Razvan Lucescu VI

Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Azrael »

Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για αυτο.Πριν ερθει σε εμας την 2η φορα, μιλουσε ηδη με την χαρτινη.

Δεν ξερω αν θα πηγαινε τελικα αλλα και μονο που μιλουσε με αυτους που αποκαλουσε κλεφτες πριν 2 χρονια,μου κακοφαινεται.
These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
vasgias, Kenny4
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Ο τροπος που χωρισανε οι δρομοι μας ειμαι σιγουρος οτι θα του εχει αφησει μεγαλη πικρια και ενα εξτρα κινητρο να αποδειξει στον Σαββιδη οτι εκανε λαθος.
Επισης, αμφιβαλλω οτι μπορει να βρει αλλου στην Ευρωπη ευκαιρια να κανει πρωταθλητισμο και να παιξει Ευρωπη. Στην Ιταλια που θελει διακαως, μπορει να φτασει μεχρι καποια μεσαια ομαδα.
Τελος υπαρχει και η δεδομενη συζητηση του με την κουλα πριν ερθει πισω.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 846
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από margas »

Azrael έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:57 Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για αυτο.Πριν ερθει σε εμας την 2η φορα, μιλουσε ηδη με την χαρτινη.

Δεν ξερω αν θα πηγαινε τελικα αλλα και μονο που μιλουσε με αυτους που αποκαλουσε κλεφτες πριν 2 χρονια,μου κακοφαινεται.
Πόρτα τους έριξε. Ο Μελισσανίδης τον προσέγγισε και αυτός αρνήθηκε. Δε βρέθηκε κοντά στο να πάει εκεί.
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Azrael »

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης δεν έκρυψε λόγια μιλώντας στους ρεπόρτερ της χαρτινης, για το θέμα που παρασκηνιακά έχει κυριαρχήσει στην ατζέντα εδώ κι εβδομάδες. Το «φλερτ» με τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Αποκάλυψε πως είχε επαφή μαζί του, τον ήθελε στην χαρτινη, αλλά δεν το θεωρεί εφικτό. Ενώ τόνισε πως είναι «φαν» του Ρουμάνου τεχνικού.

Είπε αναλυτικά:

«Τον Λουτσέσκου τον εκτιμώ προπονητικά, βρέθηκα και μίλησα μαζί του αλλά θα πάει σε άλλο πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει θέμα. Εγώ προσωπικά είμαι φαν του. Πιστεύω δεν θα έρθει στην Ελλάδα. Οι αντιδράσεις είναι για τους μ...., μόνο τέτοιοι μπορούν να επηρεαστούν από αυτές στις αποφάσεις τους. Εμένα με απασχολεί να μου φτιάξει ομάδα. Τα περάσαμε και με τον Μπάγεβιτς. Δεν καταλαβαίνω από τέτοια. Αλλά τι να λέμε; Δεν υπάρχει θέμα… Για τον Λουτσέσκου φτάσαμε να συζητάμε για συμβόλαιο 1,3 εκατ. . Δεν υπάρχουν πουθενά αλλού αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα. Δεν θα κωλώσουμε εκεί. Δεν είναι οικονομικό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι το πληρώνουμε αλλά προς το παρόν δεν μας βγαίνει…Δεν χρειάζεται να συζητάμε πάντως άλλο για το θέμα Λουτσέσκου, έκλεισε».
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 846
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από margas »

Azrael έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:30
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης δεν έκρυψε λόγια μιλώντας στους ρεπόρτερ της χαρτινης, για το θέμα που παρασκηνιακά έχει κυριαρχήσει στην ατζέντα εδώ κι εβδομάδες. Το «φλερτ» με τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Αποκάλυψε πως είχε επαφή μαζί του, τον ήθελε στην χαρτινη, αλλά δεν το θεωρεί εφικτό. Ενώ τόνισε πως είναι «φαν» του Ρουμάνου τεχνικού.

Είπε αναλυτικά:

«Τον Λουτσέσκου τον εκτιμώ προπονητικά, βρέθηκα και μίλησα μαζί του αλλά θα πάει σε άλλο πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει θέμα. Εγώ προσωπικά είμαι φαν του. Πιστεύω δεν θα έρθει στην Ελλάδα. Οι αντιδράσεις είναι για τους μ...., μόνο τέτοιοι μπορούν να επηρεαστούν από αυτές στις αποφάσεις τους. Εμένα με απασχολεί να μου φτιάξει ομάδα. Τα περάσαμε και με τον Μπάγεβιτς. Δεν καταλαβαίνω από τέτοια. Αλλά τι να λέμε; Δεν υπάρχει θέμα… Για τον Λουτσέσκου φτάσαμε να συζητάμε για συμβόλαιο 1,3 εκατ. . Δεν υπάρχουν πουθενά αλλού αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα. Δεν θα κωλώσουμε εκεί. Δεν είναι οικονομικό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι το πληρώνουμε αλλά προς το παρόν δεν μας βγαίνει…Δεν χρειάζεται να συζητάμε πάντως άλλο για το θέμα Λουτσέσκου, έκλεισε».
Ε μπορεί να συζήτησαν αλλά ο ραζβαναρος αρνήθηκε τελικά. Δε νομίζω να έκατσε να μιλήσει πολύ με τους χάρτινους.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8205
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από gergeo4 »

