Του Ντέλια ληγει το 29grizos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:58 Δεν ξέρω αν είναι οφ τόπικ. Είμαι αισιόδοξος πως αυτή τη βδομάδα θα έχουμε 2 με 3 μεταγραφές. Αυτό που με προβληματίζει ολίγον είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή λήγουν τα συμβόλαια ζιβκοβιτς και ντελια. Θα έχουμε ανανεώσεις πριν προλάβουν να γίνουν σήριαλ;
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8887
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το συμβολαιο του Κωνσταντελια ληγει το 2029grizos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:58 Δεν ξέρω αν είναι οφ τόπικ. Είμαι αισιόδοξος πως αυτή τη βδομάδα θα έχουμε 2 με 3 μεταγραφές. Αυτό που με προβληματίζει ολίγον είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή λήγουν τα συμβόλαια ζιβκοβιτς και ντελια. Θα έχουμε ανανεώσεις πριν προλάβουν να γίνουν σήριαλ;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποιος Λόβρεν ρε μάγκες; Δεν υπάρχει σύγκριση. H καριέρα του τελείωσε τον Δεκέμβρη του '22.
Πήγε στην Λυών και τι έγινε;
7η θέση στο Γαλλικό.
O De Vrij την τελευταία τριετία έχει 93 συμμετοχές - 6356 λεπτά στην καλύτερη ομάδα της Serie A.
Πήγε στην Λυών και τι έγινε;
7η θέση στο Γαλλικό.
O De Vrij την τελευταία τριετία έχει 93 συμμετοχές - 6356 λεπτά στην καλύτερη ομάδα της Serie A.
- These users thanked the author john4serres for the post (total 2):
- Dimitris_L4, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εχεις δίκιο, το έγραψα αφιλτράριστα επηρεαζόμενος από άλλο ποστ.delos15 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:07το συμβολαιο του Κωνσταντελια ληγει το 2029grizos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:58 Δεν ξέρω αν είναι οφ τόπικ. Είμαι αισιόδοξος πως αυτή τη βδομάδα θα έχουμε 2 με 3 μεταγραφές. Αυτό που με προβληματίζει ολίγον είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή λήγουν τα συμβόλαια ζιβκοβιτς και ντελια. Θα έχουμε ανανεώσεις πριν προλάβουν να γίνουν σήριαλ;
-
vasilis1976
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 08:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε ένα μήνα έχουμε επίσημο ματς, η προετοιμασία άρχισε και λείπουν βασικά εργαλεία. η συνήθεια του ΠΑΟΚ που έγινε λατρεία . είναι προφανές ότι λείπουν τα μουρμούρια. όλα τα άλλα είναι μπαρούφες. κρίμα να κάψουμε τον προπονητή τόσο νωρίς. βαρεθήκαμε....
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5726
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@nunies4 δεν ξερω απο που αντλεις τα στοιχεια, ο Ντε φραι τη σαιζον 23-24 επαιξε σε 43 παιχνιδια , στην Ιντερ!!! 43!!!! μην παω σε αλλες χρονιες...το τελευταιο του ματς ηταν τν 23 /5 κ του Λοβρεν τν Γεναρη...Σοβαρα ρωτας αν εχει διαφορα???
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
- Stratego, margas
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παιδιά μην τρελαίνεστε με τις κινήσεις των άλλων
Καμία ομάδα δεν είχε τη συνοχή του ΠΑΟΚ
Θέλουμε 3-4 παίκτες άμεσα για την προετοιμασία και μετά συμπληρώματα
Μην ξεγράφετε το υπάρχον ρόστερ
Απλά αυτοί που θα έρθουν πρέπει να είναι έτοιμοι παικτες
Καμία ομάδα δεν είχε τη συνοχή του ΠΑΟΚ
Θέλουμε 3-4 παίκτες άμεσα για την προετοιμασία και μετά συμπληρώματα
Μην ξεγράφετε το υπάρχον ρόστερ
Απλά αυτοί που θα έρθουν πρέπει να είναι έτοιμοι παικτες
- These users thanked the author sourmenetes for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μπραβο στον ντε φραϊ. Ας ερθει τωρα να τον κανει κουδουνια ο Ντελιας.
