nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:24Αγωνιστικα; Σιγουρα ναι.geobila έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:23ΜΑΚΑΡΙ ΟΧΙpanpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Εξωαγωνιστικα μπορουμε να το συζητησουμε
να δω αντιδρασεις οταν θα δει τα πανο για παλαιστινη στις κερκιδες και το συζηταμε τοτε.
εξωαγωνιστικα ειχε τοποθετηθει και ο Κατιδης, και ο Ντι Κανιο. Και οι δυο ειχαν χαιρετησει αρχαιο ελληνικα/ρωμαικα
anyway, το αφηνω εδω γιατι θα ανοιξει οφφ-τοπικ τεραστιο που δεν εχει θεση στο φορουμ