Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19156
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:27 Για Γιαννουλη μπηκε κ ο Φουζος...
Μωρέ Μήτσο αδερφάκι μου έχεις αδιανόητη πρεμουρα να μεταδιδεις "κακές" ειδήσεις για τον Γιαννούλη.
Αν θέλει ο παίκτης θα πάει. Όπως θα πήγαινε και στον γαύρο.
Αν δεν θέλει να πάει ας μπουν και οι Μπόστον Σέλτικς
These users thanked the author nunies4 for the post (total 16):
Unpsofable78, FreeWatcher, Aigle_Noir, Equalizer, omerta76, paok apo epilogi, eorptol1, Azrael, Hayate, margas and 6 more users
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimg5 »

George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Λαθος. Ο ΠΑΟΚ μετα το 2021 εχει σταθερα το 2ο μεγαλυτερο μπατζετ (μεταξυ 45-55 εκατομμυρια) μετα τον Ολυμπιακο. Ο Ιβαν ριχνει χρημα που δεν εχει ξαναπεσει ποτε στην παε και ο Ρασβαν καταφερε να παρει μονο το minimum των τιτλων και εχασε πολυ περισσοτερους με τετοιο μπατζετ.
Με αλλο προπονητη πολυ πιθανο να ειχαμε περισσοτερους τιτλους με τετοια μπατζετ.
These users thanked the author Dimg5 for the post:
FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5727
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Εδω μεσα νομιζω οτι ο καθενας λεει οτι μπορει να μαθαινει...πρεμουρα δν εχω για κακες ειδησεις...τοσα χρονια εδω ποτε δν την ειχα...προβληματισμους κ γκρινια ενιοτε ναι, αλλα ολοι τ εχουμε αυτο θαρρω..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
Kostas_FI, pagotatzis
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4166
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pagotatzis »

Και προσθέτω: παιδιά όχι οικονομικά εδώ μέσα πλιζ!
Πάμε για ένα όμορφο καλοκαίρι εδώ στο μεταγραφικό topic του ΠΑΟΚμανια !
Να περάσουμε καλά και να μη βλέπουμε συνέχεια σεντόνια για οικονομικά θέματα για Σαββίδη για Μυστακίδη κτλ
These users thanked the author pagotatzis for the post:
Azrael
embuji
Δημοσιεύσεις: 4273
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ο Γιαννουλης εδω θα ερθει. Καποια στιγμη θα αναγκαστουν να δωσουν αυτα που θελει η αουσμπουργκ. Πιστευω η πιθανοτητα να παει σε αλλη ελληνικη ομαδα ειναι κατω απο 10%. Θα ειναι τεραστια ηττα για τον ΠΑΟΚ. Απλα ας δουμε ποτε θα γινει το γλυκο. Χθες παντως εβγαινε οτι παει καλα του Μητσου.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
vasgias, Dimitris_L4
Kenny4
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kenny4 »

George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Μια χαρά μπορεί να τους κοντράρει γιατί μπορεί οι άλλοι κάτω να έχουν άλλα έσοδα από χορηγίες και από τα γήπεδά τους αλλά δεν έχουν τα έσοδα που έχει ο ΠΑΟΚ από πωλήσεις παικτών από τις ακαδημίες. Και αυτό το οφείλουμε στον Ιβάν που σε αυτό το ζήτημα έβλεπε 100 χρόνια μπροστά.
These users thanked the author Kenny4 for the post (total 2):
paok apo epilogi, Ally Samagoal
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Michael Scott »

Πάντως άμα κρίνω από την προσέγγιση των Ματος-Βιερινια στο θεμα του προπονητή, το οτι δηλαδη δώσανε μπροστα τον Πουσιτς (ως αντιπερισπασμο;) και απο πισω δούλευαν τον Λισι, με κάνει αισιόδοξο πως το ιδιο θα συμβαίνει και με τις μεταγραφές.

Διαβάζουμε για Χατζηδιακο, Σανταμαρια κλπ. αλλα απο πίσω να έρχονται... άλλοι.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7006
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?

Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.

Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
Ο Σουηδός ο μόνος σχετικά εφικτός δηλαδή με κάτω από 5 χαρτιά για αγορά. Οι άλλοι δύο δεν είναι για το δικό μας πορτοφόλι που πλην της αγοράς Ζαφείρη με τις πολλές ιδιαιτερότητες δεν φημιζόμαστε για την άπλα μας
Nassos
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

navigator11 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:22
Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:50
nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37

Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
Αυτό λέμε εδώ και καιρό. Το πρώτιστο - για να μην πω μοναδικό - πρόβλημα είναι πως δε "χώνει" ο Σαββίδης όσο θα ήθελε ο κάθε ... σοβατζής του. Αν γινόταν αυτό, θα έτρωγε απείρως λιγότερο κράξιμο, ακόμα κι αν θύμιζε από αποτελεσματικότητα το καράβι αλαφούζσπορ στα χειρότερά του.
Α θα σε μαλώσω. Οχι βέβαια, άμα χώνει πολλά και δεν κερδίζουμε είναι γιατί μας διοικεί σαν "βαλκανιο" ψιλικατζιδικο. Ρε ποιον ντε φραι και με τέτοιο συμβόλαιο; Ακόμα και σε αυτό το σάπιο μουντιάλ(χορτάσαμε κουβά), ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο, πλεον μετράει πρώτα η αθλητικοτητα και μετα τα υπόλοιπα.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4166
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pagotatzis »

embuji έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:20 Ο Γιαννουλης εδω θα ερθει. Καποια στιγμη θα αναγκαστουν να δωσουν αυτα που θελει η αουσμπουργκ. Πιστευω η πιθανοτητα να παει σε αλλη ελληνικη ομαδα ειναι κατω απο 10%. Θα ειναι τεραστια ηττα για τον ΠΑΟΚ. Απλα ας δουμε ποτε θα γινει το γλυκο. Χθες παντως εβγαινε οτι παει καλα του Μητσου.
Ο Μήτσος θα πρέπει να είναι στο αεροπλάνο μαζί για Ολλανδία
Αυτό νομίζω εγώ
These users thanked the author pagotatzis for the post (total 2):
Dimitris_L4, embuji
embuji
Δημοσιεύσεις: 4273
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

pagotatzis έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:43
embuji έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:20 Ο Γιαννουλης εδω θα ερθει. Καποια στιγμη θα αναγκαστουν να δωσουν αυτα που θελει η αουσμπουργκ. Πιστευω η πιθανοτητα να παει σε αλλη ελληνικη ομαδα ειναι κατω απο 10%. Θα ειναι τεραστια ηττα για τον ΠΑΟΚ. Απλα ας δουμε ποτε θα γινει το γλυκο. Χθες παντως εβγαινε οτι παει καλα του Μητσου.
Ο Μήτσος θα πρέπει να είναι στο αεροπλάνο μαζί για Ολλανδία
Αυτό νομίζω εγώ
O Μητσος θα πρεπει να ειναι το αεροπλανο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος embuji την Τρί 23 Ιουν 2026, 12:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author embuji for the post:
FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Χατζηδιακο δεν θέλω.
These users thanked the author obanebane for the post:
FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19156
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:50
nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37
juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..

μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
Αδιαβαστος Δημήτρη...
Ο Λοβρεν πριν έρθει εδώ είχε 10 συμμετοχές στο πρωτάθλημα Γαλλίας και την αμέσως προηγούμενη σεζόν 32 συμμετοχές μοιρασμένες σε Ρωσία και Γαλλία.
Ο ΝτεΦραι πριν έρθει εδώ είχε 11(!) συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 6 ακόμα σε διάφορες διοργανώσεις και την αμέσως προηγούμενη σεζόν 37.
Ξαναρωταω λοιπόν...ποια η διαφορά;
grizos
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ 20 Αύγ 2025, 14:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από grizos »

Δεν ξέρω αν είναι οφ τόπικ. Είμαι αισιόδοξος πως αυτή τη βδομάδα θα έχουμε 2 με 3 μεταγραφές. Αυτό που με προβληματίζει ολίγον είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή λήγουν τα συμβόλαια ζιβκοβιτς και ντελια. Θα έχουμε ανανεώσεις πριν προλάβουν να γίνουν σήριαλ;
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 864
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:55
Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:50
nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37

Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
Αδιαβαστος Δημήτρη...
Ο Λοβρεν πριν έρθει εδώ είχε 10 συμμετοχές στο πρωτάθλημα Γαλλίας και την αμέσως προηγούμενη σεζόν 32 συμμετοχές μοιρασμένες σε Ρωσία και Γαλλία.
Ο ΝτεΦραι πριν έρθει εδώ είχε 11(!) συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 6 ακόμα σε διάφορες διοργανώσεις και την αμέσως προηγούμενη σεζόν 37.
Ξαναρωταω λοιπόν...ποια η διαφορά;
Τεράστια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”