Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
geobila
Δημοσιεύσεις: 1261
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:24
geobila έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:23
panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
ΜΑΚΑΡΙ ΟΧΙ
Αγωνιστικα; Σιγουρα ναι.
Εξωαγωνιστικα μπορουμε να το συζητησουμε

να δω αντιδρασεις οταν θα δει τα πανο για παλαιστινη στις κερκιδες και το συζηταμε τοτε.

εξωαγωνιστικα ειχε τοποθετηθει και ο Κατιδης, και ο Ντι Κανιο. Και οι δυο ειχαν χαιρετησει αρχαιο ελληνικα/ρωμαικα

anyway, το αφηνω εδω γιατι θα ανοιξει οφφ-τοπικ τεραστιο που δεν εχει θεση στο φορουμ
These users thanked the author geobila for the post (total 2):
margas, Andrew R
geobila
Δημοσιεύσεις: 1261
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:24
geobila έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:23
panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
ΜΑΚΑΡΙ ΟΧΙ
Αγωνιστικα; Σιγουρα ναι.
Εξωαγωνιστικα μπορουμε να το συζητησουμε

να δω αντιδρασεις οταν θα δει τα πανο για παλαιστινη στις κερκιδες και το συζηταμε τοτε.

εξωαγωνιστικα ειχε τοποθετηθει και ο Κατιδης, και ο Ντι Κανιο. Και οι δυο ειχαν χαιρετησει αρχαιο ελληνικα/ρωμαικα

anyway, το αφηνω εδω γιατι θα ανοιξει οφφ-τοπικ τεραστιο που δεν εχει θεση στο φορουμ
embuji
Δημοσιεύσεις: 4275
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

https://www.transfermarkt.com/antony/pr ... ler/798687

https://www.transfermarkt.com/issa-soum ... ler/568698



Να 2 πολυ καλες περιπτωσεις εξτρεμ που τελειωνει και το συμβολαιο.
edit: o soumare εκλεισε στην Ρεν. ακυρο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος embuji την Τρί 23 Ιουν 2026, 08:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author embuji for the post:
rockcity4
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1353
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:42
black death έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:35
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33

Μακριά από γενοκτόνους!
Ποιον γενοκτονησε ο συγκεκριμένος; Εχει 2 χρονια αμερικη κι αλλα 3 σκωτια πριν.
Δεν έχει υπάρξει μέλος του ισραηλινού στρατού; Δε γνωρίζω αλλά βλέποντας μόνο την καταγωγή του δε τον θέλω, μεγάλη ρετσινιά για την ομάδα. Δε μιλάμε για κάποιον Γερμανό ή κάποιον Τούρκο που οι χώρες τους διέπραξαν αντίστοιχα εγκλήματα στο παρελθόν. Μιλάμε για έναν παίκτη που κατάγεται από μια χώρα, η οποία γενοκτονει ΣΗΜΕΡΑ έναν λαό.
Και η Ελλάδα πνίγει κόσμο στο Αιγαίο με τα pushbacks. Φταίω εγώ? Φταις εσύ?
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
Dimitris_L4, st4this
Άβαταρ μέλους
sakis_the_fraud
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sakis_the_fraud »

van rooy έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:28 Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται να αποκτήσει τον 24χρονο Κύπριο κεντρικό μέσο Χαράλαμπος Χαραλάμπους από τον Άρη Λεμεσού, ο οποίος είναι γνωστός και με το παρατσούκλι Χάμπο. Ο σύλλογος έχει κάνει μια αρχική διερευνητική επαφή. Σημειώνεται επίσης ότι σε περίπτωση που το ενδιαφέρον της ΠΑΟΚ γίνει επίσημο, είναι μια εξέλιξη που ο Άρης Λεμεσού δεν θα ήταν σε θέση να αγνοήσει. Ο Χαραλαμπούς εντάχθηκε τον Ιούλιο του 2025 και έχει συμβόλαιο μέχρι τις 31 Μαΐου 2028. Έχει 32 συμμετοχές και 4 γκολ για την Κύπρο. Τη σεζόν 2025/2026, πραγματοποίησε 31 συμμετοχές στην Κυξοσφαιρική Λίγκα, σημειώνοντας 2 γκολ και παρέχοντας 5 ασίστ. Η τρέχουσα αγοραία αξία του είναι εισηγμένη από την Transfermarkt ως €1,20m.
Καλημέρα φίλε,

Βαζε και ένα λινκ με την πηγή η έστω ανέφερε από ποιο σάιτ είναι για να ξέρουμε οι υπόλοιποι αν αυτό που διαβάζουμε είναι έγκυρο η αν είναι το σημερινό όνειρο κάποιου αρδ
Elkjaer
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2021, 06:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Elkjaer »

Ποιος Αμπάντα, ποια Σάρλοτ και ποια Σέλτικ.

Και το γράφω πιστεύοντάς το 100% παρότι δεν γράφω συνήθως τέτοιου είδους σχόλια.