Δεν υπαρχουν αντιο στο δρομο μας.. Ευχαριστώ για όλα αλεπού των γηπέδων,Ραζβαν Λουτσέσκου.
These users thanked the author gergeo4 for the post (total 4):
Apil44, PanKan, aivas19, tzakis82
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25977
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από obanebane »

margas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:53
xyz_o_peponas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:02 Εγω πονταρω οτι μεχρι του χρονου τετοια εποχη θα ειναι πισω στη χωρα παντως. Τωρα αν θα ειναι Αθηνα ή Πειραιας εξαρταται απο το ποιος θα διωξει ποιον πρωτος.
Τους πολεμάει τόσα χρόνια για να γίνει μέρος τους; Ο ραζβαν είναι ότι πιο αντισυστημικό έχει περάσει απ τη χώρα. Εσπασε το κατεστημένο, μπήκε ο ίδιος στη λάσπη για την ομάδα. Έβγαινε μετά και έλεγε αυτά που λέγαμε εμείς, οι παππούδες και οι παππούδες των παππούδων μας. Εξέθεσε το σύστημα και την εύνοια των ομάδων της Αθήνας. Πιστεύω ότι είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος σέβεται την τιμή του και δε θα τολμήσει να γίνει αυτό που ο ίδιος κατέστρεψε.

Αφήστε ρε τις υπερβολές και τους ρομαντισμούς.
Εννοείται οτι δεν θα διστάσει να πάει σε ομάδα του ΠΟΚ και ακόμα πιο πολύ εννοείται οτι ο ίδιος δεν κατέστρεψε τίποτα,συνέβαλε να το δεχτώ.
Αυτός που τους γαμησε και έφερε την χαρά στους ΠΑΟΚτσηδες είναι ένας και λέγεται.
ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ.
Ο Λουτσέσκου είναι ο πιο επιτυχημένος προπονητής του ΠΑΟΚ σε όλη την ιστορία.
Αυτό απο μόνο του είναι τεράστιο επίτευγμα.
Ας μην δίνουμε παραπάνω διαστάσεις σε έναν άνθρωπο.
These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
Patron, Taseos, gervasio artigas, paok apo epilogi, Kenny4, Sera4, PanKan
Miles
Δημοσιεύσεις: 9193
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Miles »

Την πρώτη φορά ήρθε λόγω Μίχελ, τη δεύτερη μάλλον βάλανε το χεράκι τους Γκαγκάτσης και Κυρ, ε την τρίτη το βλέπω να τον ζητάνε οι παίχτες πίσω.
These users thanked the author Miles for the post:
tzakis82
paok apo epilogi
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: Παρ 16 Νοέμ 2018, 22:12

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από paok apo epilogi »

"Εννοείται οτι δεν θα διστάσει να πάει σε ομάδα του ΠΟΚ "

Δεν θα παει.Στο υπολοιπο ποστ συμφωνω.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7371
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Patron »

Να πω μια κακιουλα; Ελπίζω μια αποχαιρετιστήρια να την βγάλει.
These users thanked the author Patron for the post:
george188
george188
Δημοσιεύσεις: 5645
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από george188 »

Η αληθεια ειναι οτι κ εγω περιμενα ενα αντιο αλλα νταξει ισως δεν ειναι σε φαση. Ξερουμε.οτι μας λατρευει
These users thanked the author george188 for the post:
PanKan
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από leomatos88 »

