Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
black death
Δημοσιεύσεις: 8222
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από black death »

margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33
panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Μακριά από γενοκτόνους!
Ποιον γενοκτονησε ο συγκεκριμένος; Εχει 2 χρονια αμερικη κι αλλα 3 σκωτια πριν.
These users thanked the author black death for the post:
paokspren
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Ακόμα δε βρέθηκε ο γρίφος ρε μάγκες;

Με γοργόνες εμένα μου κολλάει μόνο η Κοπεγχάγη και το Μπράιτον. Να είπε γρίφο ο πάτερ για παίκτη που ακούγεται μέρες μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Για το Μπράιτον μπορεί να ρωτάει η γοργόνα για να δει πότε θα επιστρέψει το παιδί της (Στέφ) σπίτι.

Καλή τύχη στην πρωινό-μεσημεριανή βάρδια, εμείς αποτύχαμε :D

Μέχρι να γυρίσω το μεσημέρι, ελπίζω να τον έχετε βρει, να τον έχετε αναλύσει, να τον βγάλατε άχρηστο και να τον απορρίψατε εκθειάζοντας παράλληλα την οργάνωση της αεχ, τις μεταγραφές της ζελας και το ποσο ευρωπαϊκό κλαμπ έχει γίνει ο γαύρος!
These users thanked the author margas for the post (total 2):
abc_o_ karpouzas, GEOL
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

black death έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:35
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33
panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Μακριά από γενοκτόνους!
Ποιον γενοκτονησε ο συγκεκριμένος; Εχει 2 χρονια αμερικη κι αλλα 3 σκωτια πριν.
Δεν έχει υπάρξει μέλος του ισραηλινού στρατού; Δε γνωρίζω αλλά βλέποντας μόνο την καταγωγή του δε τον θέλω, μεγάλη ρετσινιά για την ομάδα. Δε μιλάμε για κάποιον Γερμανό ή κάποιον Τούρκο που οι χώρες τους διέπραξαν αντίστοιχα εγκλήματα στο παρελθόν. Μιλάμε για έναν παίκτη που κατάγεται από μια χώρα, η οποία γενοκτονει ΣΗΜΕΡΑ έναν λαό.
These users thanked the author margas for the post (total 3):
Dimitris_L4, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Michael Scott
renegade
Δημοσιεύσεις: 19439
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33
panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Μακριά από γενοκτόνους!
Γνωρίζεις τις απόψεις του και την ιδεολογία του?
Αν ναι, παω πάσο
Σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ άσχημο να χαρακτηρίζεται ένας άνθρωπος αποκλειστικά από τις πράξεις μιας κρατικής κυβέρνησης
These users thanked the author renegade for the post (total 7):
Stratego, astral, Aigle_Noir, st4this, Maxpaok, ΚΩΣΤΑΣ2019, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Καλά και τον Natcho δεν είχαμε πάρει; Από το Ισραήλ δεν ήταν; Ή μόνο πέρσι και φέτος έκανε γενοκτονία το Ισραήλ;
These users thanked the author Anwnimos for the post:
Aigle_Noir
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10655
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

Ας μην τσουβαλιαζουμε ανθρώπους έτσι εύκολα. Όποιος ενδιαφέρεται για τις απόψεις του μπορεί να τον ρωτήσει.
These users thanked the author astral for the post (total 2):
Aigle_Noir, Montrealiotis
embuji
Δημοσιεύσεις: 4259
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ακολουθω πιστα μαυροζωνα.

ΗΜΕΡΑ 2.

Ηρθα στην δουλεια χωρις ελουστοντο, θα φυγω με ελουστοντο :opaokara:
These users thanked the author embuji for the post (total 4):
nunies4, Dimitris_L4, GEOL, ΑποστόληςΑ
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8885
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

Επειδή βλέπω ότι οι παίκτες που ακούγονται είναι προϊον scouting .Υπάρχει ένα σέντερ φορ δανεικός στην Δανία από την Πίζα ,Δανός Alexander Lind .Καλός φαίνεται.
https://www.transfermarkt.gr/alexander- ... ler/514895
Ο Ισραηλινός παίζει και αριστερά ,είναι πολύ καλός στην διείσδυση . Οι Αμερικάνοι τον θεωρούν την χειρότερη μεταγραφή τους .
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος

Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ

https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος

Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ

https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688

Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....

Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 2):
geobila, ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5720
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:46
omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος

Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ

https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688

Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....

Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
Ο οφη παζαρευει μαζι του...Ο ΟΦΗ...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
dionisisbasi
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5760
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Αν δεν έχουμε κλείσει παίκτες πρίν την αρχή της προετοιμασίας θα είναι εντελώς ξεφτύλα. Ούτε προπονητές θα μας φταίνε ούτε οι παίκτες.

Ας μείνουμε με την ελπίδα οτι έχουν κλεισμένους παίκτες και περιμένουν τον προπονητή να δώσει το ΟΚ.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:02
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:46
omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος

Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ

https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688

Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....

Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
Ο οφη παζαρευει μαζι του...Ο ΟΦΗ...
Μερικοί εδώ μέσα μετά τον τελικό ζαχαροναν τους μισούς παίκτες του ΟΦΗ.....

Στα σοβαρά τώρα ....

Ο ΟΦΗ θα τον θέλει για βασικό ενώ εμείς για ρεζέρβα...δεν είναι το ίδιο
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18747
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

delos15 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:50 https://www.transfermarkt.com/alexandro ... ler/586538
Χμμμ καλη απαντηση στον χρησμό. Απ’ότι βλέπω ήταν Ελλάδα για τουλάχιστον 3 χρόνια από τα 15 ως τα 21 οπότε θεωρείται home grown (League), μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”