Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19150
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..

μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;
These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
geobila, Aigle_Noir
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33924
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από john4serres »

juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..

μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Πλέον ΠΑΟΚ και ποκ έχουν αλλα οικονομικά δεδομένα.
Ότι κάναμε, κάναμε.

Είμαστε το outsider που πρέπει να μπει σφήνα.

Θα είναι με νέους παίκτες; Θα είναι με ελεύθερους και δανεικούς 30+;
Μάλλον με μια μίξη των δύο.
These users thanked the author john4serres for the post (total 2):
Dimitris_L4, Patron
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3210
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:11 https://www.transfermarkt.com/carlos-ma ... ler/618813

Για αριστερά πάντως πιστεύω θα ακουστεί ο άνωθι. Ήταν στόχος τον Γενάρη θυμάμαι αλλά δεν ήρθε και είχε κάνει φοβερή χρονιά στην Μιράντες με τον κόουτς!
Μακάρι, τέλεια ηλικία, τον ξέρει ο προπονητής, και πολλές συμμετοχές σε υψηλό επίπεδο.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
rockcity4
George Best4
Δημοσιεύσεις: 1048
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 14:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από George Best4 »

Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
These users thanked the author George Best4 for the post (total 2):
Dimitris_L4, Patron
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Ναι όντως, τρομερή εκτόξευση η Κούλα με νέο γήπεδο και τηλεοπτικό μεγαλύτερο από εμάς....με Ρότα και Πήλιο έπαιζε στα μπακ, άλλο εσύ που αυτοκτόνησες από τον Φλεβάρη και μετά
These users thanked the author omerta76 for the post (total 3):
magdy, Unpsofable78, kmallio
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Μπορείτε να τα πείτε σε άλλο νήμα ρε μάγκες, εδώ μόνο για μεταγραφές.
These users thanked the author Anwnimos for the post (total 2):
geobila, Unpsofable78
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3210
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:45 Ναι όντως, τρομερή εκτόξευση η Κούλα με νέο γήπεδο και τηλεοπτικό μεγαλύτερο από εμάς....με Ρότα και Πήλιο έπαιζε στα μπακ, άλλο εσύ που αυτοκτόνησες από τον Φλεβάρη και μετά
Εντάξει, τον Νίκολιτς τον φρόντιζαν σε σχέση με τον κακομοίρη τον Λουτσέσκου, δεν τον ανάγκαζε κανένας να παίζει με τσάμπα μεταγραφές που ήρθαν ελεύθεροι επιπέδου Ζίφκοβιτς και Τάισον, ούτε του φόρτωναν κάτι Ντέλιες και Κουλιεράκηδες από τις ακαδημίες για να μην πληρώνουν για αγορές, του αγόραζαν παίκτες.

Δεν υπάρχει λογική, δεν έχει νόημα.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
Patron
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mpoz »

Hayate έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:21 Ντεσποτοφ έκανε υπομονή με Λουτσεσκου τόσα χρόνια.Γιατι να φύγει τώρα?Μήπως με τον Λισι δείξει ακόμα περισσότερα πράγματα
Επικίνδυνα αδιάφορος και άνευρος, έπρεπε να είχε πάρει δρόμο μετά το ματς με την Μάλμε. Όσο έλλειπε ο ζιβκοβιτς πονούσαν τα μάτια μας από δεξιά.
These users thanked the author Mpoz for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5720
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37
juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..

μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 3):
vasgias, Patron, margas
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

Να δούμε και την ευκολία που τους δίνουν γήπεδα βέβαια, γιατί δεν είναι πολύ παλιά που ο κάβουρας ενίσχυσε την κουλα ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ στους ομίλους του Τσάμπιονς λιγκ με τον Γιαννιωτα και τον Αλεφ, ούτε ήταν παλιά όταν ο Αλαφούζος έπαιρνε τον πουγγουρα και τον κάτσε και κάτι Βεμερ που ακόμα δεν παίζει να έχει πληρώσει
These users thanked the author GianD for the post (total 6):
Dimitris_L4, paok apo epilogi, vasgias, Unpsofable78, Maklaz, margas
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5720
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Σκεψου ομως οτι περυσι δωθηκαν 12 μυρια για μεταγραφη...δν ειναι αντιφατικο ολο αυτο?
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Από paoktoday

"Κανένα θέμα με τον Λιέλ Αμπάντα δεν υπάρχει για τον ΠΑΟΚ, παρά το δημοσίευμα του δημοσιογράφου του The Athletic, Τομ Μπόγκερτ. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει καμία υπόθεση σε εξέλιξη για τον Ισραηλινό εξτρέμ που αγωνίζεται στη Σάρλοτ του MLS, με τους «ασπρόμαυρους» να στρέφονται σε άλλες περιπτώσεις για τη μεταγραφική τους ενίσχυση.

Νωρίτερα, ο Αμερικανός δημοσιογράφος με ανάρτησή του στο X ανέφερε: «Η ελληνική ομάδα του ΠΑΟΚ έχει ανοίξει συζητήσεις με τη Σάρλοτ για την απόκτηση του εξτρέμ Λιέλ Αμπάντα. Υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες.

Ο Αμπάντα είναι 24 ετών, έχει πραγματοποιήσει 77 συμμετοχές για τη Σάρλοτ όπου εντάχθηκε από τη Σέλτικ το 2024».

Το συγκεκριμένο δημοσίευμα προκάλεσε συζητήσεις, ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα απόκτησης του ποδοσφαιριστή από τον Δικέφαλο."
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:55
George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Σκεψου ομως οτι περυσι δωθηκαν 12 μυρια για μεταγραφη...δν ειναι αντιφατικο ολο αυτο?
Εσύ θα τα ξεχάσεις όλα μόλις έρθει ο Γιαννούλης :lol:
These users thanked the author omerta76 for the post:
Dimitris_L4
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2023
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Θα δωθούν 12εκ μετά από αρκετές δώσεις..
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10655
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

Δεν είχαμε ψιλά στην τσέπη, τι να κάνουμε
These users thanked the author astral for the post (total 3):
nunies4, Unpsofable78, margas
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”