Alessio Lisci
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Alessio Lisci
Όλες μου οι ελπίδες για ανατροπή Pusic στο 96, κατέπεσαν οικτρά!
Ζήτω ο Lisci!
Είναι τρελός, είναι τρελός ο Ιταλός. .
Ζήτω ο Lisci!
Είναι τρελός, είναι τρελός ο Ιταλός. .
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 3):
- paok apo epilogi, navigator11, Kourdos
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2013
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Alessio Lisci
Καλως ηρθες και σιδεροκεφαλος. Στηριξη μονο στο νεο πλανο και κλεισε τα αυτια σε ολους τους υπολοιπους. Παμε για τιτλους
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Alessio Lisci
Εγώ πολύ γουστάρω πάντως,ήταν καιρός για αλλαγή.
Τώρα στήριξη απο όλους.
Καλώς ήρθες Ρωμαίε,πάμε να τους πάρουμε όλους σβάρνα.
Τώρα στήριξη απο όλους.
Καλώς ήρθες Ρωμαίε,πάμε να τους πάρουμε όλους σβάρνα.
- These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
- navigator11, omerta76, PAOKevolution, paokkerkir, Unpsofable78, paoki19, Newgen9
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Alessio Lisci
Σωστό κι αυτό.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:55
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.
Βέβαια αν για κάθε Άμπελ που χάνω, κερδίζω έναν Ρασβαν, το αγοράζω.
Αν ένας στους 2 αντέχει και με βοηθά να κατακτώ τίτλους είμαι οκ..
Υγ. Δε λέω πως έχεις άδικο. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία όμως από την οποία δε πρέπει ξεφύγουμε.
Σκοπός δεν είναι να φτιάξουμε την καριέρα του Λίσι. Σκοπός είναι να πετύχει και να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ μας. Προφανώς λαμβάνοντας υπόψιν το τρέχον status του προπονητή, ότι πετύχει ο ΠΑΟΚ θα συνοδευτεί με παράλληλη εξέλιξη του προπονητή και προφανεστερα οποιαδήποτε επιτυχία της ομάδας μπορεί να έρθει με βραδυτερους ρυθμούς. Μη φτάσουμε όμως και στο άλλο άκρο και λειτουργούμε ωσάν να έχουμε να κανακεψουμε ένα μωρό που χρειάζεται φροντίδα και προδερμ. Καλώς ή κακώς υπάρχουν στόχοι που πέρα από το πρεστίζ καθορίζουν και την οικονομική πορεία της ομάδας.
Re: Alessio Lisci
Καλή επιτυχία, λίγο τύχη στην αρχή και όλα θα πάνε καλά!!
Ποιους θα έχει βοηθούς μάθαμε;;
Ποιους θα έχει βοηθούς μάθαμε;;
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες είπαμε;
Καλώς ήρθες!!
Benvenuto είπαμε;
Benvenuto!!
Καλή επιτυχία πρώτα στην ΠΑΟΚάρα μας που θα σημαίνει και δικιά σου επιτυχία..
Καλώς ήρθες στη μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπινου πολιτισμού..
Καλώς ήρθες!!
Benvenuto είπαμε;
Benvenuto!!
Καλή επιτυχία πρώτα στην ΠΑΟΚάρα μας που θα σημαίνει και δικιά σου επιτυχία..
Καλώς ήρθες στη μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπινου πολιτισμού..
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21281
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Καλή και μεγάλη επιτυχία στον ΠΑΟΚ μας, γητευτή των πάγκων. Εύχομαι τη μέρα που θα φύγεις από εδώ να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερο "σκάσιμο" από ό,τι με την αποχώρηση του γκράντε Ραζβάν.


-
PAOKAPOMONOSMOY
- Δημοσιεύσεις: 442
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2022, 14:44
Re: Alessio Lisci
Alessio Lisci καλώς ήρθες,αν και ακόμη δεν ξέρεις που ήρθες
. Από Ίβιτς και μετά αυτοί που ήρθαν πήραν τίτλους εκτός από εκείνον που έβαλε τον εγωισμό του πάνω απ'την ομάδα. Οι περισσότεροι δεν περίμενουν πράγματα, ούτε από τον τελευταίο περιμέναμε (βάζω καί μένα μέσα). Γερός και δυνατός να είσαι, στήριξη να έχεις και υπομονή και από σένα και από εμάς. Προσωπικά μου λείπετε το φετινό πρωτάθλημα και το κύπελλο. Κανόνισε............
Re: Alessio Lisci
Καλή τύχη στο νέο προπονητή του ΠΑΟΚ!
Θα χρειαστεί χρόνο και στήριξη, ειδικά αν το έργο του ξεκινήσει χτίζοντας μια φουρνιά νέων ηλικιακά παικτών. Το μπατζετ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στις απαιτήσεις που θα πρέπει να έχουμε.
Δυστυχώς δεν υπάρχει πολύς χρόνος για τη διαμόρφωση του ροστερ του ΠΑΟΚ και ελπίζω να διαθέτει την ευελιξία και την ικανότητα ενσωμάτωσης νέων στην προετοιμασία, ειδικά αν το ρόστερ αργήσει να ολοκληρωθεί.
Πιστεύω ότι θα είναι για τον κόσμο θετικό το να δει μια διαφορετική εικόνα, τακτική, ρυθμό, πρόσωπα, και κυρίως, θα ήθελα να επιστρέψει το χαμόγελο στον κόσμο!
Θα χρειαστεί χρόνο και στήριξη, ειδικά αν το έργο του ξεκινήσει χτίζοντας μια φουρνιά νέων ηλικιακά παικτών. Το μπατζετ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στις απαιτήσεις που θα πρέπει να έχουμε.
Δυστυχώς δεν υπάρχει πολύς χρόνος για τη διαμόρφωση του ροστερ του ΠΑΟΚ και ελπίζω να διαθέτει την ευελιξία και την ικανότητα ενσωμάτωσης νέων στην προετοιμασία, ειδικά αν το ρόστερ αργήσει να ολοκληρωθεί.
Πιστεύω ότι θα είναι για τον κόσμο θετικό το να δει μια διαφορετική εικόνα, τακτική, ρυθμό, πρόσωπα, και κυρίως, θα ήθελα να επιστρέψει το χαμόγελο στον κόσμο!
-
kokoblokos
- Δημοσιεύσεις: 375
- Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52
Re: Alessio Lisci
To μελος "gika" δικαιούται ένα διαρκείας πάνω από το πάγκο του ΠΑΟΚ να τα λέει με τον Λισι. 239 σελίδες τοπικ σε 5 μερες δεν εχει ξαναγίνει. Και Ch. L να παίρναμε, δεν θα γράφαμε τόσα...
- These users thanked the author kokoblokos for the post:
- Ally Samagoal
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4065
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Alessio Lisci
Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.
Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
- marsantos