης ασυμφωνία, τουλάχιστν θα ξοέραμε τι γίνεται. Ο ένας δίνει ψίχουλα και ο άλλος ζητάει τον ουρανό με τ' άστρα...ε δε γίνεται έτσι ρε παιδιά. Μήπως απλά η κάθε πλευρά το κύριο μέλημα της είναι απλά να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της και χεστήκαν για το γήπεδο; Λέω εγώ τώρα...

ΥΓ: Ρε συ Τέλη αφού είσαι τόσο large να πούμε και απειλείς ότι αν δεν πάρεις το Παλατάκι, θα κάνεις αλλού γήπεδο γιατί δεν το κάνεις να τελειώνεις, να ησυχάσεις;
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Προφανώς και το πρόβλημα για τα διαρκείας κλπ είναι το γηπεδικό. Πρακτικά τώρα η ΚΑΕ δεν έχει γήπεδο, αυτό ήταν και ένας από τους λόγους που θα πάμε για προετοιμασία στο Μετσοβο.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4187
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Εφοσον η ΚΑΕ θελει να ειναι οσο πιο minimum γινεται μεσα στο Παλατακι μεχρι να φτιαξει το δικο της γηπεδο, τοτε οσο πεισμα και δυναμικη δειχνει προς αυτην την κατευθυνση, το ιδιο θα πρεπει να κανει με την επιτυχη συμφωνια με τον ΑΣ, καθως αυτο ως γεγονος θα την βοηθησει να κανει αυτο που φανταζομαστε πως θελει να κανει: δικο της γηπεδο.

Μετσοβο και Ιταλιες δεν μπορεις να εισαι για 3 μηνες, πρεπει να εισαι στο Παλατακι για να προπονεισαι!
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Γι αυτό το θέμα μεταξύ ΑΣ και ΚΑΕ είναι το πιο σοβαρό, και δε βλέπω καμιά από τις δύο πλευρές να θέλει να βρεθεί λύση.
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2840
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Πάντως ενώ ζητάει πολλά ο ΑΣ και η ΚΑΕ δίνει λίγα,είναι αστεία λύση να πληρώνει άνα αγώνα.
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Michalios92 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:51
Michalios92 έγραψε: Τρί 16 Ιουν 2026, 10:38 Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά χωρίς συμφωνία της ΚΑΕ με ΑΣ, πως θα βγουν τα διαρκείας οεο ?
Εφτασε στα αυτία μου συνάντηση της ΚΑΕ με ΑΣ την Παρασκευή.

Ο λόγος που το συζητούν όλο και πιο πολύ για τα διαρκείας ειναι ξεκάθαρα το γηπεδικό.

Δεν εχω εικόνα τι μπορεί να προκύψει την Παρασκευή, μακάρι θετικά και όχι απλά μια μεσοβέζικη λύση...
Τώρα στις 26?
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6955
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Εισιτήρια Διαρκείας Μπάσκετ 2026-27

Δημοσίευση από Taseos »

Dimitrisou έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:28 Πάντως ενώ ζητάει πολλά ο ΑΣ και η ΚΑΕ δίνει λίγα,είναι αστεία λύση να πληρώνει άνα αγώνα.
Για τον ΑΣ τα λεφτά από το γήπεδο είναι μέρος του μπάτζετ άλλων τμημάτων.
Πως ακριβώς θα κάνει προγραμματισμό έτσι;
Θα λέει στους αθλητές καθίστε να δούμε αν πάμε ένα γύρο παραπάνω στο Γιουρόκαπ για να πάρετε λεφτά;
Ενώ αν παίρνει 60 χιλιάρικα τον χρόνο θα κάνει σούπερ προγραμματισμό
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”