Ποιον γενοκτονησε ο συγκεκριμένος; Εχει 2 χρονια αμερικη κι αλλα 3 σκωτια πριν.margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33Μακριά από γενοκτόνους!panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8222
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author black death for the post:
- paokspren
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ακόμα δε βρέθηκε ο γρίφος ρε μάγκες;
Με γοργόνες εμένα μου κολλάει μόνο η Κοπεγχάγη και το Μπράιτον. Να είπε γρίφο ο πάτερ για παίκτη που ακούγεται μέρες μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Για το Μπράιτον μπορεί να ρωτάει η γοργόνα για να δει πότε θα επιστρέψει το παιδί της (Στέφ) σπίτι.
Καλή τύχη στην πρωινό-μεσημεριανή βάρδια, εμείς αποτύχαμε
Μέχρι να γυρίσω το μεσημέρι, ελπίζω να τον έχετε βρει, να τον έχετε αναλύσει, να τον βγάλατε άχρηστο και να τον απορρίψατε εκθειάζοντας παράλληλα την οργάνωση της αεχ, τις μεταγραφές της ζελας και το ποσο ευρωπαϊκό κλαμπ έχει γίνει ο γαύρος!
Με γοργόνες εμένα μου κολλάει μόνο η Κοπεγχάγη και το Μπράιτον. Να είπε γρίφο ο πάτερ για παίκτη που ακούγεται μέρες μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Για το Μπράιτον μπορεί να ρωτάει η γοργόνα για να δει πότε θα επιστρέψει το παιδί της (Στέφ) σπίτι.
Καλή τύχη στην πρωινό-μεσημεριανή βάρδια, εμείς αποτύχαμε
Μέχρι να γυρίσω το μεσημέρι, ελπίζω να τον έχετε βρει, να τον έχετε αναλύσει, να τον βγάλατε άχρηστο και να τον απορρίψατε εκθειάζοντας παράλληλα την οργάνωση της αεχ, τις μεταγραφές της ζελας και το ποσο ευρωπαϊκό κλαμπ έχει γίνει ο γαύρος!
- These users thanked the author margas for the post (total 2):
- abc_o_ karpouzas, GEOL
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν έχει υπάρξει μέλος του ισραηλινού στρατού; Δε γνωρίζω αλλά βλέποντας μόνο την καταγωγή του δε τον θέλω, μεγάλη ρετσινιά για την ομάδα. Δε μιλάμε για κάποιον Γερμανό ή κάποιον Τούρκο που οι χώρες τους διέπραξαν αντίστοιχα εγκλήματα στο παρελθόν. Μιλάμε για έναν παίκτη που κατάγεται από μια χώρα, η οποία γενοκτονει ΣΗΜΕΡΑ έναν λαό.black death έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:35Ποιον γενοκτονησε ο συγκεκριμένος; Εχει 2 χρονια αμερικη κι αλλα 3 σκωτια πριν.margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33Μακριά από γενοκτόνους!panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
- These users thanked the author margas for the post (total 3):
- Dimitris_L4, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Michael Scott
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γνωρίζεις τις απόψεις του και την ιδεολογία του?margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33Μακριά από γενοκτόνους!panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Αν ναι, παω πάσο
Σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ άσχημο να χαρακτηρίζεται ένας άνθρωπος αποκλειστικά από τις πράξεις μιας κρατικής κυβέρνησης
- These users thanked the author renegade for the post (total 7):
- Stratego, astral, Aigle_Noir, st4this, Maxpaok, ΚΩΣΤΑΣ2019, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλά και τον Natcho δεν είχαμε πάρει; Από το Ισραήλ δεν ήταν; Ή μόνο πέρσι και φέτος έκανε γενοκτονία το Ισραήλ;
- These users thanked the author Anwnimos for the post:
- Aigle_Noir
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ας μην τσουβαλιαζουμε ανθρώπους έτσι εύκολα. Όποιος ενδιαφέρεται για τις απόψεις του μπορεί να τον ρωτήσει.
- These users thanked the author astral for the post (total 2):
- Aigle_Noir, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ακολουθω πιστα μαυροζωνα.
ΗΜΕΡΑ 2.
Ηρθα στην δουλεια χωρις ελουστοντο, θα φυγω με ελουστοντο
ΗΜΕΡΑ 2.
Ηρθα στην δουλεια χωρις ελουστοντο, θα φυγω με ελουστοντο
- These users thanked the author embuji for the post (total 4):
- nunies4, Dimitris_L4, GEOL, ΑποστόληςΑ
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8886
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επειδή βλέπω ότι οι παίκτες που ακούγονται είναι προϊον scouting .Υπάρχει ένα σέντερ φορ δανεικός στην Δανία από την Πίζα ,Δανός Alexander Lind .Καλός φαίνεται.
https://www.transfermarkt.gr/alexander- ... ler/514895
Ο Ισραηλινός παίζει και αριστερά ,είναι πολύ καλός στην διείσδυση . Οι Αμερικάνοι τον θεωρούν την χειρότερη μεταγραφή τους .
https://www.transfermarkt.gr/alexander- ... ler/514895
Ο Ισραηλινός παίζει και αριστερά ,είναι πολύ καλός στην διείσδυση . Οι Αμερικάνοι τον θεωρούν την χειρότερη μεταγραφή τους .
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος
Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ
https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ
https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος
Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ
https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....
Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
- These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 2):
- geobila, ΚΩΣΤΑΣ2019
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5722
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο οφη παζαρευει μαζι του...Ο ΟΦΗ...Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:46omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος
Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ
https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....
Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- dionisisbasi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν δεν έχουμε κλείσει παίκτες πρίν την αρχή της προετοιμασίας θα είναι εντελώς ξεφτύλα. Ούτε προπονητές θα μας φταίνε ούτε οι παίκτες.
Ας μείνουμε με την ελπίδα οτι έχουν κλεισμένους παίκτες και περιμένουν τον προπονητή να δώσει το ΟΚ.
Ας μείνουμε με την ελπίδα οτι έχουν κλεισμένους παίκτες και περιμένουν τον προπονητή να δώσει το ΟΚ.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μερικοί εδώ μέσα μετά τον τελικό ζαχαροναν τους μισούς παίκτες του ΟΦΗ.....Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:02Ο οφη παζαρευει μαζι του...Ο ΟΦΗ...Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:46omerta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:36 Αν πιαστούμε από τη γοργόνα και μόνο, είναι εύκολο: ο Χατζηδιάκος
Εγώ νομίζω ότι ο prist μιλούσε για Έλληνα παίχτη, σε θέση που θα χρειαστούμε και ενίσχυση και ίσως και με παραπάνω παίχτη ανάλογα και με την περίπτωση του Μεϊτέ
https://www.transfermarkt.gr/sotiris-al ... ler/481688
Έχω να τον δω να παίζει δυο χρόνια αλλά από πέρσι φωνάζω ότι αξίζει την επένδυση...είναι ακόμη 24 χρονών Έλληνας και έχει παίξει σε Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό οπότε δε θα ψαρωσει όταν έρθει σε μεγάλη ομάδα....
Και στη τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι φοβερό, η αλλαγή του Ζαφείρη θα είναι αν και μπορεί και στο 6
Στα σοβαρά τώρα ....
Ο ΟΦΗ θα τον θέλει για βασικό ενώ εμείς για ρεζέρβα...δεν είναι το ίδιο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χμμμ καλη απαντηση στον χρησμό. Απ’ότι βλέπω ήταν Ελλάδα για τουλάχιστον 3 χρόνια από τα 15 ως τα 21 οπότε θεωρείται home grown (League), μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει;