Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9995
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

Ζει και βασιλεύει ή ζει και μας δουλεύει;
These users thanked the author Мир for the post:
Kevin
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Εμένα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το "κάτι τάραξε τα νερα".

Τι θα μπορούσε να ταράξει τα νερά;
Ή κάτι πολύ αρνητικό είτε κάτι πολύ θετικό. Κάτι απρόσμενο; Η παραμονή ή μη Οζντοεφ σίγουρα όχι.

Τα υπόλοιπα είναι ο γνωστός θρύλος περί γοργονων που ίσως καταδεικνύουν όνομα παίκτη ή χώρα πρωταθλήματος.Σίγουρα όχι κάποιου που έχει ήδη ακουστεί.

Μας έκαψες τον εγκέφαλο τέτοια ώρα.
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimg5 »

prist64 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:46 κι εκει που κανω κατι απλωτές και ξεμακραινω απο το μπουγιο
κατι ταραζει τα νερα διπλα μου,ΩΝΣΓ λεω την κατσαμε

και βγαινει μια γοργονα και με ρωταει
Ζει ο βασιλιας Αλεξανδρος?

ζει και βασιλευει της λεω,χαμογελαει και χανεται στα νερα
Πριγιοβιτς! :lol:
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4297
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

υδάτινος κόσμος, Ποσειδώνας, τρίαινα,trifunovic!
These users thanked the author Shivaspace for the post:
aivas19
Hellopapas
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 16:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hellopapas »

Ειναι κολλητος του Andrija?
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ησυχααααα. Ήσυχα. Ούτε μία στο δισεκατομμύριο.

Μην το γράψεις καν. Άκου κολλητός του Αντριγια.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
margas
Hellopapas
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 16:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hellopapas »

Δεν τολμάω να το γράψω!!! :lol:
These users thanked the author Hellopapas for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6515
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Nemanja?Γιατι για τον φορ που μερικοι λιγουρευεστε,μην φατε,εχει γλαροσουπα.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
Maklaz
blackzone44
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από blackzone44 »

Aritz Elustondo Here We Go που λένε και στο χωριό μου. :lol: :pano:
These users thanked the author blackzone44 for the post (total 18):
Kabamaru11, george188, GianD, Unpsofable78, nunies4, margas, lnlnx, Dimitris_L4, aivas19, geobila and 8 more users
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 882
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Michael Scott »

omerta76 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:15 Για αυτό η χάρτινη πήρε τον Γεωργιάδη και χώνεται πάρα πολύ στην Β. Ελλάδα, ο βάζελος ξεκίνησε φουλ με τις ακαδημίες και ο γαύρος σκίστηκε να σου πάρει τον Πουρλιοτόπουλο φέτος. Καλά είναι να τους χαρακτηρίζουμε μπούφους αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική από ότι νομίζουμε.

Τεσπα, αυτοί τη δουλειά τους και εμείς τη δικιά μας, προπονητικό πρέπει να φτιαχτεί χθες.

Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε;;
Και επειδη τυχαίνει να γνωρίζω κοσμο στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ, σας διαβεβαιώνω πως οι μισθοδοσίες των κατω για τις θέσεις προπονητών, αναλυτών κλπ. των ακαδημιών εχουν ξεφύγει σε σχέση με εμας εδώ... Τολμώ να πω οτι για την δουλεια που κανουν τοσα χρονια, πολλα παιδια υποαμείβονται στις ακαδημίες μας. Ως φυσικό επακόλουθο, γίνονται πιο "ευάλωτοι" σε προτάσεις των κατω...
These users thanked the author Michael Scott for the post (total 2):
geobila, Kevin
george188
Δημοσιεύσεις: 5646
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

To μοναστήρι να ναι καλά, στις ακαδημίες θα κάνουν χρόνια να μας φτάσουν. Υπάρχει δομημένο σύστημα το οποίο υπερβαίνει τα όποια πρόσωπα
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5170
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Rexaris »

Έχουμε κάτι φοβερές φουρνιές που έρχονται!
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8886
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ε ναι. Μας λείπει ένα δεξί εξτρεμ. Λίγα έχουμε :mrgreen:
Ή μπορεί απλά να θέλουμε να προσθέσουμε μία πινελιά συμμαχίας Αμερική - Ισραήλ :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Μακριά από γενοκτόνους!
These users thanked the author margas for the post (total 6):
lnlnx, Unpsofable78, geobila, st4this, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Kevin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”