Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..
μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- geobila, Aigle_Noir
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33924
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πλέον ΠΑΟΚ και ποκ έχουν αλλα οικονομικά δεδομένα.juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..
μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Ότι κάναμε, κάναμε.
Είμαστε το outsider που πρέπει να μπει σφήνα.
Θα είναι με νέους παίκτες; Θα είναι με ελεύθερους και δανεικούς 30+;
Μάλλον με μια μίξη των δύο.
- These users thanked the author john4serres for the post (total 2):
- Dimitris_L4, Patron
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3210
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι, τέλεια ηλικία, τον ξέρει ο προπονητής, και πολλές συμμετοχές σε υψηλό επίπεδο.rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:11 https://www.transfermarkt.com/carlos-ma ... ler/618813
Για αριστερά πάντως πιστεύω θα ακουστεί ο άνωθι. Ήταν στόχος τον Γενάρη θυμάμαι αλλά δεν ήρθε και είχε κάνει φοβερή χρονιά στην Μιράντες με τον κόουτς!
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- rockcity4
-
George Best4
- Δημοσιεύσεις: 1048
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 14:49
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.
Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.
Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
- These users thanked the author George Best4 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, Patron
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι όντως, τρομερή εκτόξευση η Κούλα με νέο γήπεδο και τηλεοπτικό μεγαλύτερο από εμάς....με Ρότα και Πήλιο έπαιζε στα μπακ, άλλο εσύ που αυτοκτόνησες από τον Φλεβάρη και μετά
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 3):
- magdy, Unpsofable78, kmallio
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μπορείτε να τα πείτε σε άλλο νήμα ρε μάγκες, εδώ μόνο για μεταγραφές.
- These users thanked the author Anwnimos for the post (total 2):
- geobila, Unpsofable78
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3210
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντάξει, τον Νίκολιτς τον φρόντιζαν σε σχέση με τον κακομοίρη τον Λουτσέσκου, δεν τον ανάγκαζε κανένας να παίζει με τσάμπα μεταγραφές που ήρθαν ελεύθεροι επιπέδου Ζίφκοβιτς και Τάισον, ούτε του φόρτωναν κάτι Ντέλιες και Κουλιεράκηδες από τις ακαδημίες για να μην πληρώνουν για αγορές, του αγόραζαν παίκτες.omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:45 Ναι όντως, τρομερή εκτόξευση η Κούλα με νέο γήπεδο και τηλεοπτικό μεγαλύτερο από εμάς....με Ρότα και Πήλιο έπαιζε στα μπακ, άλλο εσύ που αυτοκτόνησες από τον Φλεβάρη και μετά
Δεν υπάρχει λογική, δεν έχει νόημα.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- Patron
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επικίνδυνα αδιάφορος και άνευρος, έπρεπε να είχε πάρει δρόμο μετά το ματς με την Μάλμε. Όσο έλλειπε ο ζιβκοβιτς πονούσαν τα μάτια μας από δεξιά.Hayate έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:21 Ντεσποτοφ έκανε υπομονή με Λουτσεσκου τόσα χρόνια.Γιατι να φύγει τώρα?Μήπως με τον Λισι δείξει ακόμα περισσότερα πράγματα
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5720
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..
μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 3):
- vasgias, Patron, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να δούμε και την ευκολία που τους δίνουν γήπεδα βέβαια, γιατί δεν είναι πολύ παλιά που ο κάβουρας ενίσχυσε την κουλα ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ στους ομίλους του Τσάμπιονς λιγκ με τον Γιαννιωτα και τον Αλεφ, ούτε ήταν παλιά όταν ο Αλαφούζος έπαιρνε τον πουγγουρα και τον κάτσε και κάτι Βεμερ που ακόμα δεν παίζει να έχει πληρώσει
- These users thanked the author GianD for the post (total 6):
- Dimitris_L4, paok apo epilogi, vasgias, Unpsofable78, Maklaz, margas
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5720
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σκεψου ομως οτι περυσι δωθηκαν 12 μυρια για μεταγραφη...δν ειναι αντιφατικο ολο αυτο?George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.
Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Από paoktoday
"Κανένα θέμα με τον Λιέλ Αμπάντα δεν υπάρχει για τον ΠΑΟΚ, παρά το δημοσίευμα του δημοσιογράφου του The Athletic, Τομ Μπόγκερτ. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει καμία υπόθεση σε εξέλιξη για τον Ισραηλινό εξτρέμ που αγωνίζεται στη Σάρλοτ του MLS, με τους «ασπρόμαυρους» να στρέφονται σε άλλες περιπτώσεις για τη μεταγραφική τους ενίσχυση.
Νωρίτερα, ο Αμερικανός δημοσιογράφος με ανάρτησή του στο X ανέφερε: «Η ελληνική ομάδα του ΠΑΟΚ έχει ανοίξει συζητήσεις με τη Σάρλοτ για την απόκτηση του εξτρέμ Λιέλ Αμπάντα. Υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες.
Ο Αμπάντα είναι 24 ετών, έχει πραγματοποιήσει 77 συμμετοχές για τη Σάρλοτ όπου εντάχθηκε από τη Σέλτικ το 2024».
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα προκάλεσε συζητήσεις, ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα απόκτησης του ποδοσφαιριστή από τον Δικέφαλο."
"Κανένα θέμα με τον Λιέλ Αμπάντα δεν υπάρχει για τον ΠΑΟΚ, παρά το δημοσίευμα του δημοσιογράφου του The Athletic, Τομ Μπόγκερτ. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει καμία υπόθεση σε εξέλιξη για τον Ισραηλινό εξτρέμ που αγωνίζεται στη Σάρλοτ του MLS, με τους «ασπρόμαυρους» να στρέφονται σε άλλες περιπτώσεις για τη μεταγραφική τους ενίσχυση.
Νωρίτερα, ο Αμερικανός δημοσιογράφος με ανάρτησή του στο X ανέφερε: «Η ελληνική ομάδα του ΠΑΟΚ έχει ανοίξει συζητήσεις με τη Σάρλοτ για την απόκτηση του εξτρέμ Λιέλ Αμπάντα. Υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες.
Ο Αμπάντα είναι 24 ετών, έχει πραγματοποιήσει 77 συμμετοχές για τη Σάρλοτ όπου εντάχθηκε από τη Σέλτικ το 2024».
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα προκάλεσε συζητήσεις, ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα απόκτησης του ποδοσφαιριστή από τον Δικέφαλο."
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εσύ θα τα ξεχάσεις όλα μόλις έρθει ο ΓιαννούληςDimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:55Σκεψου ομως οτι περυσι δωθηκαν 12 μυρια για μεταγραφη...δν ειναι αντιφατικο ολο αυτο?George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.
Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
- These users thanked the author omerta76 for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν είχαμε ψιλά στην τσέπη, τι να κάνουμε
- These users thanked the author astral for the post (total 3):
- nunies4, Unpsofable78, margas