Alessio Lisci

Kenny4
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Kenny4 »

Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.

Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.

Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Οι προπονητές που σήκωσαν πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια, ποσο καλύτερα βιογραφικά είχαν δηλαδή οταν ήρθαν στην ελλάδα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Δευ 22 Ιουν 2026, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Kenny4 for the post:
Kourdos
Ally Samagoal
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Ally Samagoal »

kokoblokos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:42 To μελος "gika" δικαιούται ένα διαρκείας πάνω από το πάγκο του ΠΑΟΚ να τα λέει με τον Λισι. 239 σελίδες τοπικ σε 5 μερες δεν εχει ξαναγίνει. Και Ch. L να παίρναμε, δεν θα γράφαμε τόσα...
Είσαι σίγουρος ότι δεν θα είχαμε γκρίνια από ορισμένους για τις αλλαγές, για το ότι δεν έπαιξαν οι μικροί, για το ότι ο Τζίμας πουλήθηκε, για το ότι ο Ντέλιας παραλίγο να πουληθεί, για το ότι δεν ήρθε ο Κάμπος της Παρί και ήρθε ο Μάτος, για το ότι ο Σαββίδης δεν βάζει λεφτά κτλ.

Υ.Γ. Ακόμα και διηπειρωτικό να σηκώναμε βάζοντας πεντάρα στον τελικό θα υπήρχε γκρίνια, κλάψα, κράξιμο, μίσος κτλ.
These users thanked the author Ally Samagoal for the post:
navigator11
Miles
Δημοσιεύσεις: 9193
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Miles »

Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Δεν νομίζω ότι θα πάνε σ' αυτό, γιατί δύσκολα θα το πετύχουν, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από tolis14 »

Καλή επιτυχία κόουτς. Μακάρι να δούμε καλό ποδόσφαιρο, νέες ιδέες, προώθηση περισσότερων νέων παικτών και πολλές επιτυχίες. Υπομονή από πλευράς μας και υποστήριξη στο νέο πρότζεκτ.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2169
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Καλώς ήρθες Ιταλε με Ισπανική ποδοσφαιρική παιδεία.Σου εύχομαι υγεία και γερό στομάχι. Να αντέξεις την αμπαλοσυνη μας μέχρι να δέσεις την ομάδα όπως εσύ θες, έχοντας την στήριξη της διοίκησης.

Είθε υπό τις οδηγίες σου να αναδειχθούν ακόμη περισσότερα νεαρά παιδιά σε βασικούς πυλώνες της ομάδας.

Είθε υπό τις οδηγίες σου να πανηγυρισουμε για πρώτη φορά την είσοδο σε ομίλους Τσαμπιονς λιγκ. :opaokara:
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
Dimg5, aivas19
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4061
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Kenny4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:54
Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.

Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.

Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Οι προπονητές που σήκωσαν πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια, ποσο καλύτερα βιογραφικά είχαν δηλαδή οταν ήρθαν στην ελλάδα?
Κοροϊδευόμαστε? Πολύ πιο γεμάτα βιογραφικά είχαν όλοι. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαγορεύεται να πετύχει ο Λίσι
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18738
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από aivas19 »

Καλορίζικος allenatore! Εύχομαι πολλές επιτυχίες!
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3120
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Maxpaok »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:17
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:55
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.
Σωστό κι αυτό.
Βέβαια αν για κάθε Άμπελ που χάνω, κερδίζω έναν Ρασβαν, το αγοράζω. :D
Αν ένας στους 2 αντέχει και με βοηθά να κατακτώ τίτλους είμαι οκ.. :mrgreen:

Υγ. Δε λέω πως έχεις άδικο. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία όμως από την οποία δε πρέπει ξεφύγουμε.
Σκοπός δεν είναι να φτιάξουμε την καριέρα του Λίσι. Σκοπός είναι να πετύχει και να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ μας. Προφανώς λαμβάνοντας υπόψιν το τρέχον status του προπονητή, ότι πετύχει ο ΠΑΟΚ θα συνοδευτεί με παράλληλη εξέλιξη του προπονητή και προφανεστερα οποιαδήποτε επιτυχία της ομάδας μπορεί να έρθει με βραδυτερους ρυθμούς. Μη φτάσουμε όμως και στο άλλο άκρο και λειτουργούμε ωσάν να έχουμε να κανακεψουμε ένα μωρό που χρειάζεται φροντίδα και προδερμ. Καλώς ή κακώς υπάρχουν στόχοι που πέρα από το πρεστίζ καθορίζουν και την οικονομική πορεία της ομάδας.
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?

δεν είμαι αισιόδοξος δεν στέκομαι απαισιόδοξα. Περιμένω να δω, εύχομαι η δουλειά του, η στήριξη και ένα άστρο λαμπερό να μας οδηγήσει στον σωστό και πετυχημένο δρόμο.
These users thanked the author Maxpaok for the post:
marsantos
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5780
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
...
Αυτό που στο θέμα του διαδόχου, οι φανατικοί Ρασβανικοί συγκλιναμε με τον πιο σκληρό αντιρασβανικο, τον ρενε, έχει κάποια εξήγηση Σουριναμεζε παιχταρά;
Πρέπει να το κοιτάξουμε; :mrgreen:

Σε κάθε περίπτωση καλή αρχή στον καινούργιο Μαρσέλ Λίπι.

