Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2178
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εμένα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το "κάτι τάραξε τα νερα".
Τι θα μπορούσε να ταράξει τα νερά;
Ή κάτι πολύ αρνητικό είτε κάτι πολύ θετικό. Κάτι απρόσμενο; Η παραμονή ή μη Οζντοεφ σίγουρα όχι.
Τα υπόλοιπα είναι ο γνωστός θρύλος περί γοργονων που ίσως καταδεικνύουν όνομα παίκτη ή χώρα πρωταθλήματος.Σίγουρα όχι κάποιου που έχει ήδη ακουστεί.
Μας έκαψες τον εγκέφαλο τέτοια ώρα.
Τι θα μπορούσε να ταράξει τα νερά;
Ή κάτι πολύ αρνητικό είτε κάτι πολύ θετικό. Κάτι απρόσμενο; Η παραμονή ή μη Οζντοεφ σίγουρα όχι.
Τα υπόλοιπα είναι ο γνωστός θρύλος περί γοργονων που ίσως καταδεικνύουν όνομα παίκτη ή χώρα πρωταθλήματος.Σίγουρα όχι κάποιου που έχει ήδη ακουστεί.
Μας έκαψες τον εγκέφαλο τέτοια ώρα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πριγιοβιτς!prist64 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:46 κι εκει που κανω κατι απλωτές και ξεμακραινω απο το μπουγιο
κατι ταραζει τα νερα διπλα μου,ΩΝΣΓ λεω την κατσαμε
και βγαινει μια γοργονα και με ρωταει
Ζει ο βασιλιας Αλεξανδρος?
ζει και βασιλευει της λεω,χαμογελαει και χανεται στα νερα
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4303
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
υδάτινος κόσμος, Ποσειδώνας, τρίαινα,trifunovic!
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- aivas19
-
Hellopapas
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 16:06
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2178
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ησυχααααα. Ήσυχα. Ούτε μία στο δισεκατομμύριο.
Μην το γράψεις καν. Άκου κολλητός του Αντριγια.
Μην το γράψεις καν. Άκου κολλητός του Αντριγια.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- margas
-
Hellopapas
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 16:06
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν τολμάω να το γράψω!!! 
- These users thanked the author Hellopapas for the post:
- Unpsofable78
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6517
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Nemanja?Γιατι για τον φορ που μερικοι λιγουρευεστε,μην φατε,εχει γλαροσουπα.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 2):
- Maklaz, nico4
-
blackzone44
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aritz Elustondo Here We Go που λένε και στο χωριό μου.

- These users thanked the author blackzone44 for the post (total 18):
- Kabamaru11, george188, GianD, Unpsofable78, nunies4, margas, lnlnx, Dimitris_L4, aivas19, geobila and 8 more users
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 882
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και επειδη τυχαίνει να γνωρίζω κοσμο στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ, σας διαβεβαιώνω πως οι μισθοδοσίες των κατω για τις θέσεις προπονητών, αναλυτών κλπ. των ακαδημιών εχουν ξεφύγει σε σχέση με εμας εδώ... Τολμώ να πω οτι για την δουλεια που κανουν τοσα χρονια, πολλα παιδια υποαμείβονται στις ακαδημίες μας. Ως φυσικό επακόλουθο, γίνονται πιο "ευάλωτοι" σε προτάσεις των κατω...omerta76 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:15 Για αυτό η χάρτινη πήρε τον Γεωργιάδη και χώνεται πάρα πολύ στην Β. Ελλάδα, ο βάζελος ξεκίνησε φουλ με τις ακαδημίες και ο γαύρος σκίστηκε να σου πάρει τον Πουρλιοτόπουλο φέτος. Καλά είναι να τους χαρακτηρίζουμε μπούφους αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική από ότι νομίζουμε.
Τεσπα, αυτοί τη δουλειά τους και εμείς τη δικιά μας, προπονητικό πρέπει να φτιαχτεί χθες.
Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε;;
- These users thanked the author Michael Scott for the post (total 2):
- geobila, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
To μοναστήρι να ναι καλά, στις ακαδημίες θα κάνουν χρόνια να μας φτάσουν. Υπάρχει δομημένο σύστημα το οποίο υπερβαίνει τα όποια πρόσωπα
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8887
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2178
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε ναι. Μας λείπει ένα δεξί εξτρεμ. Λίγα έχουμε 
Ή μπορεί απλά να θέλουμε να προσθέσουμε μία πινελιά συμμαχίας Αμερική - Ισραήλ
Ή μπορεί απλά να θέλουμε να προσθέσουμε μία πινελιά συμμαχίας Αμερική - Ισραήλ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακριά από γενοκτόνους!panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
- These users thanked the author margas for the post (total 6):
- lnlnx, Unpsofable78, geobila, st4this, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Kevin