Οι προπονητές που σήκωσαν πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια, ποσο καλύτερα βιογραφικά είχαν δηλαδή οταν ήρθαν στην ελλάδα?Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Δευ 22 Ιουν 2026, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Ally Samagoal
- Δημοσιεύσεις: 313
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45
Re: Alessio Lisci
Είσαι σίγουρος ότι δεν θα είχαμε γκρίνια από ορισμένους για τις αλλαγές, για το ότι δεν έπαιξαν οι μικροί, για το ότι ο Τζίμας πουλήθηκε, για το ότι ο Ντέλιας παραλίγο να πουληθεί, για το ότι δεν ήρθε ο Κάμπος της Παρί και ήρθε ο Μάτος, για το ότι ο Σαββίδης δεν βάζει λεφτά κτλ.kokoblokos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:42 To μελος "gika" δικαιούται ένα διαρκείας πάνω από το πάγκο του ΠΑΟΚ να τα λέει με τον Λισι. 239 σελίδες τοπικ σε 5 μερες δεν εχει ξαναγίνει. Και Ch. L να παίρναμε, δεν θα γράφαμε τόσα...
Υ.Γ. Ακόμα και διηπειρωτικό να σηκώναμε βάζοντας πεντάρα στον τελικό θα υπήρχε γκρίνια, κλάψα, κράξιμο, μίσος κτλ.
- These users thanked the author Ally Samagoal for the post:
- navigator11
Re: Alessio Lisci
Δεν νομίζω ότι θα πάνε σ' αυτό, γιατί δύσκολα θα το πετύχουν, για πολλούς και διάφορους λόγους.Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Re: Alessio Lisci
Καλή επιτυχία κόουτς. Μακάρι να δούμε καλό ποδόσφαιρο, νέες ιδέες, προώθηση περισσότερων νέων παικτών και πολλές επιτυχίες. Υπομονή από πλευράς μας και υποστήριξη στο νέο πρότζεκτ.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2169
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες Ιταλε με Ισπανική ποδοσφαιρική παιδεία.Σου εύχομαι υγεία και γερό στομάχι. Να αντέξεις την αμπαλοσυνη μας μέχρι να δέσεις την ομάδα όπως εσύ θες, έχοντας την στήριξη της διοίκησης.
Είθε υπό τις οδηγίες σου να αναδειχθούν ακόμη περισσότερα νεαρά παιδιά σε βασικούς πυλώνες της ομάδας.
Είθε υπό τις οδηγίες σου να πανηγυρισουμε για πρώτη φορά την είσοδο σε ομίλους Τσαμπιονς λιγκ.
Είθε υπό τις οδηγίες σου να αναδειχθούν ακόμη περισσότερα νεαρά παιδιά σε βασικούς πυλώνες της ομάδας.
Είθε υπό τις οδηγίες σου να πανηγυρισουμε για πρώτη φορά την είσοδο σε ομίλους Τσαμπιονς λιγκ.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- Dimg5, aivas19
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4061
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Alessio Lisci
Κοροϊδευόμαστε? Πολύ πιο γεμάτα βιογραφικά είχαν όλοι. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαγορεύεται να πετύχει ο ΛίσιKenny4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:54Οι προπονητές που σήκωσαν πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια, ποσο καλύτερα βιογραφικά είχαν δηλαδή οταν ήρθαν στην ελλάδα?Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Re: Alessio Lisci
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:17Σωστό κι αυτό.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:55
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.
Βέβαια αν για κάθε Άμπελ που χάνω, κερδίζω έναν Ρασβαν, το αγοράζω.![]()
Αν ένας στους 2 αντέχει και με βοηθά να κατακτώ τίτλους είμαι οκ..![]()
Υγ. Δε λέω πως έχεις άδικο. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία όμως από την οποία δε πρέπει ξεφύγουμε.
Σκοπός δεν είναι να φτιάξουμε την καριέρα του Λίσι. Σκοπός είναι να πετύχει και να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ μας. Προφανώς λαμβάνοντας υπόψιν το τρέχον status του προπονητή, ότι πετύχει ο ΠΑΟΚ θα συνοδευτεί με παράλληλη εξέλιξη του προπονητή και προφανεστερα οποιαδήποτε επιτυχία της ομάδας μπορεί να έρθει με βραδυτερους ρυθμούς. Μη φτάσουμε όμως και στο άλλο άκρο και λειτουργούμε ωσάν να έχουμε να κανακεψουμε ένα μωρό που χρειάζεται φροντίδα και προδερμ. Καλώς ή κακώς υπάρχουν στόχοι που πέρα από το πρεστίζ καθορίζουν και την οικονομική πορεία της ομάδας.
