Razvan Lucescu VI

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Azrael »

Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για αυτο.Πριν ερθει σε εμας την 2η φορα, μιλουσε ηδη με την χαρτινη.

Δεν ξερω αν θα πηγαινε τελικα αλλα και μονο που μιλουσε με αυτους που αποκαλουσε κλεφτες πριν 2 χρονια,μου κακοφαινεται.
These users thanked the author Azrael for the post:
vasgias
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Ο τροπος που χωρισανε οι δρομοι μας ειμαι σιγουρος οτι θα του εχει αφησει μεγαλη πικρια και ενα εξτρα κινητρο να αποδειξει στον Σαββιδη οτι εκανε λαθος.
Επισης, αμφιβαλλω οτι μπορει να βρει αλλου στην Ευρωπη ευκαιρια να κανει πρωταθλητισμο και να παιξει Ευρωπη. Στην Ιταλια που θελει διακαως, μπορει να φτασει μεχρι καποια μεσαια ομαδα.
Τελος υπαρχει και η δεδομενη συζητηση του με την κουλα πριν ερθει πισω.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 843
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από margas »

Azrael έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:57 Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για αυτο.Πριν ερθει σε εμας την 2η φορα, μιλουσε ηδη με την χαρτινη.

Δεν ξερω αν θα πηγαινε τελικα αλλα και μονο που μιλουσε με αυτους που αποκαλουσε κλεφτες πριν 2 χρονια,μου κακοφαινεται.
Πόρτα τους έριξε. Ο Μελισσανίδης τον προσέγγισε και αυτός αρνήθηκε. Δε βρέθηκε κοντά στο να πάει εκεί.
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από Azrael »

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης δεν έκρυψε λόγια μιλώντας στους ρεπόρτερ της χαρτινης, για το θέμα που παρασκηνιακά έχει κυριαρχήσει στην ατζέντα εδώ κι εβδομάδες. Το «φλερτ» με τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Αποκάλυψε πως είχε επαφή μαζί του, τον ήθελε στην χαρτινη, αλλά δεν το θεωρεί εφικτό. Ενώ τόνισε πως είναι «φαν» του Ρουμάνου τεχνικού.

Είπε αναλυτικά:

«Τον Λουτσέσκου τον εκτιμώ προπονητικά, βρέθηκα και μίλησα μαζί του αλλά θα πάει σε άλλο πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει θέμα. Εγώ προσωπικά είμαι φαν του. Πιστεύω δεν θα έρθει στην Ελλάδα. Οι αντιδράσεις είναι για τους μ...., μόνο τέτοιοι μπορούν να επηρεαστούν από αυτές στις αποφάσεις τους. Εμένα με απασχολεί να μου φτιάξει ομάδα. Τα περάσαμε και με τον Μπάγεβιτς. Δεν καταλαβαίνω από τέτοια. Αλλά τι να λέμε; Δεν υπάρχει θέμα… Για τον Λουτσέσκου φτάσαμε να συζητάμε για συμβόλαιο 1,3 εκατ. . Δεν υπάρχουν πουθενά αλλού αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα. Δεν θα κωλώσουμε εκεί. Δεν είναι οικονομικό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι το πληρώνουμε αλλά προς το παρόν δεν μας βγαίνει…Δεν χρειάζεται να συζητάμε πάντως άλλο για το θέμα Λουτσέσκου, έκλεισε».
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 843
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από margas »

Azrael έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:30
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης δεν έκρυψε λόγια μιλώντας στους ρεπόρτερ της χαρτινης, για το θέμα που παρασκηνιακά έχει κυριαρχήσει στην ατζέντα εδώ κι εβδομάδες. Το «φλερτ» με τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Αποκάλυψε πως είχε επαφή μαζί του, τον ήθελε στην χαρτινη, αλλά δεν το θεωρεί εφικτό. Ενώ τόνισε πως είναι «φαν» του Ρουμάνου τεχνικού.

Είπε αναλυτικά:

«Τον Λουτσέσκου τον εκτιμώ προπονητικά, βρέθηκα και μίλησα μαζί του αλλά θα πάει σε άλλο πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει θέμα. Εγώ προσωπικά είμαι φαν του. Πιστεύω δεν θα έρθει στην Ελλάδα. Οι αντιδράσεις είναι για τους μ...., μόνο τέτοιοι μπορούν να επηρεαστούν από αυτές στις αποφάσεις τους. Εμένα με απασχολεί να μου φτιάξει ομάδα. Τα περάσαμε και με τον Μπάγεβιτς. Δεν καταλαβαίνω από τέτοια. Αλλά τι να λέμε; Δεν υπάρχει θέμα… Για τον Λουτσέσκου φτάσαμε να συζητάμε για συμβόλαιο 1,3 εκατ. . Δεν υπάρχουν πουθενά αλλού αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα. Δεν θα κωλώσουμε εκεί. Δεν είναι οικονομικό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι το πληρώνουμε αλλά προς το παρόν δεν μας βγαίνει…Δεν χρειάζεται να συζητάμε πάντως άλλο για το θέμα Λουτσέσκου, έκλεισε».
Ε μπορεί να συζήτησαν αλλά ο ραζβαναρος αρνήθηκε τελικά. Δε νομίζω να έκατσε να μιλήσει πολύ με τους χάρτινους.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από gergeo4 »

Δεν υπαρχουν αντιο στο δρομο μας.. Ευχαριστώ για όλα αλεπού των γηπέδων,Ραζβαν Λουτσέσκου.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25974
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσίευση από obanebane »

margas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:53
xyz_o_peponas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:02 Εγω πονταρω οτι μεχρι του χρονου τετοια εποχη θα ειναι πισω στη χωρα παντως. Τωρα αν θα ειναι Αθηνα ή Πειραιας εξαρταται απο το ποιος θα διωξει ποιον πρωτος.
Τους πολεμάει τόσα χρόνια για να γίνει μέρος τους; Ο ραζβαν είναι ότι πιο αντισυστημικό έχει περάσει απ τη χώρα. Εσπασε το κατεστημένο, μπήκε ο ίδιος στη λάσπη για την ομάδα. Έβγαινε μετά και έλεγε αυτά που λέγαμε εμείς, οι παππούδες και οι παππούδες των παππούδων μας. Εξέθεσε το σύστημα και την εύνοια των ομάδων της Αθήνας. Πιστεύω ότι είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος σέβεται την τιμή του και δε θα τολμήσει να γίνει αυτό που ο ίδιος κατέστρεψε.

Αφήστε ρε τις υπερβολές και τους ρομαντισμούς.
Εννοείται οτι δεν θα διστάσει να πάει σε ομάδα του ΠΟΚ και ακόμα πιο πολύ εννοείται οτι ο ίδιος δεν κατέστρεψε τίποτα,συνέβαλε να το δεχτώ.
Αυτός που τους γαμησε και έφερε την χαρά στους ΠΑΟΚτσηδες είναι ένας και λέγεται.
ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ.
Ο Λουτσέσκου είναι ο πιο επιτυχημένος προπονητής του ΠΑΟΚ σε όλη την ιστορία.
Αυτό απο μόνο του είναι τεράστιο επίτευγμα.
Ας μην δίνουμε παραπάνω διαστάσεις σε έναν άνθρωπο.
These users thanked the author obanebane for the post (total 2):
Patron, Taseos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”