Υγ. Αυτό που λες στη συνέχεια περί δεύτερης μοίρας του πρωταθλητισμού είναι πολύ σοβαρό και κάθε μέρα προσπαθώ να το θίξω με διαφορετικό τρόπο. Δεν ειναι εύκολο να μπει σε εφαρμογή γιατί θα έχει και παρελκόμενα. Δεν απεμπολεις εύκολα ευρωπαϊκή βαθμολογία, και κρισιμαευρωπαϊκά έσοδα, ούτε ευκολα αφηνεσαι σε καλοκαιρινές ζαριές με 3 ευρωπαϊκούς γύρους. Ο μη πρωταθλητισμος δεν ξέρω αν είναι δρόμος που μπορεί να τον περπατήσει τώρα η ομάδα. Δεν είναι αεκ που μόλις ήρθε από τη γ' και χωρίς έδρα 20 χρόνια. Γι ' αυτό έχω μεγάλη περιέργεια και ανυπομονησία να ακούσω την παρουσίαση.
Υγ2. Ρενέ, χαβαλε κάνω. Ας έχουμε πλακωθεί προσφάτως, η εκτίμησή μου είναι δεδομένη..
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5780
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Maxpaok έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:12 ...
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?

δεν είμαι αισιόδοξος δεν στέκομαι απαισιόδοξα. Περιμένω να δω, εύχομαι η δουλειά του, η στήριξη και ένα άστρο λαμπερό να μας οδηγήσει στον σωστό και πετυχημένο δρόμο.
Μαξ φίλε θα σου απαντήσω αργότερα γιατί δεν είναι σωστό να γράψω στο πόδι..
renegade
Δημοσιεύσεις: 19434
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από renegade »

Θέλω συνέντευξη τύπου κ να επικοινωνήσεις το πλάνο και τις ιδέες σου
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
rockcity4, Kenny4
renegade
Δημοσιεύσεις: 19434
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από renegade »

Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.

Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.

Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Δεν νομίζω ότι ο πρωταθλητισμός και ο στόχος των τίτλων πάει σε δεύτερη μοίρα.
Νομίζω ότι ο στόχος είναι να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα,με τους Ματος και Βιερίνια όμως να έχουν πολύ ενεργή συμμετοχή στην καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αν γίνει και το θαύμα να έχουμε και κανέναν Φερνάντο CFO...το μιας και είναι της μόδας,θα πω ότι ο ανταγωνισμός θα μας βλέπει με κιάλια σε μια 2ετια - 3ετια
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3120
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Maxpaok »

Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι δεν θα έχει χρόνο για κανακεμα.
Πρώτον τα αποτελέσματα. Που σημαίνει πρωταθλητισμό, διεκδίκηση τίτλων και προκρισεων.
Δεύτερον η εικόνα ελκυστικής ομάδας
Και τρίτον η δουλειά του με τους νέους.

Τα δύο τελευταία ίσως να του δώσουν χρόνο για μία σαιζόν παραπάνω.
Το πρώτο του δίνει πίστωση χρόνου ακόμη κι αν δεν επιδείξει επιτυχίες στα δύο τελευταία.

Συνεπώς κρίνω ότι ο δικός σου φόβος είναι μάταιος μιας που δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει.
Δες τις αλλαγές προπονητών των άλλων τριών.
Δες τι ειπώθηκε λίγες ημέρες πριν σε μας.
Εάν σηκώναμε κούπα ή τουλάχιστον κατακτουσαμε την δεύτερη θέση δεν θα έμπαινε θέμα αλλαγής του λουτσε.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από vs40 »

Στρατηγικά η επιλογή νέου προπονητή από χώρες που μας βλέπουν ως σκαλοπάτι, δε βλέπω το όφελος για τον ΠΑΟΚ. Ο Λουτσέσκου βγήκε και έμεινε κάμποσα χρόνια. Αν ο Λίσι μας βγει, θα φύγει, γιατί θα είναι ελίτ λόγω ηλικίας, αν πετύχει στον ΠΑΟΚ. Άρα μετά την 2ετία, δύσκολα τον κρατάς. Αν δεν βγει, το πιο πιθανό, σε ένα δύσκολο πάγκο, ο ΠΑΟΚ θα βγει χαμένος.

Αν αντίθετα πας σε προπονητή φτασμένο, 60 ετών και γουστάρει, άνετα τον κρατάς για περισσότερα από 5 χρόνια, έχει γνώσεις, εμπειρία και μπορεί να εμπνεύσει το σεβασμό. Δηλαδή ο προπονητής αυτός μπορεί να ρίξει άγκυρα και να δώσει πολλά στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια. Προπονητές μετά όπως ο Ίβιτς, ο Γκαρσία, με το δέσιμο που έχουν με τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα, μπορούν να παραμείνουν αν έχουν επιτυχίες, όπως φυσικά και Έλληνες προπονητές. Ο Νίκολιτς είναι προπονητής που εύκολα ανανεώνει μετά από επιτυχίες, γιατί δεν είναι Ισπανός, Βρετανός, Γερμανός, Ιταλός. Ο Μεντιλίμπαρ αν ήταν 45άρης μετά το Ευρωπαϊκό, δε θα μπορούσαν να τον κρατήσουν με τίποτα.

Ουσιαστικά ο Λίσι έχει πολλά να κερδίσει από τον ΠΑΟΚ, όπως κέρδισε ο Τούντορ. Ο ΠΑΟΚ τι θα κερδίσει;
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3245
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από omerta76 »

Επαναλαμβάνω, βοηθούς μάθαμε ποιους θα έχει;;;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”