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?
δεν είμαι αισιόδοξος δεν στέκομαι απαισιόδοξα. Περιμένω να δω, εύχομαι η δουλειά του, η στήριξη και ένα άστρο λαμπερό να μας οδηγήσει στον σωστό και πετυχημένο δρόμο.
Re: Alessio Lisci
Αυτό που στο θέμα του διαδόχου, οι φανατικοί Ρασβανικοί συγκλιναμε με τον πιο σκληρό αντιρασβανικο, τον ρενε, έχει κάποια εξήγηση Σουριναμεζε παιχταρά;Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
...
Πρέπει να το κοιτάξουμε;
Σε κάθε περίπτωση καλή αρχή στον καινούργιο Μαρσέλ Λίπι.
Υγ. Αυτό που λες στη συνέχεια περί δεύτερης μοίρας του πρωταθλητισμού είναι πολύ σοβαρό και κάθε μέρα προσπαθώ να το θίξω με διαφορετικό τρόπο. Δεν ειναι εύκολο να μπει σε εφαρμογή γιατί θα έχει και παρελκόμενα. Δεν απεμπολεις εύκολα ευρωπαϊκή βαθμολογία, και κρισιμαευρωπαϊκά έσοδα, ούτε ευκολα αφηνεσαι σε καλοκαιρινές ζαριές με 3 ευρωπαϊκούς γύρους. Ο μη πρωταθλητισμος δεν ξέρω αν είναι δρόμος που μπορεί να τον περπατήσει τώρα η ομάδα. Δεν είναι αεκ που μόλις ήρθε από τη γ' και χωρίς έδρα 20 χρόνια. Γι ' αυτό έχω μεγάλη περιέργεια και ανυπομονησία να ακούσω την παρουσίαση.
Υγ2. Ρενέ, χαβαλε κάνω. Ας έχουμε πλακωθεί προσφάτως, η εκτίμησή μου είναι δεδομένη..
Re: Alessio Lisci
Μαξ φίλε θα σου απαντήσω αργότερα γιατί δεν είναι σωστό να γράψω στο πόδι..Maxpaok έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:12 ...
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?
δεν είμαι αισιόδοξος δεν στέκομαι απαισιόδοξα. Περιμένω να δω, εύχομαι η δουλειά του, η στήριξη και ένα άστρο λαμπερό να μας οδηγήσει στον σωστό και πετυχημένο δρόμο.
Re: Alessio Lisci
Δεν νομίζω ότι ο πρωταθλητισμός και ο στόχος των τίτλων πάει σε δεύτερη μοίρα.Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Νομίζω ότι ο στόχος είναι να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα,με τους Ματος και Βιερίνια όμως να έχουν πολύ ενεργή συμμετοχή στην καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αν γίνει και το θαύμα να έχουμε και κανέναν Φερνάντο CFO...το μιας και είναι της μόδας,θα πω ότι ο ανταγωνισμός θα μας βλέπει με κιάλια σε μια 2ετια - 3ετια
Re: Alessio Lisci
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι δεν θα έχει χρόνο για κανακεμα.
Πρώτον τα αποτελέσματα. Που σημαίνει πρωταθλητισμό, διεκδίκηση τίτλων και προκρισεων.
Δεύτερον η εικόνα ελκυστικής ομάδας
Και τρίτον η δουλειά του με τους νέους.
Τα δύο τελευταία ίσως να του δώσουν χρόνο για μία σαιζόν παραπάνω.
Το πρώτο του δίνει πίστωση χρόνου ακόμη κι αν δεν επιδείξει επιτυχίες στα δύο τελευταία.
Συνεπώς κρίνω ότι ο δικός σου φόβος είναι μάταιος μιας που δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει.
Δες τις αλλαγές προπονητών των άλλων τριών.
Δες τι ειπώθηκε λίγες ημέρες πριν σε μας.
