Alessio Lisci

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όλες μου οι ελπίδες για ανατροπή Pusic στο 96, κατέπεσαν οικτρά!
Ζήτω ο Lisci!
Είναι τρελός, είναι τρελός ο Ιταλός. .
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 3):
paok apo epilogi, navigator11, Kourdos
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2013
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Σιδεροκέφαλος ο νέος μας κόουτς!
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Dimg5 »

Καλως ηρθες και σιδεροκεφαλος. Στηριξη μονο στο νεο πλανο και κλεισε τα αυτια σε ολους τους υπολοιπους. Παμε για τιτλους
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από john4serres »

Καλώς όρισες, coach. :pano:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25986
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από obanebane »

Εγώ πολύ γουστάρω πάντως,ήταν καιρός για αλλαγή.
Τώρα στήριξη απο όλους.
Καλώς ήρθες Ρωμαίε,πάμε να τους πάρουμε όλους σβάρνα.
These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
navigator11, omerta76, PAOKevolution, paokkerkir, Unpsofable78, paoki19, Newgen9
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5868
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Καλός ειναι. Καλά θα τα πάει. :pano:
These users thanked the author GI4NNEN4 for the post:
Newgen9
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από theo-drama »

Καλώς μας ήρθες κ όλα καλά θα πάνε.


ΥΓ.
Πόσα χρόνια συμβόλαιο του κάναμε;
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5797
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:55
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.
Σωστό κι αυτό.
Βέβαια αν για κάθε Άμπελ που χάνω, κερδίζω έναν Ρασβαν, το αγοράζω. :D
Αν ένας στους 2 αντέχει και με βοηθά να κατακτώ τίτλους είμαι οκ.. :mrgreen:

Υγ. Δε λέω πως έχεις άδικο. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία όμως από την οποία δε πρέπει ξεφύγουμε.
Σκοπός δεν είναι να φτιάξουμε την καριέρα του Λίσι. Σκοπός είναι να πετύχει και να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ μας. Προφανώς λαμβάνοντας υπόψιν το τρέχον status του προπονητή, ότι πετύχει ο ΠΑΟΚ θα συνοδευτεί με παράλληλη εξέλιξη του προπονητή και προφανεστερα οποιαδήποτε επιτυχία της ομάδας μπορεί να έρθει με βραδυτερους ρυθμούς. Μη φτάσουμε όμως και στο άλλο άκρο και λειτουργούμε ωσάν να έχουμε να κανακεψουμε ένα μωρό που χρειάζεται φροντίδα και προδερμ. Καλώς ή κακώς υπάρχουν στόχοι που πέρα από το πρεστίζ καθορίζουν και την οικονομική πορεία της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από omerta76 »

Καλή επιτυχία, λίγο τύχη στην αρχή και όλα θα πάνε καλά!!

Ποιους θα έχει βοηθούς μάθαμε;;
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5797
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Καλώς ήρθες είπαμε;
Καλώς ήρθες!!
Benvenuto είπαμε;
Benvenuto!!
Καλή επιτυχία πρώτα στην ΠΑΟΚάρα μας που θα σημαίνει και δικιά σου επιτυχία..
Καλώς ήρθες στη μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπινου πολιτισμού..
These users thanked the author marsantos for the post:
omerta76
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21281
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από navigator11 »

Καλή και μεγάλη επιτυχία στον ΠΑΟΚ μας, γητευτή των πάγκων. Εύχομαι τη μέρα που θα φύγεις από εδώ να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερο "σκάσιμο" από ό,τι με την αποχώρηση του γκράντε Ραζβάν.


Εικόνα
PAOKAPOMONOSMOY
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2022, 14:44

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από PAOKAPOMONOSMOY »

Alessio Lisci καλώς ήρθες,αν και ακόμη δεν ξέρεις που ήρθες :opaokara: . Από Ίβιτς και μετά αυτοί που ήρθαν πήραν τίτλους εκτός από εκείνον που έβαλε τον εγωισμό του πάνω απ'την ομάδα. Οι περισσότεροι δεν περίμενουν πράγματα, ούτε από τον τελευταίο περιμέναμε (βάζω καί μένα μέσα). Γερός και δυνατός να είσαι, στήριξη να έχεις και υπομονή και από σένα και από εμάς. Προσωπικά μου λείπετε το φετινό πρωτάθλημα και το κύπελλο. Κανόνισε............
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από vs40 »

Καλή τύχη στο νέο προπονητή του ΠΑΟΚ!

Θα χρειαστεί χρόνο και στήριξη, ειδικά αν το έργο του ξεκινήσει χτίζοντας μια φουρνιά νέων ηλικιακά παικτών. Το μπατζετ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στις απαιτήσεις που θα πρέπει να έχουμε.

Δυστυχώς δεν υπάρχει πολύς χρόνος για τη διαμόρφωση του ροστερ του ΠΑΟΚ και ελπίζω να διαθέτει την ευελιξία και την ικανότητα ενσωμάτωσης νέων στην προετοιμασία, ειδικά αν το ρόστερ αργήσει να ολοκληρωθεί.

Πιστεύω ότι θα είναι για τον κόσμο θετικό το να δει μια διαφορετική εικόνα, τακτική, ρυθμό, πρόσωπα, και κυρίως, θα ήθελα να επιστρέψει το χαμόγελο στον κόσμο!
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από kokoblokos »

To μελος "gika" δικαιούται ένα διαρκείας πάνω από το πάγκο του ΠΑΟΚ να τα λέει με τον Λισι. 239 σελίδες τοπικ σε 5 μερες δεν εχει ξαναγίνει. Και Ch. L να παίρναμε, δεν θα γράφαμε τόσα...
These users thanked the author kokoblokos for the post:
Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4065
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.

Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.

Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
marsantos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”