2 Ισραηλινοί έπαιξαν φέτος στον Λεβαδειακό. Δεν άκουσα κανένα να τους γιουχάρει.Hayate έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:34Απλώς και οι παίκτες δεν είναι ρομπότ.Εστω ότι ο παίκτης έχει εκφράσει την αντίρρηση του σε ότι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή.Δε θα υπάρχουν αντιδράσεις?θα υπάρχουν..Δε θα βγουν Παλαιστινιακες σημαίες αργά ή γρήγορα?Θα βγουν..Δε θα υπάρχει γιουχα συγκεκριμένα προς τον παίκτη από αντιπάλους?θα υπάρχει.Με αυτά όλα είναι δύσκολα να φτάσει ο παίκτης σε σταθερά υψηλά επίπεδα απόδοσης .Ποσοστό επιτυχίας μεταγραφής,πολύ μικρό.john4serres έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:25 Σχετικά με το εξωαγωνιστικο του Abada :
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να γίνει πολύπλοκο, ωστόσο.