Χαμηλότερου επιπέδου παίκτης (έστω κι αν αφορά άλλη θέση) από τον Γκολάσα
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Εγω παντως μεχρι να φυγουν για Ολλανδια αν φερουν Αμπαντα,Χτζηδιακο,Σανταμαρια και Χαραλαμπους θα ειμαι ικανοποιημενος..Για Ελουστοντο δεν τρελενομαι....
Μετα βλεπωντας και κανοντας...Να δει ο Λισι και τους μικρους...Πχ αν βγαζει ματια ο Μπαταουλας η ο Κωττας να μην αποκτηθουν αλλοι 2 στοπερ αλλα ενας...Αν ο Μπερδος με τον Μπαλντε ειναι ετοιμοι σωματικα κυριως δεν χρειαζεται να αγχωνομαστε για εξτρεμ....
Σιγουρα ομως πρεπει να επισπευσουν τις επαφες για Φορ..Προετοιμασια η ομαδα πρεπει να κανει με το βασικο της φορ!!!
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Υπάρχουν αμέτρητα φόρουμ να καταθέσετε και να μαλώσετε ακόμα, για τα πολιτικά σας πιστεύω.
Τα μεταγραφικά του ΠΑΟΚ ουδεμία σχέση έχουν κ πολύ απλά δεν ενδιαφέρουν την πλειοψηφία εδώ μέσα.

Πάντως αυτός ο Αμπαντα δεν μου γεμίζει το μάτι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος FreeWatcher την Τρί 23 Ιουν 2026, 08:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

Την καλημέρα μου σε όλους! Αμπάντα θα ήθελα πολύ! Προφανώς μόνο για αγωνιστικούς λόγους όπως έχουν αναφέρει πολλά παιδιά. Ήταν ίσως το μεγαλύτερο ταλέντο που έβγαλαν τούτοι τα τελευταία χρόνια, σε επίπεδο να θεωρείται wonderkid (και εκτός fmanager και όχι :D ). Μην τυφλώνεστε από το tmarkt, μπορεί να υπηρετήσει πολύ καλά την αριστερή θέση, αν παίξουμε με εξτρέμ με ανάποδο πόδι από εκεί. Στην Ελλάδα είμαι σίγουρος θα γράψει ψηλά νούμερα. Επίσης, καλώς τον Ελουστόντο :pano: , όταν βρω διάφορα στα τερτίπια μου θα έρθει και ενδελεχής αναλυσούλα :D
These users thanked the author rockcity4 for the post (total 2):
Maklaz, renegade
embuji
Δημοσιεύσεις: 4275
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

https://www.transfermarkt.com/elliot-st ... ler/687622

Για τον ξανθομπαμπουρα αυτον θα ψηνοσασταν;
These users thanked the author embuji for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3909
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hayate »

Εγώ λέω να μην πάρουμε ούτε τον Ισραηλινό ,ασχέτως τις πολιτικές του πεποιθήσεις,ούτε τον απλά μέτριο Χατζηδιακο,ούτε κανέναν Χαμπο.Να πάρουμε 4-5 παιχταραδες ,τουρμπισιους,να τα σηκώσουμε όλα.
These users thanked the author Hayate for the post (total 6):
geobila, vasgias, sakis_the_fraud, prist64, Andrew R, Kevin
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19160
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Αυτο το τοπικ σημερα πρεπει να εχει μεταγραφη. Κανονιστε!!!
Γανιασαμε!! :evil: :evil:
These users thanked the author nunies4 for the post:
PAOKevolution
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19160
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Hayate έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:39 Εγώ λέω να μην πάρουμε ούτε τον Ισραηλινό ,ασχέτως τις πολιτικές του πεποιθήσεις,ούτε τον απλά μέτριο Χατζηδιακο,ούτε κανέναν Χαμπο.Να πάρουμε 4-5 παιχταραδες ,τουρμπισιους,να τα σηκώσουμε όλα.
Εμενα μου αρεσει οτι κοιταζουμε επιτελους την αγορα της Ισπανιας. Ειμαστε σε σωστο δρομο
These users thanked the author nunies4 for the post (total 7):
paokspren, embuji, rockcity4, Hayate, PAOKevolution, st4this, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
chri5ti9
Δημοσιεύσεις: 4125
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 17:11
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από chri5ti9 »

Οπως είπε ένα φίλος , αν μέσα στη βδομάδα έρθει Ελουστοντο,Χατζηδιακος,Γιαννουλης,Σανταμαρια,Αμπαντα, Μαρτίνεθ και Βαρελάκι εγώ θα είμαι φουλ χαρούμενος .
Βέβαια μετά θα γυρίσω πλευρό
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2174
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Καλημέρα. Ούτε απέξω ο Αbada.
These users thanked the author thanasakiss4 for the post (total 2):
margas, Ριαν_Καπαγιαννιδης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”