Ό,τι ήταν να πει το είπε και ό,τι ήταν να κάνει το έκανε.
Σε ποιον να απευθυνθεί;
Στην ομάδα, που τον αποχαιρέτησε με μια ανακοίνωση ουδέτερη και ένα βίντεο τριάντα δευτερολέπτων με κάτι τυχαίες φωτογραφίες;
Στον κόσμο, ο οποίος τον αποχαιρέτησε με όλους τους τρόπους, με λόγια καρδιάς;
Εάν κάνει το πρώτο, μόνο χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα, διότι προφανώς δεν ήταν όμορφος ο τρόπος που έφυγε.
Που και αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα, ανάμεσα σε ανθρώπους ισχυρογνώμονες.
Δεν κατηγορώ κανέναν, καμία πλευρά, μου φαίνονται παροδικά και ασήμαντα τέτοια πράγματα.
Οποιαδήποτε αναφορά του στο θέμα, μόνο αναστάτωση θα επιφέρει.
Εάν κάνει το δεύτερο, να απευθυνθεί δηλαδή στον κόσμο, πάλι δε θα είναι ωραίο, διότι δε θα έχει αναφερθεί σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
Πιθανότατα, θα δώσει μία, δέκα, εκατό συνεντεύξεις στη χώρα του, σε δεύτερο χρόνο, με πιο κρύο μυαλό.
Καλύτερα και τότε όμως, να μην αναφερθεί σε λεπτομέρειες.
Δεν είναι κουτσομπολίστικη εκπομπή ο μεγάλος ΠΑΟΚ.
Σε έναν από τους τρεις, εάν δεν κάνω λάθος γιατί έχω χάσει το μέτρημα, αποχαιρετισμούς μου στον Στρατηγό Ραζβάν Λουτσέσκου του είπα κάτι.
Να μην έχει κανένα παράπονο, γιατί δεν αξίζει.
Εννοούσα ότι δεν αξίζει στη δική του ιστορία στον ΠΑΟΚ, αλλά και στην αληθινή αγάπη μεγάλου μέρους του κόσμου του ΠΑΟΚ που έλαβε.
Εννοώ αυτό που εύχονται διάφοροι, να μην πάει σε άλλη ομάδα.
Δεν πιστεύω ότι είναι τέτοιος άνθρωπος.
Δε θα ήθελα όμως να γίνει κιόλας, λόγω της όποιας αγνωμοσύνης, με την οποία θεωρεί, ενδεχομένως, ότι του φέρθηκαν.
Ας προστατέψει την κληρονομιά και το μύθο του.
Θα είναι, προφανώς, το μεγαλύτερο λάθος του.
Εάν δεν το κάνει, θα είμαι αμείλικτος.
Τέλος από εμένα, 1926 ευχαριστώ για την προσφορά του, η ιστορία τον έχει ήδη τοποθετήσει εκεί που αρμόζει.
Στη θέση του πιο ΠΑΟΚ προπονητή στην ιστορία του ΠΑΟΚ.
Να μας θυμάται με αγάπη.
Αυτά.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 10):
Maklaz, Kabamaru11, PanKan, SCIFO, rockcity4, aivas19, TylerDurden, paok apo epilogi, tzakis82, NIKOS1972
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2040
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Maklaz »

@Equalizer , πλέον με την ανακοίνωση του νέου προπονητή και μετά τον επίλογο του αδερφού leo, μήπως ήρθε η στιγμή για κλείσιμο;

Αν θέλεις, διέγραψε και το σχόλιο μου για να μείνει του Leo τελευταίο.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6328
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Προφανως δεν ειναι ομορφος ο τροπος που εφυγε..
Αλλα σιγουρα δεν ηταν καθολου ομορφος και ο τροπος που ξαναηρθε..
These users thanked the author Amsterdamer_87 for the post (total 2):
flash4, anaximandros4
Χόλγκερ Τρίμχολντ
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 19:39

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Χόλγκερ Τρίμχολντ »

Μιας και δεν αποτελεί πλέον μέρος του ΠΑΟΚ, μπορώ να γράψω ελεύθερα την γνώμη μου.....

Σε ευχαριστώ για όσα πρόσφερες. Είσαι ο πιο επιτυχημένος στην ιστορία μας, είχες όμως και δυνατή διοίκηση πίσω σου, πράγμα που δεν είχαν αρκετά πιο καλοί προπονητές στην ιστορία μας.

Το ποδόσφαιρο που παίξαμε με σένα ήταν ώρες - ώρες εκπληκτικό για τα ελληνικά δεδομένα, ποτέ όμως για τα ευρωπαϊκά. Αναλαμπές στην Ευρώπη είχαμε, αλλά μόνο αναλαμπές. Επίσης συγγνώμη Ραζβάν, αλλά πολλές φορές τα καλοκαίρια μου ερχόταν να σπάσω την τηλεόραση....

Σου εύχομαι υγεία και καλή συνέχεια στην καριέρα σου. Αν σε ξαναδούμε σημαίνει ότι δεν μπορέσαμε να προχωρήσουμε μπροστά.....
These users thanked the author Χόλγκερ Τρίμχολντ for the post (total 4):
flash4, Amsterdamer_87, ΚΩΣΤΑΣ2019, anaximandros4
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”