Εάν σηκώναμε κούπα ή τουλάχιστον κατακτουσαμε την δεύτερη θέση δεν θα έμπαινε θέμα αλλαγής του λουτσε.
Πρώτον τα αποτελέσματα. Που σημαίνει πρωταθλητισμό, διεκδίκηση τίτλων και προκρισεων.
Δεύτερον η εικόνα ελκυστικής ομάδας
Και τρίτον η δουλειά του με τους νέους.
Τα δύο τελευταία ίσως να του δώσουν χρόνο για μία σαιζόν παραπάνω.
Το πρώτο του δίνει πίστωση χρόνου ακόμη κι αν δεν επιδείξει επιτυχίες στα δύο τελευταία.
Συνεπώς κρίνω ότι ο δικός σου φόβος είναι μάταιος μιας που δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει.
Δες τις αλλαγές προπονητών των άλλων τριών.
Δες τι ειπώθηκε λίγες ημέρες πριν σε μας.
Εάν σηκώναμε κούπα ή τουλάχιστον κατακτουσαμε την δεύτερη θέση δεν θα έμπαινε θέμα αλλαγής του λουτσε.
Re: Alessio Lisci
Στρατηγικά η επιλογή νέου προπονητή από χώρες που μας βλέπουν ως σκαλοπάτι, δε βλέπω το όφελος για τον ΠΑΟΚ. Ο Λουτσέσκου βγήκε και έμεινε κάμποσα χρόνια. Αν ο Λίσι μας βγει, θα φύγει, γιατί θα είναι ελίτ λόγω ηλικίας, αν πετύχει στον ΠΑΟΚ. Άρα μετά την 2ετία, δύσκολα τον κρατάς. Αν δεν βγει, το πιο πιθανό, σε ένα δύσκολο πάγκο, ο ΠΑΟΚ θα βγει χαμένος.
Αν αντίθετα πας σε προπονητή φτασμένο, 60 ετών και γουστάρει, άνετα τον κρατάς για περισσότερα από 5 χρόνια, έχει γνώσεις, εμπειρία και μπορεί να εμπνεύσει το σεβασμό. Δηλαδή ο προπονητής αυτός μπορεί να ρίξει άγκυρα και να δώσει πολλά στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια. Προπονητές μετά όπως ο Ίβιτς, ο Γκαρσία, με το δέσιμο που έχουν με τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα, μπορούν να παραμείνουν αν έχουν επιτυχίες, όπως φυσικά και Έλληνες προπονητές. Ο Νίκολιτς είναι προπονητής που εύκολα ανανεώνει μετά από επιτυχίες, γιατί δεν είναι Ισπανός, Βρετανός, Γερμανός, Ιταλός. Ο Μεντιλίμπαρ αν ήταν 45άρης μετά το Ευρωπαϊκό, δε θα μπορούσαν να τον κρατήσουν με τίποτα.
Ουσιαστικά ο Λίσι έχει πολλά να κερδίσει από τον ΠΑΟΚ, όπως κέρδισε ο Τούντορ. Ο ΠΑΟΚ τι θα κερδίσει;
Αν αντίθετα πας σε προπονητή φτασμένο, 60 ετών και γουστάρει, άνετα τον κρατάς για περισσότερα από 5 χρόνια, έχει γνώσεις, εμπειρία και μπορεί να εμπνεύσει το σεβασμό. Δηλαδή ο προπονητής αυτός μπορεί να ρίξει άγκυρα και να δώσει πολλά στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια. Προπονητές μετά όπως ο Ίβιτς, ο Γκαρσία, με το δέσιμο που έχουν με τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα, μπορούν να παραμείνουν αν έχουν επιτυχίες, όπως φυσικά και Έλληνες προπονητές. Ο Νίκολιτς είναι προπονητής που εύκολα ανανεώνει μετά από επιτυχίες, γιατί δεν είναι Ισπανός, Βρετανός, Γερμανός, Ιταλός. Ο Μεντιλίμπαρ αν ήταν 45άρης μετά το Ευρωπαϊκό, δε θα μπορούσαν να τον κρατήσουν με τίποτα.
Ουσιαστικά ο Λίσι έχει πολλά να κερδίσει από τον ΠΑΟΚ, όπως κέρδισε ο Τούντορ. Ο ΠΑΟΚ τι θα κερδίσει;