- These users thanked the author embuji for the post (total 10):
- paoki19, Aigle_Noir, Kabamaru11, Kenny4, PAOKevolution, paok apo epilogi, paokspren, giaxxo, Ally Samagoal, Dimpatra
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επίσης δεν έχω ξεγράψει σορετιρε
- These users thanked the author sourmenetes for the post (total 3):
- navigator11, Ριαν_Καπαγιαννιδης, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τη συνοχή την είχαμε με τον προηγούμενο προπονητή, τώρα υπάρχει νέος προπονητής με νέες ιδέες.sourmenetes έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:22 Παιδιά μην τρελαίνεστε με τις κινήσεις των άλλων
Καμία ομάδα δεν είχε τη συνοχή του ΠΑΟΚ
Θέλουμε 3-4 παίκτες άμεσα για την προετοιμασία και μετά συμπληρώματα
Μην ξεγράφετε το υπάρχον ρόστερ
Απλά αυτοί που θα έρθουν πρέπει να είναι έτοιμοι παικτες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο μεταξύ σχόλια του τύπου 'η χειρότερη Λυών του αιωνα' ή 'ή χειρότερη Μάντσεστερ όλων των εποχών' (ακούστηκε και αυτό όταν χάσαμε από την Γιουνάιτεντ) μόνο ως σύντομα ανέκδοτα μπορούν να εκληφθούνNassos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:38Α θα σε μαλώσω. Οχι βέβαια, άμα χώνει πολλά και δεν κερδίζουμε είναι γιατί μας διοικεί σαν "βαλκανιο" ψιλικατζιδικο. Ρε ποιον ντε φραι και με τέτοιο συμβόλαιο; Ακόμα και σε αυτό το σάπιο μουντιάλ(χορτάσαμε κουβά), ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο, πλεον μετράει πρώτα η αθλητικοτητα και μετα τα υπόλοιπα.navigator11 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:22Αυτό λέμε εδώ και καιρό. Το πρώτιστο - για να μην πω μοναδικό - πρόβλημα είναι πως δε "χώνει" ο Σαββίδης όσο θα ήθελε ο κάθε ... σοβατζής του. Αν γινόταν αυτό, θα έτρωγε απείρως λιγότερο κράξιμο, ακόμα κι αν θύμιζε από αποτελεσματικότητα το καράβι αλαφούζσπορ στα χειρότερά του.Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:50
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 3):
- epitropos, Unpsofable78, Ally Samagoal
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7407
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ελάτε να κλάψουμε όλοι μαζί που ο βαζελος πήρε τον air fry.
- These users thanked the author buffalobill4 for the post (total 2):
- Mica, Dimpatra
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν τον παίρναμε εμείς να δεις τι κλάμα θα έπεφτε με τον παλαίμαχο σακατη που πήραμε
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 11):
- Stratego, Montrealiotis, Mica, epitropos, Dimitrisou, paok apo epilogi, navigator11, Unpsofable78, giaxxo, Ally Samagoal and one more user
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δραχμάς δεν δίδω.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- Mica, navigator11
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για πια συνοχη ακριβως μιλαμε?sourmenetes έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:22 Παιδιά μην τρελαίνεστε με τις κινήσεις των άλλων
Καμία ομάδα δεν είχε τη συνοχή του ΠΑΟΚ
Θέλουμε 3-4 παίκτες άμεσα για την προετοιμασία και μετά συμπληρώματα
Μην ξεγράφετε το υπάρχον ρόστερ
Απλά αυτοί που θα έρθουν πρέπει να είναι έτοιμοι παικτες
Σημερα 23.06, εναν μηνα πριν τον πρωτο ευρωπαικο αγωνα, η ομαδα εχει φερει 0 παικτες και εχει χασει:
-Το βασικο της σεντερ μπακ (ενω ο αλλος βασικος σεντερ μπακ ειναι ακομα τραυματιας)
-Το βασικο της αριστερο εξτρεμ
-Το βασικο της σεντερ φορ
-Ενα απο τα βασικα της χαφ
Ενω ταυτοχρονα λειπει και το βασικο αριστερο μπακ στο Μουντιαλ.
Εχουμε αργησει χαρακτηριστικα για αλλη μια χρονια, ανεξαρτητα απο το τι κανουν ή δεν κανουν οι ανταγωνιστες.
- These users thanked the author xyz_o_peponas for the post (total 2):
- sniper4, sakis_the_fraud